quote:
Dat klinkt echt nietquote:
Nee echt een verkrachting van een van de mooiste liedjes ooitquote:
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
chasing cars luisterde ik serieus net 3 minuten geleden.
Wat een toevalquote:Op zondag 23 januari 2011 21:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
chasing cars luisterde ik serieus net 3 minuten geleden.
Dat is echt om te huilenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb op het moment niemand die mij wil neuken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:42 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
hier de originele:ben er zo van slag af dat ik me zelf quote...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Kusje op!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:44 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
ben er zo van slag af dat ik me zelf quote...![]()
Hoin, nog hogedrukgebieden bij jou?quote:
Wil jij nog iets met ons delenquote:
jaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoin, nog hogedrukgebieden bij jou?
the baseballsquote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De tering wat een kutnummer van The Baseballs trouwens.
![]()
![]()
Vertelquote:
wat is er, jongetje, vertel hetquote:
Vond ze leuk tot ik Chasing Cars hoordequote:
nee dat kan niet op internetquote:Op zondag 23 januari 2011 21:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat is er, jongetje, vertel het
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:51 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Vond ze leuk tot ik Chasing Cars hoorde
via PM/DM?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Ach, ieder z'n specialiteitenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TFM is de enige jongeman met emoties!
![]()
![]()
![]()
jawel hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Dhaha het volgende:
[..]
DM gedaan maar hij wordt niet verstuurd
Kan ik ook altijd bij jou terecht met DM/PM als ik iets kwijt wil?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jawel hoor
ontvangen en beantwoord.
Zeker, ik ben alleen niet altijd bereikbaar, ik heb ook nog een sociaal leven.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Kan ik ook altijd bij jou terecht met DM/PM als ik iets kwijt wil?
Maar ben dagelijks wel minimaal 2 uur actiefquote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zeker, ik ben alleen niet altijd bereikbaar, ik heb ook nog een sociaal leven.
Hey ik ook hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TFM is de enige jongeman met emoties!
![]()
![]()
![]()
Wazzap man?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |