Het komt wel goed man, bekijk het altijd van de positieve kant.quote:
Daar is dit topic niet voor bedoeld.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het komt wel goed man, bekijk het altijd van de positieve kant.
ik had vorig jaar wel een natuurkunde leraar die sinds z'n vaders dood z'n innerlijke kind was verloren, en toen een cursus had genomen om 'm terug te vinden.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Is't zo erg? Natuurkunde leraar zijn?
Nee, ONZ modquote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Is't zo erg? Natuurkunde leraar zijn?
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had vorig jaar wel een natuurkunde leraar die sinds z'n vaders dood z'n innerlijke kind was verloren, en toen een cursus had genomen om 'm terug te vinden.
Hij ging ons leren om je innerlijke kind terug te vinden, en leerde ons dat je 'm pijn deed als je je huiswerk niet maakte.
Het was dus je eigen keuze om je huiswerk wel of niet te maken.
Een maand later was ie ontslagen.
De ONZ users zijn toch heel erg braaf en posten enkel kwaliteit? Wat is er nou weer moeilijk aan om dat onder controle te houden?quote:
het kan heel emotioneel zijn, MODs zijn niet door iedereen evenveel geliefd.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De ONZ users zijn toch heel erg braaf en posten enkel kwaliteit? Wat is er nou weer moeilijk aan om dat onder controle te houden?
Hier moet ik dus echt om huilenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De ONZ users zijn toch heel erg braaf en posten enkel kwaliteit? Wat is er nou weer moeilijk aan om dat onder controle te houden?
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hier moet ik dus echt om huilen
Ik wil het stokje wel overnemen hoorquote:
Het is een achtbaan van emotiesquote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wil je erover praten?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is een achtbaan van emoties
Knikkers komen, en knikkers gaan, maar kindersterfte zal altijd blijven bestaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef dakraam het volgende:
Ik heb vandaag mijn mooiste knikker verlorenIk was net aan het winnen met potje knikkeren en toen deed mijn tegenstander 'hijskraan'. Ik zei dat dat niet mocht, maar hij zei dat als het niet mocht ik het had moeten zeggen. Dat klonk wel logisch.
Maar toch: Mijn knikker
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik wil het stokje wel overnemen hoor
Het is zo goed dat je er van ontroerd raakt?quote:
Jij bent toch al undercover modquote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik wil het stokje wel overnemen hoor
tiswaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is een achtbaan van emoties
Dat geeft geen waarderingquote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij bent toch al undercover mod![]()
?
opoe is doodquote:Op zondag 23 januari 2011 21:27 schreef GGMM het volgende:
Het Spaanse Schaap oid is echt om te huilen. Godverdomme waar zijn we aanbeland als dergelijke programma's gewoon voldoende kijkers trekken om door te gaan.
Wat een verneuking van dat nummer.quote:
Oh neequote:
Nogal iddquote:
Hoe kwam hetquote:
onbekend, maar ze is net gecremeerd!quote:
Sterkte Beroemde Man!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
onbekend, maar ze is net gecremeerd!
ik hoop het.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Sterkte Beroemde Man!Je komt er wel weer bovenop
Ik ben er voor je !!!!1quote:
quote:
Dat klinkt echt nietquote:
Nee echt een verkrachting van een van de mooiste liedjes ooitquote:
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
chasing cars luisterde ik serieus net 3 minuten geleden.
Wat een toevalquote:Op zondag 23 januari 2011 21:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
chasing cars luisterde ik serieus net 3 minuten geleden.
Dat is echt om te huilenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb op het moment niemand die mij wil neuken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:42 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
hier de originele:ben er zo van slag af dat ik me zelf quote...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Kusje op!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:44 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
ben er zo van slag af dat ik me zelf quote...![]()
Hoin, nog hogedrukgebieden bij jou?quote:
Wil jij nog iets met ons delenquote:
jaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoin, nog hogedrukgebieden bij jou?
the baseballsquote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De tering wat een kutnummer van The Baseballs trouwens.
![]()
![]()
Vertelquote:
wat is er, jongetje, vertel hetquote:
Vond ze leuk tot ik Chasing Cars hoordequote:
nee dat kan niet op internetquote:Op zondag 23 januari 2011 21:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat is er, jongetje, vertel het
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:51 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Vond ze leuk tot ik Chasing Cars hoorde
via PM/DM?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Ach, ieder z'n specialiteitenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TFM is de enige jongeman met emoties!
![]()
![]()
![]()
jawel hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Dhaha het volgende:
[..]
DM gedaan maar hij wordt niet verstuurd
Kan ik ook altijd bij jou terecht met DM/PM als ik iets kwijt wil?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jawel hoor
ontvangen en beantwoord.
Zeker, ik ben alleen niet altijd bereikbaar, ik heb ook nog een sociaal leven.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Kan ik ook altijd bij jou terecht met DM/PM als ik iets kwijt wil?
Maar ben dagelijks wel minimaal 2 uur actiefquote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zeker, ik ben alleen niet altijd bereikbaar, ik heb ook nog een sociaal leven.
Hey ik ook hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TFM is de enige jongeman met emoties!
![]()
![]()
![]()
Wazzap man?quote:
En jij danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die is geniaalquote:
ik moest er net aan denken!quote:
Ah, goed slikken met een slokje water, en dan komt het zeker goed!quote:
Hoesten wil ook wel eens helpen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ah, goed slikken met een slokje water, en dan komt het zeker goed!
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ah, goed slikken met een slokje water, en dan komt het zeker goed!
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En jij dan![]()
het spijt me!
Ja nog even m'n verslagje afmaken en dan komt het vast wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Jeej!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja nog even m'n verslagje afmaken en dan komt het vast wel goed
Dat was een van de laatste overblijfselen van Laten we stoppen met hatenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb [ afbeelding ] als standaard PI ingesteld.Geen
meer voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe weer terugveranderen
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:06 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dat was een van de laatste overblijfselen van Laten we stoppen met haten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 'm idd ook nog steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe weer terugveranderen
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ik mis dat topic echtquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:12 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik ween om de permban van Broder.
Waarom heeft hij die gekregen dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:12 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb [ afbeelding ] als standaard PI ingesteld.Geen
meer voor mij.
quote:
Dit.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
dat je geenals PI kan instellen vind ik om te huilen
Mee eensquote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
dat je geenals PI kan instellen vind ik om te huilen
Heej!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:27 schreef GGMM het volgende:
Het Spaanse Schaap oid is echt om te huilen. Godverdomme waar zijn we aanbeland als dergelijke programma's gewoon voldoende kijkers trekken om door te gaan.
Omdat complot en nixgunners.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:13 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Waarom heeft hij die gekregen dan?
........quote:Op zondag 23 januari 2011 22:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn wolvenshirt is verkleurd in de was
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn wolvenshirt is verkleurd in de was
Maak ze nat door te huilenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:23 schreef ElmoFan het volgende:
Mijn ogen zijn droog door mijn lenzen, dat prikt
Eindelijk? Yes!! Nu AP nogquote:Op zondag 23 januari 2011 22:12 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Kweenie, heb maar een shirtquote:
Je hoeft je er niet voor te schamen, dat is heel natuurlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 22:23 schreef ElmoFan het volgende:
Mijn ogen zijn droog door mijn lenzen, dat prikt
Ga zonder shirt de deur uitquote:
4,50¤quote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb gisteren een note gekregen maar ik weet niet meer waarvoor![]()
Ik weet sowieso niet waarvoor de notes zijn die ik heb gekregen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef JanPiraat het volgende:
Awquote:Op zondag 23 januari 2011 22:30 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik weet sowieso niet waarvoor de notes zijn die ik heb gekregen.
Komt goed!quote:
Die staat in m'n msnnaam :pquote:
Wss omdat je zo'n heersende bAas bentquote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef JanPiraat het volgende:
Niet ?quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef MultiBanaan het volgende:
* MultiBanaan huilt bananen met tuiten
Vervelend manquote:
quote:
Snap je 'm? Wenen. Hahahah!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ben weer terug van een weekendje Wenen.
Jij komt niet meer goed?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg nu kom ik niet meer goed ! DEPRIMEREND TOPIC GODVERDOMME
STERF KUT SPANJE
MONGOLEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snapte hem toen je hem uitlegdequote:Op zondag 23 januari 2011 22:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Snap je 'm? Wenen. Hahahah!
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Snap je 'm? Wenen. Hahahah!
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ben weer terug van een weekendje Wenen.
Wutwutwutquote:Op zondag 23 januari 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga weg pestkop, door jou is alle ellende begonnen!
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga weg pestkop, door jou is alle ellende begonnen!
Het was een garpje, ik ben helemaal niet geweest.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:52 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik snapte hem toen je hem uitlegde![]()
Was het wel leuk?
Had wel beter van jou verwacht eigenlijkquote:
Oooohquote:Op zondag 23 januari 2011 22:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het was een garpje, ik ben helemaal niet geweest.![]()
Ik ben gewoon niet geweest, wat een leven.
Noot wat doe jequote:
Hooooiiiquote:Op zondag 23 januari 2011 22:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Noot wat doe je!
Show some emotions man!
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Noot wat doe je!
Show some emotions man!
Nu niet meer!quote:
Wat een ellendequote:Op zondag 23 januari 2011 22:55 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Het is alweer bijna maandag.![]()
Het leven is zo zwaar, ik kan het niet meer aan.
Morgenmiddag denk je: het weekend is alweer dichterbij dan vanmorgen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:55 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Het is alweer bijna maandag.![]()
Het leven is zo zwaar, ik kan het niet meer aan.
Dag liefjequote:
Ik heb het niet koud eigenlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 22:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dag liefje![]()
Je hebt het koud, zal ik je komen opwarmen??
Dan mag jij mij komen warmhouden lievquote:
Oke ik kom er nu aan danquote:Op zondag 23 januari 2011 22:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan mag jij mij komen warmhouden liev
Nee, het wordt meer vervelendquote:Op zondag 23 januari 2011 22:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet je er niet eens om huilen?
Een eckte man met gevoel zou me nu troostenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet je er niet eens om huilen?
Moet je er niet om huilen dat het vervelend wordt dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, het wordt meer vervelend
Tranen, mietenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:58 schreef Goudvis_ het volgende:
FR: pleurer
NL: brullen, huilen, krijsen, janken
![]()
![]()
![]()
Kennelijk nietquote:Op zondag 23 januari 2011 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet je er niet om huilen dat het vervelend wordt dan?
Je, daarom welquote:Op zondag 23 januari 2011 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet je er niet om huilen dat het vervelend wordt dan?
Ben je vrolluk?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je, daarom wel
Maar nu even niet
Schreien, snikken!quote:
Dat is het verkeerde topic schatquote:
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben zeer vrolijk![]()
Moet ik nu weg?
Ga iemand anders lastig vallen met je vrolijkheid.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben zeer vrolijk![]()
Moet ik nu weg?
quote:
En dat dus.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ga iemand anders lastig vallen met je vrolijkheid.
Huilie doenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben zeer vrolijk![]()
Moet ik nu weg?
1,5 uur reistijd voor dat kleine stukje! Al kom jij hierheen met je auto?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Huilie doen![]()
..
Omdat mijn goudvisjen hier niet is en ik het koud heb!
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga wel naar het radio onz topic, toedeloee
Hoezo kleine stukje, je trekt hier gewoon in hoor!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:04 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
1,5 uur reistijd voor dat kleine stukje! Al kom jij hierheen met je auto?
Morgen oke? Ik moet nu naar bed van mn paquote:Op zondag 23 januari 2011 23:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hoezo kleine stukje, je trekt hier gewoon in hoor!
Maar minder SC, meer huilie doen!![]()
![]()
quote:
Nu moet ik even huilen van het lachenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:11 schreef Goudvis_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die deed vast huilie hierna
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:11 schreef Goudvis_ het volgende:
[ afbeelding ]
Verdiend, stomme duitser.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:11 schreef Goudvis_ het volgende:
[ afbeelding ]
echte mannen kunnen incasserenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:11 schreef Goudvis_ het volgende:
[ afbeelding ]
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen!quote:
Nou toen ik voetbal ging kijken viel dat dik tegenquote:
die bijen, wat doe jequote:Op zondag 23 januari 2011 23:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen!
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja nu heb ik nog meer redenen om te gaan janken!
voetballers zijn dan ook geen echte mannen, dat zijn mislukte homo's die te dom zijn om een vak te lerenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:13 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nou toen ik voetbal ging kijken viel dat dik tegen
Ze verdienen wel veel geld!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:17 schreef dralion13 het volgende:
[..]
voetballers zijn dan ook geen echte mannen, dat zijn mislukte homo's die te dom zijn om een vak te leren
Slaap zAcht!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:20 schreef Goudvis_ het volgende:
Ow mn pa wordt nu echt booosss![]()
![]()
![]()
Welterusten
Morgen pas half 10 op hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GEAK MOET JIJ NIE SLAPEN OFSOOW???
Oh chill! Trusten en succes!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Morgen pas half 10 op hoor
maar nu ga ik wel slapen
trustne
Jaloersquote:Op zondag 23 januari 2011 23:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Morgen pas half 10 op hoor
maar nu ga ik wel slapen
trustne
Ik las tietenquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:14 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Niet grappig acteer topic met teveel.