In de buurt van Utrecht, kwartiertje met de trein.quote:
Allerheiligenconvent klinkt gelovig.. Trekt me niet zoquote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, USC is corps obvious. Veritas is AHC, allerheiligenconvent, en daar zit ik ook bij maar dan in delft
Virgiel
in houten dusquote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
In de buurt van Utrecht, kwartiertje met de trein.
Maar dat maakt voor mijn keuze echt niks uit, kies toch echt voor mezelf, niet voor hem.
[..]
Allerheiligenconvent klinkt gelovig.. Trekt me niet zo
Leiden dus!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
In de buurt van Utrecht, kwartiertje met de trein.
Maar dat maakt voor mijn keuze echt niks uit, kies toch echt voor mezelf, niet voor hem.
Ik zag er eerst een soort gezichtje in, pas toen jij dat zei eekhoornquote:
dat was het vroeger wel, maar wat denk je dat het nu is? denk je dat ik bij een gelovige studentenvereniging ga?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Allerheiligenconvent klinkt gelovig.. Trekt me niet zo
Ik ben bezet dus hequote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Leiden dus!
Dat geeft alle zuid-hollandse FOK!ers weer hoop
Meer naar noorden, als in boven Utrechtquote:
Zo goed ken ik je niet..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat was het vroeger wel, maar wat denk je dat het nu is? denk je dat ik bij een gelovige studentenvereniging ga?
What happens in leiden, stays in leiden!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben bezet dus he![]()
[..]
Meer naar noorden, als in boven Utrecht
Leiden.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben bezet dus he![]()
[..]
Meer naar noorden, als in boven Utrecht
Ja, allaaaaang!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Had je al antw. gegeven op mijn vraag over de tussenstand van die bj's etc ;p?
Maar volgens mij is het geen eekhoornquote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zag er eerst een soort gezichtje in, pas toen jij dat zei eekhoorn
ANIMALE ( DASTIK DUBSTEP REMIX)quote:
Hoi, ik ben Merel en ik ben te eerlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
What happens in leiden, stays in leiden!
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wanneer komt Peter.
van family guy.
ik maak maar een garpjenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Merel en ik ben te eerlijk.
Wat is het dan wel?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het geen eekhoorn
Sorryquote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, allaaaaang!
Ik zei dat ik alleen die van mezelf bij had gehouden, dus dat ik op dit moment eerste sta
daar moeten we iets aan doenquote:
Dit ongeveerquote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef Snuf. het volgende:
HAATMENEER HARTSTIJL
HAATMENEER HARTSTIJL
HAATMENEER HARTSTIJL
HAATMENEER HARTSTIJL
HAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJL
HAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJL
HAATMENEER HARTSTIJL
HAATMENEER HARTSTIJL
HAATMENEER HARTSTIJL
HAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLVVVHAATMENEER HARTSTIJLVHAATMENEER HARTSTIJLVVVHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJLHAATMENEER HARTSTIJL
Mee eens!quote:
Klinkt apart jaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef sharr het volgende:
Een vriend krijgen op dezelfde dag dat je ouders gescheiden zijn. Klinkt niet positief.
Eerlijkheid duurt het langst!..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Dat ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Beach het volgende:
Een vriend krijgen op dezelfde dag dat je het uitmaakt met je andere vriend.
Sukkelquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt het langst!..JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
ZOETERMEER REPRESENT!quote:
Trustequote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sabine gaat slapennn.
x au revoir
Welterustenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sabine gaat slapennn.
x au revoir
trustenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sabine gaat slapennn.
x au revoir
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:57 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mr Projectile - Love Here (Bassnectar Remix)
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:57 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mr Projectile - Love Here (Bassnectar Remix)
slaap lekker Sabjequote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sabine gaat slapennn.
x au revoir
Zo vroeg al?!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sabine gaat slapennn.
x au revoir
trusteequote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sabine gaat slapennn.
x au revoir
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |