Of een kansloos middenveld, zodat ie bijna geen kansen krijgtquote:Op zondag 23 januari 2011 19:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt!Al moet je tegenstander dan wel een kansloze aanval hebben.
Als je dan een kansloos middenveld hebt maar een killer aanval kan 1 aanval al genoeg zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Of een kansloos middenveld, zodat ie bijna geen kansen krijgt
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer ik als noob had dat idd niet kunnen bedenken.
Thx voor de reminder!!
Maakt niet zoveel uit zolang je er zelf eentje meer inlegtquote:Op zondag 23 januari 2011 19:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt!Al moet je tegenstander dan wel een kansloze aanval hebben.
Ja zo ken ik er nog wel een paar!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit zolang je er zelf eentje meer inlegt
ok, dus niets anders als anders. Thanksquote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou deze wedstrijd op dezelfde manier spelen, en volgende week niet MOTSen aangezien je in beide gevallen normaal gesproken in ieder geval het middenveld zou moeten pakken.
Al gaat dat vanavond wel vrij spannend worden....
Wacht maar tot ik straks binnen 5 minuten 0-3 achter staquote:
WAAROM BEN JIJ GEEN SUPPORTER VAN MIJ EN IK OOK NIET VAN JOU??quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een Hattrick-Helpdesk ga beginnen
Te druk.. Hier is het nog wat bij te houdenquote:
Dat doen we hier tegenwoordig volgens mijquote:
Dat is waar.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Te druk.. Hier is het nog wat bij te houden
Misschien toch maar eens wat vaker op zondagavond aanwezig zijn hier...quote:Op zondag 23 januari 2011 19:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat doen we hier tegenwoordig volgens mij
Inderdaad, gister maar weer eens bewezen dat dit hier ook prima als chatbox kan dienenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
dit topic doet het toch goed als verkapt IRC.
Jottem!quote:23-01-2011 (8/44) Je hebt een speler verkocht en 950 ¤ ontvangen.
Wie het kleine niet eert..quote:
je zal er maar net om verlegen zitten voor een laatste bod op een speler die je anders nèt gehad zou hebben, en nu dus nèt nietquote:
Je hebt de site offline gegooit?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Inderdaad, gister maar weer eens bewezen dat dit hier ook prima als chatbox kan dienen
Helaas. Maar met 950 kun je geen enkel bod uitbrengen.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
je zal er maar net om verlegen zitten voor een laatste bod op een speler die je anders nèt gehad zou hebben, en nu dus nèt niet!
Die is al tijden offlinequote:Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hebt de site offline gegooit?
Voor IRC heb je de site niet nodig.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hebt de site offline gegooit?
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:48 schreef Drassss het volgende:
Possie, ik vind het prima als ze extra passing training krijgen!
Wel als je niets geïnstalleerd hebt.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor IRC heb je de site niet nodig.
wel als je nog maar 50 zelf over had, en dan net die 950 tekort komen voor je 1000 verhoging.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Helaas. Maar met 950 kun je geen enkel bod uitbrengen.
Dat kan, maar hier in het topic elkaars problemen bespreken werkt ook erg goed moet ik zeggenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:49 schreef Flappekz het volgende:
Hee...nu we toch zo druk elkaar aan het helpen zijn...
Kunnen we niet teams aan elkaar koppelen in de zin van mentoren?
Ik heb serieus een keer 200 euro tekort gehad om een bod uit te brengen, best frustrerend..quote:Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Helaas. Maar met 950 kun je geen enkel bod uitbrengen.
Dat moet ook zeker blijven, maar het is fijn om iemand te helpen als je alle info van dat team hebtquote:Op zondag 23 januari 2011 19:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat kan, maar hier in het topic elkaars problemen bespreken werkt ook erg goed moet ik zeggen
ik leer iig ontzettend veel van julliequote:Op zondag 23 januari 2011 19:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat kan, maar hier in het topic elkaars problemen bespreken werkt ook erg goed moet ik zeggen
Hier zit ook een chatbox op, die werkt ook hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 19:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel als je niets geïnstalleerd hebt.
Goed idee!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:49 schreef Flappekz het volgende:
Je neemt het helpen wel serieusquote:Op zondag 23 januari 2011 19:49 schreef Flappekz het volgende:
Ja, ik denk als mensen er behoefte aan hebben we het zeker moeten doenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat moet ook zeker blijven, maar het is fijn om iemand te helpen als je alle info van dat team hebt
En hoe kom ik dan op het Fok!Hattrick kanaal?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hier zit ook een chatbox op, die werkt ook hoor
Daar zit je hier nu opquote:Op zondag 23 januari 2011 19:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En hoe kom ik dan op het Fok!Hattrick kanaal?
/join #fokhattrickquote:Op zondag 23 januari 2011 19:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En hoe kom ik dan op het Fok!Hattrick kanaal?
Klopt, maar dan moeten mensen wel weten dat dat kanquote:Op zondag 23 januari 2011 19:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ach, volgens mij kan dat prima 'los' geregeld worden. Als er iemand aangeeft een poosje 'begeleiding' te wensen om z'n team op de rit te krijgen, dan kan die dat toch aangeven. En dan is er vast wel iemand hier die voor een poosje mee wil denken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |