Ik zou dr ook in gaan slapen als ik jouw was, wel aan natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef DJMO het volgende:
in eerste instantie had de verhuizing prio 1. en ik ben gewoon laks waar het m'n rug betreft. Ik had kort na de geboorte van Jan al een verwijsbrief van de huisarts in m'n zak om rugfoto's te laten maken, maar dat heb ik ook constant uitgesteld. aangezien er na de geboorte straks een spiraaltje geplaatst gaat worden, ga ik daarna eerst foto's laten maken. Daarna zie ik wel verder. In de tussentijd blijf ik zoeken naar een goedkope / 2e hands vaatwasser. En ja, puur omdat ik mezelf die luxe gun. Daar kunnen we lang of kort over discussieren, dat ding komt er gewoonwgeg, linksom of rechtsom.
Een vaatwasser verkiezen boven je gezondheidquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef DJMO het volgende:
in eerste instantie had de verhuizing prio 1. en ik ben gewoon laks waar het m'n rug betreft. Ik had kort na de geboorte van Jan al een verwijsbrief van de huisarts in m'n zak om rugfoto's te laten maken, maar dat heb ik ook constant uitgesteld. aangezien er na de geboorte straks een spiraaltje geplaatst gaat worden, ga ik daarna eerst foto's laten maken. Daarna zie ik wel verder. In de tussentijd blijf ik zoeken naar een goedkope / 2e hands vaatwasser. En ja, puur omdat ik mezelf die luxe gun. Daar kunnen we lang of kort over discussieren, dat ding komt er gewoonwgeg, linksom of rechtsom.
Dan moet je ook niet meer het lef hebben om nog maar een keer te durven klagen over je rugquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef DJMO het volgende:
dat neit maar een vaatwasser verkiezen boven een goed matras wel..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef Aventura het volgende:
Ik snap het niet helemaal, is een vaatwasser dan zo slecht voor je rug?
* Aventura voelt zich blond
@Cyntia: yes! Leuk he!
Op youtube staan ook van filmpjes van bevallingen thuis, zonder begeleiding.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:55 schreef PM-girl het volgende:
Fijn Cynthiaa!
Vanyel, er gebeurt tot nu toe weinig begrijp ik, spannend hoor! Hopelijk duurt het niet al te lang meer.
Huup, heb je nog met verloskundige gesproken of je vragen nav de opmerkingen die de gyn had gemaakt bij de 20 weken echo?
Ik zat pas wat te googlen, en kwam toch iets bizars tegen!Het (foto)verslag en ook een filmpje van een vrouw uit de VS die behalve voorstander van thuis bevallen (waar niets mis mee is) dit ook duidelijk zonder begeleiding wilde doen en dus ook gedaan heeft.
Waarschuwing: Het zijn expliciete beelden, dus niet iedereen zal hier trek in hebben! http://puremom.com/?page_id=147
Dat geloof ik, maar ik had er nooit naar gekeken (of gezocht) en stuitte hier bij toeval op. Ik was best verbaasd na het lezen en kijken understatementquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
Op youtube staan ook van filmpjes van bevallingen thuis, zonder begeleiding.
Ik durf niet te klikkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:55 schreef PM-girl het volgende:
Fijn Cynthiaa!
Vanyel, er gebeurt tot nu toe weinig begrijp ik, spannend hoor! Hopelijk duurt het niet al te lang meer.
Huup, heb je nog met verloskundige gesproken of je vragen nav de opmerkingen die de gyn had gemaakt bij de 20 weken echo?
Ik zat pas wat te googlen, en kwam toch iets bizars tegen!Het (foto)verslag en ook een filmpje van een vrouw uit de VS die behalve voorstander van thuis bevallen (waar niets mis mee is) dit ook duidelijk zonder begeleiding wilde doen en dus ook gedaan heeft.
Waarschuwing: Het zijn expliciete beelden, dus niet iedereen zal hier trek in hebben! http://puremom.com/?page_id=147
Amber is bijna geboren zonder begeleiding. TIs dat ik steeds "kracht" kon zetten om d'r weer naar binnen te duwen.... Als ik toegegeven had was ze eenhalf uur eerder geboren..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef Takkembah het volgende:
Ik heb eergisteren gedroomd dat ik zonder begeleiding beviel...
Omdat mijn eerste bevallen van wee tot geboorte 4,5 uur duurde, heeft de VK ook al gewaarschuwd dat ik wel sneller dan anderen moest zijn met bellen...
Hmmmzzz Ik zal eens die filmpjes blieken.
Same here, het gaat mij wat bruggen te ver moet ik zeggen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:59 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar ik had er nooit naar gekeken (of gezocht) en stuitte hier bij toeval op. Ik was best verbaasd na het lezen en kijken understatement
Als het je overkomt, dan is dat gewoon zo en is dat niemands keus geweest.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
Amber is bijna geboren zonder begeleiding. TIs dat ik steeds "kracht" kon zetten om d'r weer naar binnen te duwen.... Als ik toegegeven had was ze eenhalf uur eerder geboren..
dat zeker.. Het zou ook echt niet in me opkomen om het zonder begeleiding te doen hoor.. niet bij de eerste maar ook niet bij een 4e, 5e, 6e ofzo...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Als het je overkomt, dan is dat gewoon zo en is dat niemands keus geweest.
Maar ik vind dit gewoon risicovol, zeker wanneer het met het kindje in eerste instant niet goed lijkt te gaan.
Nah, je ziet geen bloed en poep.. Ik vind het niet schokkend.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nah, je ziet geen bloed en poep.. Ik vind het niet schokkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |