Inclusief bekvechten.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef amenth het volgende:
terechte klacht maat maar je moet wat hardere stoten uitdelen als je na 40 min nog vecht
deze baas heeft gelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 22:14 schreef 9611Niels het volgende:
Bazenverhaal, fuck de haters met hun tl;dr reacties, door jullie zijn er zo weinig uitgaansverhalen meer en gaat de KLB kapot.
IK word getart door het lot mijn beste, het lot.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:19 schreef illusions het volgende:
Jij heb skills man, eerst ga je je in een discussie mengen van je maat en Esther's vriendin, omdat je de aandacht van Esther niet op een directe manier weet te krijgen, daarna ga je je versiertruc beginnen met grappen over een frituurpan.
Je zult altijd alleen blijven.
Hihiquote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef Inverted_World het volgende:
Heerlijk hoe je een meisje dat je niet kunt krijgen na de 3e alinea een slet gaat noemen. Faalhaas.
Heb je "Kansen laten schieten" ook gelezen?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:10 schreef welkominspace het volgende:
godverdomme voor dat het hele verhaal gelezen?
Kun je doen, maar daar shockeer je ze niet mij. Gebruik niet altijd diss technieken trouwens. Maar die zorgen altijd voor leuke reactiesquote:Op zondag 23 januari 2011 22:41 schreef Puntenslijpers het volgende:
Haha player stylo hoor hoe je die chicks aanspreekt, ik weet dat het zo een tactiek is om ze eerst te 'dissen' maar ben ik toch te schijterig voor. Ik ben bang dat me aankijken van: 'gast, welke kanker debiel zegt nou dat ik bami tussen me tanden heb'
Moet het misschien toch maar voor de grap is proberen, maar dan misschien een iets onschuldigere versie als: Leuk jurkje heb je aan, alleen jammer van die schoenen er weer onder.. dat staat toch ook niet mooi? (of is dit weer te beledigend ofzo)
(L)quote:Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
kanker op neppe Michielos rip-offs!
Tell me morequote:Op zondag 23 januari 2011 22:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Kun je doen, maar daar shockeer je ze niet mij. Gebruik niet altijd diss technieken trouwens. Maar die zorgen altijd voor leuke reacties
[..]
(L)
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:14 schreef 9611Niels het volgende:
Bazenverhaal, fuck de haters met hun tl;dr reacties, door jullie zijn er zo weinig uitgaansverhalen meer en gaat de KLB kapot.
quote:
Bedankt!quote:
Deze baas heeft gelijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:14 schreef 9611Niels het volgende:
al die andere b/c is niet te lezen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
Nu komt dan eindelijk het klacht moment. Een paar mensen besloten ruzie te maken met één van mijn makkers, om iets wat lang geleden gebeurd was. Dus waren ik en mijn maten genoodzaakt hem te helpen. Wat resulteerde in een kleine vechtpartij buiten, wat wel met een sisser afliep. Maar het duurde wel 40minuten, en de liefde van mijn leven…………..was ik kwijt.
Verder kwam ik niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
Het was al redelijk laat, voor we gearriveerd waren in het uitgaanscentra, was ik al genoodzaakt een vinger in mijn keel te steken. Dit omdat ik facking misselijk was, en geen zin had om te stoppen met drinken.
Dit dus.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef amenth het volgende:
terechte klacht maat maar je moet wat hardere stoten uitdelen als je na 40 min nog vecht
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef amenth het volgende:
TS kan enter gebruiken en heeft verstand van interpunctie. Jij dan? Bitch.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:07 schreef LastPapaRoach het volgende:
TS kan goed vechten hij is een gladiator die na 40 minuten knokken op leven en dood nog op beide benen staat [ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:19 schreef illusions het volgende:
Jij heb skills man, eerst ga je je in een discussie mengen van je maat en Esther's vriendin, omdat je de aandacht van Esther niet op een directe manier weet te krijgen, daarna ga je je versiertruc beginnen met grappen over een frituurpan.
Je zult altijd alleen blijven.
Vechtsportquote:Op maandag 24 januari 2011 00:26 schreef Flammie het volgende:
TS welke vechtsport doe je eigenlijk.. als ik dat zo lees ben je niet echt efficient zeg maar...
ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 08:48 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wat moet ik dan zeggen? Dat ik ze als een rambo allemaal in elkaar sloeg?
Geef me is zo'n topic van michielos, waar iedereen het over heeft. Als hij ook dit soort coole verhalen schrijft..quote:Op maandag 24 januari 2011 12:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja.
misschien wat tips vragen aan michielos voor een succesvol einde
typ bij de zoekfunctie in: ramazan, krav-maga en vechtkampen en dan kom je er welquote:Op maandag 24 januari 2011 12:25 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Geef me is zo'n topic van michielos, waar iedereen het over heeft. Als hij ook dit soort coole verhalen schrijft..
Broeder, ik zag vanochtend een vrouwelijke versie van jou, laat me het topic even zoeken.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:53 schreef afcajos het volgende:
Goed verhaal TS. Maar je moet je niet af laten schrikken door wijven die een vriend hebben. Ook dan willen ze zo nu en dan wel.
En zo stond je 40 minuten "erop te klappen" zonder effectiviteitquote:Op maandag 24 januari 2011 09:22 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Vechtsport, de mensen die dat beoefenen zijn meestal sissy wanneer er ruzie is tijdens uitgaan. Gewoon derop klappen en bidden dat je niet veel incasseert. We hadden wel pech dat de halve dansvloer mee na buiten ging
.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:28 schreef Flammie het volgende:
[..]
En zo stond je 40 minuten "erop te klappen" zonder effectiviteitIk zou je aanraden om Muay Thai, Krav Maga, Wing Tsun of MMA te beoefenen dan ben je na 2 minuten namelijk gewoon klaar. Je ziet toch zelf hopelijk wel in dat dit nergens over gaat? Altijd als ik ruzie heb ligt mijn tegenstander gewoon binnen 1.30 minuten op de grond hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:28 schreef Flammie het volgende:
[..]
En zo stond je 40 minuten "erop te klappen" zonder effectiviteitIk zou je aanraden om Muay Thai, Krav Maga, Wing Tsun of MMA te beoefenen dan ben je na 2 minuten namelijk gewoon klaar. Je ziet toch zelf hopelijk wel in dat dit nergens over gaat? Altijd als ik ruzie heb ligt mijn tegenstander gewoon binnen 1.30 minuten op de grond hoor
alsof je nog op zwakke plekken kan letten als je katzelam bentquote:Op maandag 24 januari 2011 13:33 schreef Flammie het volgende:
Ja wat doe je nou dom? Ik stel de TS nu voor als een wijf die er maar hersenloos op los gaat klappen en dan rare gezichten trekt naar "de watjes die vechtsporten doen". Je moet altijd voor zwakke punten zoeken. Vechten is geen kwestie van er maar op los rammen, voor vechten moet je je hersens gebruiken en slim zijn. Als je ook maar enige vorm van efficientie hebt ben je zo klaar met je tegenstander hoor.
Ja dat kan. Je hebt ook een Kung Fu vechtstijl dat je dronken kunt uitvoerenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
alsof je nog op zwakke plekken kan letten als je katzelam bent
Oke mensen, fuck Michelos of hoe die faggot ook heet; dit is de nieuwe harde motherfucker, right here.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ja dat kan. Je hebt ook een Kung Fu vechtstijl dat je dronken kunt uitvoeren
in 40 minuten sla ik 40 man neer. De TS heeft problemen met 1. Kun je nagaan waar het mis gaat
Het lijkt me eerder de bitch van Michielos, aangezien Michielos in geen velden of wegen is te bekennen.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Oke mensen, fuck Michelos of hoe die faggot ook heet; dit is de nieuwe harde motherfucker, right here.
Waarschijnlijk gewoon uitgeschakeld door Flammie, hij zal wel praatjes gehad hebben in Flammie's 40 minutes of fury.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder de bitch van Michielos, aangezien Michielos in geen velden of wegen is te bekennen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
in 40 minuten sla ik 40 man neer. De TS heeft problemen met 1. Kun je nagaan waar het mis gaat
Je hoeft het niet te lezen faalhaas. Dat jij nou geen goede jeugd hebt gehad, met gescheiden ouders en weinig geld.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
Wauw, was ik nog maar een puber, dan kon ik ook mijn oninteressante verhalen kwijt op fok.
Het was niet alleen 40minuten vechten. Ook bekvechten en duwen. En na 11 minuten van de 40, heb ik pas mijn eerste highkick in iemands nek gegeven.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:11 schreef toetsenbordridder het volgende:
40 minuten vechten is nog wel schokkend, vooral na het uitgaan.
sla harder voortaan.
Zelfspot voor life, al die kanker fokkertjes hier zichzelf ophemelen, terwilj ze nog nooit een kut hebben gezienquote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
Hele zoetsappige verhalen om aan te geven hoe kansloos je benttoch leuk om te lezen dus dollahs voor dat.
Is goed ukkiequote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen faalhaas. Dat jij nou geen goede jeugd hebt gehad, met gescheiden ouders en weinig geld.
Zulke lui heb je idd ook ja. Of wacht.. noem je mij zo?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:25 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Zelfspot voor life, al die kanker fokkertjes hier zichzelf ophemelen, terwilj ze nog nooit een kut hebben gezien
Idd, een klacht over games of computers wordt hier volgepost met serieuze reacties en steun aan de TS maar als het over normale onderwerpen als uitgaan gaat, wordt het topic verneuktquote:Op maandag 24 januari 2011 14:26 schreef Schalks. het volgende:
Woah, wie heeft die haters dit topic binnengelaten.
Ga een topic met computerklachten verpesten ofzo
uitgaan is dan ook voor noobsquote:Op maandag 24 januari 2011 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
Ik moest lachen om de grap met de bamihap
Al die sukkels hier die bashen op uitgaan terwijl ze zelf de hele nacht achter hun pc hebben gezeten met een flesje bieryay
Ik was zaterdag trouwens in Hasselt uitgeweest.
Wat een gezellige sfeer
Heb je het over mij?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:00 schreef Swiffer het volgende:
Goh, je mist niet alleen door het gevecht wat IQ-puntjes...
Nog chicks gehosselt daar?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
Ik moest lachen om de grap met de bamihap
Al die sukkels hier die bashen op uitgaan terwijl ze zelf de hele nacht achter hun pc hebben gezeten met een flesje bieryay
Ik was zaterdag trouwens in Hasselt uitgeweest.
Wat een gezellige sfeer
Link?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:14 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Broeder, ik zag vanochtend een vrouwelijke versie van jou, laat me het topic even zoeken.
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
Kga het gevechtstukje vernieuwen, heb em wat afgeraffeld. Die is het waard om gelezen te worden vertrouw me jongens!
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:37 schreef hakunamatafaka het volgende:
NIemand vroeg jou wat cunt, mijn topic te besmeuren met je tl;dr. MOD!
Welkom in je levenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:46 schreef hakunamatafaka het volgende:
Zodat je weet wat je mist, vanuit je zolder kamer.
WoWers die doen alsof ze er niks vanaf wetenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
uitgaan is dan ook voor noobsechte mannen gaan op zaterdagavond heel de nacht raiden met hun level 70 night elf troll knight
denken dat ik in mijn leven langer dan 3 minuten WOW heb gespeeldquote:Op maandag 24 januari 2011 18:59 schreef Balotelli het volgende:
[..]
WoWers die doen alsof ze er niks vanaf weten
Zo. Opdat het niet verwijderd wordt.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
Het was al redelijk laat, voor we gearriveerd waren in het uitgaanscentra, was ik al genoodzaakt een vinger in mijn keel te steken. Dit omdat ik facking misselijk was, en geen zin had om te stoppen met drinken. Het eerste café waar we aankwamen was onderbevolkt, die ging dan ook om 3uur dicht, en we waren er om kwart over 2. Tot mijn schrik kwam ik een oude bekende tegen, Zie Kansen laten schieten. Alleen ik wist niet meer zeker of dit de dame in kwestie was, maar ik had der naam nog wel onthouden. Toevallig zat één van mijn matties, met de vriendin van mijn geliefde te sjansen, laten we mijn geliefde voor het gemak maar even “Marjolein” noemen. Dus ik fluisterde als een echte baas in zijn oor,‘Vraag is hoe haar vriendin heet!’. Dus hij vragen. Wat bleek? Ze heette “Marjolein” We hadden de goede te pakken!!!?
Nu moest ik even bij zinnen komen, ik liep naar de wc, en waste mijn handen met die goedkope zeeptroep. Nu was ik er klaar voor, loop naar mijn makker toe die met de vriendin van Marjolein zat te praten. Ik geef hem een cola berenburg en ga me lekker brutaal in het gesprek mengen. Marjolein stond er maar een beetje bij te kijken, terwijl mijn makker en Marjolein's vriendin een delicaat onderwerp bespraken. Marjolein deed heel afkerend alsof ze me niet meer kende. Aan haar opgespelde button zag ik dat ze vandaag 17 was geworden. Iets om mee te openen, ‘aan je button zie ik dat je jarig bent!’.
Een flexxe opener waarop ze reageerde met , ’Dat klopt’. Nu was het moment om haar te feliciteren ‘Nou gefeliciteerd dan maar’ ik gaf haar een hand en zoende haar 3 maal, zoals het hoort.
‘En wat heb je gekregen, een nieuwe skippybal?’ vroeg ik vrij geïnteresseerd. ‘Whahah, nee een ipad ‘, zei ze opschepperig. IK diende haar meteen van repliek en zei ‘Niet zo stoer doen!’, en ik gniffelde erbij. Nu we die verplichtingen hadden gehad, begon ik met haar over futiele zaken te praten. Langzamerhand merkte ik iets… ze begon mij weer leuk te vinden, althans zo leek het.
Na veel energie in haar te hebben gestoken, vertelde ze me het volgende ’Je bent heel leuk, maar ik heb nu een vriend, dus kan geen gekke dingen doen’. Zwakke smoes, en trok de conclusie dat ik het niet goed had aangepakt . Maar ik was die slet toch zat. Tijdje later werd ik door mijn maten gewenkt , dat het tijd was voor een andere kroeg.
Met een aanzienlijk minder ego was ik met mijn makkers aangekomen in een andere kroeg. Daar was het overbevolkt. Sterker nog, er was amper ruimte om te ademen. Het was ongeveer kwart over 3, een overijverige dj deed zijn best om de leuke plaatjes soepel aan elkaar te mixen. We zaten met z’n 6en in de hoek van die paupertent, de meisjes te spotten.
Op mijn radar verscheen één iemand die een geschikte indruk maakte, natuurlijk was ze blond. Die zijn het geilst. Ze zat met een vriendin aan zo’n leuke draaitafel., Het was net tijd voor een nieuw rondje, dus ik besloot em te gaan halen, toevallig naast haar, zodat ik der kon benaderen. Zij was een mooie verschijning, dat viel niet te ontkennen. Mocht ze ook nog eens een goede persoonlijkheid en intellect hebben, dan zou ik de rest van mijn leven met haar willen delen.
Ik stond dus naast haar, probeerde tig keer oog contact te maken. Dit was moeilijker dan ik had verwacht, aangezien ze mijn kant niet op keek. Na een tijdje keek ze mijn kant op, waarop ik vriendelijk naar haar lachte, dat wat zij ook naar mij deed. En ik zeg tegen haar ‘Je hebt de frituurpan nog maar even aangezet voor het uitgaan?’. ‘Nee hoezo?’ reageerde ze met verontwaardigde blik. ‘Nou omdat je nog een halve bamihap tussen je tanden hebt zitten’. Ze controleerde der gebit en kwam tot de conclusie dat ik een “joke” maakte, iets wat ze bevestigde met ‘whahahah nee echt niet’. Nou ze waardeerde de neg, ik zal jullie de details besparen, maar het ging aardig lekker.
EDIT:
Nu komt dan eindelijk het klacht moment. Een paar mensen besloten ruzie te maken met één van mijn makkers, om iets wat lang geleden gebeurd was. Één van hen suggereerde dat mijn mattie, zijn chick ooit had gepimpt via hyves. Hier werd hij schijnbaar nogal kwaad om, eerst werd er een beetje geduwd en getrokken. Daarna begonnen mijn andere vrienden en ik ons er ook mee te bemoeien,wat resulteerde in een grote choas op de dansvloer, met gillende wijfen. Toen probeerde één van mijn makkers stoer te doen, die eikel, want hij zei ‘kom we vechten het buiten wel uit!’. Dit had hij beter niet kunnen zeggen want nu waren we genoodzaakt naar buiten te gaan, en we waren in de minderheid.
Dus buiten worden we door zo’n 10/12man geïntimideerd. Toen kreeg de hyves pimp makker een trap in de rug van iemand,. Dit was het moment waar ik op die etter wou inslaan. Maar dat pakte niet goed uit. Ik probeerde te slaan, maar er stond zo kut paaltje voor mij, daardoor verloor ik mijn balans waardoor ik op me bek viel, had ook meteen bloedlip. Ik wist gelukkig liggend nog van mij af te stoten, dit redde mijn leven. Daarna was gelukkig het ergste wel voorbij, en na nog wat duwen en bekvechten was het ten einde.
Maar het duurde wel in totaal 40minuten, en de liefde van mijn leven…………..was ik kwijt.
Zegt iemand zonder vechtersverleden.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:28 schreef pisnicht het volgende:
Als je al begint over matties en is schrijft waar je eens bedoelt, verdien je het niet anders dan om een portie klappen te vangen.
Ach ja, je doet er niks aan. Heb in ieder geval gevochten als een beer.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef ScreamforyourCream het volgende:
ruzie maken om hyves-affaires!
Ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:32 schreef Hooidraad het volgende:
Eindelijk weten we meer over de vechtpartij. Ik kon vannacht al niet slapen van nieuwsgierigheid.
Werd je eigenlijk nog uitgelachen om je faal?
En ook nog een bericht erbij plaatsen. 4minuten!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:26 schreef t0sti het volgende:
waarom heb ik nou dat hele verhaal gelezen om erachter te komen dat ik 3 minuten van mijn leven heb verspild
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef hakunamatafaka het volgende:
Je zou verbaasd zijn. 95% is echt gebeurd.
in de brugklas kom je geen kroeg inquote:Op zondag 23 januari 2011 22:18 schreef fs180 het volgende:
Dronken ts en zijn verzonnen verhalen over de vakantieliefde uit de brugklas weer..
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:59 schreef RickoKun het volgende:
Met die fools met een rechts rechtse. Je fokt nu met de echte echte, oftewel de ekte ekte.
Zoals Anna: (afblijve is me zusje)
[ afbeelding ]
En Babette:
[ afbeelding ]
en Gwendelyn loopt altijd rond te sjanzen met mij en heb haar weleens klaargevingerd:
[ afbeelding ]
Bedankt voor je pics. Maar wat voegt het toe?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:59 schreef RickoKun het volgende:
Met die fools met een rechts rechtse. Je fokt nu met de echte echte, oftewel de ekte ekte.
Zoals Anna: (afblijve is me zusje)
[ afbeelding ]
En Babette:
[ afbeelding ]
en Gwendelyn loopt altijd rond te sjanzen met mij en heb haar weleens klaargevingerd:
[ afbeelding ]
Het voegt allemaal sletjes toe aan dit topic die jij topic na topic kankerhard faalt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:03 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Bedankt voor je pics. Maar wat voegt het toe? Anna is cancor lelijk trouwens.
Had ik al gezegd dat anna lelijk is?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het voegt allemaal sletjes toe aan dit topic die jij topic na topic kankerhard faalt.
KK goed dat je geklapt bent door ekte bazen want mensen zoals ik klappen zulke manskes tot pulp nigga.
heb je toevallig ook iets van gwendelyn want die wil ik dan wel erg graag hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:52 schreef afcajos het volgende:
Volgens mij heb ik van die babette een rar van 200 foto's Ricko.
ook wat nude picca's nigga?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:52 schreef afcajos het volgende:
Volgens mij heb ik van die babette een rar van 200 foto's Ricko.
Neinquote:
Faalquote:Op zondag 23 januari 2011 21:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
Het was al redelijk laat, voor we gearriveerd waren in het uitgaanscentra
Dus na 29 minuten werd je wakker, bespuugd en stalen ze je portemonnee?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:24 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Het was niet alleen 40minuten vechten. Ook bekvechten en duwen. En na 11 minuten van de 40, heb ik pas mijn eerste highkick in iemands nek gegeven.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
En toen werd ie wakker met zijn vinger in zijn reetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Niet ouwehoeren met Flammie, zijn betoog geld ook voor Fok!kers, dit is geen kleine jongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |