Niet met mij dus niet boeiend!quote:
scheelt.. ik schaam me niet voor mijn slechte muzieksmaakquote:
als je nou morgenmiddag 5 uur doet dan neem ik je mee uit etenquote:
Ja, mijn rechterhand kijkt me nu heel liefdevol aan.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja, mijn rechterhand kijkt me nu heel liefdevol aan.
Dankjequote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als je nou morgenmiddag 5 uur doet neem ik je mee uit eten
Bij mij was de slagroom ook opquote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Snuf. het volgende:
WTF IS DIT IK GA WARMEN SJOKOMEL MAKEN MAAR ER IS GEEN SLAGROOM NEE WTF
[ afbeelding ]
IS NIET GELIJK AAN
[ afbeelding ]
Echt? Nee, your fcking me.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Usernr onder de 100.000 dus de extra functies.
Ik hou alleen mezelf bij, en sta nu op 1.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Rockiejj, waar is die tussenstand met wie het aantal nummers als eerste geraden heeft en een bj krijgt?
en je krijgt sigarettenquote:
barbara traagzaadquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als je nou morgenmiddag 5 uur doet dan neem ik je mee uit eten
Vers en bij chocolademelk is het wel lekkerquote:
maar mijn mening telt niet hoor.. heb verschrikkelijke smaakquote:
quote:
Ik heb lekker wel slagroom op mijn koffiequote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vers en bij chocolademelk is het wel lekker
Slagroomtaart ofzo is me teveel van het goede.
Maar hier kan je niet op hakken, vind je het dan wel goed?quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb wel slagroom, met nog van die chocolademelkpoeder daar bovenop
Mag ik lenen?quote:
Ik ben een bikkel en doe toch wame chocolademelkquote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb nu geen zin om warme sjokomel te maken omdat ik weet dat ik toch geen slagroom heb
Een waar mysterie op ONZ Radio.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godverdomme, wat is dit man.
bazenmuziek aan 1 stuk door.
Maakt niet uit, als het maar lekker is.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar hier kan je niet op hakken, vind je het dan wel goed?
DROMENVANGERTJE IS EEN TOP40 SLETJEquote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
nah, kan beterquote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Al een date gemaakt dan? Aangezien je smaak slecht is (jouw woorden), zal het dan wel een topper zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar mijn mening telt niet hoor.. heb verschrikkelijke smaak
grapje het is wel lekker, als het koud is iig, niet die lauwe troep zoals gisterquote:
Heel toevallig is dat wel wat ik vorige week even snel naar binnen heb gesleept, ik heb bijna niks anders, omdat ik nu niet kan downloadenquote:
Dat is mooi, ik draai van 23.00 tot 24.00 alleen maar top40!quote:
gmta toch?quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Al een date gemaakt dan? Aangezien je smaak slecht is (jouw woorden), zal het dan wel een topper zijn.
Sorry
quote:
Ja indd.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef Roburtt het volgende:
[..]
grapje het is wel lekker, als het koud is iig, niet die lauwe troep zoals gister
Dromenvangertje beschermengel, goedzoquote:Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zoals ik voorheen al heb vermeld, spring van een flat of stik in je tong.
goede smoesquote:Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heel toevallig is dat wel wat ik vorige week even snel naar binnen heb gesleept, ik heb bijna niks anders, omdat ik nu niet kan downloaden
mag ik dan het nieuws doen?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik was van plan 2/3uurtjes per maand mainstream te gaan draaien op ONZ radio.
Omdat het moet.
Ik heb geen tongquote:Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
beter kopen we met z'n 2e gewoon zo'n hele kleine koelkast voor op je bazenkamerquote:
Het spijt me, een heel klein beetjequote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Niet zo'n sneue smiley naar mij jhaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het spijt me, een heel klein beetje
Deal.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef Roburtt het volgende:
[..]
beter kopen we met z'n 2e gewoon zo'n hele kleine koelkast voor op je bazenkamer
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
_!
Spring jij gelijk achter hem aan.
ik zeg toch dat ik je geloof, doe niet moeite voor zoietsquote:Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wil wel een screen maken hoor, momentje.
Ja en dan vooral 2 kwaliteitenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:41 schreef Het_Fenomeen het volgende:
dromenvangertje moet gewoon FOK! TV gaan presenteren daar benut je meer je kwaliteiten
Dan word FOK!TV FAP!TV.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:41 schreef Het_Fenomeen het volgende:
dromenvangertje moet gewoon FOK! TV gaan presenteren daar benut je meer je kwaliteiten
okee, ik betaal 10 en jij 30, aangezien jij hem meer zal gebruiken dan ikquote:Op zondag 23 januari 2011 21:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Deal.
Minifridge
Maar die heb ik nog!
Maar mag niet op me kamer![]()
Bij de blokker kan je ze kopen.
40 euro ofzo volgens mij.
15 - 25.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
okee, ik betaal 10 en jij 30, aangezien jij hem meer zal gebruiken dan ik
In dat geval zet ik hem weer terug.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:42 schreef mc-Piel het volgende:
Ik stel voor dat de Dastik Dubstep remix van Animale weer langs komt
Hm, okee deal mattiquote:
doe dan niet zo kansloosquote:Op zondag 23 januari 2011 21:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
_!
Spring jij gelijk achter hem aan.
Ik hou je op de hoogte broederquote:
hoe wist je dat het een mm mug was?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
er zit een vlek op mijn beeldscherm omdat ik net een malaria mug dood sloeg
that's what she saidquote:
Nog steeds hello manquote:
Daagquote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga schrijven. ,maar blijf luisteren.
dag mensjes![]()
quote:
Doeeiquote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga schrijven. ,maar blijf luisteren.
dag mensjes![]()
Oke.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
that's what she said
oke, die was dramatisch
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet zo'n sneue smiley naar mij jha
Ik kon erom lachenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
that's what she said
oke, die was dramatisch
Ja die was dramatischquote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
that's what she said
oke, die was dramatisch
quote:
die moeten we ook, ookal heb ik liever een frituurpanquote:
Damn! Inderdaad! Die ook!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:44 schreef Roburtt het volgende:
[..]
die moeten we ook, ookal heb ik liever een frituurpan
FF, geen uitleg nodigquote:
En gigantisch je bek brandenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
Stel je voor een bank met ingebouwde frituur en vriezerdan kun je gewoon allerlei shit vanuit de vriezer in de frituur in je mond douwen
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:42 schreef mc-Piel het volgende:
pron.. je moet ook gewoon streamen!quote:
Utrechtquote:Op zondag 23 januari 2011 21:46 schreef 92Merel het volgende:
Dilemma, Biomedische wetenschappen in Utrecht of in Leiden gaan studeren?
Utrecht = dichter bij mijquote:Op zondag 23 januari 2011 21:46 schreef 92Merel het volgende:
wageningenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:46 schreef 92Merel het volgende:
Utrecht!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:46 schreef 92Merel het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:42 schreef mc-Piel het volgende:
Dus:quote:
Leiden! Gezelligquote:Op zondag 23 januari 2011 21:46 schreef 92Merel het volgende:
Geen optie, daar hebben ze de studie nietquote:
Dan zit ik nu dicht bij jouquote:
leiden.quote:
Utrechtquote:Op zondag 23 januari 2011 21:46 schreef 92Merel het volgende:
Daar word ik wel een beetje hitsig vanquote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen optie, daar hebben ze de studie niet![]()
[..]
Dan zit ik nu dicht bij jou
het kan geregeld worden hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
I want you so bad, its my only wish.
Iets met 3-0quote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef Ezechielk het volgende:
Kan het vandaag even niet over Utrecht gaan?
Bolt, de rest kan weg, of betaal je zelf maarquote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dus:
- minifridge
- tosti-apparaat
- koffiezetapparaat
- magnetron
- frituurpan
(- vriezer)
Ik zit er volgend jaar!quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef Beach het volgende:
Ik stel voor dat de Dastik Dubstep remix van Animale weer langs komt![]()
Ik stel voor dat de Dastik Dubstep remix van Animale weer langs komtIk stel voor dat de Dastik Dubstep remix van Animale weer langs komt
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef Beach het volgende:
Ik stel voor dat de Dastik Dubstep remix van Animale weer langs komt![]()
Ik stel voor dat de Dastik Dubstep remix van Animale weer langs komtIk stel voor dat de Dastik Dubstep remix van Animale weer langs komt
Duplan & Strootmanquote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef Ezechielk het volgende:
Dat ja.quote:
utrecht is 10 keer leukerquote:
Ja maarrrrrr.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Bolt, de rest kan weg, of betaal je zelf maar
En meer meiden!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maarrrrrr.
Utrecht is mooi
Leiden is wel meer kans om aangenomen te worden hoorde ik. Lastig.
gatverdammequote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maarrrrrr.
Utrecht is mooi
Leiden is wel meer kans om genomen te worden hoorde ik. Lastig.
freddyquote:
waarom geven ze Sulejmani niet eens een keer gratis weg ofzoquote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef Ezechielk het volgende:
oh wacht..quote:
afzuigkap boven de frituurquote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Tosti-apparaat heb ik nog, neem gewoon die over.
Dan moet ik wel me kamer gaan verbouwen denk..
Even verbeterdquote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Leiden is voor fokkers!!
Utrecht is voor kakkers
En Amsterdam?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Leiden is voor kakkers
Utrecht is voor fokkers !!
Zonde! Je leeft wel in de 21e eeuw hoorquote:
Als je in leiden komt kunnen we datenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef 92Merel het volgende:
Zijn er maar 2 mensen die Leiden vinden?
Ik woon zelf praktisch in Utrecht, ben er nu al 5-6 dagen per week, geboren, familie woont er etc.
Leiden is daarmee een stuk onbekender, ik wil wel op kamers, daarbij heeft Leiden pluspunt.
In Utrecht doet een vriendin van me al Biomedisch, die vind het daar helemaal tof enzo en dat is ook allemaal leuk, daarom twijfel
Je hoeft toch niet nu te beslissen?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef 92Merel het volgende:
Ik woon zelf praktisch in Utrecht, ben er nu al 5-6 dagen per week, geboren, familie woont er etc.
Leiden is daarmee een stuk onbekender, ik wil wel op kamers, daarbij heeft Leiden pluspunt.
In Utrecht doet een vriendin van me al Biomedisch, die vind het daar helemaal tof enzo en dat is ook allemaal leuk, daarom twijfel
Kamers? Niks kamers.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef 92Merel het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Als je in leiden komt kunnen we daten
Ik schijn kak te pratenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Leiden is voor kakkers
Utrecht is voor fokkers !!
Inderdaad, al moeten ze geld toe geven.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
freddy![]()
[..]
waarom geven ze Sulejmani niet eens een keer gratis weg ofzo
Ik ga naar Utrecht dusquote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Als je in leiden komt kunnen we daten
Nouja, achquote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zonde! Je leeft wel in de 21e eeuw hoor...
ga naar utrecht, en ga dan bij veritas, dan kom ik je volgend jaar regelenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef 92Merel het volgende:
uit het raam, op het dakkapelquote:
Wel bijna en ik wil het gewoon nu al zeker wetenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kamers? Niks kamers.
Ja, mijn kamer
Kan me raam wel vastzetten, en hem daarop zetten, maar is niet handig in de winter denk..quote:
Veritas, was dat niet het corps? Of heette dat anders?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ga naar utrecht, en ga dan bij veritas, dan kom ik je volgend jaar regelen
Als je nieuwe mensen wilt ontmoeten dan Leiden want in Utrecht ga je volgend jaar dan wss alleen maar om met bekendenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef 92Merel het volgende:
ik heb het eerder gehoord jaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, al moeten ze geld toe geven.
Trouwens, ik vind wel dat je op hem lijkt, sorry.
Wij hebben Duits op de 2e..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Frituur uit het raam op de derde verdieping
vanuit het duitslokaal![]()
Oh, dat niet, ik ontmoet sowieso wel nieuwe mensenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Als je nieuwe mensen wilt ontmoeten dan Leiden want in Utrecht ga je volgend jaar dan wss alleen maar om met bekenden
Ik moet nu naar de wc. Zul je net zien dat die komt.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:50 schreef mc-Piel het volgende:
Beach, mute mute mute..
Ik geef wel een brul als er muziek opgezet word!
Merel, waar woont je vriend?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Veritas, was dat niet het corps? Of heette dat anders?
we hebben het er morgen avond nog wel over.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kan me raam wel vastzetten, en hem daarop zetten, maar is niet handig in de winter denk..
Gelukkig.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, dat kan er opzich ook wel mee door
nee, USC is corps obvious. Veritas is AHC, allerheiligenconvent, en daar zit ik ook bij maar dan in delftquote:Op zondag 23 januari 2011 21:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Veritas, was dat niet het corps? Of heette dat anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |