Gooms heeft de knop niet kunnen vindenquote:
Goed hoor, met jou?quote:
welk knopje?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gooms heeft de knop niet kunnen vinden
@ Gomi; ja uiteraard
Ik ben ff douchen
Mooiquote:
Bella!quote:
Hai Gomiquote:
ziekenbezoek,quote:Op zondag 23 januari 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MooiHier alles okee
[..]
Bella!Fijn
Zie hierboven
[..]
Hai Gomi
Iemand nog iets leuks gedaan in het weekend?
Klinkt drukquote:Op zondag 23 januari 2011 19:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ziekenbezoek,
vriendin helpen verhuizen en een feestje
feestje was gezellig. ziekenbezoek minderquote:Op zondag 23 januari 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt drukMaar was het gezellig?
Ik heb rustig aan gedaan, wat in huis gedaan en ben bij een vriend geweest, was gezellig
Ja, ziek zijn is nooit leuk voor de ziekequote:Op zondag 23 januari 2011 20:04 schreef gomi het volgende:
[..]
feestje was gezellig. ziekenbezoek minder
en verhuizen was minder zwaar dan verwacht dus ook goed
jij dus lekker relaxt aangedaan. dat zijn de beste weekenden he
preciesquote:Op zondag 23 januari 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ziek zijn is nooit leuk voor de zieke
Fijn dat de rest leuk was
Ja, heeeeeerlijk
+1 voor het gebruik van het woord ''brocant.''quote:Op zondag 23 januari 2011 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, maar die vierdehands romannetjes op dat brocante tafeltje met duidelijk uitgelopen papier met zoutrandjes aan de bladzijden neemt niemand mee.
Wat is er dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef Avey het volgende:
Ik ben doodopHeeeel weinig geslapen deze week.
Maar heb erg veel zin in volgende week
Paar dagen vrij, dus ik kan een beetje uitrusten. En vriendin is ook eindelijk wat minder druk dus komt het mooi uit. En we krijgen een vaatwasser.quote:
KEIHARDE NEUCKSEXZZ.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef Avey het volgende:
[..]
Paar dagen vrij, dus ik kan een beetje uitrusten. En vriendin is ook eindelijk wat minder druk dus komt het mooi uit. En we krijgen een vaatwasser.
En nog iets wat ik beter niet kan zeggen
Ik wist niet dat ze zo kinky was, maar hé ik ben helemaal voor taboe's verbreken hoor.quote:
Fuck zeg, wat zijn jullie toch ook een stelletje samenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
+1 voor het gebruik van het woord ''brocant.''
Dat valt al onder 'uitrusten'.quote:
Oh, damn.quote:
Ja, sorryquote:
Nu ben ik wel erg benieuwd. Is het pijnlijk persoonlijk of leuk persoonlijk?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, sorryHet is nogal persoonlijk. Ik had het niet moeten noemen
Leuk, geen zorgen!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nu ben ik wel erg benieuwd. Is het pijnlijk persoonlijk of leuk persoonlijk?
Ja doe maar. Ik ben niet echt nieuwsgierig, behalve als het persoonlijk is, dan kun je me wegdragen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef Avey het volgende:
[..]
Leuk, geen zorgen!
Als je het echt wilt weten kan ik je wel PM'en.
quote:
Ik heb Annette en Margot zien vliegen. En Ireentje natuurlijk, met haar onnavolgbare spraak. Nieuwe Cruijf qua interviews, op zeker.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb geen seconde van het WK sprint op de schaats gezien, ik ontnederlander.
Zijn er echt mensen die dat leuk vinden behalve mijn moeder?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Schaatsen is geweldig.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dat leuk vinden behalve mijn moeder?
ik ook niet, maar ik ben allochtoonquote:Op zondag 23 januari 2011 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
ik heb wat met de meeste sporten tbh, schaatsen hield ik vroeger alles van bij. alle tijden bijschrijven en de hele mikmakquote:Op zondag 23 januari 2011 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb jij misschien wat meer met allochtonensporten?
Ok, ik vond het wel een rare vraag van mezelf. Allochtonensporten klinkt wat raar.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb wat met de meeste sporten tbh, schaatsen hield ik vroeger alles van bij. alle tijden bijschrijven en de hele mikmak
maar was dit weekend vrij druk dus vandaar niets gezien
Wat je is achtergrond precies?quote:
yeah ik vroeg me al af welke sporten dat warenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, ik vond het wel een rare vraag van mezelf. Allochtonensporten klinkt wat raar.
Lekkere mix! Zou zo uit een Knorr Wereldgerecht kunnen komen. Heb je alleen Nederlands paspoort of dubbel?quote:
hehe die knorr dingen zijn nepquote:Op zondag 23 januari 2011 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekkere mix! Zou zo uit een Knorr Wereldgerecht kunnen komen. Heb je alleen Nederlands paspoort of dubbel?
Ja, als het kan waarom niet! Zolang ons Geertje Nooitgenoeg daar nog toestemming voor geeft natuurlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:22 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe die knorr dingen zijn nep
ik ben the real deal
ik heb nl paspoort, maar ga heel ms een 2e aanvragen. schijnt te kunnen en is wel makkelijk ms bij reizen naar azie ivm visa enzo.
weet je ik ben eigenlijk tegen 2 paspoorten.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, als het kan waarom niet! Zolang ons Geertje Nooitgenoeg daar nog toestemming voor geeft natuurlijk.
precies en ach als t later een probleem zou kunnen opleveren doe ik wel weer afstand van die 2equote:Op zondag 23 januari 2011 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet nooit vergeten aan jezelf te denken, als het praktische voordelen heeft is het het overwegen waard.
Ja bij bepaalde (drukke) wijken gaan ze zo langs ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Er kwam net een man aan de deur van de hondenbelasting. Of we een hond hadden. Ik wist niet dat ze dat zo deden.
edit: hoor al dat dat al lang zo gaat.
Dat moet raar zijn overgekomen.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:43 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb wel eens op een huis gepast waar ook zo'n man langskwam, en toen wist ik niet meer zeker of ze nou nog een hond hadden of niet
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:43 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb wel eens op een huis gepast waar ook zo'n man langskwam, en toen wist ik niet meer zeker of ze nou nog een hond hadden of niet
Verschilt per gemeente, heel idioot.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan ben je wel de klos.
Is dat een duur geintje, die belasting?
Ja, ik stond echt zo van: "JA! Eh... Nee, eh... wachtquote:
Ja, hondenbelasting is net zo achterhaald als kijk- en luistergeldquote:Op maandag 24 januari 2011 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik stond echt zo van: "JA! Eh... Nee, eh... wacht"
En ik vind het stom dat je hondenbelasting moet betalen omdat ze dat zogenaamd gebruiken om de straten schoon te houden, en dat je een bekeuring krijgt als je zelf de troep van je hond niet opruimt...
In veel gemeentes zijn er nauwelijks hondenveldjes, dus waar ze het geld voor gebruiken... Dat is waar het oorspronkelijk heen zou moeten gaan, veldjes creëren en dan het schoonmaken ervan.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik stond echt zo van: "JA! Eh... Nee, eh... wacht"
En ik vind het stom dat je hondenbelasting moet betalen omdat ze dat zogenaamd gebruiken om de straten schoon te houden, en dat je een bekeuring krijgt als je zelf de troep van je hond niet opruimt...
Moggeh Miauwquote:
Moggehtjesquote:
Oh no, is het al een oudje?quote:
Nee, ik heb 'm sinds augustus 2009. Ik hoor alleen in de verte nog wat geluidquote:
Ja best welquote:Op maandag 24 januari 2011 11:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat een liefde![]()
![]()
Fijn weekend gehad Tombelle?
Oh ja, das nie hendigquote:Op maandag 24 januari 2011 11:24 schreef -Miauw- het volgende:
Misschien heb ik 'm iets te vaak laten vallen
Nog iets leuks gedaan? Hoe is het met je fruitjes? Ik moet weer even in je 'keukentopic' kijken.quote:
Ah ok, is nog best te doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verschilt per gemeente, heel idioot.
In sommige gemeentes betaal je niks, Rotterdam en Den-Haag top 3 van 115,- euro per jaar.
Ik betaal net iets minder dan 95,-.
Nee iddquote:
Zaterdag heb ik de hele avond mn neefje gehadquote:Op maandag 24 januari 2011 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nog iets leuks gedaan? Hoe is het met je fruitjes? Ik moet weer even in je 'keukentopic' kijken.
Ik had een héél relaxed weekend. Niet al te veel gedaan
Gisteren nog gewandeld met een vriendin maar wij, zij in het bijzonder, waren niet vooruit te branden. En gisteren heb ik nog geprobeerd draadloos internet te installeren bij haar thuis maar dat lukte nietEn thuihuis, lukte het wel
Ik was echt chagrijnig.
Nou ja, tot zover mijn weekend
Bonjourquote:Op maandag 24 januari 2011 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah ok, is nog best te doen.
Hee binnenkomers!
Een man met een wandelstokkenverzameling.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bonjour![]()
Wie heb je vandaag op het programma?
Oh wat lief dat je er zo mee bezig bentquote:Op maandag 24 januari 2011 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik de hele avond mn neefje gehad
En gister ging ik zagen maar kwam er onverwacht bezoek bij mn ouders (= waar de zaag is) dus toen werd het gezellig
Ga zo zagen en in elkaar zetten en dan groentetjes maken
En balen dat het niet lukteheeft ze een ander systeem ofzo?
Oh wat cool!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een man met een wandelstokkenverzameling.
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij liep er af en toe gewoon voor de sier mee. Prachtig.
Had ik maar wat doorzettingsvermogen van jou, als ik je zo over dat internet aansluiten hoor. Ik heb de rubrieken ingeplakt in een boek en die kreeg ik vorige week woensdag met geen mogelijkheid fijn onder de scanner. En toen gaf ik op.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha ik ben benieuwd!
Oh die rubrieken van jou moeten digitaahaal
Het valt wel mee met mijn doorzettingsvermogen hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Had ik maar wat doorzettingsvermogen van jou, als ik je zo over dat internet aansluiten hoor. Ik heb de rubrieken ingeplakt in een boek en die kreeg ik vorige week woensdag met geen mogelijkheid fijn onder de scanner. En toen gaf ik op.
edit: o verhip, we hebben sinds kort een grotere scanner elders staan. Die maar uitvogelen.
Whehe, maak die mindswitch maar.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het valt wel mee met mijn doorzettingsvermogen hoorHet is meer het feit dat ik het voor een ander deed denk ik. Misschien moet ik mijn scriptie voor jou schrijven, dan wordt het misschien nog wel wat
![]()
Maar kom op, onder de scanner die handel
Superquote:Op maandag 24 januari 2011 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Whehe, maak die mindswitch maar.
Ik moet eerst eens een lijst maken waarin ik de onderwerpen op een rij zet. Dan kun je daar uit kiezen.
* pgrferrari laat ventieltje van Vaduz leeglopen.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- voelt zich zwaar onder druk gezet
Zo'n reactie verwachtte ik alquote:Op maandag 24 januari 2011 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- vraagt pgr vriendelijk van zijn ventieltje af te blijven.
* Pisces29 kijkt om het hoekje hoe ver Dushka isquote:Op maandag 24 januari 2011 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- voelt zich zwaar onder druk gezet
Wat ben je toch ook een lekker huisvrouwkequote:Op maandag 24 januari 2011 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- vertelt Piscuitje dat hij er op dit moment niet aan toekomt, hij eerst een bezoekje aan de Aldi brengt en daarna weer verder moet met het werk.
Oja, de bankquote:Op maandag 24 januari 2011 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
En als we dan toch even druk op dingen zetten, kleine mededeling voor Miauw.
Ik herhaal; kleine mededeling voor Miauw:
8 dagen heb je nog Poezel
Pics in topicquote:Op maandag 24 januari 2011 13:24 schreef tombolafan het volgende:
Keukentje zit in elkaar
Nu broccoli maken
PatriQuequote:Op maandag 24 januari 2011 13:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een pukkeltje net onder mijn neus, maar hij is nog niet rijp, en doet pijn
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Jacques d'ancona.. Dat had vaduz toch al gezegd toen?
Ze hebben el leuke dingen idd. Veel leuker dan de AH.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn favo winkel in alles. Vanwege het fantastische aanbod, de vertrouwde medewerkers, de kartondampen.
Blijkt elke week weer. Een topstok uit de collectie.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:04 schreef Bellatrix het volgende:
Arie Boomsma is de perfecte stok achter de deur.
Yes, voor zover ik het goed verstaan heb.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Vaduz, dat meisje uit de reclame van XFA heet Tania toch?
Ok, Thanks!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes, voor zover ik het goed verstaan heb.
Linkje: http://www.walboomers.com/records/artist.php?id=65
VRIJDAG!!!!!!!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Zaterdag de eerste auditieronde op tv.
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Hersteld! En je bent een handigerd met claimen.
Die worden zo voor je weggekaapt. Wees blij dat je de winnares al hebt.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef PatriQue89 het volgende:
mn 2de kies ik wel tijdens de uitzendingen
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:04 schreef Bellatrix het volgende:
Het lijkt wel een persiflage, zo beteuterd is Ericquote:Op maandag 24 januari 2011 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze hebben el leuke dingen idd. Veel leuker dan de AH.
Ik wil jullie deze trieste foto van Eric van Tijn niet onthouden![]()
[ afbeelding ]
Je weet wat ze zeggen, waar rook is, is huizen.quote:
Haha ! Ja, maar ik kan heeul snel typenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die worden zo voor je weggekaapt. Wees blij dat je de winnares al hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb hier een AH XL met héle leuke spulliesquote:Op maandag 24 januari 2011 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze hebben el leuke dingen idd. Veel leuker dan de AH.
Ja, zo'n oude puppyquote:Op maandag 24 januari 2011 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een persiflage, zo beteuterd is Eric
Nou ja mijn Ah is nogal aftands, met veel te veel Ah Excellence voor zo'n kleine winkel. Het aanbod is echt slecht. Zodra ik in een andere supermarkt kom gaat er een wereld voor me open. Zoals een tijdje terug bij de Aldi dusquote:Op maandag 24 januari 2011 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hier een AH XL met héle leuke spullies, veel beter dan de Aldi, maar de prijzen zijn minder lekker dan die van de Aldi
Oh ja dan kan ik het me voorstellen en Aldi heeft ook wel veel leuk spulquote:Op maandag 24 januari 2011 15:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja mijn Ah is nogal aftands, met veel te veel Ah Excellence voor zo'n kleine winkel. Het aanbod is echt slecht. Zodra ik in een andere supermarkt kom gaat er een wereld voor me open. Zoals een tijdje terug bij de Aldi dus
Bella jij moet marketing doen, ik hou d'r vanquote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
Dat is de charme van de Aldi. Alle pretenties en conventies uit het raam gegooid. De klant en het product komen nog dichter bij elkaar doordat je het product in hun natuurlijke omgeving tegenkomt. Het is prachtig.
Ook daar hou ik vanquote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Anddd IIII wil aaaallwweeeeyyyssss lovee uuuuu
Mooi liedje blijft dat.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Anddd IIII wil aaaallwweeeeyyyssss lovee uuuuu
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
in hun natuurlijke omgeving tegenkomt.
Dat is serieus wel een goede tip. Bij een reclamebureau werken.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bella jij moet marketing doen, ik hou d'r van
Godver nu moet ik nog meer lachenquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is serieus wel een goede tip. Bij een reclamebureau werken.
Ja, yoghurt in het wild...quote:Op maandag 24 januari 2011 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Godver nu moet ik nog meer lachen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Misschien wel ideetje.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bella jij moet marketing doen, ik hou d'r van
Links.quote:
Kak, ik las het al voor ik kon zoekenquote:
Helemaal rechts de blauwe jas, die pinkt een traantje wegquote:
Je had me ook snel gespot. Weet ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kak, ik las het al voor ik kon zoeken
Nou, voor de volgende heb ik er maar een spoiler overheen geplakt. Edit jij dan ook je post?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kak, ik las het al voor ik kon zoeken
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, voor de volgende heb ik er maar een spoiler overheen geplakt. Edit jij dan ook je post?
Ja, precies...quote:Op maandag 24 januari 2011 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Als Ll vanavond terug gaat lezen kan ie gaan zoeken
quote:
Maar dat sta je natuurlijk niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Bedankt, ik voelde me even fijn in het middelpunt staan.
Als je hem groter had geplaatst was hij wallpaper van de week geweestquote:Op maandag 24 januari 2011 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Bedankt, ik voelde me even fijn in het middelpunt staan.
Die zag ik ook, sta versteld van haar emotie.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie net dat er een blondine, met bril, dicht in de buurt van Dushka ook een traantje wegpinkt.
Huhu. Maar de fotograaf dacht wel: hee, die man moet er op, anders kan ik de foto wel weggooien.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar dat sta je natuurlijk niet.
Hihi.
Ja, gemiste kans.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je hem groter had geplaatst was hij wallpaper van de week geweest
Helemaal gelijk hoor, jij trekt toch wel wat shine naar je toe door dat dasje en je hele appearance.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Huhu. Maar de fotograaf dacht wel: hee, die man moet er op, anders kan ik de foto wel weggooien.
[..]
Ja, gemiste kans.
Iedereen denkt dat die lichtmast links in de hoek voor extra shine zorgt, maar ik weet wel beter.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Helemaal gelijk hoor, jij trekt toch wel wat shine naar je toe door dat dasje en je hele appearance.
Je hebt brede schoudersquote:Op maandag 24 januari 2011 16:27 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb geen mooie auto
ik heb geen geld
Ik ben niet wat je noemt een echte superheld
maar ik heb gouwe handen, en een beetje grote bek
dus gooi je haar los, MAAK ME GEK!
quote:
Sam Sam!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:27 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb geen mooie auto
ik heb geen geld
Ik ben niet wat je noemt een echte superheld
maar ik heb gouwe handen, en een beetje grote bek
dus gooi je haar los, MAAK ME GEK!
Ik zag ook schnitzels van viltquote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef tombolafan het volgende:
Pisces, is jouw keukentje er al?
Ik zit me net te bedenken dat ik alleen maar vegetarische dingen heb gemaakt voor het keukentje van mn neefje
Leukquote:Op maandag 24 januari 2011 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag ook schnitzels van vilt
Ja keuken is binnen, die is nog weken verstopt tot de verjaardag
Hamburgersquote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef tombolafan het volgende:
Pisces, is jouw keukentje er al?
Ik zit me net te bedenken dat ik alleen maar vegetarische dingen heb gemaakt voor het keukentje van mn neefje
Ik hou daar vanquote:
Ja, vis is leuk idd, gewoon een visjequote:
Ieuw ja!quote:
Ja, gewoon een visjequote:Op maandag 24 januari 2011 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, vis is leuk idd, gewoon een visje
En hamburgers ook, maar daar wil ik dan ook een hamburgerbroodje bij maken
Ja als je dat normaal ook eet ziet het er prima uitquote:Op maandag 24 januari 2011 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ieuw ja!
Das wel heel echt
Mn zwager zag t broodje enzo, en ging meteen mopperen dat ie er honger van kreeg
Ja, maar dan wil ik eerst weten hoe groot mn oven wordtquote:Op maandag 24 januari 2011 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
Pizza in partjes is wel heel erg leuk
Kinder(speel)keukentjesquote:Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef PatriQue89 het volgende:
wat doen jullie met keukentjes ofzo?
Ik vind het net zo ranzig als de echte, de schnitzel is veel tofferquote:Op maandag 24 januari 2011 17:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik dat bijna zielig
De schnitzel doet me denken aan het lijf van een vogelspinquote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het net zo ranzig als de echte, de schnitzel is veel toffer
Ja iddquote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De schnitzel doet me denken aan het lijf van een vogelspin
Ah wat liefquote:Op maandag 24 januari 2011 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dan wil ik eerst weten hoe groot mn oven wordt
Hoe lang nog voor je het keukentje geeft? Moet ik ook wat dingetjes voor jou maken?
Ja zo lekker fluffy en harigquote:
quote:
Brammetjequote:
Echt, niet echt, alles gaat er toch wel inquote:Op maandag 24 januari 2011 17:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Pas maar op dat hij niet alles in zijn mond steekt. Het kan ook te echt zijn.
quote:Heidi, das schielende Opossum Hallo Leute. Habt ihr Lust, meine Welt kennenzulernen? Den Zoo Leipzig, unsere Tiere und Gondwanaland? Ich bin Heidi, 2,5 Jahre alt und ein Opossum. Es gibt noch zwei: Naira und Teddy. Bis bald.
Hi everybody, are you keen to get to know my world? Zoo Leipzig, our animals and the tropical experience world Gondwanaland? I'm Heidi, 2,5 years old and an opossum. There are two others: Naira and Teddy. See you soon.
Ik neem het direct van je aan.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt, niet echt, alles gaat er toch wel in
Ik heb geloof ik wat gemistquote:
Lekker weerquote:Op maandag 24 januari 2011 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee viel mee, had genoeg te doen dus het was zo 16u
Ik wil naar Leipzigquote:
Verdikkeme, ik wilde nog een post met eenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekker weerOns niet eens missen
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verdikkeme, ik wilde nog een post met eenplaatsen, Tombovoorspelling
Ja, en hoequote:Op maandag 24 januari 2011 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar wij hebben hem wel gemist he![]()
Heb jij ook 50 dms gestuurd?quote:
Nee 1 wazzapquote:
Oh, en die 24 pms waren dan ook te veel van het goede zeker?quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar wij hebben hem wel gemist he![]()
Hij heeft nieuwe maisjus op het werk gevonden vermoed ikquote:Op maandag 24 januari 2011 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, en die 24 pms waren dan ook te veel van het goede zeker?
Dumpt ie ons?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft nieuwe maisjus op het werk gevonden vermoed ik
Ik denk dat het tijd is voor een gesprek jaquote:
We hebben de Tomboraider meequote:
WHOEHOEEEEquote:Op maandag 24 januari 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben de Tomboraider mee [ afbeelding ], maar we gaan het mondeling aan. Hij breekt ons hart
Wie?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben de Tomboraider mee [ afbeelding ], maar we gaan het mondeling aan. Hij breekt ons hart
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja.. er komt bijna elke dag een leuke duitser op mn werk
Alleen, hij heeft echt al 3 week ofzo dezelfde broek aan
Ja, maar... iedereen heeft toch wel meer dan 1 broek?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij draait hem niet thuis snel in de wasmasjien en droger schoon?
Ehhh..quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij draait hem niet thuis dagelijks snel in de wasmasjien en droger schoon?
Of ruik je hem ook?
Ik had hem al bewerkt, of hij je hem ook ruikt?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar... iedereen heeft toch wel meer dan 1 broek?
Die Liefdelozequote:
Dit is een jeans..quote:Op maandag 24 januari 2011 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had hem al bewerkt, of hij je hem ook ruikt?
Misschien een paar dezelfde werkpantalons
Ik koop vaak 2 dezelfde spijkerbroeken als hij me bevaltquote:
Postermodelquote:
Ik vertrouw het gewoon nietquote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik koop vaak 2 dezelfde spijkerbroeken als hij me bevalt
Het blijft natuurlijk ook een Duitserquote:
quote:
de DUITSER KOMEN!!111!!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk ook een Duitser
Ja idd, ik zit hier huilend onder een dekentje op de bankquote:Op maandag 24 januari 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ervaar het wel als troostend, zo'n snuggie over je heen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd, ik zit hier huilend onder een dekentje op de bank
Awquote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari komt pisces troosten met![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Hey Gomiquote:
Lekker warmquote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
hey pisces
ik zit lekker in mijn eigen snuggy
Oke, rechts voor Bella.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga wel uiterst rechts van de snuggie zitten. Mijn linkerkant is namelijk het warmst en ik stap altijd eerst met mijn rechterbeen dus als er een zombie aanval is dan kan ik makkelijk weg komen.
Tot hoe ver komt het stofje bij de jouwe, je enkels?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, en vind t wel lekker zitten ook
yups, perfecte lengte zo. net niet te langquote:Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tot hoe ver komt het stofje bij de jouwe, je enkels?
Welke kleur, blauw of rood?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:00 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, perfecte lengte zo. net niet te lang
Haha, coolquote:Op maandag 24 januari 2011 22:03 schreef gomi het volgende:
[..]
nee beetje bruin/zand zo ongeveer.
echte monnikspij
maar ik was niet welkom in die 6 persoonsquote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil alleen met de hele bups in een snuggie, solo ben ik te bewegelijk
Ja we hadden een plekje vrij, ik dacht toevallig als eerste aan Miauw, maar jij kan ookquote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik was niet welkom in die 6 persoons
nah ik zit lekker in mijn uppiequote:Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja we hadden een plekje vrij, ik dacht toevallig als eerste aan Miauw, maar jij kan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |