In de buurt van Utrecht, kwartiertje met de trein.quote:
Allerheiligenconvent klinkt gelovig.. Trekt me niet zoquote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, USC is corps obvious. Veritas is AHC, allerheiligenconvent, en daar zit ik ook bij maar dan in delft
Virgiel
in houten dusquote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
In de buurt van Utrecht, kwartiertje met de trein.
Maar dat maakt voor mijn keuze echt niks uit, kies toch echt voor mezelf, niet voor hem.
[..]
Allerheiligenconvent klinkt gelovig.. Trekt me niet zo
Leiden dus!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
In de buurt van Utrecht, kwartiertje met de trein.
Maar dat maakt voor mijn keuze echt niks uit, kies toch echt voor mezelf, niet voor hem.
Ik zag er eerst een soort gezichtje in, pas toen jij dat zei eekhoornquote:
dat was het vroeger wel, maar wat denk je dat het nu is? denk je dat ik bij een gelovige studentenvereniging ga?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Allerheiligenconvent klinkt gelovig.. Trekt me niet zo
Ik ben bezet dus hequote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Leiden dus!
Dat geeft alle zuid-hollandse FOK!ers weer hoop
Meer naar noorden, als in boven Utrechtquote:
Zo goed ken ik je niet..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat was het vroeger wel, maar wat denk je dat het nu is? denk je dat ik bij een gelovige studentenvereniging ga?
What happens in leiden, stays in leiden!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben bezet dus he![]()
[..]
Meer naar noorden, als in boven Utrecht
Leiden.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben bezet dus he![]()
[..]
Meer naar noorden, als in boven Utrecht
Ja, allaaaaang!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Had je al antw. gegeven op mijn vraag over de tussenstand van die bj's etc ;p?
Maar volgens mij is het geen eekhoornquote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zag er eerst een soort gezichtje in, pas toen jij dat zei eekhoorn
ANIMALE ( DASTIK DUBSTEP REMIX)quote:
Hoi, ik ben Merel en ik ben te eerlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
What happens in leiden, stays in leiden!
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wanneer komt Peter.
van family guy.
ik maak maar een garpjenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Merel en ik ben te eerlijk.
Wat is het dan wel?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het geen eekhoorn
Sorryquote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, allaaaaang!
Ik zei dat ik alleen die van mezelf bij had gehouden, dus dat ik op dit moment eerste sta
daar moeten we iets aan doenquote:
Dit ongeveerquote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef Snuf. het volgende:
HAATMENEER HARTSTIJL
HAATMENEER HARTSTIJL
HAATMENEER HARTSTIJL
HAATMENEER HARTSTIJL
HAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJL
HAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJL
HAATMENEER HARTSTIJL
HAATMENEER HARTSTIJL
HAATMENEER HARTSTIJL
HAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLVVVHAATMENEER HARTSTIJLVHAATMENEER HARTSTIJLVVVHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJL
Mee eens!quote:
Klinkt apart jaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef sharr het volgende:
Een vriend krijgen op dezelfde dag dat je ouders gescheiden zijn. Klinkt niet positief.
Eerlijkheid duurt het langst!..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Dat ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Beach het volgende:
Een vriend krijgen op dezelfde dag dat je het uitmaakt met je andere vriend.
Sukkelquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt het langst!..JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
ZOETERMEER REPRESENT!quote:
Trustequote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sabine gaat slapennn.
x au revoir
Welterustenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sabine gaat slapennn.
x au revoir
trustenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sabine gaat slapennn.
x au revoir
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:57 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mr Projectile - Love Here (Bassnectar Remix)
[..]
slaap lekker Sabjequote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sabine gaat slapennn.
x au revoir
Zo vroeg al?!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sabine gaat slapennn.
x au revoir
trusteequote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sabine gaat slapennn.
x au revoir
Weltrusten droom over snufquote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sabine gaat slapennn.
x au revoir
J' taime toiquote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sabine gaat slapennn.
x au revoir
Het Spangas college?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:59 schreef -Datdus- het volgende:
Morgen weer naar de slechte school ter wereld.
Als je op een slechte school zat zou je slegt schrijvenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:59 schreef -Datdus- het volgende:
Morgen weer naar de slechte school ter wereld.
Zit je op het RLS dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:59 schreef -Datdus- het volgende:
Morgen weer naar de slechste school ter wereld.
Hoezo dat?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:59 schreef -Datdus- het volgende:
Morgen weer naar de slechste school ter wereld.
maarre, utrecht is serieus leuker dan leiden. ik ben er beiden vaak genoeg uitgeweest om het te wetenquote:
Weltrusen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sabine gaat slapennn.
x au revoir
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:00 schreef mc-Piel het volgende:
Your energy when you touched me, lifted me off the ground!
dat las ik precies meequote:Op zondag 23 januari 2011 22:00 schreef mc-Piel het volgende:
Your energy when you touched me, lifted me off the ground!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij bent nu officieel tot baas verklaard!quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]gekke spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Yesssssssssssquote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
jij bent nu officieel tot baas verklaard!
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]In welke klas zit hij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar kom je nog langs sharr? ik heb een lul van 6 inchquote:
Dan ben je precies klaar als DJ Koelkast gaat draaienquote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef Snuf. het volgende:
Ik morgenochtend 8:20 -> 10:00 luistertentamen engels
als ik wakker blijf oon ik
Jij zit niet in Oud-Beijerland op school enzo?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef Snuf. het volgende:
Ik morgenochtend 8:20 -> 10:00 luistertentamen engels
als ik wakker blijf oon ik
Die zei net doe het zelf maar.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef Roburtt het volgende:
Rock, waarom ben je nietmeer op msn swa
Ja maar ik ga alleen maar in Utrecht uit eigenlijk. Ik werk er, ik volg er 2 studies, als ik ga winkelen ga ik naar Utrecht, mijn familie woont er, dus als ik er zelf heen ga en ik zelfstandig wil zijn en nieuwe dingen enzo, dan kan ik beter naar Leiden gaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
maarre, utrecht is serieus leuker dan leiden. ik ben er beiden vaak genoeg uitgeweest om het te weten
Slechtquote:Op zondag 23 januari 2011 22:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Omdat ze leerlingen aannemen als leraren..
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
maar kom je nog langs sharr? ik heb een lul van 6 inch
[ afbeelding ]
Prompte tienerborstjesquote:Op zondag 23 januari 2011 22:02 schreef Allrounder het volgende:
http://www.independent.co(...)/Katy_B__529886s.jpg
![]()
![]()
Leiden is leuk.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar ik ga alleen maar in Utrecht uit eigenlijk. Ik werk er, ik volg er 2 studies, als ik ga winkelen ga ik naar Utrecht, mijn familie woont er, dus als ik er zelf heen ga en ik zelfstandig wil zijn en nieuwe dingen enzo, dan kan ik beter naar Leiden gaan.
Maar aan de andere kant weet ik ook wel dat ik Utrecht echt een leuke stad vind, leuke sfeer etc en vriendin die dan al die studie doet en het super tof heeft enzo
Frans is de taal der liefde en kent toch echt een grammaticaquote:
dat is niet zo best.quote:
Iemand een tissue voor me?quote:
die ookquote:
Haatmeneer?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:03 schreef BBQSausage het volgende:
Nou, hierna weer een favorietje van velen.
promptequote:
Beide leuk eigenlijk. Stomme getwijfel van mij ookquote:
De taal der liefde is duitsquote:Op zondag 23 januari 2011 22:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Frans is de taal der liefde en kent toch echt een grammatica
Kloon jezelf.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beide leuk eigenlijk. Stomme getwijfel van mij ook
Jahoor, ik heb een hele doos voor jequote:Op zondag 23 januari 2011 22:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Iemand een tissue voor me?
Mijnes zijn allemaal gebruikt en plakken tegen de zeikant van m'n prullenbak aan
quote:
kom anders in delft studeren? heb je nergens last vanquote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beide leuk eigenlijk. Stomme getwijfel van mij ook
Ik heb er genoeg van gegeten voor nu, als ik het nu wegleg heb ik morgen nog.quote:
That's what she saidquote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jahoor, ik heb een hele doos voor je
Ik kan niet in Delft studerenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kom anders in delft studeren? heb je nergens last van
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:05 schreef Rockiejj het volgende:
Godver, ik moet ook nog me folders doen./
Foldersquote:Op zondag 23 januari 2011 22:05 schreef Rockiejj het volgende:
Godver, ik moet ook nog me folders doen./
DIT IS NIET MIJN FOLDER VRIENDquote:Op zondag 23 januari 2011 22:05 schreef Beach het volgende:
Op de dag des HEEREN folders durven bezorgen
Niemand die kon lachen om mijn '' that's what she said'' ?quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Hou is op met tegelijk met mij te posten
welquote:
Ik vind het kut.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:06 schreef Oceanview het volgende:
ik ga deze winkel eens in en schreeuwen, DIT IS NIET MIJN WINKEL VRIEND
dit als ringtonequote:Op zondag 23 januari 2011 22:06 schreef Rockiejj het volgende:
Godver, dacht weer dat mijn mobiel afging..
NA is ook simpelquote:Op zondag 23 januari 2011 22:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind het kut.
Leer nu al natuurkunde bij en vind dat al kut.
ik ookquote:Op zondag 23 januari 2011 22:06 schreef Rockiejj het volgende:
Dit is niet mijn ringtone vriend.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:06 schreef Rockiejj het volgende:
Geen wiskunde B, dus kan niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
welen er zijn ook heel veel mensen die in delft wonen en in leiden studeren, en omgekeerd
dat kan ook prima
Oooh, natuurkunde.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind het kut.
Leer nu al natuurkunde bij en vind dat al kut.
Nee, je hoort toch dat achtergrondmuziekje, dat hoor je ook als je mobiel naast je box ligt.quote:
toevallig, ik heb hem hier ook aan staan. kom je hier chillen?quote:
Hij is ook sick.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:07 schreef Het_Fenomeen het volgende:
48x dat deze is gedraaid in de geschiedenis van fok
IK HOOR HET IK GA HIER HELEMAAL LOS WEET JE ONDERTUSSEN IN MIJN ENE HAND MIJN PIEMEL BIJ HET AANHOREN VAN DIT LIEDJE EN IN MIJN ANDERE HAND EEN TELEFOON OM HET ALLEMAAL TE KUNNEN FILMEN VOOR DE KINDEREN LATERquote:
duim zuigerijquote:Op zondag 23 januari 2011 22:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hij is ook sick.
Waar zag je dat ookweer?
HERMAN BROOD SATURDAY NIGHTquote:Op zondag 23 januari 2011 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
Ik draai ook maar wat er aangevraagd isDus kom maar op.
Is MIA al langs geweest?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:08 schreef sharr het volgende:
Iemand een youtube linke van dat 'dit is niet mijn winkel vriend' nummer?
* sharr lui
[..]
[..]
crouch?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:09 schreef -Datdus- het volgende:
Hier moet ik de robot op hebben gedaan.
Kijk eensquote:Op zondag 23 januari 2011 22:08 schreef sharr het volgende:
Iemand een youtube linke van dat 'dit is niet mijn winkel vriend' nummer?
* sharr lui
Zie het al voor mequote:Op zondag 23 januari 2011 22:09 schreef -Datdus- het volgende:
Hier moet ik de robot op hebben gedaan.
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
Waarom moet je nou weer per se homo zijn om aan een geslachtsdeel te zuigen?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HET IS DAT IK NIET HOMO BEN ANDERS ZOOG IK JE GESLACHTSDEEL
je zuigt dan ook in elke betekenis van het woordquote:Op zondag 23 januari 2011 22:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HET IS DAT IK NIET HOMO BEN ANDERS ZOOG IK JE GESLACHTSDEEL
Ja jongens! Laten we gewoon even wat Jazz draaienquote:Op zondag 23 januari 2011 22:08 schreef FreezePop het volgende:
Al die elektronische muziek wanneer houd het nou eens op verdulleme. [ afbeelding ]
ik ook van jou hoor lieverdquote:Op zondag 23 januari 2011 22:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je zuigt dan ook in elke betekenis van het woord![]()
![]()
Ga ff kijken.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:09 schreef Roburtt het volgende:
Rockiejj,heb je de foto's van gister al gezien? Er zit ook een sicke van jou bij, jammer van je rotkop
Norah Jonesquote:Op zondag 23 januari 2011 22:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja jongens! Laten we gewoon even wat Jazz draaien
Dit. Alleen dan zonder overduidelijk cynisme.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja jongens! Laten we gewoon even wat Jazz draaien
Brent heeft ze op de hyves gezetquote:
Ain't nothing gay about getting your dick sucked! Sucking dick, that's gay!!!!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom moet je nou weer per se homo zijn om aan een geslachtsdeel te zuigen?
Kut.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dit. Alleen dan zonder overduidelijk cynisme.
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
Serveronderhoud Stream ONZ Radio
[ afbeelding ]Er wordt momenteel wat onderhoud gepleegd op de streamserver. De kans dat daarbij de stream even offline gaat of minder goed bereikbaar is is zéér klein, maar niet uit te sluiten. Daarom licht ik jullie er bij deze even over in.
Dan heb ik al helemaal geen leven meerquote:Op zondag 23 januari 2011 22:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
Serveronderhoud Stream ONZ Radio
[ afbeelding ]Er wordt momenteel wat onderhoud gepleegd op de streamserver. De kans dat daarbij de stream even offline gaat of minder goed bereikbaar is is zéér klein, maar niet uit te sluiten. Daarom licht ik jullie er bij deze even over in.
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dit. Alleen dan zonder overduidelijk cynisme.
tinychat ?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan heb ik al helemaal geen leven meer
:'0quote:Op zondag 23 januari 2011 22:11 schreef sharr het volgende:
Ik had verdovende creme op mijn vinger en ik zat met die vinger in m'n mond.
Ik voel m'n tong niet meer
heheh dat had ik ook eens met verdovende poederquote:Op zondag 23 januari 2011 22:11 schreef sharr het volgende:
Kusje d'ropquote:Op zondag 23 januari 2011 22:11 schreef sharr het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:11 schreef sharr het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheh dat had ik ook eens met verdovende poeder
THAT'S WHAT SHE S....quote:Op zondag 23 januari 2011 22:11 schreef sharr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |