quote:Op zondag 23 januari 2011 23:18 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ben ook eindelijk weer 'ns een beetje met gitaar bezig. Bezig met Sweet Home Alabama.
Toch wel weer leuk wat uitproberen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Moeilijk kijken![]()
Met witte ibanez uiteraard
Is dat Dean?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Doet me weer hieraan denken
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:
Voor jou dan;quote:
wut?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet je wel even mee opletten, want de UX1 heeft geen fantoom voeding dus geen condensator mic kopen
ik wilde net zeggen: google is your friend!quote:Op maandag 24 januari 2011 08:45 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ik lees t nu pas terug, maar als antwoord op mijn vraag over Mic. + Interface + kabel stond o.a. dit:
[..]
wut?
edit: eerst lezen, dan posten. Beter spaar ik dus even door voor een UX2 bijv.
quote:Op maandag 24 januari 2011 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
Damn it, nog steeds spierpijn van zaterdag. Gister kon ik bij het oversteken nauwelijks mijn hoofd ver genoeg draaien om de zijstraten in te kijken
.
quote:Op maandag 24 januari 2011 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
Damn it, nog steeds spierpijn van zaterdag. Gister kon ik bij het oversteken nauwelijks mijn hoofd ver genoeg draaien om de zijstraten in te kijken
.
Ik zit er over te denken om dat ook te bestellen.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:06 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Oke, dit moet het gaan worden:
http://www.thomann.de/nl/line6_pod_studio_ux2_bundle_2.htm
Commentaar, tips, adviezen zijn welkom't Gaat dus in eerste instantie om acoustische gitaar + vocal (evt. met n tweede mic) en later ook opnemen met de Strat.
Wow dat ziet er echt goed uitquote:Op maandag 24 januari 2011 11:06 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Commentaar, tips, adviezen zijn welkom't Gaat dus in eerste instantie om acoustische gitaar + vocal (evt. met n tweede mic) en later ook opnemen met de Strat.
Leuke set!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:06 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Hangt er natuurlijk van af waarvoor je de mic gaat gebruiken.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:47 schreef Muchachooo het volgende:
die UX2 set ziet er goed uit, maar ik zou die mic niet gebruiken voor akoestische/zang opnamen... maargoed.
Klinkt lekker,quote:
Tis maar goed dat ik geen spiegel op mijn kamer hebquote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef Maleco het volgende:
[..]
Klinkt lekker,
ik zie dat ik niet de enige ben die een gekke bek trekt tijdens het spelen/zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |