Ssssstquote:
Dean heeft nog wel het een en het ander liggen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef acidd91 het volgende:
Heeft iemand voor mij een afdankgitaar te koop, die ik voor een zacht prijsje kan overnemen? Wil een keer een gitaar helemaal reviseren, en wil hier mee beginnen als begin projectje.
Geen gitaar spulquote:
Ik wel!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef acidd91 het volgende:
Heeft iemand voor mij een afdankgitaar te koop, die ik voor een zacht prijsje kan overnemen? Wil een keer een gitaar helemaal reviseren, en wil hier mee beginnen als begin projectje.
Hoe erg is het?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik wel!
Maar dat ga ik je niet aandoen.
dat je die nog niet hebt weggegooidquote:
Dat ding moet op de midwinterbarbecue.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:42 schreef genakt het volgende:
[..]
dat je die nog niet hebt weggegooid
quote:
Hangt aan mijn muur jonge!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:42 schreef genakt het volgende:
[..]
dat je die nog niet hebt weggegooid
You Bitch!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat ding moet op de midwinterbarbecue.
What the...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Rpol het volgende:
[..]
Heeft wel wat weg van deze:
[ afbeelding ]
qua vorm dan
Heb nog wel een Phoenix STC-33 staan voor je... 5 tientjes. Of een Vester Stage Series Strat, 100 euro.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef acidd91 het volgende:
Idd daar zitten vele manuren in plus dure jachtlakquote:
Wel goed voor het drijfvermogen van je floating bridge.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:01 schreef brother52 het volgende:
Waarom zou je jachtlak op een gitaar doen? Dat is toch zonde?
Dat sluit het hout helemaal op en wordt veel te hard.
Nou omdat ik de hals goed glad en hard wilde hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:01 schreef brother52 het volgende:
Waarom zou je jachtlak op een gitaar doen? Dat is toch zonde?
Dat sluit het hout helemaal op en wordt veel te hard.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wel goed voor het drijfvermogen van je floating bridge.
Voor treinreizigers;quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:48 schreef Witchfynder het volgende:
Man, zit nu in de trein. wel ff wennen zo vroeg wanneer je gewend bent pas om 9u weg te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |