quote:Op zondag 23 januari 2011 23:18 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ben ook eindelijk weer 'ns een beetje met gitaar bezig. Bezig met Sweet Home Alabama.
Toch wel weer leuk wat uitproberen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Moeilijk kijken![]()
Met witte ibanez uiteraard
Is dat Dean?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Doet me weer hieraan denken
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:
Voor jou dan;quote:
wut?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet je wel even mee opletten, want de UX1 heeft geen fantoom voeding dus geen condensator mic kopen
ik wilde net zeggen: google is your friend!quote:Op maandag 24 januari 2011 08:45 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ik lees t nu pas terug, maar als antwoord op mijn vraag over Mic. + Interface + kabel stond o.a. dit:
[..]
wut?
edit: eerst lezen, dan posten. Beter spaar ik dus even door voor een UX2 bijv.
quote:Op maandag 24 januari 2011 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
Damn it, nog steeds spierpijn van zaterdag. Gister kon ik bij het oversteken nauwelijks mijn hoofd ver genoeg draaien om de zijstraten in te kijken
.
quote:Op maandag 24 januari 2011 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
Damn it, nog steeds spierpijn van zaterdag. Gister kon ik bij het oversteken nauwelijks mijn hoofd ver genoeg draaien om de zijstraten in te kijken
.
Ik zit er over te denken om dat ook te bestellen.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:06 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Oke, dit moet het gaan worden:
http://www.thomann.de/nl/line6_pod_studio_ux2_bundle_2.htm
Commentaar, tips, adviezen zijn welkom't Gaat dus in eerste instantie om acoustische gitaar + vocal (evt. met n tweede mic) en later ook opnemen met de Strat.
Wow dat ziet er echt goed uitquote:Op maandag 24 januari 2011 11:06 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Commentaar, tips, adviezen zijn welkom't Gaat dus in eerste instantie om acoustische gitaar + vocal (evt. met n tweede mic) en later ook opnemen met de Strat.
Leuke set!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:06 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Hangt er natuurlijk van af waarvoor je de mic gaat gebruiken.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:47 schreef Muchachooo het volgende:
die UX2 set ziet er goed uit, maar ik zou die mic niet gebruiken voor akoestische/zang opnamen... maargoed.
Klinkt lekker,quote:
Tis maar goed dat ik geen spiegel op mijn kamer hebquote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef Maleco het volgende:
[..]
Klinkt lekker,
ik zie dat ik niet de enige ben die een gekke bek trekt tijdens het spelen/zingen
Goede keus...quote:Op zondag 23 januari 2011 23:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gibson Dirty Fingers en '57 Classic
Ah ik heb ook een keer op een funk/blues avond gespeeld.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:18 schreef Gitaarmat het volgende:
24/2 Simplon Indie/Punk avond.
We spelen vooral bluesrock maar goed.
quote:
DSL Reclame in Dokkumquote:Op maandag 24 januari 2011 18:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar heb jij die stickers laten drukken dan Dean ?
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:36 schreef Witchfynder het volgende:
Dit zou een sticker zijn die ik op mijn koffer zou plakken hoor.
Maak aub wel een goede sticker. Die eerste TLFG sticker plakte een beetje slap. Ik heb zaterdag een sticker van Myrkvar gekregen. Die deed ik ff in mijn broekzak en toen ik een half uurtje de sticker op mijn koffer wilde plakken waren er al ontbrekende delen zeg maar.
Die nieuwe Kramtried sticker echter.... Hangt ook op de spiegel in de Baroeg btw!
.
Wat heb je ervoor betaald hoeveel en afmetingen ??quote:Op maandag 24 januari 2011 19:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
DSL Reclame in Dokkum
http://www.dsl-reclame.nl/
Bel of mail even met je voorstel en wat je ongeveer wil. Als ze het niet willen versturen ofzo, zeg het dan, dan haal ik het af en stuur ik het je op. Woon er vlakbij.
En wij zijn ook zeker tevreden over onze stickers, die plakken als een debiel
Guilty.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef Maleco het volgende:
[..]
Klinkt lekker,
ik zie dat ik niet de enige ben die een gekke bek trekt tijdens het spelen
Als je die doet mag je er een opsturenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nog beter zowaar
En dan hier terecht komen?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nog beter zowaar
Die zijn fijn he?!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef JaneDoe het volgende:
vandaag mezelf een cadeau gegeund: een nieuwe strap van levy![]()
Ik wil eigenlijk ook wel een strap maar ik gooi het geld de laatste tijd er al met bakken door.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef JaneDoe het volgende:
vandaag mezelf een cadeau gegeund: een nieuwe strap van levy![]()
Wah, een strap! Wat een uitgave!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel een strap maar ik gooi het geld de laatste tijd er al met bakken door.
Maar kan toch voor geen meter spelen dus dat probleem is ook opgelost.![]()
(eigenlijkmaar goed...)
Ik wil een smijtbas, want mijn Fender laten vallen wil ik niet nogmaals.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel een strap maar ik gooi het geld de laatste tijd er al met bakken door.
Maar kan toch voor geen meter spelen dus dat probleem is ook opgelost.![]()
(eigenlijkmaar goed...)
Voor een student die het geld al over de balk gooit toch wel een beetje ja.quote:
Gewoon maximaal bijlenen!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Voor een student die het geld al over de balk gooit toch wel een beetje ja.
Tenzij jij gul bent.
of ze fijn zijn ga ik nu achterkomen, tot nu toe deed ik t met de goedkope strap die ik bij mn gitaar kreeg, maar die was net iets te kort naar mijn meningquote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
Die zijn fijn he?!
Die zat bij mijn eerste bas, nog nooit een fijnere strap gevonden!
pff, ik weet niet of je het kan herinneren maar mijn huidige studie ben ik nog niet laaiend enthousiast over, dit in combinatie met de geweldige overheidsplannen voor studeren houd mij zeer tegen om dat te gaan doen.quote:
Ik ben heel erg gul... Ach, in je studententijd heb je tenminste nog tijd en geld voor gitaarmeuk. Wacht maar tot je gaat werken!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Voor een student die het geld al over de balk gooit toch wel een beetje ja.
Tenzij jij gul bent.
Het word dus nog erger?quote:Ik ben heel erg gul... Ach, in je studententijd heb je tenminste nog tijd en geld voor gitaarmeuk. Wacht maar tot je gaat werken!
ja want dan geef je nog sneller je geld uit aan andere dingen dan gitaarquote:Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben heel erg gul... Ach, in je studententijd heb je tenminste nog tijd en geld voor gitaarmeuk. Wacht maar tot je gaat werken!
Dan heb je geld en geen tijdquote:Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben heel erg gul... Ach, in je studententijd heb je tenminste nog tijd en geld voor gitaarmeuk. Wacht maar tot je gaat werken!
En helaas pas je je levensstijl dan ook aan aan het geld verdienen. Huizen en kinderen en auto's enzoquote:Op maandag 24 januari 2011 21:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dan heb je geld en geen tijd
Life 's a bitch isnt it
Kinderen komen er hier niet in dat scheeltquote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En helaas pas je je levensstijl dan ook aan aan het geld verdienen. Huizen en kinderen en auto's enzo
Dat probleem heb ik dan nog niet zo. Dus lekker geld voor dikke gear.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En helaas pas je je levensstijl dan ook aan aan het geld verdienen. Huizen en kinderen en auto's enzo
Ik heb je advies opgevolgd, nu is de dokter boos op mij.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Even wassen met warm water en zeep!
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb je advies opgevolgd, nu is de dokter boos op mij.
Ff serieus: dit is echt kut.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef genakt het volgende:
wat opeens een gezelligheid en leuke nieuwe mensen sinds braddie weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |