Ja, hopen dat hij training krijgt en over 4 seizoenen gewoon zelf oppikken voor je A-teamquote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
eerst een spits en daarna sparen voor een groot budget
daarom laat ik die trainee met goed vleugel en goed positiespel ook lopen.. maar goed die is natuurlijk ook zonde om te verpesten met verdedigen training..
quote:Dankzij een fantastische actie van Jdrzej Haczek door het midden nam Jamess in de 24e minuut bijna de leiding, maar Ariel Matías Sánchez zorgde ervoor dat de gelijke stand op het scorebord bleef staan.
Ik sta als alles zo blijft ook alleen nog op doelsaldo achter de nummer 1. Bij mij geld ook: 'Het zal toch niet...'quote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
De nummer 1 staat achter. Dan kom ik op 1 punt. Hij is een stuk beter dan ik, maar ik tref hem nog thuis. Het zal toch niet.....
quote:Tot groot enthousiasme van het publiek slalomde Tobias Falkström in de 72e minuut door de centrale verdediging van de gasten en gaf Dynamo een 3-2 voorsprong.
quote:Custódio Anjos verraste de thuisploeg in de 28e minuut met een ingestudeerde vrije schop die in de verre hoek belandde: 0-1 voor Jamess.
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
![]()
had bijna mengi ipv anjos laten spelen, maar ben nu blij dat ik dat niet gedaan heb
quote:
Eerst alles op Flap afschuiven en nu ook nog flirten met z'n meisje... foei!quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Eerst alles op Falp afschuiven en nu ook nog flirten met z'n meisje... foei!
BAM 3quote:In de 32e minuut kwamen de bezoekers op 0-3 via Zion Va'aknin, die een aanval van links wist af te ronden na een spectaculaire schaarbeweging die iedereen op het verkeerde been zette.
quote:
BAMmerquote:Het was geen verrassing dat KKA het vervolgens als zijn belangrijkste opgave beschouwde om de voorsprong vast te houden.
En PICquote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
doe je netjes ondanks de onderschatting..
mijn team is wel lekker aanvallend, tweede goede kans met helaas net geen goalquote:In de 30e minuut voorkwam een van de verdedigers van de thuisploeg met een uiterste krachtsinspanning dat Orestes Sá Carneiro namens Jamess vanaf rechts de voorsprong verder vergrootte.
BAMBAMBAMBAMquote:In de 34e minuut sneed KKA-speler Brao ¦uka door het hart van de centrale verdediging. De keeper had geen schijn van kans op zijn keiharde schot: 0-4.
Derde kans om zeep, het gebruikelijke aantal is weer bereikt!quote:79:04
Egidius Heering kwam plotseling helemaal vrij te staan op de rechtervleugel, toen een counteraanval van Bifröst de tegenstander totaal verraste. Enkel een wereldredding van de doelman voorkwam dat hij scoorde.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef vanpers het volgende:
POSSIE
Kluitje kwam in de 79e minuut weer op gelijke hoogte na een spectaculaire goal van Joakim Van den Bosch. Hij brak door de centrale verdediging, omspeelde de keeper en tikte de 1-1 in het doel.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef vanpers het volgende:
POSSIE
Kluitje kwam in de 79e minuut weer op gelijke hoogte na een spectaculaire goal van Joakim Van den Bosch. Hij brak door de centrale verdediging, omspeelde de keeper en tikte de 1-1 in het doel.
quote:
quote:
Beste speler geschorstquote:KKA-speler Pieter-Paul Frerichs kreeg geel na een zware overtreding.
quote:Het werd er niet beter op voor het bezoekende team toen Dynamo na een aanval over de linkervleugel op een 4-2 voorsprong kwam. José Vidal kwam als doelpuntenmaker in de boeken.
quote:Hansaplast antwoordde in de 81e minuut met een fantastische vrije trap van Rainer Ebner: 4-3 via de binnenkant van de paal.
Zijn ze aan het korfballen jonguh?quote:
Had niets anders verwachtquote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
![]()
POSSIE
![]()
Voor de 'niet-volgers' sta ik overigens netjes 3-0 voor
Goed begin van de 2e helft.quote:-coach besteedde het grootste deel van de pauze aan een extra strategische bespreking, zodat *** weer goed georganiseerd in het veld kwam.
Werd wel tijd.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
![]()
POSSIE
![]()
Voor de 'niet-volgers' sta ik overigens netjes 3-0 voor
de wedstrijd was toch al in de tas?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bo eruit en meteen krijg ik tikken
Man... wat een spanning.
Mwoah, er zouden er op zich nog wel 1 of 2 bij mogen. Nog geen SE voorbij zien komen bijvoorbeeld en ook al 4 kansen gemist.. Ach, nog 5 minutenquote:
Als hij nog een goal maakt en Vidal ook nog 1, dan hebben we 2 hattricken in 1 wedstrijdquote:Tobias Falkström gaf de fans van Dynamo nog meer reden tot juichen toen hij in de 85e minuut de voorsprong van zijn ploeg wist te vergroten. Uit een aanval over rechts scoorde hij 5-3.
In de 85e minuut pasquote:Het was geen verrassing dat Dynamo het vervolgens als zijn belangrijkste opgave beschouwde om de voorsprong vast te houden.
BAM!!quote:In de 87e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Jari Prent van PRT werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 2-4.
Wat een held, mijn B-keeper.quote:snowseal leek in de 86e minuut uit een vrije trap voor de gelijkmaker te gaan zorgen, maar Chris Prent wist de bal met een geweldige reflex nog net corner te tikken.
Het kan nog.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef vanpers het volgende:
NNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Tot groot enthousiasme van het publiek slalomde Jasper Nankman in de 87e minuut door de centrale verdediging van de gasten en gaf Holzmichel een 2-1 voorsprong.
Die 442 had ik al geopperd inderdaad, maar die spelers heeft ie helaas niet...quote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Met een 4-4-2 (vleugelspeler of WTM) had Possie vanavond gewoon gewonnen. Nu had 'ie op z'n minst een puntje verdiend, helaas is middenveld nog steeds (te) belangrijk bij deze ME. Al met al gaat het echter wel goed komen. Even doorbijten
Nicequote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef DeHovenier het volgende:
Raar, 5 goals maar geen1 vanuit de counter.
En een nieuw Hatstatsrecord:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh fuck, m'n tegenstander heeft 53% bbz
Best wel ja!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:50 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk onterecht gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |