Er is me recentelijk iets IJzingwekkends opgevallen. Zo sinds een tijdje ga ik meer uit dan normaal, dit om zoveel mogelijk loszinnige stoeipoezen te playen.
Dit scenario is mij een paar weken geleden overkomen .
Het is zaterdag rond 2:00, redelijk bezopen maak ik met mijn makkers entree in de plaatselijke kroeg. Na bekenden gegroet te hebben zet ik mijn pas voort, helemaal naar achter waar de hotte chicka’s op de dansvloer bounsen. Ik richtte mijn vizier op een blonde breezah , die er appetijtelijk uit zag, haar ass en titties waren dan ook niet mis. Ik had inmiddels oogcontact gemaakt en ze glimlachte naar mij. Dus ik stap er op af, ik klap er meteen goede opener in en we raken aan de praat.
Na een tijdje prietpraat over het netelige politieke klimaat in Nederland , de verwachting van dalende inflatie en over de succesvolle periode van Tsaardom Rusland onder leiding van Boris Godoenov. …….Nee grapje, over het feit dat ze paardrijlessen had bij mij in de buurt. Daar waar ik op geinige manier het volgende over zei : “je wist dat je zou uit gaan vandaag”? Waarop ze verontwaardigd kijkt en zegt “Whahaha ja hoezo?”. De vraag waarop ik reageerde met: “Want je hebt je paardrijlaarzen nog aan zie ik”(ze droeg wel leuke laarzen) . Oooh harde diss, waar ze om kon lachen. Na nog een tijdje praten werd het een stuk intiemer. Dat was voor mij de tijd om mijn hielen te lichten, zodat ze aan mij ging denken en me nog leuker zou gaan vinden.
Anderhalf uur grappen en grollen later zocht ik haar weer op.. maar wat bleek? Ze was weg .
Na een stukje zelfreflectie, kwam ik tot de conclusie dat mijn technieken verfijnd moeten worden.
Klacht: Ik laat kansen schieten en mijn player tricks zijn niet goed genoeg.