quote:Het werd er niet beter op voor het bezoekende team toen Dynamo na een aanval over de linkervleugel op een 4-2 voorsprong kwam. José Vidal kwam als doelpuntenmaker in de boeken.
quote:Hansaplast antwoordde in de 81e minuut met een fantastische vrije trap van Rainer Ebner: 4-3 via de binnenkant van de paal.
Zijn ze aan het korfballen jonguh?quote:
Had niets anders verwachtquote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
![]()
POSSIE
![]()
Voor de 'niet-volgers' sta ik overigens netjes 3-0 voor
Goed begin van de 2e helft.quote:-coach besteedde het grootste deel van de pauze aan een extra strategische bespreking, zodat *** weer goed georganiseerd in het veld kwam.
Werd wel tijd.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
![]()
POSSIE
![]()
Voor de 'niet-volgers' sta ik overigens netjes 3-0 voor
de wedstrijd was toch al in de tas?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bo eruit en meteen krijg ik tikken
Man... wat een spanning.
Mwoah, er zouden er op zich nog wel 1 of 2 bij mogen. Nog geen SE voorbij zien komen bijvoorbeeld en ook al 4 kansen gemist.. Ach, nog 5 minutenquote:
Als hij nog een goal maakt en Vidal ook nog 1, dan hebben we 2 hattricken in 1 wedstrijdquote:Tobias Falkström gaf de fans van Dynamo nog meer reden tot juichen toen hij in de 85e minuut de voorsprong van zijn ploeg wist te vergroten. Uit een aanval over rechts scoorde hij 5-3.
In de 85e minuut pasquote:Het was geen verrassing dat Dynamo het vervolgens als zijn belangrijkste opgave beschouwde om de voorsprong vast te houden.
BAM!!quote:In de 87e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Jari Prent van PRT werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 2-4.
Wat een held, mijn B-keeper.quote:snowseal leek in de 86e minuut uit een vrije trap voor de gelijkmaker te gaan zorgen, maar Chris Prent wist de bal met een geweldige reflex nog net corner te tikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |