PM staat open hequote:Op maandag 24 januari 2011 00:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, ik voel me weer eens bagger nu.
Vertel het je morgen wel
Trustequote:Op maandag 24 januari 2011 00:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
PreciesEn genoeg werk voor mij komende jaren, dus daar hoef ik ook niet over in te zitten
![]()
[..]
Ja, precies.. Helemaal mee eens.
Ik ga ook maar eens pittenTrusten allen
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
PreciesEn genoeg werk voor mij komende jaren, dus daar hoef ik ook niet over in te zitten
![]()
[..]
Slaap lekker Enfermerelquote:Op maandag 24 januari 2011 00:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zeg dat...quote:Op maandag 24 januari 2011 00:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, en herkenbaar zoals je weet.
quote:Top 100 van zondag 23 januari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 477 crv
15. 266 goldfinger1963
16. 257 suikertaartje
17. 254 Koen66
20. 249 Stuart
21. 248 Marijkezwolle
32. 181 Trevland
33. 177 Whiskers2009
48. 151 MPG
59. 135 Symphonic
61. 131 TheFamousMan
61. 131 Bos81
64. 125 LovelyLady
95. 099 Dr_Flash
98. 098 RockNijntje
trusten enferquote:Op maandag 24 januari 2011 00:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:45 schreef MPG het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn bedje opzoeken.
Slaap lekker allemaal
Trustequote:Op maandag 24 januari 2011 00:46 schreef Yuki het volgende:
Truste aan de slaperds, ik duik er ook in![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:45 schreef MPG het volgende:
Slaap lekker allemaal
Slaap lekker meidquote:Op maandag 24 januari 2011 00:46 schreef Yuki het volgende:
Ik ben er nog heel evenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben de draad kwijt.. Ik en GF of Ik en GF en BOS of ik alleen??
Nee, klopt ben meestal ook vrij stil.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar kennelijk hebben we niet veel te zeggen he??
Ik ga mijn pil innemen. Blijf dus waarschijnlijk nog hooguit 15 minuten..quote:Op maandag 24 januari 2011 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jammer, ben nog niet klaar voor mijn bed..
Ok, slaap lekker liefiequote:Op maandag 24 januari 2011 00:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga mijn pil innemen. Blijf dus waarschijnlijk nog hooguit 15 minuten..
Overdag weet ik nog niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, slaap lekker liefie![]()
Wat ga je morgen doen?
slaap ze MPGquote:Op maandag 24 januari 2011 00:45 schreef MPG het volgende:
Slaap lekker allemaal
truste Yukiquote:Op maandag 24 januari 2011 00:46 schreef Yuki het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar kennelijk hebben we niet veel te zeggen he??
alvast trusten bosquote:Op maandag 24 januari 2011 00:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga mijn pil innemen. Blijf dus waarschijnlijk nog hooguit 15 minuten..
voor mij nietquote:Op maandag 24 januari 2011 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
OK, dan was dit de laatste post in de SC voor vannacht (?).
Je hebt plannen,quote:Op maandag 24 januari 2011 00:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Overdag weet ik nog niet.
:s avonds eerst wokken en daarna naar de bioscoop met de bewonersraad
Zeg dan ook eens watquote:
Ach ja. Dit is gewoon een afscheid van de voorzitter en jaarlijks uitje.quote:
Doet er niet toe,je hebt plannen voor morgen. Dat is goed...quote:Op maandag 24 januari 2011 01:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja. Dit is gewoon een afscheid van de voorzitter en jaarlijks uitje.
ik ben ondertussen aan het gamenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg dan ook eens wat![]()
![]()
Of vind je me niet lief (meer)??![]()
Ja dat wel, alleen nu nog de uren in de ochtend en middag zien te vullen. Daar ligt meestal het probleem bij mij.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doet er niet toe,je hebt plannen voor morgen. Dat is goed...
Pff (opgelucht)quote:Op maandag 24 januari 2011 01:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben ondertussen aan het gamen![]()
en wat speurwerk aan het doen op het internet![]()
![]()
Slapen en wandelen.. Kom hier wandelen.. Je bent zo lang onderweg dat dat makkelijk je dag vultquote:Op maandag 24 januari 2011 01:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat wel, alleen nu nog de uren in de ochtend en middag zien te vullen. Daar ligt meestal het probleem bij mij.
Ja, maar ik heb om 15.15 in ieder geval al iets staan. Dan komt de helpende me ondersteunen bij het poetsen van de keuken/huiskamer.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Slapen en wandelen.. Kom hier wandelen.. Je bent zo lang onderweg dat dat makkelijk je dag vult
Trustequote:Op maandag 24 januari 2011 01:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb om 15.15 in ieder geval al iets staan. Dan komt de helpende me ondersteunen bij het poetsen van de keuken/huiskamer.
Maar de pil begint te werken, ik val al bijna om
is geheimquote:Op maandag 24 januari 2011 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pff (opgelucht)![]()
Speurwerk op het internet?? Vertel
trusten bossiequote:Op maandag 24 januari 2011 01:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb om 15.15 in ieder geval al iets staan. Dan komt de helpende me ondersteunen bij het poetsen van de keuken/huiskamer.
Maar de pil begint te werken, ik val al bijna om
het was gisteren zondagquote:Op maandag 24 januari 2011 02:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Persoonlijke record op donderdag
straks naar schoolquote:Op maandag 24 januari 2011 02:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
En dan ?oh dan is het nu maandag wat doe ik wakker
KUT morgen school HOERNE OOK
10 uur maar ik moet om half 9 opquote:Op maandag 24 januari 2011 02:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
straks naar school![]()
hoe laat moet je er zijn?
dan zou ik maar naar bed gaanquote:Op maandag 24 januari 2011 02:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
10 uur maar ik moet om half 9 opom op tijd te zijn
pinguinquote:Op maandag 24 januari 2011 05:51 schreef Pheno het volgende:
Slapen? Het is net nog geen zes uur s'avonds
crvquote:
hoiquote:Op maandag 24 januari 2011 06:02 schreef JJH het volgende:
Hihi, ik zie bekende namen hier.
Goedemorgen. W:
Klopt, dat duurt nog wel evenquote:Op maandag 24 januari 2011 05:51 schreef Pheno het volgende:
Slapen? Het is net nog geen zes uur s'avonds
Nou, wat een feestquote:
Ja he elke nieuwe werkweek denk ik Yes het weekend is weer voorbij. Ik mag eindelijk weer gaan werken.quote:Op maandag 24 januari 2011 07:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, wat een feestGoedemorgen
![]()
Dat heb ik nou ookquote:Op maandag 24 januari 2011 07:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja he elke nieuwe werkweek denk ik Yes het weekend is weer voorbij. Ik mag eindelijk weer gaan werken.![]()
. Goedemorgen lieve Marijke. Alles goed met jou?
Goedemorgen Martquote:
Goed hoor gelukkig. Ben aan het wachten op mijn collega. Ze zou om 08:00 moeten beginnen, maar is er nog niet. Ze had zich iets meer dan een week geleden ziek gemeld, collega van mij heeft haar in de stad gezien zaterdag. Maar nu is ze er nog nietquote:Op maandag 24 januari 2011 07:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook
Hai lieve PandaHier alles wel okee
Hoe is het met jou dan meis?
ruilen?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo iedereen wakker
mogen we er weer een dagje tegen aan
tja wie niet ...quote:Op maandag 24 januari 2011 08:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ruilen?
ik had nog wel een dagje vrij willen zijn
ik!quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 08:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik!
ik was eigenlijk vrij, maar ben nu aan het werk
hoezo dat dan ?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik!
wat moedigquote:Op maandag 24 januari 2011 08:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik!
quote:Op maandag 24 januari 2011 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
goed bezig, punten scoren bij de baas?
De dochter van mijn collega wordt vandaag 5 en daar wilde ze graag bij zijn, zij werkt donderdag voor mijquote:
Dus eigenlijk krijg je er een langer weekend voor terug?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
De dochter van mijn collega wordt vandaag 5 en daar wilde ze graag bij zijn, zij werkt donderdag voor mij
en dan kan je na die tijd heel agressief reageren?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:52 schreef Symphonic het volgende:
wat moedig
Ik heb ook nog eens agressietraining vandaag dus ik ben tot 19:30 aan de beurt vandaag
Agressietraining? Een soort anger management, of meer een training om je te kunnen wapenen tegen scholieren die boos worden omdat hun les niet uitvalt?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat moedig
Ik heb ook nog eens agressietraining vandaag dus ik ben tot 19:30 aan de beurt vandaag
Oeh, die filmquote:Op maandag 24 januari 2011 08:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Agressietraining? Een soort anger management, of meer een training om je te kunnen wapenen tegen scholieren die boos worden omdat hun les niet uitvalt?.
quote:Op maandag 24 januari 2011 08:59 schreef Panda72 het volgende:
Net mijn zieke collega gebeld om te vragen hoe het met haar ging. Ik had haar met een afgeschermd nummer gebeld en ze nam heel opgewekt en vrolijk. Toen ze hoorde dat ik het was, klonk ze opeens schor en zielig.
Gevraagd hoe het met haar gaat en wanneer ze weer denkt te gaan beginnen. Wist ze nog niet zei ze nadat ze een enorme hoestbui kreeg. Ze voelde zich nog zooooooooo beroerd. Ik zei tegen haar goh zaterdag voelde je je zeker beter want D.(collega) heeft je in de stad gezien. Was het even stil en zei ze jaaaaaa dat klopt ik voelde mij zaterdag iets beter en ik dacht misschien helpt het als ik naar buiten ga. Had ik niet moeten doen want nu ben ik weer ziek.
Ach ja er word al hier gespeculeerd dat ze wel weer ziek zal zijn tot na de voorjaarsvakantie
Ik zou dat gelijk escaleren naar mn baas. Beter dat zo iemand stopt met werken of een andere baan zoekt...quote:Op maandag 24 januari 2011 08:59 schreef Panda72 het volgende:
Net mijn zieke collega gebeld om te vragen hoe het met haar ging. Ik had haar met een afgeschermd nummer gebeld en ze nam heel opgewekt en vrolijk. Toen ze hoorde dat ik het was, klonk ze opeens schor en zielig.
Gevraagd hoe het met haar gaat en wanneer ze weer denkt te gaan beginnen. Wist ze nog niet zei ze nadat ze een enorme hoestbui kreeg. Ze voelde zich nog zooooooooo beroerd. Ik zei tegen haar goh zaterdag voelde je je zeker beter want D.(collega) heeft je in de stad gezien. Was het even stil en zei ze jaaaaaa dat klopt ik voelde mij zaterdag iets beter en ik dacht misschien helpt het als ik naar buiten ga. Had ik niet moeten doen want nu ben ik weer ziek.
Ach ja er word al hier gespeculeerd dat ze wel weer ziek zal zijn tot na de voorjaarsvakantie
ja, maar dan blijft er niemand meer over op Panda's kantoorquote:Op maandag 24 januari 2011 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zou dat gelijk escaleren naar mn baas. Beter dat zo iemand stopt met werken of een andere baan zoekt...
hmm als ik ziek ben klink ik ook niet altijd ellendig..quote:Op maandag 24 januari 2011 08:59 schreef Panda72 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |