Ja. Hoe kan je trouwens een nieuw deel openen? Ik ben 't vergetenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat zagen we, is't nou echt nodig dit nog een keer te melden?
door op die knop te duwen waar open nieuw deel opstaatquote:Op maandag 24 januari 2011 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja. Hoe kan je trouwens een nieuw deel openen? Ik ben 't vergeten
Posts door het slotje tellen niet als lapoquote:Op maandag 24 januari 2011 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja. Hoe kan je trouwens een nieuw deel openen? Ik ben 't vergeten
ow... als dat zo is, kunnen die mods van tegenwoordig ook niet meer tegen de waarheidquote:Op maandag 24 januari 2011 10:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zou maar oppassen KV vind dat vast crewbash
Crewbashquote:Op maandag 24 januari 2011 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow... als dat zo is, kunnen die mods van tegenwoordig ook niet meer tegen de waarheid
okay... dan doen we dat nietquote:Op maandag 24 januari 2011 10:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Crewbash![]()
Jullie moeten mij niet zo serieus nemen
Waarom moet je daarheen?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:54 schreef Haarklip het volgende:
Straks naar de ortho, hopelijk niet met 3 dagen pijn in m'n bek rondlopen.
Is dat de afrikaanse versie van whiteboard?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:02 schreef Teal het volgende:
Zijn er hier mensen die blackboard kennen?
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Is dat de afrikaanse versie van whiteboard?
ik wel wij hebben het ook op schoolquote:Op maandag 24 januari 2011 11:02 schreef Teal het volgende:
Zijn er hier mensen die blackboard kennen?
Ben je ook bekend met het mail programma wat je erbij krijgt? (squirle mail)quote:Op maandag 24 januari 2011 11:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik wel wij hebben het ook op school
nee wij hebben mail gelukkig gewoon via outlook en webmailquote:Op maandag 24 januari 2011 11:07 schreef Teal het volgende:
[..]
Ben je ook bekend met het mail programma wat je erbij krijgt? (squirle mail)
shitquote:Op maandag 24 januari 2011 11:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee wij hebben mail gelukkig gewoon via outlook en webmail
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:10 schreef tdrone het volgende:
ik vind blackboard sowieso geen fijn programma
Klopt, dat kan ik bevestigenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:17 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd? volgens mij past het grootste gedeelte van de posters net zo goed in PUB
Nooit geweestquote:Op maandag 24 januari 2011 11:17 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd? volgens mij past het grootste gedeelte van de posters net zo goed in PUB
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:17 schreef kanovinnie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:27 schreef tdrone het volgende:
ik hoor er ook helemaal niet thuis:Hoor ik niet thuis dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je was de Letter "j" vergeten te kopiëren
Typefouten, ik maak ze met trots.
welke? die van 235 euro?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:30 schreef Teal het volgende:
Topic die ik dik een maand geleden heb geopend, lopen opeens allemaal mensen in te reageren
dat is dan inderdaad niet de bedoelingquote:Op maandag 24 januari 2011 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
Iedereen in de PUB SC is 18+ Dat is een beetje het probleem.
Wie dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat is dan inderdaad niet de bedoeling
hier is denk ik de helft van de mensen die savonds posten 18-
en: Lutte,quincyquote:Op maandag 24 januari 2011 11:39 schreef Teal het volgende:
[..]
Wie dan?
- HT is denk onder de 18
- CC geloof ik ook
- eum KV?
Ik ook... Dan maak ik 's nachts altijd een superraar geluid, omdat ik dat slijm weg aan het schrapen benquote:Op maandag 24 januari 2011 11:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat heb ik in de zomer altijd als ik hooikoorts heb/krijg
Hooikoorts is zo kutquote:Op maandag 24 januari 2011 11:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat heb ik in de zomer altijd als ik hooikoorts heb/krijg
Ik al sinds ik 3 jaar benquote:Op maandag 24 januari 2011 11:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
jah
ik heb er ook pas last van sinds 3 jaar
het gaat niet alleen om leeftijd ook om gedragquote:Op maandag 24 januari 2011 11:47 schreef Teal het volgende:
Holy shit, ik ben te oudKV trouwens helemaal, ik weet niet hoe oud jij bent
Sssstquote:Op maandag 24 januari 2011 11:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om leeftijd ook om gedrag
15quote:Op maandag 24 januari 2011 11:47 schreef Teal het volgende:
Holy shit, ik ben te oudKV trouwens helemaal, ik weet niet hoe oud jij bent
Wat?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat?
Owacht, ik ben 21. Ik vergeet nog wel eens wat
Voor een SC die eigenlijk over werk gaat wel jaquote:
tosti, of niet?quote:
vandaar dat het uit de naam isquote:Op maandag 24 januari 2011 12:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor een SC die eigenlijk over werk gaat wel ja
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:13 schreef Haarklip het volgende:
Zo, terug van de ortho. Kan nou amper meer slikken omdat er weer een of ander leuk ding in m'n muil is gezet.
quote:
vanaf #997quote:
quote:
Aha, nu is het voor mij ook weer helderquote:
maar toen was jij nog geen mod denk ik?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aha, nu is het voor mij ook weer helder
Maar poste hier wel af en toequote:Op maandag 24 januari 2011 12:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar toen was jij nog geen mod denk ik?
gelukkigquote:Op maandag 24 januari 2011 12:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aha, nu is het voor mij ook weer helder
Dan moet je ook maar geen tosti etenquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar geen tosti eten
neequote:Op maandag 24 januari 2011 12:22 schreef iBenny het volgende:
Weet hier toevallig iemand hoe lang gegevens van mensen max. opgeslagen mag worden. Gegevens als bijv. PMs die door de gebruiker zijn verwijderd.
dat vind ik knap... zitten op een browser...quote:
weet ik ook niet maar het staat waarschijnlijk in de wet bescherming persoonsgegevensquote:Op maandag 24 januari 2011 12:22 schreef iBenny het volgende:
Weet hier toevallig iemand hoe lang gegevens van mensen max. opgeslagen mag worden. Gegevens als bijv. PMs die door de gebruiker zijn verwijderd.
op FOK!? Met pm's weet ik niet, maar posts die gedelete zijn blijven altijd zichtbaar voor FA's, pm's misschien ookquote:Op maandag 24 januari 2011 12:22 schreef iBenny het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat vind ik knap... zitten op een browser...
ik op firefox maar die heeft geen flash geinstallerd en IE welquote:
Ik heb hier ook IE jammer genoegquote:Op maandag 24 januari 2011 12:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik op firefox maar die heeft geen flash geinstallerd en IE weldus als ik een filmpje wil kijken moet ik het weer openen in IE
Oke...quote:Op maandag 24 januari 2011 12:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
weet ik ook niet maar het staat waarschijnlijk in de wet bescherming persoonsgegevens
cola.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:35 schreef tdrone het volgende:
ik heb cola en water naast me staan wat zou ik als eerste op hebben?
Hoe oud ben je/waar werk je?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
je hebt gelijk
ik heb vandaag geen zin om met mijn collegas te gaan eten ..
ik loop stage en ben 20quote:Op maandag 24 januari 2011 12:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je/waar werk je?
Ik eet ook altijd bij mijn bureau, maar dat doen mijn collega's ook. En in de kantine zitten alleen de gasten uit de werkplaats, en daar heb ik niet zoveel mee
Ouwe billen afvegen!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik loop stage en ben 20
en ik loop stage in een zorginstelling
Zijn alle ICT dingen dan ook bejaard?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:54 schreef tdrone het volgende:
[..]nee dank je
ik loop stage op de ICT afdeling
zoiets ja en ik moet de billen van de computers afvegen JWZquote:Op maandag 24 januari 2011 12:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn alle ICT dingen dan ook bejaard?
Ik zou het wel grappig vinden als bij een instelling met fossielen alleen maar met ouwe meuk gewerkt wordtquote:Op maandag 24 januari 2011 12:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
zoiets ja en ik moet de billen van de computers afvegen JWZ
nou ze hebben hier in ieder geval geen geld over om het maar zo te zeggen dus veel nieuwe pc's staan er niet tussen maar ook niet heel oudquote:Op maandag 24 januari 2011 12:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou het wel grappig vinden als bij een instelling met fossielen alleen maar met ouwe meuk gewerkt wordt
Hier gaan ze ook altijd voor de goedkoopste oplossing als het gaat om beeldschermen enzo, maar ik zie de meerwaarde van een scherm van 800 tov 150 euro niet echt.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou ze hebben hier in ieder geval geen geld over om het maar zo te zeggen dus veel nieuwe pc's staan er niet tussen maar ook niet heel oud
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
oh wacht. Dit beeldscherm is 810 euroWTF
Borderlands hiero op twee schermenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
2 beeldschermen is op zich wel fijn maar het moet wel gerechtvaardigd worden met werkzaamheden waarvoor 2 beeldschermen nodig zijn
Dat doet 't opzich welquote:Op maandag 24 januari 2011 13:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
2 beeldschermen is op zich wel fijn maar het moet wel gerechtvaardigd worden met werkzaamheden waarvoor 2 beeldschermen nodig zijn
solicitatiebriefquote:Op maandag 24 januari 2011 13:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
Neuh, moet eigenlijk Sollicitatiebrief schrijven voor Nederlands maar heb totaal geen motivatie
Ja dit is al de 20e die ik moet schrijven als ik al die toetsen en oefeningen erin meetelquote:Op maandag 24 januari 2011 13:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
solicitatiebrief
is ook zo saai om te maken
Echt?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
solicitatiebrief
is ook zo saai om te maken
Wil jij hem voor mij schrijven en dan opsturen naar mijn email?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het wel leuk om te maken
Jou sollicitatiebrief schrijven?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wil jij hem voor mij schrijven en dan opsturen naar mijn email?
ja maar ik heb die bijvoorbeeld ook voor stage moeten maken en je solliciteert dan toch op meerdere opdrachten (want sommige waren al bezet of erg populair) en dan moet je dus ook verschillende brieven maken. Na 2 keer word het wel minder leuk en na 5 keer heb je geen motivatie meerquote:Op maandag 24 januari 2011 13:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het wel leuk om te maken
Zo aan jouw Nederlands te zien lijkt me dat niet verstandig nee,.... sorry... je bent niet doorquote:
Mijn sterke kanten zijn: veel praten en discussie voerenquote:
Werkervaring moet je in een aparte CV proppenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
Mijn sterke kanten zijn: veel praten en discussie voeren
Werkervaring:
Moderator op FOK!
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo aan jouw Nederlands te zien lijkt me dat niet verstandig nee,.... sorry... je bent niet door
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
JE zet het feit dat je mod bent op FOK! toch hopelijk niet op je CV he?
een jongen uit mijn klas heeft gemodereerd en databasewerk gedaan bi tweakers (betaald) en heeft dat wel op zijn CV staanquote:Op maandag 24 januari 2011 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
JE zet het feit dat je mod bent op FOK! toch hopelijk niet op je CV he?
zodat ze niet zien dat je eigenlijk een jaar werkloos bent geweestquote:Op maandag 24 januari 2011 13:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik zet erbij dat ik prostituee ben geweest
Ik snap dit nietquote:Op maandag 24 januari 2011 13:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
zodat ze niet zien dat je eigenlijk een jaar werkloos bent geweest
Ik zou dat ook niet zo snel op mijn CV zetten, vooral omdat het niet werkgerelateerd isquote:Op maandag 24 januari 2011 13:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
een jongen uit mijn klas heeft gemodereerd en databasewerk gedaan bi tweakers (betaald) en heeft dat wel op zijn CV staan
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik zet erbij dat ik prostituee ben geweest
nou als er een gat in een CV staat van een jaar gaan ze vragen waarom je dan niet hebt gewerkt... (en het is lullig als diegene dan moet opbiechten dat hij toen in de cel zat ofzo..)quote:
Dat je prostituee bent geweest, of dat je op je cv zet dat je een FOK! mod bent?quote:
ow op die manier... ik begrijp het ja, ik ben 2 jaartjes werkloos geweestquote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou als er een gat in een CV staat van een jaar gaan ze vragen waarom je dan niet hebt gewerkt... (en het is lullig als diegene dan moet opbiechten dat hij toen in de cel zat ofzo..)
Beidenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat je prostituee bent geweest, of dat je op je cv zet dat je een FOK! mod bent?
Daarom, altijd zorgen dat je IETS doet wat interessant genoeg is om op je cv te zetten. Een kennis van me doet al 6 maanden niets, dat staat ook niet zo leuk op je CV als je opzoek bent naar werkquote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou als er een gat in een CV staat van een jaar gaan ze vragen waarom je dan niet hebt gewerkt... (en het is lullig als diegene dan moet opbiechten dat hij toen in de cel zat ofzo..)
Maakt op jouw leeftijd niet uit, tenzij je op een full time baan solliciteerdquote:Op maandag 24 januari 2011 13:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow op die manier... ik begrijp het ja, ik ben 2 jaartjes werkloos geweest
[..]
Beiden
Ik ookquote:
kun je inderdaad het best vrijwilligerswerk gaan doen ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarom, altijd zorgen dat je IETS doet wat interessant genoeg is om op je cv te zetten. Een kennis van me doet al 6 maanden niets, dat staat ook niet zo leuk op je CV als je opzoek bent naar werk
Ik vind het altijd moeilijk om een sollicitatie goed te schrijven, het is inderdaad altijd een beetje slijmen en standaard geneuzel.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:28 schreef tdrone het volgende:
ik vind een solicitatiebrief altijd zo slijmerig
Je meot het ook zakelijk houdenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:28 schreef tdrone het volgende:
ik vind een solicitatiebrief altijd zo slijmerig
Het maakt op mijn leeftijd niet uit als ik prostituee ben geweest?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maakt op jouw leeftijd niet uit, tenzij je op een full time baan solliciteerd
Dat doe ik gelukkig al een jaar of 5quote:Op maandag 24 januari 2011 13:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
kun je inderdaad het best vrijwilligerswerk gaan doen ofzo
en niet in herhaling vallenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd moeilijk om een sollicitatie goed te schrijven, het is inderdaad altijd een beetje slijmen en standaard geneuzel.
Ben je dat echt geweest dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het maakt op mijn leeftijd niet uit als ik prostituee ben geweest?
staat ook goed op je CVquote:Op maandag 24 januari 2011 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat doe ik gelukkig al een jaar of 5
Dat ookquote:
ze heeft laatst nog een aanbod gekregen van een collegaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
een jongen uit mijn klas heeft gemodereerd en databasewerk gedaan bi tweakers (betaald) en heeft dat wel op zijn CV staan
Ik zou dat dus wel op mijn CV zettenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet zo snel op mijn CV zetten, vooral omdat het niet werkgerelateerd is
Moet je is een keer je CV doornemen op een sollicitatie, bij mij ging het alleen om de werkgerelateerde dingen, en als leuke bonus noemde diegene eventjes mijn vrijwilligerswerkquote:
Nee.quote:
Dus als ik met dieren wil werken, moet ik in mijn CV zetten dat ik mod ben op FOK! ?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Ik zou dat dus wel op mijn CV zetten...
En ergens is het ook wel werkgerelateerd.
Ik ben Technisch tekenaar/Engeerquote:Op maandag 24 januari 2011 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Ik zou dat dus wel op mijn CV zetten...
En ergens is het ook wel werkgerelateerd.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus als ik met dieren wil werken, moet ik in mijn CV zetten dat ik mod ben op FOK! ?
Nou... ik zou het iig niet zo noemenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus als ik met dieren wil werken, moet ik in mijn CV zetten dat ik mod ben op FOK! ?
Het zou een idee zijn, maar ik weet niet in welke contrei ik het moet zettenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou... ik zou het iig niet zo noemen
...maar ja, je zou het erop kunnen zetten.
Ik wil misschien wel balie werk gaan doen met dieren o.i.d. of een kantoorbaan naast de dieren omdat het niet veel verdiend, dan zou het wel van pas komen ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:32 schreef iBenny het volgende:
In mijn geval is het wel handig... klantenservice
gewoon in die solicitatiebrief schrijven:quote:Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
of vrijwilliger bij een kinderboerderij ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 13:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil misschien wel balie werk gaan doen met dieren o.i.d. of een kantoorbaan naast de dieren omdat het niet veel verdiend, dan zou het wel van pas komen ja.
Dan kan je het wel noemenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil misschien wel balie werk gaan doen met dieren o.i.d. of een kantoorbaan naast de dieren omdat het niet veel verdiend, dan zou het wel van pas komen ja.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
gewoon in die solicitatiebrief schrijven:
relevante werkervaring die ik met dieren heb is het vlees in de supermarkt scannen. het gaat hier vooral om de volgende dieren:
Dat levert geen geld opquote:Op maandag 24 januari 2011 13:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
of vrijwilliger bij een kinderboerderij ofzo
Dus waar het forum over gaat moet ik achterwege laten?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:34 schreef iBenny het volgende:
Gewoon in de trant van 'forummoderatie' ofzo
Kun je het over hebben in je sollicitatiegesprekquote:Op maandag 24 januari 2011 13:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus waar het forum over gaat moet ik achterwege laten?
ik zou in ieder geval niet op mijn CV zetten als ik modderrator was vooral omdat je bij doorvragen snel door de mand valtquote:Op maandag 24 januari 2011 13:34 schreef iBenny het volgende:
Gewoon in de trant van 'forummoderatie' ofzo
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kun je het over hebben in je sollicitatiegesprek
Hoe kan je door de mand vallen als je wel moderator bent?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zou in ieder geval niet op mijn CV zetten als ik modderrator was vooral omdat je bij doorvragen snel door de mand valt
Ik denk dat je het per persoon moet bekijken. Voor mezelf zie ik het wel enigszins als voordeel.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zou in ieder geval niet op mijn CV zetten als ik modderrator was vooral omdat je bij doorvragen snel door de mand valt
Ik wil niet lullig doen, maar het moderen van een subforum met krap 80 topics is niet echt iets waar je heel veel ervaring mee op doet. Je zou het als hobby neer kunnen zetten, maar ik zou het zeker niet als ervaring doen. (Net als dat ik het modden van de GC niet als ervaring zie)quote:Op maandag 24 januari 2011 13:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan moet ik heel goed gaan bedenken om iets anders te zeggen dan puberaal en sexistisch forum
dat bedoel ik niet ik bedoel dat zij misschien denken dat dat relevante werkervaring is bijvoorbeeld bij benny als hij soliciteert om ergens iets technisch te gaan maken:quote:Op maandag 24 januari 2011 13:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe kan je door de mand vallen als je wel moderator bent?
dat is dan wel weer een goedequote:Op maandag 24 januari 2011 13:38 schreef iBenny het volgende:
En anders kun je het bij je hobbies zetten
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken, ik doe het voornamelijk in vrije tijdquote:Op maandag 24 januari 2011 13:38 schreef iBenny het volgende:
En anders kun je het bij je hobbies zetten
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet ik bedoel dat zij misschien denken dat dat relevante werkervaring is bijvoorbeeld bij benny als hij soliciteert om ergens iets technisch te gaan maken:
> en welke onderwerpen ging dat forum over
< uhhhh talentenjachten
Al de hele ochtend met m'n kamer bezigquote:
Ja, nouquote:Op maandag 24 januari 2011 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
![]()
Maargoed, dan moet je dus idd kijken of het gerelateerd is, want in principe kan modden goed staan op je CV.
Het onderwerp boeit me dan nog niet zozeer..quote:Op maandag 24 januari 2011 13:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet ik bedoel dat zij misschien denken dat dat relevante werkervaring is bijvoorbeeld bij benny als hij soliciteert om ergens iets technisch te gaan maken:
> en welke onderwerpen ging dat forum over
< uhhhh talentenjachten
Haiquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Al de hele ochtend met m'n kamer bezig.
Ik moet nog steeds lachen om die Zero in de sig/ondertitel/whateverquote:
ja, maar je moet er voor oppassen dat je toekomstige werkgever niet denkt dat het modderen op een aan je nieuwe werk relevant onderwerp wasquote:Op maandag 24 januari 2011 13:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het onderwerp boeit me dan nog niet zozeer..
Het is wel zoiets van 'dat je behulpzaam bent ed.
Dat is iets heel anders. Als ik iets met journalistiek zou willen doen, zou ik wel vermelden dat ik in mijn vrije tijd zoiets heb gedaan ja. Even eventueel bij hobby's zetten, maar het mod zijn zou ik niet op mijn CV zetten nee.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou jij zeggen dat je redactie bent op Sport?
Bij mijne ookquote:Op maandag 24 januari 2011 13:39 schreef tdrone het volgende:
bij mijn solicitatie voor deze stage hebben ze het wel over mijn hobbies gehadmaar daar kwam ik wel goed uit
Dan zeg je gewoon dat het er niks mee te maken hebt maar dat je er wel wat van hebt opgestoken om behulpzaam o.i.d. te zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 13:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja, maar je moet er voor oppassen dat je toekomstige werkgever niet denkt dat het modderen op een aan je nieuwe werk relevant onderwerp was
Daarom moet je het ook per geval bekijkenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja, maar je moet er voor oppassen dat je toekomstige werkgever niet denkt dat het modderen op een aan je nieuwe werk relevant onderwerp was
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om die Zero in de sig/ondertitel/whatever
Puin geruimdquote:
Als je in de ICT als systeembeheerder oid gaat werken is het denk ik wel weer handig om te vermelden.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders. Als ik iets met journalistiek zou willen doen, zou ik wel vermelden dat ik in mijn vrije tijd zoiets heb gedaan ja. Even eventueel bij hobby's zetten, maar het mod zijn zou ik niet op mijn CV zetten nee.
quote:
Ik zeg ook neit dat het hetzelfde is... Al zie ik wel ergens de vergelijkingquote:Op maandag 24 januari 2011 13:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders. Als ik iets met journalistiek zou willen doen, zou ik wel vermelden dat ik in mijn vrije tijd zoiets heb gedaan ja. Even eventueel bij hobby's zetten, maar het mod zijn zou ik niet op mijn CV zetten nee.
heb je wel een gespreksstarter..quote:Op maandag 24 januari 2011 13:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mijne ook![]()
Wat doe je dan? Ja, kano
Hoe de fuck wil je dat ooit in combinatie met moderator zien?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je in de ICT als systeembeheerder oid gaat werken is het denk ik wel weer handig om te vermelden.
ik vond het al zo vreemd dat ik niks van je terug kreegquote:Op maandag 24 januari 2011 13:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
Telefoon verstuurd weer niks
[..]
Puin geruimd, alle babyposters van de muur, alle meuk van m'n kast geflikkerd en er nu een beetje een fatsoenlijke kamer van gemacht.
Ja oké, maar het verschil is dat een moderator in principe alleen posts beoordeeld en die verwijderd/aanpast/laat staan en dat een redactielid berichten schrijft, specials maakt etc.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zeg ook neit dat het hetzelfde is... Al zie ik wel ergens de vergelijking
Maar oke
Je moet ook wel met lastige klanten/users om kunnen gaan met moderatie, en dat kan ook van pas komenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja oké, maar het verschil is dat een moderator in principe alleen posts beoordeeld en die verwijderd/aanpast/laat staan en dat een redactielid berichten schrijft, specials maakt etc..
Zekerquote:Op maandag 24 januari 2011 13:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je moet ook wel met lastige klanten/users om kunnen gaan met moderatie, en dat kan ook van pas komen
Ja en dan kan je er bij hobbies bij zetten dat je er van geleerd hebt dat je met lastige mensen om moet gaan etc.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef tdrone het volgende:
ik denk dat je het sowieso bij Hobbies moet zetten en niet bij werkervaring..
nah... het is wel meer dan dat hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 13:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja oké, maar het verschil is dat een moderator in principe alleen posts beoordeeld en die verwijderd/aanpast/laat staan en dat een redactielid berichten schrijft, specials maakt etc..
Dat blijktquote:Op maandag 24 januari 2011 13:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
nah... het is wel meer dan dat hoor
nee hoor als ze er meer over willen weten vragen ze dat wel in het gesprekquote:Op maandag 24 januari 2011 13:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja en dan kan je er bij hobbies bij zetten dat je er van geleerd hebt dat je met lastige mensen om moet gaan etc.
Dat weten wequote:
Ja, maar dan moet je wel van te voren bedenken wat je erover gaat zeggen als het van toepassing isquote:Op maandag 24 januari 2011 13:51 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee hoor als ze er meer over willen weten vragen ze dat wel in het gesprek
Doeggquote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga me weer even naar Nederlands bewegen, ben er zometeen weer (Kwart over 2)
Doei Schatjes van me
Jahaaaaaaa, het was even overdrevenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
nah... het is wel meer dan dat hoor
Daagquote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga me weer even naar Nederlands bewegen, ben er zometeen weer (Kwart over 2)
Doei Schatjes van me
hoi michhasquote:
mevrouwquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jahaaaaaaa, het was even overdreven.
ja, heel goed! maar als je nog zou stoffen, dan zou het wel completer zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb mn kamer net schoongemaakt, goed he
Naja, eigenlijk moet ik nog stoffen, maar daar heb ik geen zin in
Ik weet het, maar ik ben luiquote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, heel goed! maar als je nog zou stoffen, dan zou het wel completer zijn
tooooooooooooooofquote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, donderdag ga ik naar rrrrrrrrrome
maar hoe langer je erover nadenkt, hoe meer stof er komt te liggenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ben lui
[..]
tooooooooooooooof
Wel hequote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ben lui
[..]
tooooooooooooooof
Ik ga in de zomer naar Rome dus laat me weten wat allemaal leuk is om te doen daarquote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel heIk ga lekker veel foto's maken, dus je kan het daarna allemaal terugzien
Ik ben al een keer in Rome geweestquote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel heIk ga lekker veel foto's maken, dus je kan het daarna allemaal terugzien
Neequote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar hoe langer je erover nadenkt, hoe meer stof er komt te liggen
Ik luister ONZ-Radioquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben al een keer in Rome geweest
[..]
Nee
[..]
Ik luister ONZ-Radio
CANT TOUCH THIS !
Doe ik!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik ga in de zomer naar Rome dus laat me weten wat allemaal leuk is om te doen daar
Heb je nog tips?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben al een keer in Rome geweest
[..]
Nee
[..]
Ik luister ONZ-Radio
CANT TOUCH THIS !
Probeer niet alles in 1 dag te zien, dan doen je voeten pijn.quote:
hoi...quote:
Is dat de enige?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Probeer niet alles in 1 dag te zien, dan doen je voeten pijn.
en nu 10001quote:Op maandag 24 januari 2011 14:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zijn we weer vriendjes nu?
[..]
Jeeeej !
Ik ben voorbij de 19k gegaan gisterquote:
Wij hadden 1 dag om heel Rome te zien.quote:
Ik heb er 4 dagen voorquote:Op maandag 24 januari 2011 14:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wij hadden 1 dag om heel Rome te zien.
Vlak bij de Trevi fontein hebben ze heel lekker ijs
Als je met je gezicht naar de fontein staat, dan is het aan je rechterhand, op de hoek van de straat.
verschil moet er zijn...quote:Op maandag 24 januari 2011 14:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben voorbij de 19k gegaan gister
Da's wel fijnerquote:
die zijn allemaal wel bekend geloof ik..quote:Op maandag 24 januari 2011 14:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Da's wel fijner![]()
Maar je hebt zoveel dingen, spaanse trappen, sixtijnse kapel, trevi fontein, collosseum etc.
Wat wil je dan zijn?quote:
Zijn ze ook ja, maar als je maar 1 dag naar Rome gaat, ga je alleen naar de hotspotsquote:Op maandag 24 januari 2011 14:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
die zijn allemaal wel bekend geloof ik..
ik wil ineens dat het zomer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |