Gooms heeft de knop niet kunnen vindenquote:
Goed hoor, met jou?quote:
welk knopje?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gooms heeft de knop niet kunnen vinden
@ Gomi; ja uiteraard
Ik ben ff douchen
Mooiquote:
Bella!quote:
Hai Gomiquote:
ziekenbezoek,quote:Op zondag 23 januari 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MooiHier alles okee
[..]
Bella!Fijn
Zie hierboven
[..]
Hai Gomi
Iemand nog iets leuks gedaan in het weekend?
Klinkt drukquote:Op zondag 23 januari 2011 19:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ziekenbezoek,
vriendin helpen verhuizen en een feestje
feestje was gezellig. ziekenbezoek minderquote:Op zondag 23 januari 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt drukMaar was het gezellig?
Ik heb rustig aan gedaan, wat in huis gedaan en ben bij een vriend geweest, was gezellig
Ja, ziek zijn is nooit leuk voor de ziekequote:Op zondag 23 januari 2011 20:04 schreef gomi het volgende:
[..]
feestje was gezellig. ziekenbezoek minder
en verhuizen was minder zwaar dan verwacht dus ook goed
jij dus lekker relaxt aangedaan. dat zijn de beste weekenden he
preciesquote:Op zondag 23 januari 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ziek zijn is nooit leuk voor de zieke
Fijn dat de rest leuk was
Ja, heeeeeerlijk
+1 voor het gebruik van het woord ''brocant.''quote:Op zondag 23 januari 2011 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, maar die vierdehands romannetjes op dat brocante tafeltje met duidelijk uitgelopen papier met zoutrandjes aan de bladzijden neemt niemand mee.
Wat is er dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef Avey het volgende:
Ik ben doodopHeeeel weinig geslapen deze week.
Maar heb erg veel zin in volgende week
Paar dagen vrij, dus ik kan een beetje uitrusten. En vriendin is ook eindelijk wat minder druk dus komt het mooi uit. En we krijgen een vaatwasser.quote:
KEIHARDE NEUCKSEXZZ.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef Avey het volgende:
[..]
Paar dagen vrij, dus ik kan een beetje uitrusten. En vriendin is ook eindelijk wat minder druk dus komt het mooi uit. En we krijgen een vaatwasser.
En nog iets wat ik beter niet kan zeggen
Ik wist niet dat ze zo kinky was, maar hé ik ben helemaal voor taboe's verbreken hoor.quote:
Fuck zeg, wat zijn jullie toch ook een stelletje samenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
+1 voor het gebruik van het woord ''brocant.''
Dat valt al onder 'uitrusten'.quote:
Oh, damn.quote:
Ja, sorryquote:
Nu ben ik wel erg benieuwd. Is het pijnlijk persoonlijk of leuk persoonlijk?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, sorryHet is nogal persoonlijk. Ik had het niet moeten noemen
Leuk, geen zorgen!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nu ben ik wel erg benieuwd. Is het pijnlijk persoonlijk of leuk persoonlijk?
Ja doe maar. Ik ben niet echt nieuwsgierig, behalve als het persoonlijk is, dan kun je me wegdragen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef Avey het volgende:
[..]
Leuk, geen zorgen!
Als je het echt wilt weten kan ik je wel PM'en.
quote:
Ik heb Annette en Margot zien vliegen. En Ireentje natuurlijk, met haar onnavolgbare spraak. Nieuwe Cruijf qua interviews, op zeker.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb geen seconde van het WK sprint op de schaats gezien, ik ontnederlander.
Zijn er echt mensen die dat leuk vinden behalve mijn moeder?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Schaatsen is geweldig.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dat leuk vinden behalve mijn moeder?
ik ook niet, maar ik ben allochtoonquote:Op zondag 23 januari 2011 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
ik heb wat met de meeste sporten tbh, schaatsen hield ik vroeger alles van bij. alle tijden bijschrijven en de hele mikmakquote:Op zondag 23 januari 2011 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb jij misschien wat meer met allochtonensporten?
Ok, ik vond het wel een rare vraag van mezelf. Allochtonensporten klinkt wat raar.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb wat met de meeste sporten tbh, schaatsen hield ik vroeger alles van bij. alle tijden bijschrijven en de hele mikmak
maar was dit weekend vrij druk dus vandaar niets gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |