quote:Op zondag 23 januari 2011 23:18 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ben ook eindelijk weer 'ns een beetje met gitaar bezig. Bezig met Sweet Home Alabama.
Toch wel weer leuk wat uitproberen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Moeilijk kijken![]()
Met witte ibanez uiteraard
Is dat Dean?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Doet me weer hieraan denken
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:
Voor jou dan;quote:
wut?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet je wel even mee opletten, want de UX1 heeft geen fantoom voeding dus geen condensator mic kopen
ik wilde net zeggen: google is your friend!quote:Op maandag 24 januari 2011 08:45 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ik lees t nu pas terug, maar als antwoord op mijn vraag over Mic. + Interface + kabel stond o.a. dit:
[..]
wut?
edit: eerst lezen, dan posten. Beter spaar ik dus even door voor een UX2 bijv.
quote:Op maandag 24 januari 2011 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
Damn it, nog steeds spierpijn van zaterdag. Gister kon ik bij het oversteken nauwelijks mijn hoofd ver genoeg draaien om de zijstraten in te kijken
.
quote:Op maandag 24 januari 2011 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
Damn it, nog steeds spierpijn van zaterdag. Gister kon ik bij het oversteken nauwelijks mijn hoofd ver genoeg draaien om de zijstraten in te kijken
.
Ik zit er over te denken om dat ook te bestellen.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:06 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Oke, dit moet het gaan worden:
http://www.thomann.de/nl/line6_pod_studio_ux2_bundle_2.htm
Commentaar, tips, adviezen zijn welkom't Gaat dus in eerste instantie om acoustische gitaar + vocal (evt. met n tweede mic) en later ook opnemen met de Strat.
Wow dat ziet er echt goed uitquote:Op maandag 24 januari 2011 11:06 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Commentaar, tips, adviezen zijn welkom't Gaat dus in eerste instantie om acoustische gitaar + vocal (evt. met n tweede mic) en later ook opnemen met de Strat.
Leuke set!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:06 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Hangt er natuurlijk van af waarvoor je de mic gaat gebruiken.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:47 schreef Muchachooo het volgende:
die UX2 set ziet er goed uit, maar ik zou die mic niet gebruiken voor akoestische/zang opnamen... maargoed.
Klinkt lekker,quote:
Tis maar goed dat ik geen spiegel op mijn kamer hebquote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef Maleco het volgende:
[..]
Klinkt lekker,
ik zie dat ik niet de enige ben die een gekke bek trekt tijdens het spelen/zingen
Goede keus...quote:Op zondag 23 januari 2011 23:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gibson Dirty Fingers en '57 Classic
Ah ik heb ook een keer op een funk/blues avond gespeeld.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:18 schreef Gitaarmat het volgende:
24/2 Simplon Indie/Punk avond.
We spelen vooral bluesrock maar goed.
quote:
DSL Reclame in Dokkumquote:Op maandag 24 januari 2011 18:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar heb jij die stickers laten drukken dan Dean ?
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:36 schreef Witchfynder het volgende:
Dit zou een sticker zijn die ik op mijn koffer zou plakken hoor.
Maak aub wel een goede sticker. Die eerste TLFG sticker plakte een beetje slap. Ik heb zaterdag een sticker van Myrkvar gekregen. Die deed ik ff in mijn broekzak en toen ik een half uurtje de sticker op mijn koffer wilde plakken waren er al ontbrekende delen zeg maar.
Die nieuwe Kramtried sticker echter.... Hangt ook op de spiegel in de Baroeg btw!
.
Wat heb je ervoor betaald hoeveel en afmetingen ??quote:Op maandag 24 januari 2011 19:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
DSL Reclame in Dokkum
http://www.dsl-reclame.nl/
Bel of mail even met je voorstel en wat je ongeveer wil. Als ze het niet willen versturen ofzo, zeg het dan, dan haal ik het af en stuur ik het je op. Woon er vlakbij.
En wij zijn ook zeker tevreden over onze stickers, die plakken als een debiel
Guilty.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef Maleco het volgende:
[..]
Klinkt lekker,
ik zie dat ik niet de enige ben die een gekke bek trekt tijdens het spelen
Als je die doet mag je er een opsturenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nog beter zowaar
En dan hier terecht komen?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nog beter zowaar
Die zijn fijn he?!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef JaneDoe het volgende:
vandaag mezelf een cadeau gegeund: een nieuwe strap van levy![]()
Ik wil eigenlijk ook wel een strap maar ik gooi het geld de laatste tijd er al met bakken door.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef JaneDoe het volgende:
vandaag mezelf een cadeau gegeund: een nieuwe strap van levy![]()
Wah, een strap! Wat een uitgave!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel een strap maar ik gooi het geld de laatste tijd er al met bakken door.
Maar kan toch voor geen meter spelen dus dat probleem is ook opgelost.![]()
(eigenlijkmaar goed...)
Ik wil een smijtbas, want mijn Fender laten vallen wil ik niet nogmaals.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel een strap maar ik gooi het geld de laatste tijd er al met bakken door.
Maar kan toch voor geen meter spelen dus dat probleem is ook opgelost.![]()
(eigenlijkmaar goed...)
Voor een student die het geld al over de balk gooit toch wel een beetje ja.quote:
Gewoon maximaal bijlenen!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Voor een student die het geld al over de balk gooit toch wel een beetje ja.
Tenzij jij gul bent.
of ze fijn zijn ga ik nu achterkomen, tot nu toe deed ik t met de goedkope strap die ik bij mn gitaar kreeg, maar die was net iets te kort naar mijn meningquote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
Die zijn fijn he?!
Die zat bij mijn eerste bas, nog nooit een fijnere strap gevonden!
pff, ik weet niet of je het kan herinneren maar mijn huidige studie ben ik nog niet laaiend enthousiast over, dit in combinatie met de geweldige overheidsplannen voor studeren houd mij zeer tegen om dat te gaan doen.quote:
Ik ben heel erg gul... Ach, in je studententijd heb je tenminste nog tijd en geld voor gitaarmeuk. Wacht maar tot je gaat werken!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Voor een student die het geld al over de balk gooit toch wel een beetje ja.
Tenzij jij gul bent.
Het word dus nog erger?quote:Ik ben heel erg gul... Ach, in je studententijd heb je tenminste nog tijd en geld voor gitaarmeuk. Wacht maar tot je gaat werken!
ja want dan geef je nog sneller je geld uit aan andere dingen dan gitaarquote:Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben heel erg gul... Ach, in je studententijd heb je tenminste nog tijd en geld voor gitaarmeuk. Wacht maar tot je gaat werken!
Dan heb je geld en geen tijdquote:Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben heel erg gul... Ach, in je studententijd heb je tenminste nog tijd en geld voor gitaarmeuk. Wacht maar tot je gaat werken!
En helaas pas je je levensstijl dan ook aan aan het geld verdienen. Huizen en kinderen en auto's enzoquote:Op maandag 24 januari 2011 21:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dan heb je geld en geen tijd
Life 's a bitch isnt it
Kinderen komen er hier niet in dat scheeltquote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En helaas pas je je levensstijl dan ook aan aan het geld verdienen. Huizen en kinderen en auto's enzo
Dat probleem heb ik dan nog niet zo. Dus lekker geld voor dikke gear.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En helaas pas je je levensstijl dan ook aan aan het geld verdienen. Huizen en kinderen en auto's enzo
Ik heb je advies opgevolgd, nu is de dokter boos op mij.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Even wassen met warm water en zeep!
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb je advies opgevolgd, nu is de dokter boos op mij.
Ff serieus: dit is echt kut.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef genakt het volgende:
wat opeens een gezelligheid en leuke nieuwe mensen sinds braddie weg is
honderd ongeveer ?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef GoodGawd het volgende:
Hoeveel overdrive/distortion pedalen hebben jullie gemiddeld op je bord?
1, tevens mijn enige pedaal atm.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef GoodGawd het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:02 schreef genakt het volgende:
[..]
honderd 25 ongeveer ?gt8 boss Me-50
Telt een bolletje kaas ook ?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef GoodGawd het volgende:
Die moet je uit je amp halenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef GoodGawd het volgende:
Ik zou de .com erachter latenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef Dribbel_ het volgende:
FF aangepast zo istie wat duidelijker
[ afbeelding ]
Maar niet alles is uit je amp te halen, een fuzz bijvoorbeeld wordt al best lastig heb ik zo het idee...quote:
Dat, icm met dat sterretje als o misschienquote:
Nee klopt ook wel hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:12 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Maar niet alles is uit je amp te halen, een fuzz bijvoorbeeld wordt al best lastig heb ik zo het idee...
Van m'n fiets gevallen... Had ik vorig jaar ook, toen was precies hetzelfde botje links gebroken. Maar volgende week donderdag worden er weer foto's gemaakt; er is nog kans dat het niet gebroken is. Echt kut, heb ik net een Peavey 6505, kan ik er niet op spelenquote:
Dat is een van de redenen dat ik geen fiets heb. Kan ik er ook niet af vallen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Van m'n fiets gevallen... Had ik vorig jaar ook, toen was precies hetzelfde botje links gebroken. Maar volgende week donderdag worden er weer foto's gemaakt; er is nog kans dat het niet gebroken is.
Daar weet ik wel wat op.quote:Echt kut, heb ik net een Peavey 6505, kan ik er niet op spelen
quote:
Hilversum, kom maar langs!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is een van de redenen dat ik geen fiets heb. Kan ik er ook niet af vallen.
[..]
Daar weet ik wel wat op.
Waar woon je? Kom ik hem morgen ophalen.
Ik geloof 50 euro per vierkante meter, fullcolor. Dan is het aan je formaat stickers hoeveel je uit een m2 haalt. Wij hebben 10x5cm stickers, dus hadden er zo'n 200...quote:
Ik heb al een mailtje gestuurd, thnxquote:Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik geloof 50 euro per vierkante meter, fullcolor. Dan is het aan je formaat stickers hoeveel je uit een m2 haalt. Wij hebben 10x5cm stickers, dus hadden er zo'n 200...
Voor de zekerheid heel even navragen, maar je zit rond dat bedrag.
Moet ik er een paar opsturen? Kan je de kwaliteit checken.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb al een mailtje gestuurd, thnx
Hey, die gozer heb ik wel eens gemeetquote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef wimjongil het volgende:
[..]
[..]
Hilversum, kom maar langs!
[ afbeelding ]
Stuur maar een keer wat mee als we weer wat troep uitwisselenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet ik er een paar opsturen? Kan je de kwaliteit checken.
Ja, dat is wel zo, maar we hoeven nooit 1250 van die dingenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stuur maar een keer wat mee als we weer wat troep uitwisselen![]()
Ga morgen bestellen, vind het nog wat aan de dure kant, kan ze hier krijgen voor 90 euro voor 1250 van die dingen. Plakken ze misschien iets minder goed, maarja wel een hoop prijsverschil dan
Het is wel een beetje een player op Twitter hequote:Op maandag 24 januari 2011 23:21 schreef blckbb het volgende:
Ach we kunnen m altijd nog volgon
http://twitter.com/#!/Bradjarre
print24quote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo, maar we hoeven nooit 1250 van die dingen
Maar eerlijk is eerlijk, het is wel kwaliteit
Misschien wel een idee, kan ik meer spammen, Zelfde shizzle als de TLFG stickers? Linkje?
Haha, ja tochquote:Op maandag 24 januari 2011 23:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
print24
virtualprinter
moet je maar ff googlen
Ja de kwaliteit van deze stickers is wel dat ze eerder verkleuren in de zon, maarja dan heb je er toch zoveel meer, plak je geowon wat nieuwe
Zo'n strap moet ik ook nog steeds hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef The_Dean het volgende:
En over straps gesproken, ik pwn jullie allen:
[ afbeelding ]
Strap voor mensen die van zelfbeschadiging houden!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Van ver zou het je stropdas kunnen lijken.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
ja, ik betrap mezelf er ook regelmatig opquote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef Maleco het volgende:
[..]
Klinkt lekker,
ik zie dat ik niet de enige ben die een gekke bek trekt tijdens het spelen
doen we zodra we een goede backintrack hebben. de laatste veroorzaakte wat onenigheid tussen ons, vandaar mijn reactie tijdens deze opnamequote:Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof
Zet volgende keer de muziek er wat harder in, is wat toffer om te luisteren
Maar pedaaltjes heb je niet nodigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:30 schreef Cynic het volgende:
Gisteren even naar een vloer gekeken. Van dat geld kan je ook wel een paar leuke pedaaltjes kopen...
Ach, als je genoeg pedaaltjes hebt kun je er ook een vloer van maken!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar pedaaltjes heb je niet nodig.
Naar een andere, in jouw ogen wél kundige, winkel gaan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:34 schreef Rpol het volgende:
Ik heb effe advies nodig.
Ik heb 5 maanden geleden al mijn buizen laten vervangen in mijn versterker bij GK in Boekel. Daarvoor deed mijn versterker het altijd prima. Sindsdien is het gewoon ruk. 1 van de eindbuizen viel steeds uit, maar dat had ik pas na een maand of 3 door. Kijk er nooit achterin. Nog effe mee doorgespeeld want ik had wat optredentjes en een nieuw bandje. Opeens tijdens het oefenen thuis knalt dus gewoon die buis uit elkaar. Dit is zo'n 3 weken geleden gebeurd.
Ik terug naar die winkel. WTF hoe kan dit? slechte buis? Nee je zult hem wel te hard neer hebben gezet oid. (wait w0t? ben altijd kei zuinig op m'n spullen maargoed) Vrijdag ben ik aan het spelen en ineens gaat de amp steeds zachter en is ie helemaal dood. Toen had ik 'm net 2 weken terug. 1x mee gerepeteerd en thuis een paar keer aan gehad.
Ik twijfel nu nogal aan de kunde van GK. Mede ook door een slechte ervaring die ik daar heb gehad met een servicebeurtje voor mijn gitaar. Ook 3x voor terug geweest.
Nou kan ik teruggaan en zeggen dat ze het maar moeten fixxen met het risico dat ik binnen korte tijd weer terug moet. Ik kan ook zeggen FU GK ik ga wel ergens anders heen. Maar dan heb ik wel 165,- en 70,- besteed in een half jaar tijd en ben ik nog geen stap verder. Wat zouden jullie doen?
Ben ik wel het geld kwijt wat ik tot nu toe in die reparaties heb gestoken. Misschien valt er financieel wat te regelen met GK omdat ik het ding pas net 2 weken weer thuis heb staan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:37 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Naar een andere, in jouw ogen wél kundige, winkel gaan?
het U2 effect?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:36 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ach, als je genoeg pedaaltjes hebt kun je er ook een vloer van maken!
hoelang heb je dat ding al en waar heb je hem gekocht?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:42 schreef Rpol het volgende:
[..]
Ben ik wel het geld kwijt wat ik tot nu toe in die reparaties heb gestoken. Misschien valt er financieel wat te regelen met GK omdat ik het ding pas net 2 weken weer thuis heb staan.
Als een van de eindbuizen na 5 maanden gewoon echt kapot knalt dan mag ik er toch vanuit gaan dat ze dat ding effe nameten met een multimeter? Want dan zit er toch echt iets niet goed in die amp of zie ik dat verkeerd?
Een vloer ook niet per se. Ik bedoel, er ligt al beton, het is niet dat we daar doorheen zakken als er geen laminaat op ligt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar pedaaltjes heb je niet nodig.
Pedaaltjes > Vloer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een vloer ook niet per se. Ik bedoel, er ligt al beton, het is niet dat we daar doorheen zakken als er geen laminaat op ligt.
Kheb 'm iets meer dan een jaar nu. Tot de zomer heeft ie het goed gedaan. Daarna heb ik 'm voor een onderhoudsbeurtje naar GK gebracht en toen is het gaan sukkelen. Kijk dat kan toeval zijn, maar als ik 'm dan 2 weken geleden terug breng met een buis waarvan het glas gewoon helemaal kapot is gesprongen en vervolgens zetten ze er doodleuk 2 nieuwe buisjes in en geven ze het ding weer mee, omdat ie weer "werkt" en binnen 2 weken is ie gewoon zo dood als een pier... Dan heb ik daar grote twijfels bij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:56 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hoelang heb je dat ding al en waar heb je hem gekocht?
Ik heb altijd heel goede ervaring gehad bij Guitar King, dus als zij het niet goed hebben gerepareerd zouden zij daar ook de verantwoordelijkheid voor moeten nemen..
Dat poppetje lukt mij wel, maar die plaatjes die eronder staan red ik net nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:20 schreef Muchachooo het volgende:
Godsamme ik kan dit zo niet hebben
het lukt me niet
http://www.neilcreek.com/blog/2008/02/28/how-to-see-3d-photos/
Deze lukte me heel goed, erg gaaf effect met het bladeren erachter:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:20 schreef Muchachooo het volgende:
Godsamme ik kan dit zo niet hebben
het lukt me niet
http://www.neilcreek.com/blog/2008/02/28/how-to-see-3d-photos/
Die tips die erbij staan werken wel goed, bijvoorbeeld die hierboven:quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
zeg stud waar werk jij dan?
Als zij zou gitarenshit kan kopen why not?
Daar ga ik niets tegen inbrengen. Ik deed in totaal 3 jaar bij de Super de Boer hetzelfde voordat ik eruit geschopt werd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:24 schreef blckbb het volgende:
Ohja en ik doe de vakkens vullen bij de Albert Einz voor 2 lange jaren. Goed dan?
Leeftijdsdiscriminatiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daar ga ik niets tegen inbrengen. Ik deed in totaal 3 jaar bij de Super de Boer hetzelfde voordat ik eruit geschopt werd.
Tja, beter is wel te vinden (denk ik) maar goed. Ik kon daar precies werken wanneer ik wilde (uiteindelijk) en had leuke collega's. Dat vond ik ook veel waard.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
Leeftijdsdiscriminatie
Hoewel ik er eerlijk gezegd niet aan moet denken langer dan 3 jaar in die keet te zitten
Heul nie! Die techniek bestaat niet zo lang!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heul nie! Die techniek bestaat niet zo lang!
Maar Kamo is ook nog niet zo oud hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee inderdaad. Ik ben zelfs nou ouder...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
Maar Kamo is ook nog niet zo oud hoor
vet idd, maar mij lukt het nooit om het ook daadwerkelijk te zien bij die cd...!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:18 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat ik zo 10.000 days van tool er even bij pak. Daar zit zo'n lens bij. Dat maakt het wat gemakkelijker om die 3-D plaatjes te zien.
Tja soms lukt het, soms niet. Wat helpt is als je dus scheel kijkt en de 3 plaatjes ziet zo scheel blijven kijken naar een deel van de middelste foto en dan heel rustig scherpstellen op dat deel van de middelste foto.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef Muchachooo het volgende:
die stap waarbij je je pen/vinger weghaalt lukt mij nietzodra ik probeer te focussen op mijn beeldscherm zie ik weer 2 plaatjes.
heb het wel drie kwartier geprobeerd en nu heb ik hoofdpijn__!
Wat fijn dat anderen ook zo hard moeten werkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef Muchachooo het volgende:
die stap waarbij je je pen/vinger weghaalt lukt mij nietzodra ik probeer te focussen op mijn beeldscherm zie ik weer 2 plaatjes.
heb het wel drie kwartier geprobeerd en nu heb ik hoofdpijn__!
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
lol ik zat tijdje te klooien maar als het eenmaal lukt gaat alles zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Deze lukte me heel goed, erg gaaf effect met het bladeren erachter:
[ afbeelding ]
Ssssstquote:
Dean heeft nog wel het een en het ander liggen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef acidd91 het volgende:
Heeft iemand voor mij een afdankgitaar te koop, die ik voor een zacht prijsje kan overnemen? Wil een keer een gitaar helemaal reviseren, en wil hier mee beginnen als begin projectje.
Geen gitaar spulquote:
Ik wel!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef acidd91 het volgende:
Heeft iemand voor mij een afdankgitaar te koop, die ik voor een zacht prijsje kan overnemen? Wil een keer een gitaar helemaal reviseren, en wil hier mee beginnen als begin projectje.
Hoe erg is het?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik wel!
Maar dat ga ik je niet aandoen.
dat je die nog niet hebt weggegooidquote:
Dat ding moet op de midwinterbarbecue.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:42 schreef genakt het volgende:
[..]
dat je die nog niet hebt weggegooid
quote:
Hangt aan mijn muur jonge!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:42 schreef genakt het volgende:
[..]
dat je die nog niet hebt weggegooid
You Bitch!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat ding moet op de midwinterbarbecue.
What the...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Rpol het volgende:
[..]
Heeft wel wat weg van deze:
[ afbeelding ]
qua vorm dan
Heb nog wel een Phoenix STC-33 staan voor je... 5 tientjes. Of een Vester Stage Series Strat, 100 euro.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef acidd91 het volgende:
Idd daar zitten vele manuren in plus dure jachtlakquote:
Wel goed voor het drijfvermogen van je floating bridge.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:01 schreef brother52 het volgende:
Waarom zou je jachtlak op een gitaar doen? Dat is toch zonde?
Dat sluit het hout helemaal op en wordt veel te hard.
Nou omdat ik de hals goed glad en hard wilde hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:01 schreef brother52 het volgende:
Waarom zou je jachtlak op een gitaar doen? Dat is toch zonde?
Dat sluit het hout helemaal op en wordt veel te hard.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wel goed voor het drijfvermogen van je floating bridge.
Voor treinreizigers;quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:48 schreef Witchfynder het volgende:
Man, zit nu in de trein. wel ff wennen zo vroeg wanneer je gewend bent pas om 9u weg te gaan
Het nadeel van helemaal zelf bouwen dat je naast verstand van het uberhaubt bouwen hebben je ook nog eens iets moois moet kunnen designenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:06 schreef Cynic het volgende:
Ik heb ooit op school eens wat lessen gehad hoe je met frontpage een website kan maken.
Volgens mij was dat zelfs toen al ouderwets.
Ja jullie site ziet er best degelijk uit, nu kan ik wel werken met basic HTML maar dat ziet er zo knudde uit natuurlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb hem gemaakt met wordpress
http://www.fatcatheartattack.com/
Dan heb je al een eigen admin systeem waar je op kan inloggen en kan je heel makkelijk al die tekst en berichten editten. Werkt echt heel simpel. Ik heb echt 0 verstand van computer en heb dit eruit geperst en ziet er best prima uit al zeg ik het zelf
Daarna moet je wel een domein "ergens" registreren neem ik aan? Hoeveel kost het totaal uiteindelijk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:33 schreef Dribbel_ het volgende:
En dan heb je het probleem nog dat alles goed staat bij alle verschillende browsers/resolutieschermen enz
Ik betaal nu 35 geloof ik voor een jaar domein + webspace.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:19 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Daarna moet je wel een domein "ergens" registreren neem ik aan? Hoeveel kost het totaal uiteindelijk?
Youtube heeft ook een shitload aan tutorials eropstaan dus dat is ook wel makkelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:01 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ja jullie site ziet er best degelijk uit, nu kan ik wel werken met basic HTML maar dat ziet er zo knudde uit natuurlijkIk ga eens googelen op dat wordpress. Ty
Ik doe het trouwens bij PCextreme, altijd al daar gezeten, zal vast ook wel goedkoper kunnen maar ik ben er zeer tevreden over nog nooit problemen gehadquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:19 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Daarna moet je wel een domein "ergens" registreren neem ik aan? Hoeveel kost het totaal uiteindelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Twee stukjes uit de oefenruimte van gisteravond
Eerste nummer wat we gemaakt hebbenMoet alleen m'n solo nog een beetje uitwerken nu blijft het een beetje improviseren
En nog 1
Tips aanmerkingen enz op dingen composities enz alles is allemaal weer heel erg welkom
Commentaar op de outfit van de zanger mag ook!!!te lange introSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 sec ofzo ik was al bijna de aandacht kwijt
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Yepquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:06 schreef GoodGawd het volgende:
Ik moet dus wel eerst een webhost vinden? Anders is dat wordpress niet te openen.
toen ik nog wel eens bezig was met dat soort zooi deed ik dat ook altijd. gewoon met .html en .css filesquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:11 schreef guitarist het volgende:
Ben ik de enige die website gewoon maakt met een simpele texteditor?
Informatica in ons laatste jaar was zo vet. Met z'n zessen in het lokaal een beetje muziek draaien en ohja, ook nog een database in elkaar zettenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:12 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb ooit voor informatica op de middelbare school een website gemaakt met php.![]()
![]()
En nog een spelletje gemaakt (dat werkte!) dat 'Oversteken' heette.
Oh ja, database. Dat ook nog gedaan. Dacht ik dat ik van dat kut-informatica af was; krijg ik het nu gewoon weer (maya etc.)...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:16 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Informatica in ons laatste jaar was zo vet. Met z'n zessen in het lokaal een beetje muziek draaien en ohja, ook nog een database in elkaar zetten
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Twee stukjes uit de oefenruimte van gisteravond
Eerste nummer wat we gemaakt hebbenMoet alleen m'n solo nog een beetje uitwerken nu blijft het een beetje improviseren
En nog 1
Tips aanmerkingen enz op dingen composities enz alles is allemaal weer heel erg welkom
Commentaar op de outfit van de zanger mag ook!!!Valt me op dat jullie elkaar nooit aankijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O)))
Toffe stijl van site vind ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef Gitaarmat het volgende:
die heb ik helemaal met html in elkaar gezet, maar niet alles werkt goederg basic
Ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef KaMo het volgende:
[..]
Toffe stijl van site vind ik.
En wat heeft jullie bassist een lelijke bas, zelfbouw?
Wel gaaf hoor, maar wat een dingquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:36 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja.komt uit 1 stuk hout, is loodzwaar en de hals is 2,5 keer zo dik als een normale bas
Gitaar of amp?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:39 schreef blckbb het volgende:
ALS IK MN RIJBEWIJS HEB GA IK VOOR EEN GOEDE GRETSCH SPAREN OKIDOKI.
Gitaar, amp kan altijd later nogquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:41 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gitaar of amp?
OF BEIDEN? OKIDOKI!!11!
more like: KOTS KOTSquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:38 schreef blckbb het volgende:
http://link.marktplaats.nl/416167486
BOHH GEK KWIJLKWIJLKWIJL
Een Vox ac30 zal het wel moeten zijn danquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:44 schreef blckbb het volgende:
voor het grootste deel voldoet die Roland Spirit nog steeds heel goed maar voor het echte ''Gretsch-geluid'' moet ik wellicht iets anders zoeken.
Ik snap wat je bedoelt jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Zou je bij dat nummer 'No God like my God' het rifje (die k persoonlijk wel tof vind) dat je nu onder de zang heb zitten niet kunnen verplaatsen naar het intro en evt. iets uitbreiden? Om m daarna weer onder de zang te laten lopen, maar dan wat 'kleiner' dan in het intro?
Als je begrijpt wat ik bedoel
Ja klopt moet meer interactie onderling, maar dit is ook de oefenruimte nog dus we gaan er aan werken. In dit filmpje hebben we interactie in het beginquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:49 schreef arucard het volgende:
[..]
Valt me op dat jullie elkaar nooit aankijken
Hier ziet er er beter uit maar hij is afgeknipt ja omdat het anders een heel lang scherm ging worden ook met al je vriendjes en dingen enz erin dat zag er ook niet uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:14 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ziet dat er zo verrot uit? Heb je dat op je eigen scherm ook?
Ja het lijkt wel klussen met kijkers nuquote:
Ik denk niet dat je mij beledigdquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
Beledig ik iemand als ik zeg dat jullie zanger op die live-opnames een beetje op mcLovin' lijkt?
EN HIJ IS NIET EENS VAN GOUD!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:38 schreef blckbb het volgende:
http://link.marktplaats.nl/416167486
BOHH GEK KWIJLKWIJLKWIJL
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mij beledigd
"Ooooohhh pachelbel's canon in D is zooooooo mooi!quote:
Dribbel, is het wel een goed idee om alle liedjes in repetitievorm online te zetten? Kan je niet beter met z'n allen een demo maken van één nummer maken (moet lukken met die elektronische drum) en dan een soort van clip maken? Zo geef je goed weer wat je kan, maar geef je niet alles gelijk cadeau. Anders is er geen verrassing meer live?quote:
Morgen Pennywise? Meen je nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:31 schreef brother52 het volgende:
Damn, ik zie net dat Protest the Hero morgen in Nijmegen staat. Dan ga ik al naar Pennywise
Ja dat gaat ook nog komen, maar ik heb ondertussen gemerkt dat het toffer is als mensen je nummers kennen dan als ze ze niet kennen. (meeschreeuwen dinges enz die ongein)quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:17 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dribbel, is het wel een goed idee om alle liedjes in repetitievorm online te zetten? Kan je niet beter met z'n allen een demo maken van één nummer maken (moet lukken met die elektronische drum) en dan een soort van clip maken? Zo geef je goed weer wat je kan, maar geef je niet alles gelijk cadeau. Anders is er geen verrassing meer live?
Maar een goede amp is ook heel wat waardquote:
Ik heb vandaag ook weer eens gespeeld, best leuk dat gitaar spelen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ik houd er mee op voor vandaag. Mn vingers zijn beurs
Ja, daar zit wel iets in!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat gaat ook nog komen, maar ik heb ondertussen gemerkt dat het toffer is als mensen je nummers kennen dan als ze ze niet kennen. (meeschreeuwen dinges enz die ongein)
STukje Canon
http://www15.speedyshare.com/files/26510146/download/canon.mp3
Best lastig om die snelheid strak te houden
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je ze wil verrassen ga je maar goochelaar worden
Mooie site man!quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:03 schreef GoodGawd het volgende:
Het is gelukt, thx voor info mensen:
http://www.triple-sd.nl/
Nu nog wat cools van maken
Ja, ik was het eigenlijk al weer vergeten totdat ik een sms-je kreeg met de vraag hoe laat het ook al weer begint morgen.quote:
zeker welquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:13 schreef GoodGawd het volgende:
Toch niet, al vooruitgang je ziet nu een gitaar. WAUW! Gitaar porn site maken, is daar vraag naar?
Rule 34 of the internetquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:13 schreef GoodGawd het volgende:
Toch niet, al vooruitgang je ziet nu een gitaar. WAUW! Gitaar porn site maken, is daar vraag naar?
Niet zoveel linkjes maken. Of de linkjes minder opvallend.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:03 schreef GoodGawd het volgende:
Het is gelukt, thx voor info mensen:
http://www.triple-sd.nl/
Nu nog wat cools van maken
volgens mij is dat sample textquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Niet zoveel linkjes maken. Of de linkjes minder opvallend.
Dit leest echt voor geen meter. Je wordt veels te snel afgeleid.
Wat gaat er eigenlijk allemaal op de site komen ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:40 schreef GoodGawd het volgende:
Ja ben nog gewoon aan het klooien hoor. Ik wil in ieder geval dat het op geen enkele manier op een blog lijkt. Die post by en tijd enzo moet dus verdwijnen. Nu kan je dit aanpassen in het script. Maar ik heb er nog de balle verstand vanGaat ook een andere template komen. 4sure
Ja men dit is gewoon van wikipedia gepulkt als gewoon wat balbalbal tekst. Moet een band site worden geen info site.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Niet zoveel linkjes maken. Of de linkjes minder opvallend.
Dit leest echt voor geen meter. Je wordt veels te snel afgeleid.
Ik doe video gewoon via youtube erop zetten, ziet er prima uit. En foto's via NEXTGen Galleryquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:11 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ja men dit is gewoon van wikipedia gepulkt als gewoon wat balbalbal tekst. Moet een band site worden geen info site.
Maar ik wil dus de hele tijd een foto/audio/video uploaden maar dan zeg dat ding:
Uploaden van "dwdzj6.jpg" is niet gelukt als gevolg van een fout
Kan map /home/uptzfiwd/domains/triple-sd.nl/public_html/wp-content/uploads/2011/01 niet aanmaken. Is de bovenliggende map beschrijfbaar door de server?
Dat soort dingen vind ik altijd zo'n bullshit, dat is zo afhankelijk van je gitaar, je speelstijl, je techniek, je amp enzquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Voor mensen met een Boss me-50:
http://www.soundsderhelde(...)ounds-der-Helden.pdf
Want anders kreeg je ook deze melding? Ja ziet er netjes uit trouwensquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik doe video gewoon via youtube erop zetten, ziet er prima uit. En foto's via NEXTGen Gallery
Geen idee gelijk dat erop gezet, dan heb je ze gelijk als thumbnails staan en je kan ze makkelijk vergroten, ziet er netjes uit en werkt makkelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Want anders kreeg je ook deze melding? Ja ziet er netjes uit trouwens
Nice thanksquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Voor mensen met een Boss me-50:
http://www.soundsderhelde(...)ounds-der-Helden.pdf
quote:
Akward....quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Net bij de supermarktff 2 kratjes bier terugbrengen dus mooi weer 8 euro statiegeld. Nouja ik hoefde maar wat voor 3 euro te hebben dus dat is mooi.
Kassameisje: Bliep bliep bliep
Ik:![]()
Kassameisje: Dat is dan 5 euro
Ik: Okee
Kassameisje: .....
Ik: ....![]()
Kassameisje: Wilt u pinnen of cash
(dus ik denk ik speel het maar mee)
Ik: Nou ik vind cash prima hoor
Ik: ....
Kassameisje: ....ehh dat is dan 5 euro
Ik: Uhuh
Kassameisje: ...gaat u het geld nog geven
Ik: ...Ja jij mij
Toen viel het kwartje
LOL, toen liep ze rood aan als een tomaatquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Net bij de supermarktff 2 kratjes bier terugbrengen dus mooi weer 8 euro statiegeld. Nouja ik hoefde maar wat voor 3 euro te hebben dus dat is mooi.
Kassameisje: Bliep bliep bliep
Ik:![]()
Kassameisje: Dat is dan 5 euro
Ik: Okee
Kassameisje: .....
Ik: ....![]()
Kassameisje: Wilt u pinnen of cash
(dus ik denk ik speel het maar mee)
Ik: Nou ik vind cash prima hoor
Ik: ....
Kassameisje: ....ehh dat is dan 5 euro
Ik: Uhuh