abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91856072
Eens!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 januari 2011 @ 18:27:44 #152
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91858108
in eerste instantie had de verhuizing prio 1. en ik ben gewoon laks waar het m'n rug betreft. Ik had kort na de geboorte van Jan al een verwijsbrief van de huisarts in m'n zak om rugfoto's te laten maken, maar dat heb ik ook constant uitgesteld. aangezien er na de geboorte straks een spiraaltje geplaatst gaat worden, ga ik daarna eerst foto's laten maken. Daarna zie ik wel verder. In de tussentijd blijf ik zoeken naar een goedkope / 2e hands vaatwasser. En ja, puur omdat ik mezelf die luxe gun. Daar kunnen we lang of kort over discussieren, dat ding komt er gewoonwgeg, linksom of rechtsom.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  † In Memoriam † dinsdag 25 januari 2011 @ 18:29:31 #153
7074 moussy
kuttekop
pi_91858195
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef DJMO het volgende:
in eerste instantie had de verhuizing prio 1. en ik ben gewoon laks waar het m'n rug betreft. Ik had kort na de geboorte van Jan al een verwijsbrief van de huisarts in m'n zak om rugfoto's te laten maken, maar dat heb ik ook constant uitgesteld. aangezien er na de geboorte straks een spiraaltje geplaatst gaat worden, ga ik daarna eerst foto's laten maken. Daarna zie ik wel verder. In de tussentijd blijf ik zoeken naar een goedkope / 2e hands vaatwasser. En ja, puur omdat ik mezelf die luxe gun. Daar kunnen we lang of kort over discussieren, dat ding komt er gewoonwgeg, linksom of rechtsom.
Ik zou dr ook in gaan slapen als ik jouw was, wel aan natuurlijk ^O^
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_91858258
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef DJMO het volgende:
Een vaatwasser verkiezen boven je gezondheid :') totdat je je kinderen niet meer kunt tillen door een versleten rug.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:31:09 #155
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91858274
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef DJMO het volgende:
Dan moet je ook niet meer het lef hebben om nog maar een keer te durven klagen over je rug |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_91858445
Tis hier nog als vanouds zie ik :D

Geen verse baby nog.
Succes dames ^O^
pi_91860444
O+ Hartje gehoord O+ O+ O+ * Smelt!*
  dinsdag 25 januari 2011 @ 19:27:54 #158
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91861093
Ik snap het niet helemaal, is een vaatwasser dan zo slecht voor je rug?
* Aventura voelt zich blond

@Cyntia: yes! Leuk he :)!
pi_91862592
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef Aventura het volgende:
Ik snap het niet helemaal, is een vaatwasser dan zo slecht voor je rug?
* Aventura voelt zich blond

@Cyntia: yes! Leuk he :)!
dat neit maar een vaatwasser verkiezen boven een goed matras wel..

DJMO, ik snap het niet hoor.. waarom gaat luxe boven gezondheid??? Wij hebben een vaatwasser, puur omdat ie in het huis zat. Het ding ging kapot in mei en pas in december konden we een nieuwe kopen. Waarom niet eerder vraag je je ws. af.. nou omdat er andere prioteiten waren in de vorm van gezondheid enzo.. Het is dat mijn man een eindejaarsuitkering krijgt anders hadden we nooit een nieuwe kunnen kopen...
En ja, het is een luxeprobleem, en ik zal de laatste zijn die toegeeft dat het niet heerlijk is om de vaatwasser vol te pleuren, 'm aan te zetten en lekker op de bank te gaan zitten.. Maar als ik moet kiezen, dan staat mijn gezondheid en de gezondheid van mijn kinderen helemaal boven aan het lijstje, en die stomme vaatwasser helemaal onderaan..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 19:54:47 #160
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91862690
Hmmm ik proef irritatie hier :D

@Aventura, ik denk dat het evenstar meer om de prio's gaat :P

Anyways, Cynthia heerlijk dat je het hartje gehoord hebt!!!

Zo, ik heb net worstenbroodjes met mosterd naar binnen gewerkt, dus de rest van de avond het bekopen met maagzuur. Jammer dan. Ik heb genoten. ^O^
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 25 januari 2011 @ 19:55:53 #161
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_91862753
Fijn Cynthiaa! *O*

Vanyel, er gebeurt tot nu toe weinig begrijp ik, spannend hoor! Hopelijk duurt het niet al te lang meer.

Huup, heb je nog met verloskundige gesproken of je vragen nav de opmerkingen die de gyn had gemaakt bij de 20 weken echo?

Ik zat pas wat te googlen, en kwam toch iets bizars tegen! :o Het (foto)verslag en ook een filmpje van een vrouw uit de VS die behalve voorstander van thuis bevallen (waar niets mis mee is) dit ook duidelijk zonder begeleiding wilde doen en dus ook gedaan heeft. :o
Waarschuwing: Het zijn expliciete beelden, dus niet iedereen zal hier trek in hebben! http://puremom.com/?page_id=147
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 25 januari 2011 @ 19:55:55 #162
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91862757
Oh, nu snap ik het. Verbanden leggen is een minder punt de laatste tijd.

Ik zou graag willen afwassen, is goed voor de revalidatie van mijn hand (bewegen in warm water is heilzaam) :P
  dinsdag 25 januari 2011 @ 19:56:22 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91862781
Zeg meiden, moet dit echt? Er komt iemand heel blij melden dat het hartje heeft gehoorden dat sneeuwt totaal onder in deze discussie die toch al tot in den treure gevoerd is. Lees over het geklaag heen en let go. Ik vind het echt zonde van dit topic...
  dinsdag 25 januari 2011 @ 19:56:36 #164
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91862793
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:16 schreef Cyntiaa het volgende:
O+ Hartje gehoord O+ O+ O+ * Smelt!*
Fijn! ;)
pi_91862858
Cyntiaa, fijn hoor, geniet er lekker van!
pi_91862866
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:55 schreef PM-girl het volgende:
Fijn Cynthiaa! *O*

Vanyel, er gebeurt tot nu toe weinig begrijp ik, spannend hoor! Hopelijk duurt het niet al te lang meer.

Huup, heb je nog met verloskundige gesproken of je vragen nav de opmerkingen die de gyn had gemaakt bij de 20 weken echo?

Ik zat pas wat te googlen, en kwam toch iets bizars tegen! :o Het (foto)verslag en ook een filmpje van een vrouw uit de VS die behalve voorstander van thuis bevallen (waar niets mis mee is) dit ook duidelijk zonder begeleiding wilde doen en dus ook gedaan heeft. :o
Waarschuwing: Het zijn expliciete beelden, dus niet iedereen zal hier trek in hebben! http://puremom.com/?page_id=147
Op youtube staan ook van filmpjes van bevallingen thuis, zonder begeleiding.

*O* Wat heerlijk Cynthia! *O*
Het mooiste geluid dat er bestaat! O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 25 januari 2011 @ 19:59:54 #167
94046 PM-girl
pi_91862981
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef Vicky het volgende:

[..]

Op youtube staan ook van filmpjes van bevallingen thuis, zonder begeleiding.

Dat geloof ik, maar ik had er nooit naar gekeken (of gezocht) en stuitte hier bij toeval op. Ik was best verbaasd na het lezen en kijken understatement
*
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:01:11 #168
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91863045
Ik heb eergisteren gedroomd dat ik zonder begeleiding beviel :o...

Omdat mijn eerste bevallen van wee tot geboorte 4,5 uur duurde, heeft de VK ook al gewaarschuwd dat ik wel sneller dan anderen moest zijn met bellen...

Hmmmzzz Ik zal eens die filmpjes blieken.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:02:52 #169
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91863145
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:55 schreef PM-girl het volgende:
Fijn Cynthiaa! *O*

Ik durf niet te klikken :@
pi_91863169
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef Takkembah het volgende:
Ik heb eergisteren gedroomd dat ik zonder begeleiding beviel :o...

Omdat mijn eerste bevallen van wee tot geboorte 4,5 uur duurde, heeft de VK ook al gewaarschuwd dat ik wel sneller dan anderen moest zijn met bellen...

Hmmmzzz Ik zal eens die filmpjes blieken.
Amber is bijna geboren zonder begeleiding. TIs dat ik steeds "kracht" kon zetten om d'r weer naar binnen te duwen.... Als ik toegegeven had was ze eenhalf uur eerder geboren..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:03:19 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91863177
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 19:59 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Dat geloof ik, maar ik had er nooit naar gekeken (of gezocht) en stuitte hier bij toeval op. Ik was best verbaasd na het lezen en kijken understatement
Same here, het gaat mij wat bruggen te ver moet ik zeggen...
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:07:40 #172
94046 PM-girl
pi_91863479
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef Vicky het volgende:

[..]

Amber is bijna geboren zonder begeleiding. TIs dat ik steeds "kracht" kon zetten om d'r weer naar binnen te duwen.... Als ik toegegeven had was ze eenhalf uur eerder geboren..
Als het je overkomt, dan is dat gewoon zo en is dat niemands keus geweest.
Maar ik vind dit gewoon risicovol, zeker wanneer het met het kindje in eerste instant niet goed lijkt te gaan. :N
*
pi_91863552
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Als het je overkomt, dan is dat gewoon zo en is dat niemands keus geweest.
Maar ik vind dit gewoon risicovol, zeker wanneer het met het kindje in eerste instant niet goed lijkt te gaan. :N
dat zeker.. Het zou ook echt niet in me opkomen om het zonder begeleiding te doen hoor.. niet bij de eerste maar ook niet bij een 4e, 5e, 6e ofzo...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_91863775
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:02 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik durf niet te klikken :@
Nah, je ziet geen bloed en poep.. Ik vind het niet schokkend.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:14:08 #175
94046 PM-girl
pi_91863893
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nah, je ziet geen bloed en poep.. Ik vind het niet schokkend.
;)
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')