quote:Op zondag 23 januari 2011 23:54 schreef Enfermera het volgende:
De meesten zijn al slapen, maar wij zijn er nog
Huishoudelijke klusjes en lekker gegeten bij mn ouders, opzich verder een rustig dagjequote:
Er zijn er inderdaad niet veel meer, maar wel nog een paar.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Om nog ff met jullie te SC-en?
Naar mijn broer en zijn zwangere vrouw + zoon geweest.quote:
een uur of 12 (quote:Op zondag 23 januari 2011 23:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Huishoudelijke klusjes en lekker gegeten bij mn ouders, opzich verder een rustig dagjeEn jij?
Gefeliciteerd! Verloopt de zwangerschap voorspoedig? Wanneer wordt je weer oom?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Naar mijn broer en zijn zwangere vrouw + zoon geweest.
Lekkerquote:Op zondag 23 januari 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
een uur of 12 () geslapen, naar de bieb geweest, boodchappen gedaan en gelezen..
Ze is nu ongeveer 13 weken zwanger dus eind juli begin aug zal de kleine komen en alles gaat vooralsnog wel goed ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Verloopt de zwangerschap voorspoedig? Wanneer wordt je weer oom?
Vooral erg moe.. Lijk ik maar niet vanaf te komen..quote:Op zondag 23 januari 2011 23:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ghehe, lange nacht gehad of gewoon erg moe?
Je had toch ook (psychische) probleempjes. Dan kan er vermoeidheid bij komen kijken, heb ik ook wel last van.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vooral erg moe.. Lijk ik maar niet vanaf te komen..
Kreeg net het bericht van een nicht van me dat ze (eindelijk) zwanger is..quote:Op zondag 23 januari 2011 23:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze is nu ongeveer 13 weken zwanger dus eind juli begin aug zal de kleine komen en alles gaat vooralsnog wel goed ja.
En dank je
Dan gun ik het haar wel jaquote:Op maandag 24 januari 2011 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kreeg net het bericht van een nicht van me dat ze (eindelijk) zwanger is..![]()
Is pas 9 weken maar kan het niet voor zich houden.. Baby wordt verwacht in augustus..
Ben nu dus heeeeel erg hard aan het duimen, want ze is al 42 en verlangt al 15 jaar naar een kind.. FINGERS CROSSED!!
Ja, zou best kunnen.. Bovendien sinds 2004 geen vakantie meer gehad.. Kan ook wel mede-oorzaak zijn denk ik..quote:Op maandag 24 januari 2011 00:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je had toch ook (psychische) probleempjes. Dan kan er vermoeidheid bij komen kijken, heb ik ook wel last van.
Ja dat kan ook meespelen jaquote:Op maandag 24 januari 2011 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, zou best kunnen.. Bovendien sinds 2004 geen vakantie meer gehad.. Kan ook wel mede-oorzaak zijn denk ik..
Ach heeft er ook mee te maken wanneer je je levenspartner tegenkomt he? Of andere omstandigheden zoals verminderde vruchtbaarheid bij 1 van de partners of allebei.. Kan vanalles aan de hand zijn..quote:Op maandag 24 januari 2011 00:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan gun ik het haar wel ja
Wel oneerlijk dan. K. is pas 27 en verwacht dus nu haar tweede
Hoi Liefiequote:Op maandag 24 januari 2011 00:07 schreef pgrferrari het volgende:
Whiskers
Ik kan niet slapen, zit me eea dwars
Ohjee.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vooral erg moe.. Lijk ik maar niet vanaf te komen..
Nee, was ff thee zettenquote:
Ben er nog hoor, maar waarschijnlijk niet lang meer, denk da ik zomaar mijn slaappil ga innemenquote:
Tot ik me ziek meldde wel ja.. Zit ff niet zo lekker in mijn vel.. Kan er ook wel mee te maken hebben zoals Bos zei..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |