Ik zet ook nog even een kop thee. Misschien morgen even naar de Xenos. Heb volgens mij geen APpel-kaneel thee meer.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohjee.Druk leven?
[..]
Nee, was ff thee zetten![]()
Twaalf uur geslapenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
een uur of 12 () geslapen, naar de bieb geweest, boodschappen gedaan en gelezen..
Miniquote:Op maandag 24 januari 2011 00:07 schreef pgrferrari het volgende:
Whiskers
Ik kan niet slapen, zit me eea dwars
Helpt dat (niet dat ik er aan wil, maar toch nieuwsgierig)? Ik lijk vooral overdag te slapen.. En dan is de dag ineens weer voorbij..quote:Op maandag 24 januari 2011 00:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben er nog hoor, maar waarschijnlijk niet lang meer, denk da ik zomaar mijn slaappil ga innemen
3 uur maar?? Heb heb je gedaan??quote:Op maandag 24 januari 2011 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Twaalf uur geslapen???
Das 4x zo lang als ik
Ah, precies... Jeutje. Heftig hoor. Dan is het idd niet zo gek dat je nu moe bent!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tot ik me ziek meldde wel ja.. Zit ff niet zo lekker in mijn vel.. Kan er ook wel mee te maken hebben zoals Bos zei..
Daarnaast sinds 2004 geen vakantie, van 2005 t/m 2009 fulltime studie naast mijn fulltime werk in de normale tijd *4 jaar) afgerond, verhuizing, wat teleurstellingen..
Ben gewoon ff "op" denk ik
Probeer ik nu ook.. en dank!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah, precies... Jeutje. Heftig hoor. Dan is het idd niet zo gek dat je nu moe bent!
Wel goed op jezelf letten hoor!
Ja, nou ja, zaterdag een ossenfeestje, gevolgd door kroegentocht, en vandaag toch weer vroeg op moeten vanwege zwemmenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
3 uur maar?? Heb heb je gedaan??
Ik ben er sinds woensdag aan begonnen, en ik slaap nu snachts iets beter dan eerst, maar nog steeds niet optimaal. Ik heb ook overdag denk ik wel vier uur geslapen. dat is dus ook niet even goed voor mijn nachtrust, waar ik veel waarde aan hecht.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helpt dat (niet dat ik er aan wil, maar toch nieuwsgierig)? Ik lijk vooral overdag te slapen.. En dan is de dag ineens weer voorbij..
Zou wat actiever moeten worden (wandelen in de frisse buitenlucht enzo). Ben van plzan daar morgen mee te beginnen.. Heb vandaag alweer zovel geslapen dat ik morgen toch "op tijd" op zou moeten kunnen staan..
Ik? Iets uitzoeken?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel, ik vraag je miss nog wel een gunst om wat uit te zoeken..
En dan nu nog wakker?? Ik zou gevloerd zijn nu.. Of ben je morgen ook nog vrij?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou ja, zaterdag een ossenfeestje, gevolgd door kroegentocht, en vandaag toch weer vroeg op moeten vanwege zwemmen
Ik woon ook midden in een centrum, maar heb een abonnement van het OV en kan wer dus ook uit weg.. Vervelendste vind ik dat ik ALLEEN moet gaan wandelen.. Dan gaan mijn gedachten weer malen..quote:Op maandag 24 januari 2011 00:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben er sinds woensdag aan begonnen, en ik slaap nu snachts iets beter dan eerst, maar nog steeds niet optimaal. Ik heb ook overdag denk ik wel vier uur geslapen. dat is dus ook niet even goed voor mijn nachtrust, waar ik veel waarde aan hecht.
Ik hoop voor je dat de buitenlucht je goed doet. Wel iets wat ik mis nu ik dichter bij het stadscentrum woon. 5 maanden terug woonde ik erg dicht bij een mooi park hier in Eindhoven, kon je echt lekker even een uurtje ofzo wandelen. Langer kan ook, maar dat was mij te veel van het goede..
Ik wil wel meequote:Op maandag 24 januari 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik woon ook midden in een centrum, maar heb een abonnement van het OV en kan wer dus ook uit weg.. Vervelendste vind ik dat ik ALLEEN moet gaan wandelen.. Dan gaan mijn gedachten weer malen..
Ja herkenbaar, daarom ga/ging ik het ook niet vaak doen, Soms kon iemand van de begeleiding mee, maar dat was helaas meestal maar maximaal een half uurtje. Dat geluk had ik dan weerquote:Op maandag 24 januari 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik woon ook midden in een centrum, maar heb een abonnement van het OV en kan wer dus ook uit weg.. Vervelendste vind ik dat ik ALLEEN moet gaan wandelen.. Dan gaan mijn gedachten weer malen..
Nee, morgen weer om een uur of 8 opquote:Op maandag 24 januari 2011 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan nu nog wakker?? Ik zou gevloerd zijn nu.. Of ben je morgen ook nog vrij?
Oke!quote:
Ik heb niet eens een walkman, laat staan iets nieuwerwetsersquote:Op maandag 24 januari 2011 00:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja herkenbaar, daarom ga/ging ik het ook niet vaak doen, Soms kon iemand van de begeleiding mee, maar dat was helaas meestal maar maximaal een half uurtje. Dat geluk had ik dan weer
En muziek opzetten?. BIJ sommige mensen helpt dat om niet te gaan malen.. .
Jij bent ook nogal druk geloof ik he??Heb je eigenlijk wel eens weekend?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, morgen weer om een uur of 8 op![]()
..
Ik werk nu nog wat mail weg, en dan ga ik pitten.
Kun je me dan ook ff bijeenrapen?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oke!Dan is het goed. Je snapt, ik met mijn zuster-zijn, voel enige verantwoordelijkheid
XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |