SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvd
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ja, sorry.. Had 't even niet door.. Vond al typisch dat er geen vervolgposts kwamen
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
09:13
With 9 minutes played, the home side managed to get a 1 - 0 lead as Norat Subirat flipped the ball in after a cross from the right.![]()
Hij gaat niet makkelijk een goal maken, dus dit is zeer positief.
Mensen gooi ff je wedstrijd id hier neer dan kan ik makkelijker je wedstrijd volgen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:08 schreef Drassss het volgende:
13 wedstrijden aan het bekijken pas 2 goals..
Ja,. al heb ik goede hoop na vorige week! Toen slechts 2 kansen gemistquote:Op zondag 23 januari 2011 20:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ben dus voor de verandering eens niet begonnen met het missen van kansen, nu jij nog!
Volgend seizoen pas..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:19 schreef Habork het volgende:
Wanneer begint er waarschijnlijk een nieuwe Fok! Cup? Dan kan me op tijd nog aanmelden. Over kwartier belangrijke wedstrijd.
Die begint aan het begin van ieder seizoen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:19 schreef Habork het volgende:
Wanneer begint er waarschijnlijk een nieuwe Fok! Cup? Dan kan me op tijd nog aanmelden. Over kwartier belangrijke wedstrijd.
Ik begrijp dat de Fok!Cup op woensdagen gespeeld wordt (wanneer anders). Maar dan is het toch bekervoetbal voor sommigenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die begint aan het begin van ieder seizoen.
idemquote:Op zondag 23 januari 2011 20:25 schreef MrMoon het volgende:
hoi... lekker nog een half uur wachten..
De fok Cup begint ergens tussen week 5/7. Daardoor zijn de meeste ( omdat we nogal falen hier ) uit de bekerquote:Op zondag 23 januari 2011 20:24 schreef Habork het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de Fok!Cup op woensdagen gespeeld wordt (wanneer anders). Maar dan is het toch bekervoetbal voor sommigen
ik moet elke keer weer lachen als ik naar jouw lijst met gespeelde wedstrijden kijkquote:Op zondag 23 januari 2011 20:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hattrick #468: Gelukt! *O* en verder.
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
De fok Cup begint ergens tussen week 5/7. Daardoor zijn de meeste ( omdat we nogal falen hier ) uit de bekerZodoende kan de Cup altijd doorgaan.
Ah zo, herkenbaar verhaal. Aanmelden ga ik volgend seizoen zeker doenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
De fok Cup begint ergens tussen week 5/7. Daardoor zijn de meeste ( omdat we nogal falen hier ) uit de bekerZodoende kan de Cup altijd doorgaan.
Een half uur wachten op irc valt wel mee!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:25 schreef MrMoon het volgende:
hoi... lekker nog een half uur wachten..
Tegenstander mist penalty!quote:In de 28e minuut had K.Buffel een uitstekende mogelijkheid om op voorsprong te komen, want de scheidsrechter kende een strafschop toe, maar keeper Matti Karonen keek het schot van Felipe Dovalle naast.
quote:Ferdi Prent verblufte het publiek met een mooi opgezette counteraanval over links, wat voor PRT de 0-1 opleverde.
Men keep erafquote:Tycho Prent van PRT moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug. Zijn vervanger was Chris Prent.
quote:
Bummerquote:Op zondag 23 januari 2011 20:31 schreef Drassss het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[..]
Men keep eraf!
schup ze er af, die klote tegenstandersquote:Op zondag 23 januari 2011 20:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Men keep eraf!
Auchquote:Op zondag 23 januari 2011 20:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Men keep eraf!
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Men keep eraf!
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Men keep eraf!
oooohw dat scheeltquote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef Drassss het volgende:
Gelukkig is mijn reserve keep redelijkWel uitstekend sh
BAM!quote:In de 35e minuut kwamen de bezoekers op 0-2 via Jari Prent, die een aanval van links wist af te ronden na een spectaculaire schaarbeweging die iedereen op het verkeerde been zette.
BAM!quote:Bifröst-speler Denisas Stankovskis deed zijn reputatie van onvoorspelbaarheid weer eens eer aan door een venijnig hakje op Ed van Laer, die het maar voor het afmaken had: 0-1.
En dan zo een melding na 3+ minuten.quote:Kluitje kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen, vooral in de 3e minuut, toen Joakim Van den Bosch in het centrum alleen voor Gyz Petry kwam te staan, maar deze blokte het schot.
wat een activiteit ineens Possie.. het plezier in HT weer hervonden?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan zo een melding na 3+ minuten.
En het plezier in spammenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat een activiteit ineens Possie.. het plezier in HT weer hervonden?
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef Gijs_ het volgende:
Eerste kans gemist, ik was al bang niks te missen in een helft!
Ah, dit is wel gunstig voor mijn counter!quote:45:00
K.Buffel had met 51 procent balbezit een veldoverwicht.
45:00
Op Twitter werd een ruststand van 0-1 gemeld.
Mja Flap is daar de oorzaak van.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat een activiteit ineens Possie.. het plezier in HT weer hervonden?
Je mist de 21e minuutquote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz, Possie maar 48% bbz, maar wel de enige zichtbare kansen gehad
Whehe, inderdaadquote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja Flap is daar de oorzaak van.
.
.
kwestie van hopen.. met minder bbz kun je natuurlijk ook gewoon winnen.. ook zonder counter..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Flappekz het volgende:
Imo was counter de beste geweest maar ik heb mn team nou eenmaal over gegeven aan jullie dus dan volg ik ook wat jullie denken dat t beste is.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Flappekz het volgende:
aha.. die moeten we daar dus even op aanspreken..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja Flap is daar de oorzaak van.
.
.
Met counter had je nog minder balbezit gehad...quote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Imo was counter de beste geweest maar ik heb mn team nou eenmaal over gegeven aan jullie dus dan volg ik ook wat jullie denken dat t beste is.
quote:De teams gingen met een 0-3 stand de rust in.
Deze helft was De Bulls met 60 procent het meest aan de bal.
gewoon eerst maar eens even de uitslag afwachtenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Imo was counter de beste geweest maar ik heb mn team nou eenmaal over gegeven aan jullie dus dan volg ik ook wat jullie denken dat t beste is.
Maar tussen passief en actief zit bij jou wel een wereld van verschilquote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja anders was ik nog net zo passief als de vorige 2 a 3 weken.
was wel lekker rustig..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja anders was ik nog net zo passief als de vorige 2 a 3 weken.
Ja want ik hou niet van afschuiven.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha.. die moeten we daar dus even op aanspreken..
Ik heb wel meerdere verschillen hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar tussen passief en actief zit bij jou wel een wereld van verschilNiet erg verder hoor
Wel toepasselijk een vd Bosch aan de wilgen hangen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb wel meerdere verschillen hoor.Ik was er all1 helemaal klaar mee en wilde mn team aan de wilgen hangen. Zo erg heb ik dat nog nooit gehad dus kan je flap er op aanspreken dat ik nou weer loop te spammen hier.
je geeft dan ook wel heel erg gemakkelijk op natuurlijk.. ik heb na speelronde 2 en 3 ook niet de handdoek gegooid..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb wel meerdere verschillen hoor.Ik was er all1 helemaal klaar mee en wilde mn team aan de wilgen hangen. Zo erg heb ik dat nog nooit gehad dus kan je flap er op aanspreken dat ik nou weer loop te spammen hier.
Altijd de pinda de schuld gevenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo makkelijk héquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:55 schreef Habork het volgende:
0-1![]()
Het is weer een uitwedstrijd, succesverhaaltje tot nu toe dit seizoen.
Eindelijk. Heb hem al 3x op de tl gezetquote:Torsa FC biedt voor Kåre Gunnestad
Torsa FC bood 400 000 ¤ voor Kåre Gunnestad en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 23-01-2011 22:01
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wel toepasselijk een vd Bosch aan de wilgen hangen.
Mja jij weet niet hoe ik dacht voor ik een familie team begon en daarnaast. Ik sta halverwegen het seizoen laatste en dat had jij dacht ik niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je geeft dan ook wel heel erg gemakkelijk op natuurlijk.. ik heb na speelronde 2 en 3 ook niet de handdoek gegooid..
quote:
1. het was voor mij ook beetje een laatste uitdagingquote:Op zondag 23 januari 2011 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
Mja jij weet niet hoe ik dacht voor ik een familie team begon en daarnaast. Ik sta halverwegen het seizoen laatste en dat had jij dacht ik niet.
Fuckquote:00:01
Doordat de spelers van KKA de tegenstander onderschatten, speelden ze ver beneden hun kunnen.
Zou weleens heel naar uit kunnen pakken...ik zat zonder onderschatting als het goed is maar net boven zijn mid wegens PICquote:
Ah, daar was gemiste kans 2 al...quote:47:19
Menke Beynen had in de 47e minuut na een doorbraak op links nog een doelpunt kunnen toevoegen aan de score, maar trof slechts de paal.
BAM!quote:KKA kwam op voorsprong in de 2e minuut. Het werd 0-1 na een magnifieke combinatie door het midden. Zion Va'aknin was de doelpuntenmaker.
quote:
na 2 gruwelijke naaipartijen ja. Ik win er 2 en daarna verloor ik alles. Terecht of niet maar als dat team de laatste strohalm is dan is het snel afgelopen met je motivatie om door te gaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
1. het was voor mij ook beetje een laatste uitdaging
2. in mn eerste 3 wedstrijden 2 gruwelijke naaipartijen.. waarna ik gelukkig door stug volhouden weer de weg naar boven heb gevonden..
Bende gek, we gaan door totdat de spelers op zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
na 2 gruwelijke naaipartijen ja. Ik win er 2 en daarna verloor ik alles. Terecht of niet maar als dat team de laatste strohalm is dan is het snel afgelopen met je motivatie om door te gaan.
FUCK!quote:Vlaming-boys-speler Frederic Gil de la Cuesta gaf na 3 minuten het thuisteam een 1-0 voorsprong na een aanval over de rechterkant.
Als het team de strohalm is dan boeien de resultaten toch juist even niet? Gewoon rustig bouwen aan een familieteam wat (wel) presteert.. En ja, dat kost soms even tijd. Wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
na 2 gruwelijke naaipartijen ja. Ik win er 2 en daarna verloor ik alles. Terecht of niet maar als dat team de laatste strohalm is dan is het snel afgelopen met je motivatie om door te gaan.
ik vind het vanavond een beetje moeilijk in te schatten.. ik reken eigenlijk nergens op vandaag..quote:
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
Geen moeilijke avond zo...
48:49
A magnificent combination in the middle resulted in Mattheus's Norat Subirat putting the lead up to 3 - 0.
Naaisquote:Op zondag 23 januari 2011 21:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
Geen moeilijke avond zo...
48:49
A magnificent combination in the middle resulted in Mattheus's Norat Subirat putting the lead up to 3 - 0.
Dat mag jij zo doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bende gek, we gaan door totdat de spelers op zijn
Zo zie ik het niet. Als het de laatste strohalm is dan wil ik wel resultaten zien. Ok kampioen worden hoeft niet maar verliezen van (imo) kansloze teams is de motivatie weg bij mij en dan kap ik er liever mee.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als het team de strohalm is dan boeien de resultaten toch juist even niet? Gewoon rustig bouwen aan een familieteam wat (wel) presteert.. En ja, dat kost soms even tijd. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Dankje!quote:
quote:Uit een strafschop vergrootte PRT de voorsprong naar 0-3. Bo Prent schoot onhoudbaar in de linkerbovenhoek.
quote:
Als je zo neer bent te slaan op de korte termijn is er altijd wel een periode dat je dan de brui er aan geeft.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat mag jij zo doen.
[..]
Zo zie ik het niet. Als het de laatste strohalm is dan wil ik wel resultaten zien. Ok kampioen worden hoeft niet maar verliezen van (imo) kansloze teams is de motivatie weg bij mij en dan kap ik er liever mee.
Wel als je al een tijdje met de gedachten loopt om te stoppen idd.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als je zo neer bent te slaan op de korte termijn is er altijd wel een periode dat je dan de brui er aan geeft.
Het werkt vaak maar 1x per weekquote:Op zondag 23 januari 2011 21:10 schreef Habork het volgende:
[..]
Roep ook een keer voor mij, dan wordt mijn voorsprong misschien nog uitgebreid
Dat werkt niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:10 schreef Habork het volgende:
[..]
Roep ook een keer voor mij, dan wordt mijn voorsprong misschien nog uitgebreid
beetje jammerlijk.. ik kan ook nog wel wat doelpunten gebruiken..quote:
pfjew, mijn nieuwe traineequote:10:30 David Beneït gedroeg zich in de 10e minuut als een onervaren jeugdspeler door verkeerd terug te passen, in de voeten van een tegenstander. Gelukkig voor hem leverde deze actie geen doelpunt op.
Ik ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
beetje jammerlijk.. ik kan ook nog wel wat doelpunten gebruiken..
Het is me al 3x gelukt zoquote:Op zondag 23 januari 2011 21:12 schreef Habork het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hard je roept natuurlijk
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:13 schreef vanpers het volgende:
Possie is de enigste wedstrijd in mijn HT-live waarvan de tussenstand niet naar mijn zin is, dus:
Kloootzzzzzzzzzzzzzzz
Dat is minderquote:stond nogal opportunistisch te spelen en de organisatie binnen het team viel terug naar goed.
dan hoop ik maar dat mijn wedstrijd niet in je HT-live staat..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:13 schreef vanpers het volgende:
Possie is de enigste wedstrijd in mijn HT-live waarvan de tussenstand niet naar mijn zin is, dus:
Kloootzzzzzzzzzzzzzzz
BAM!quote:Het werd muisstil op de tribunes toen Reinder van Groningen van de bezoekende ploeg in de 14e minuut vanaf links voor het doel opdook en de gelijkmaker 1-1 binnentikte.
quote:
quote:Zdenko ¦ipi domineerde op zijn flank en bleef maar prima voorzetten geven richting het strafschopgebied. Israel Turbis kon één hiervan goed raken en zo in de 60e minuut de 1-2 maken.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan hoop ik maar dat mijn wedstrijd niet in je HT-live staat..
Haha, nee idd heb alleen wedstrijd van 8 uur erin staan. Ik ga je er even bijzetten.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan hoop ik maar dat mijn wedstrijd niet in je HT-live staat..
Discriminatiequote:Op zondag 23 januari 2011 21:17 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha, nee idd heb alleen wedstrijd van 8 uur erin staan. Ik ga je er even bijzetten.
Die van mij springt steeds terug naar het overzicht van alle wedstrijden erin. Deze week wel FoxTrick erbij gezet misschien is dat het.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Drassss het volgende:
Volgens mij staan er teveel potten in, want mijn ht-live loopt niet zo lekker meer
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef vanpers het volgende:
[..]
Mmmm, jij moet niks zeggen, jij was mijn uitzondering haha.
Had jou er dus wel bij staan
BAM!quote:De bezoekers braken in de 19e minuut door over de linkervleugel. Meije van Groningen omspeelde de verdedigers en plaatste de bal net langs de keeper: 1-2 voor de bezoekers.
Mijn briljante aankoop gaat straks knallen, let maar opquote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nog steeds geen doelpunten hiero....
quote:
Ik hoop t!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mijn briljante aankoop gaat straks knallen, let maar op
Moon
BAM!quote:
quote:Hard werken van Dynamo op de rechterflank werd beloond. Het bracht José Vidal in scoringspositie en die liet zich deze kans op de gelijkmaker niet ontnemen: zijn lob zette 2-2 op het scorebord.
en dat ondanks mijn gebrek aan aanvallende stootkracht.. maar goed.. komende week weer 1,5 miljoen in het laatje.. eens kijken wat ik daarmee kan..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mijn briljante aankoop gaat straks knallen, let maar op
Moon
Zijn er al mogelijkheden of is het echt nog contact zoeken?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en dat ondanks mijn gebrek aan aanvallende stootkracht.. maar goed.. komende week weer 1,5 miljoen in het laatje.. eens kijken wat ik daarmee kan..
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef vanpers het volgende:
Ben benieuwd wie als eerste met nieuws uit de wedstrijd van Possie komt.
Ik counter nu, maar heb nog geen enkele counterkans gehadquote:Marco_van_Basten biedt voor Kåre Gunnestad
Marco_van_Basten bood 408 000 ¤ voor Kåre Gunnestad en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 23-01-2011 22:01
BAM 2quote:De corner van Miguel Vera leek te laag, maar met ware doodsverachting wist Sébastien Guérin hem tussen allerlei maaiende benen door toch binnen te koppen: 0-2.
ik heb wel een en ander op het oog, maar dat is denk ik nog te duur.. dus dat wordt even doorsparen.. maar met deze manier van trainen, verpatsen en goedkoop vervangen moet dat aan het eind van het seizoen wel mogelijk zijn..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zijn er al mogelijkheden of is het echt nog contact zoeken?
Op zich, zal zou een doelpuntje erbij zou wel prettig zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef BrandX het volgende:
gaat nog steeds goed bij de meesten lees ik
quote:
Ja rustig blijven sparen en zorgen voor een groot budget, zodat je straks bijzondere spelers gewoon kan oppikken ( ook trainees ).quote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb wel een en ander op het oog, maar dat is denk ik nog te duur.. dus dat wordt even doorsparen.. maar met deze manier van trainen, verpatsen en goedkoop vervangen moet dat aan het eind van het seizoen wel mogelijk zijn..
eerst een spits en daarna sparen voor een groot budgetquote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja rustig blijven sparen en zorgen voor een groot budget, zodat je straks bijzondere spelers gewoon kan oppikken ( ook trainees ).
Ja, hopen dat hij training krijgt en over 4 seizoenen gewoon zelf oppikken voor je A-teamquote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
eerst een spits en daarna sparen voor een groot budget
daarom laat ik die trainee met goed vleugel en goed positiespel ook lopen.. maar goed die is natuurlijk ook zonde om te verpesten met verdedigen training..
quote:Dankzij een fantastische actie van Jdrzej Haczek door het midden nam Jamess in de 24e minuut bijna de leiding, maar Ariel Matías Sánchez zorgde ervoor dat de gelijke stand op het scorebord bleef staan.
Ik sta als alles zo blijft ook alleen nog op doelsaldo achter de nummer 1. Bij mij geld ook: 'Het zal toch niet...'quote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
De nummer 1 staat achter. Dan kom ik op 1 punt. Hij is een stuk beter dan ik, maar ik tref hem nog thuis. Het zal toch niet.....
quote:Tot groot enthousiasme van het publiek slalomde Tobias Falkström in de 72e minuut door de centrale verdediging van de gasten en gaf Dynamo een 3-2 voorsprong.
quote:Custódio Anjos verraste de thuisploeg in de 28e minuut met een ingestudeerde vrije schop die in de verre hoek belandde: 0-1 voor Jamess.
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
![]()
had bijna mengi ipv anjos laten spelen, maar ben nu blij dat ik dat niet gedaan heb
quote:
Eerst alles op Flap afschuiven en nu ook nog flirten met z'n meisje... foei!quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Eerst alles op Falp afschuiven en nu ook nog flirten met z'n meisje... foei!
BAM 3quote:In de 32e minuut kwamen de bezoekers op 0-3 via Zion Va'aknin, die een aanval van links wist af te ronden na een spectaculaire schaarbeweging die iedereen op het verkeerde been zette.
quote:
BAMmerquote:Het was geen verrassing dat KKA het vervolgens als zijn belangrijkste opgave beschouwde om de voorsprong vast te houden.
En PICquote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
doe je netjes ondanks de onderschatting..
mijn team is wel lekker aanvallend, tweede goede kans met helaas net geen goalquote:In de 30e minuut voorkwam een van de verdedigers van de thuisploeg met een uiterste krachtsinspanning dat Orestes Sá Carneiro namens Jamess vanaf rechts de voorsprong verder vergrootte.
BAMBAMBAMBAMquote:In de 34e minuut sneed KKA-speler Brao ¦uka door het hart van de centrale verdediging. De keeper had geen schijn van kans op zijn keiharde schot: 0-4.
Derde kans om zeep, het gebruikelijke aantal is weer bereikt!quote:79:04
Egidius Heering kwam plotseling helemaal vrij te staan op de rechtervleugel, toen een counteraanval van Bifröst de tegenstander totaal verraste. Enkel een wereldredding van de doelman voorkwam dat hij scoorde.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef vanpers het volgende:
POSSIE
Kluitje kwam in de 79e minuut weer op gelijke hoogte na een spectaculaire goal van Joakim Van den Bosch. Hij brak door de centrale verdediging, omspeelde de keeper en tikte de 1-1 in het doel.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef vanpers het volgende:
POSSIE
Kluitje kwam in de 79e minuut weer op gelijke hoogte na een spectaculaire goal van Joakim Van den Bosch. Hij brak door de centrale verdediging, omspeelde de keeper en tikte de 1-1 in het doel.
quote:
quote:
Beste speler geschorstquote:KKA-speler Pieter-Paul Frerichs kreeg geel na een zware overtreding.
quote:Het werd er niet beter op voor het bezoekende team toen Dynamo na een aanval over de linkervleugel op een 4-2 voorsprong kwam. José Vidal kwam als doelpuntenmaker in de boeken.
quote:Hansaplast antwoordde in de 81e minuut met een fantastische vrije trap van Rainer Ebner: 4-3 via de binnenkant van de paal.
Zijn ze aan het korfballen jonguh?quote:
Had niets anders verwachtquote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
![]()
POSSIE
![]()
Voor de 'niet-volgers' sta ik overigens netjes 3-0 voor
Goed begin van de 2e helft.quote:-coach besteedde het grootste deel van de pauze aan een extra strategische bespreking, zodat *** weer goed georganiseerd in het veld kwam.
Werd wel tijd.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
![]()
POSSIE
![]()
Voor de 'niet-volgers' sta ik overigens netjes 3-0 voor
de wedstrijd was toch al in de tas?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bo eruit en meteen krijg ik tikken
Man... wat een spanning.
Mwoah, er zouden er op zich nog wel 1 of 2 bij mogen. Nog geen SE voorbij zien komen bijvoorbeeld en ook al 4 kansen gemist.. Ach, nog 5 minutenquote:
Als hij nog een goal maakt en Vidal ook nog 1, dan hebben we 2 hattricken in 1 wedstrijdquote:Tobias Falkström gaf de fans van Dynamo nog meer reden tot juichen toen hij in de 85e minuut de voorsprong van zijn ploeg wist te vergroten. Uit een aanval over rechts scoorde hij 5-3.
In de 85e minuut pasquote:Het was geen verrassing dat Dynamo het vervolgens als zijn belangrijkste opgave beschouwde om de voorsprong vast te houden.
BAM!!quote:In de 87e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Jari Prent van PRT werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 2-4.
Wat een held, mijn B-keeper.quote:snowseal leek in de 86e minuut uit een vrije trap voor de gelijkmaker te gaan zorgen, maar Chris Prent wist de bal met een geweldige reflex nog net corner te tikken.
Het kan nog.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef vanpers het volgende:
NNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Tot groot enthousiasme van het publiek slalomde Jasper Nankman in de 87e minuut door de centrale verdediging van de gasten en gaf Holzmichel een 2-1 voorsprong.
Die 442 had ik al geopperd inderdaad, maar die spelers heeft ie helaas niet...quote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Met een 4-4-2 (vleugelspeler of WTM) had Possie vanavond gewoon gewonnen. Nu had 'ie op z'n minst een puntje verdiend, helaas is middenveld nog steeds (te) belangrijk bij deze ME. Al met al gaat het echter wel goed komen. Even doorbijten
Nicequote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef DeHovenier het volgende:
Raar, 5 goals maar geen1 vanuit de counter.
En een nieuw Hatstatsrecord:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh fuck, m'n tegenstander heeft 53% bbz
Best wel ja!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:50 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk onterecht gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |