Ach, ieder z'n specialiteitenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TFM is de enige jongeman met emoties!
![]()
![]()
![]()
jawel hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Dhaha het volgende:
[..]
DM gedaan maar hij wordt niet verstuurd
Kan ik ook altijd bij jou terecht met DM/PM als ik iets kwijt wil?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jawel hoor
ontvangen en beantwoord.
Zeker, ik ben alleen niet altijd bereikbaar, ik heb ook nog een sociaal leven.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Kan ik ook altijd bij jou terecht met DM/PM als ik iets kwijt wil?
Maar ben dagelijks wel minimaal 2 uur actiefquote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zeker, ik ben alleen niet altijd bereikbaar, ik heb ook nog een sociaal leven.
Hey ik ook hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TFM is de enige jongeman met emoties!
![]()
![]()
![]()
Wazzap man?quote:
En jij danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die is geniaalquote:
ik moest er net aan denken!quote:
Ah, goed slikken met een slokje water, en dan komt het zeker goed!quote:
Hoesten wil ook wel eens helpen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ah, goed slikken met een slokje water, en dan komt het zeker goed!
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ah, goed slikken met een slokje water, en dan komt het zeker goed!
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En jij dan![]()
het spijt me!
Ja nog even m'n verslagje afmaken en dan komt het vast wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Jeej!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja nog even m'n verslagje afmaken en dan komt het vast wel goed
Dat was een van de laatste overblijfselen van Laten we stoppen met hatenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb [ afbeelding ] als standaard PI ingesteld.Geen
meer voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe weer terugveranderen
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:06 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dat was een van de laatste overblijfselen van Laten we stoppen met haten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 'm idd ook nog steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe weer terugveranderen
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ik mis dat topic echtquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:12 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik ween om de permban van Broder.
Waarom heeft hij die gekregen dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:12 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik ween om de permban van Broder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |