Ja. Hoe kan je trouwens een nieuw deel openen? Ik ben 't vergetenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat zagen we, is't nou echt nodig dit nog een keer te melden?
door op die knop te duwen waar open nieuw deel opstaatquote:Op maandag 24 januari 2011 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja. Hoe kan je trouwens een nieuw deel openen? Ik ben 't vergeten
Posts door het slotje tellen niet als lapoquote:Op maandag 24 januari 2011 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja. Hoe kan je trouwens een nieuw deel openen? Ik ben 't vergeten
ow... als dat zo is, kunnen die mods van tegenwoordig ook niet meer tegen de waarheidquote:Op maandag 24 januari 2011 10:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zou maar oppassen KV vind dat vast crewbash
Crewbashquote:Op maandag 24 januari 2011 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow... als dat zo is, kunnen die mods van tegenwoordig ook niet meer tegen de waarheid
okay... dan doen we dat nietquote:Op maandag 24 januari 2011 10:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Crewbash![]()
Jullie moeten mij niet zo serieus nemen
Waarom moet je daarheen?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:54 schreef Haarklip het volgende:
Straks naar de ortho, hopelijk niet met 3 dagen pijn in m'n bek rondlopen.
Is dat de afrikaanse versie van whiteboard?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:02 schreef Teal het volgende:
Zijn er hier mensen die blackboard kennen?
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Is dat de afrikaanse versie van whiteboard?
ik wel wij hebben het ook op schoolquote:Op maandag 24 januari 2011 11:02 schreef Teal het volgende:
Zijn er hier mensen die blackboard kennen?
Ben je ook bekend met het mail programma wat je erbij krijgt? (squirle mail)quote:Op maandag 24 januari 2011 11:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik wel wij hebben het ook op school
nee wij hebben mail gelukkig gewoon via outlook en webmailquote:Op maandag 24 januari 2011 11:07 schreef Teal het volgende:
[..]
Ben je ook bekend met het mail programma wat je erbij krijgt? (squirle mail)
shitquote:Op maandag 24 januari 2011 11:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee wij hebben mail gelukkig gewoon via outlook en webmail
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:10 schreef tdrone het volgende:
ik vind blackboard sowieso geen fijn programma
Klopt, dat kan ik bevestigenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:17 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd? volgens mij past het grootste gedeelte van de posters net zo goed in PUB
Nooit geweestquote:Op maandag 24 januari 2011 11:17 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd? volgens mij past het grootste gedeelte van de posters net zo goed in PUB
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:17 schreef kanovinnie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:27 schreef tdrone het volgende:
ik hoor er ook helemaal niet thuis:Hoor ik niet thuis dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je was de Letter "j" vergeten te kopiëren
Typefouten, ik maak ze met trots.
welke? die van 235 euro?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:30 schreef Teal het volgende:
Topic die ik dik een maand geleden heb geopend, lopen opeens allemaal mensen in te reageren
dat is dan inderdaad niet de bedoelingquote:Op maandag 24 januari 2011 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
Iedereen in de PUB SC is 18+ Dat is een beetje het probleem.
Wie dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat is dan inderdaad niet de bedoeling
hier is denk ik de helft van de mensen die savonds posten 18-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |