Gooms heeft de knop niet kunnen vindenquote:
Goed hoor, met jou?quote:
welk knopje?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gooms heeft de knop niet kunnen vinden
@ Gomi; ja uiteraard
Ik ben ff douchen
Mooiquote:
Bella!quote:
Hai Gomiquote:
ziekenbezoek,quote:Op zondag 23 januari 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MooiHier alles okee
[..]
Bella!Fijn
Zie hierboven
[..]
Hai Gomi
Iemand nog iets leuks gedaan in het weekend?
Klinkt drukquote:Op zondag 23 januari 2011 19:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ziekenbezoek,
vriendin helpen verhuizen en een feestje
feestje was gezellig. ziekenbezoek minderquote:Op zondag 23 januari 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt drukMaar was het gezellig?
Ik heb rustig aan gedaan, wat in huis gedaan en ben bij een vriend geweest, was gezellig
Ja, ziek zijn is nooit leuk voor de ziekequote:Op zondag 23 januari 2011 20:04 schreef gomi het volgende:
[..]
feestje was gezellig. ziekenbezoek minder
en verhuizen was minder zwaar dan verwacht dus ook goed
jij dus lekker relaxt aangedaan. dat zijn de beste weekenden he
preciesquote:Op zondag 23 januari 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ziek zijn is nooit leuk voor de zieke
Fijn dat de rest leuk was
Ja, heeeeeerlijk
+1 voor het gebruik van het woord ''brocant.''quote:Op zondag 23 januari 2011 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, maar die vierdehands romannetjes op dat brocante tafeltje met duidelijk uitgelopen papier met zoutrandjes aan de bladzijden neemt niemand mee.
Wat is er dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef Avey het volgende:
Ik ben doodopHeeeel weinig geslapen deze week.
Maar heb erg veel zin in volgende week
Paar dagen vrij, dus ik kan een beetje uitrusten. En vriendin is ook eindelijk wat minder druk dus komt het mooi uit. En we krijgen een vaatwasser.quote:
KEIHARDE NEUCKSEXZZ.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef Avey het volgende:
[..]
Paar dagen vrij, dus ik kan een beetje uitrusten. En vriendin is ook eindelijk wat minder druk dus komt het mooi uit. En we krijgen een vaatwasser.
En nog iets wat ik beter niet kan zeggen
Ik wist niet dat ze zo kinky was, maar hé ik ben helemaal voor taboe's verbreken hoor.quote:
Fuck zeg, wat zijn jullie toch ook een stelletje samenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
+1 voor het gebruik van het woord ''brocant.''
Dat valt al onder 'uitrusten'.quote:
Oh, damn.quote:
Ja, sorryquote:
Nu ben ik wel erg benieuwd. Is het pijnlijk persoonlijk of leuk persoonlijk?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, sorryHet is nogal persoonlijk. Ik had het niet moeten noemen
Leuk, geen zorgen!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nu ben ik wel erg benieuwd. Is het pijnlijk persoonlijk of leuk persoonlijk?
Ja doe maar. Ik ben niet echt nieuwsgierig, behalve als het persoonlijk is, dan kun je me wegdragen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef Avey het volgende:
[..]
Leuk, geen zorgen!
Als je het echt wilt weten kan ik je wel PM'en.
quote:
Ik heb Annette en Margot zien vliegen. En Ireentje natuurlijk, met haar onnavolgbare spraak. Nieuwe Cruijf qua interviews, op zeker.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb geen seconde van het WK sprint op de schaats gezien, ik ontnederlander.
Zijn er echt mensen die dat leuk vinden behalve mijn moeder?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Schaatsen is geweldig.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dat leuk vinden behalve mijn moeder?
ik ook niet, maar ik ben allochtoonquote:Op zondag 23 januari 2011 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
ik heb wat met de meeste sporten tbh, schaatsen hield ik vroeger alles van bij. alle tijden bijschrijven en de hele mikmakquote:Op zondag 23 januari 2011 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb jij misschien wat meer met allochtonensporten?
Ok, ik vond het wel een rare vraag van mezelf. Allochtonensporten klinkt wat raar.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb wat met de meeste sporten tbh, schaatsen hield ik vroeger alles van bij. alle tijden bijschrijven en de hele mikmak
maar was dit weekend vrij druk dus vandaar niets gezien
Wat je is achtergrond precies?quote:
yeah ik vroeg me al af welke sporten dat warenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, ik vond het wel een rare vraag van mezelf. Allochtonensporten klinkt wat raar.
Lekkere mix! Zou zo uit een Knorr Wereldgerecht kunnen komen. Heb je alleen Nederlands paspoort of dubbel?quote:
hehe die knorr dingen zijn nepquote:Op zondag 23 januari 2011 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekkere mix! Zou zo uit een Knorr Wereldgerecht kunnen komen. Heb je alleen Nederlands paspoort of dubbel?
Ja, als het kan waarom niet! Zolang ons Geertje Nooitgenoeg daar nog toestemming voor geeft natuurlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:22 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe die knorr dingen zijn nep
ik ben the real deal
ik heb nl paspoort, maar ga heel ms een 2e aanvragen. schijnt te kunnen en is wel makkelijk ms bij reizen naar azie ivm visa enzo.
weet je ik ben eigenlijk tegen 2 paspoorten.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, als het kan waarom niet! Zolang ons Geertje Nooitgenoeg daar nog toestemming voor geeft natuurlijk.
precies en ach als t later een probleem zou kunnen opleveren doe ik wel weer afstand van die 2equote:Op zondag 23 januari 2011 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet nooit vergeten aan jezelf te denken, als het praktische voordelen heeft is het het overwegen waard.
Ja bij bepaalde (drukke) wijken gaan ze zo langs ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Er kwam net een man aan de deur van de hondenbelasting. Of we een hond hadden. Ik wist niet dat ze dat zo deden.
edit: hoor al dat dat al lang zo gaat.
Dat moet raar zijn overgekomen.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:43 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb wel eens op een huis gepast waar ook zo'n man langskwam, en toen wist ik niet meer zeker of ze nou nog een hond hadden of niet
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:43 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb wel eens op een huis gepast waar ook zo'n man langskwam, en toen wist ik niet meer zeker of ze nou nog een hond hadden of niet
Verschilt per gemeente, heel idioot.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan ben je wel de klos.
Is dat een duur geintje, die belasting?
Ja, ik stond echt zo van: "JA! Eh... Nee, eh... wachtquote:
Ja, hondenbelasting is net zo achterhaald als kijk- en luistergeldquote:Op maandag 24 januari 2011 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik stond echt zo van: "JA! Eh... Nee, eh... wacht"
En ik vind het stom dat je hondenbelasting moet betalen omdat ze dat zogenaamd gebruiken om de straten schoon te houden, en dat je een bekeuring krijgt als je zelf de troep van je hond niet opruimt...
In veel gemeentes zijn er nauwelijks hondenveldjes, dus waar ze het geld voor gebruiken... Dat is waar het oorspronkelijk heen zou moeten gaan, veldjes creëren en dan het schoonmaken ervan.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik stond echt zo van: "JA! Eh... Nee, eh... wacht"
En ik vind het stom dat je hondenbelasting moet betalen omdat ze dat zogenaamd gebruiken om de straten schoon te houden, en dat je een bekeuring krijgt als je zelf de troep van je hond niet opruimt...
Moggeh Miauwquote:
Moggehtjesquote:
Oh no, is het al een oudje?quote:
Nee, ik heb 'm sinds augustus 2009. Ik hoor alleen in de verte nog wat geluidquote:
Ja best welquote:Op maandag 24 januari 2011 11:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat een liefde![]()
![]()
Fijn weekend gehad Tombelle?
Oh ja, das nie hendigquote:Op maandag 24 januari 2011 11:24 schreef -Miauw- het volgende:
Misschien heb ik 'm iets te vaak laten vallen
Nog iets leuks gedaan? Hoe is het met je fruitjes? Ik moet weer even in je 'keukentopic' kijken.quote:
Ah ok, is nog best te doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verschilt per gemeente, heel idioot.
In sommige gemeentes betaal je niks, Rotterdam en Den-Haag top 3 van 115,- euro per jaar.
Ik betaal net iets minder dan 95,-.
Nee iddquote:
Zaterdag heb ik de hele avond mn neefje gehadquote:Op maandag 24 januari 2011 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nog iets leuks gedaan? Hoe is het met je fruitjes? Ik moet weer even in je 'keukentopic' kijken.
Ik had een héél relaxed weekend. Niet al te veel gedaan
Gisteren nog gewandeld met een vriendin maar wij, zij in het bijzonder, waren niet vooruit te branden. En gisteren heb ik nog geprobeerd draadloos internet te installeren bij haar thuis maar dat lukte nietEn thuihuis, lukte het wel
Ik was echt chagrijnig.
Nou ja, tot zover mijn weekend
Bonjourquote:Op maandag 24 januari 2011 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah ok, is nog best te doen.
Hee binnenkomers!
Een man met een wandelstokkenverzameling.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bonjour![]()
Wie heb je vandaag op het programma?
Oh wat lief dat je er zo mee bezig bentquote:Op maandag 24 januari 2011 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik de hele avond mn neefje gehad
En gister ging ik zagen maar kwam er onverwacht bezoek bij mn ouders (= waar de zaag is) dus toen werd het gezellig
Ga zo zagen en in elkaar zetten en dan groentetjes maken
En balen dat het niet lukteheeft ze een ander systeem ofzo?
Oh wat cool!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een man met een wandelstokkenverzameling.
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij liep er af en toe gewoon voor de sier mee. Prachtig.
Had ik maar wat doorzettingsvermogen van jou, als ik je zo over dat internet aansluiten hoor. Ik heb de rubrieken ingeplakt in een boek en die kreeg ik vorige week woensdag met geen mogelijkheid fijn onder de scanner. En toen gaf ik op.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha ik ben benieuwd!
Oh die rubrieken van jou moeten digitaahaal
Het valt wel mee met mijn doorzettingsvermogen hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Had ik maar wat doorzettingsvermogen van jou, als ik je zo over dat internet aansluiten hoor. Ik heb de rubrieken ingeplakt in een boek en die kreeg ik vorige week woensdag met geen mogelijkheid fijn onder de scanner. En toen gaf ik op.
edit: o verhip, we hebben sinds kort een grotere scanner elders staan. Die maar uitvogelen.
Whehe, maak die mindswitch maar.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het valt wel mee met mijn doorzettingsvermogen hoorHet is meer het feit dat ik het voor een ander deed denk ik. Misschien moet ik mijn scriptie voor jou schrijven, dan wordt het misschien nog wel wat
![]()
Maar kom op, onder de scanner die handel
Superquote:Op maandag 24 januari 2011 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Whehe, maak die mindswitch maar.
Ik moet eerst eens een lijst maken waarin ik de onderwerpen op een rij zet. Dan kun je daar uit kiezen.
* pgrferrari laat ventieltje van Vaduz leeglopen.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- voelt zich zwaar onder druk gezet
Zo'n reactie verwachtte ik alquote:Op maandag 24 januari 2011 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- vraagt pgr vriendelijk van zijn ventieltje af te blijven.
* Pisces29 kijkt om het hoekje hoe ver Dushka isquote:Op maandag 24 januari 2011 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- voelt zich zwaar onder druk gezet
Wat ben je toch ook een lekker huisvrouwkequote:Op maandag 24 januari 2011 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- vertelt Piscuitje dat hij er op dit moment niet aan toekomt, hij eerst een bezoekje aan de Aldi brengt en daarna weer verder moet met het werk.
Oja, de bankquote:Op maandag 24 januari 2011 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
En als we dan toch even druk op dingen zetten, kleine mededeling voor Miauw.
Ik herhaal; kleine mededeling voor Miauw:
8 dagen heb je nog Poezel
Pics in topicquote:Op maandag 24 januari 2011 13:24 schreef tombolafan het volgende:
Keukentje zit in elkaar
Nu broccoli maken
PatriQuequote:Op maandag 24 januari 2011 13:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een pukkeltje net onder mijn neus, maar hij is nog niet rijp, en doet pijn
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Jacques d'ancona.. Dat had vaduz toch al gezegd toen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |