Is het niet 'gewoon' van het vocht Huup? ik hoop het niet, maar zou natuurlijk best kunnen...quote:Op maandag 24 januari 2011 15:32 schreef huuphuup het volgende:
welkom en feli menicole.
BJben jij gek. Rommels. T enige wat hier een rommel is is mn huis
![]()
Vanyel misschien?
Ik heb volgens mij verkeerd gelegen vannacht ofzo, mn hele linkerarm doet raar, heb al 800 dingen zomaar ineens uit mn handen laten vallen. Nou ben ik best behoorlijk lomp, maar zo vaak zó lomp heb k het nog niet gehadt is een heel raar gevoel.
oh dat zou best wel kunnen hoor, maar tis ineens sinds vandaag zeg maar. En ik slaap wel vaker eh... typischquote:Op maandag 24 januari 2011 16:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is het niet 'gewoon' van het vocht Huup? ik hoop het niet, maar zou natuurlijk best kunnen...
Nee helemaal niet. Sinds een jaar is dat helemaal in de war. Soms 3 maand niks en dan ineens om de 2 weken en dan weer 2 maand niks. Dus geen touw aan vast te knopen!quote:
damn, dat is hard, veel sterkte alvast...quote:Op maandag 24 januari 2011 17:11 schreef Kuukske het volgende:
Lieve dames, ik moet me helaas terugtrekken uit het topic.
Net is uit de echo gebleken dat bij 9 weken en 2 dagen het kloppen van het hartje van ons frummeltje gestopt is.
Meer weet ik even niet te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |