in de brugklas kom je geen kroeg inquote:Op zondag 23 januari 2011 22:18 schreef fs180 het volgende:
Dronken ts en zijn verzonnen verhalen over de vakantieliefde uit de brugklas weer..
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:59 schreef RickoKun het volgende:
Met die fools met een rechts rechtse. Je fokt nu met de echte echte, oftewel de ekte ekte.
Zoals Anna: (afblijve is me zusje)
[ afbeelding ]
En Babette:
[ afbeelding ]
en Gwendelyn loopt altijd rond te sjanzen met mij en heb haar weleens klaargevingerd:
[ afbeelding ]
Bedankt voor je pics. Maar wat voegt het toe?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:59 schreef RickoKun het volgende:
Met die fools met een rechts rechtse. Je fokt nu met de echte echte, oftewel de ekte ekte.
Zoals Anna: (afblijve is me zusje)
[ afbeelding ]
En Babette:
[ afbeelding ]
en Gwendelyn loopt altijd rond te sjanzen met mij en heb haar weleens klaargevingerd:
[ afbeelding ]
Het voegt allemaal sletjes toe aan dit topic die jij topic na topic kankerhard faalt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:03 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Bedankt voor je pics. Maar wat voegt het toe? Anna is cancor lelijk trouwens.
Had ik al gezegd dat anna lelijk is?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het voegt allemaal sletjes toe aan dit topic die jij topic na topic kankerhard faalt.
KK goed dat je geklapt bent door ekte bazen want mensen zoals ik klappen zulke manskes tot pulp nigga.
heb je toevallig ook iets van gwendelyn want die wil ik dan wel erg graag hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:52 schreef afcajos het volgende:
Volgens mij heb ik van die babette een rar van 200 foto's Ricko.
ook wat nude picca's nigga?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:52 schreef afcajos het volgende:
Volgens mij heb ik van die babette een rar van 200 foto's Ricko.
Neinquote:
Faalquote:Op zondag 23 januari 2011 21:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
Het was al redelijk laat, voor we gearriveerd waren in het uitgaanscentra
Dus na 29 minuten werd je wakker, bespuugd en stalen ze je portemonnee?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:24 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Het was niet alleen 40minuten vechten. Ook bekvechten en duwen. En na 11 minuten van de 40, heb ik pas mijn eerste highkick in iemands nek gegeven.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ja dat kan. Je hebt ook een Kung Fu vechtstijl dat je dronken kunt uitvoeren
in 40 minuten sla ik 40 man neer. De TS heeft problemen met 1. Kun je nagaan waar het mis gaat
En toen werd ie wakker met zijn vinger in zijn reetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Niet ouwehoeren met Flammie, zijn betoog geld ook voor Fok!kers, dit is geen kleine jongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |