Paradox, zulke mensen kunnen je vrienden niet zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 20:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
nog erger als dit het geval is bij verjaardagen van vrienden en vriendinnen
Dan komt er een verhaal met een dorpsgek/dronkaard, een stroper en een weduwe.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:04 schreef opastokvis het volgende:
en de honden nog uit hun kont blaften.
Lijkt me gezelliger dan met zijn allen met de rug naar elkaar toe te gaan zitten, nietwaar?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:45 schreef boyv het volgende:
Ga je zo op verjaardag, is het echt zo'n typische verjaardag. Alle stoelen in een kring![]()
Dat vind ik dan wel weer triest.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:09 schreef Karina het volgende:
Herkenbaar, ik ga ook altijd maar heel even en ben met een uurtje of zo weer verdwenen, zelf vier ik mijn verjaardag nooit.
bij mijn oudere vrienden begint dit steeds vaker voor te komen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Paradox, zulke mensen kunnen je vrienden niet zijn!
Run for the hills!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
bij mijn oudere vrienden begint dit steeds vaker voor te komen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Run for the hills!
Pauly D bewijst dat leeftijd geen rol speelt.
Tv aan op een verjaardag??quote:Op zondag 23 januari 2011 21:00 schreef IDisposable het volgende:
Ik zet altijd expres te weinig stoelen neer. En er staat altijd een voetbalkanaal aan. En het mensen zijn pas vanaf 22.00 uur welkom.
Ezel, zeg dan gewoon niets, of "gefeliciteerd allemaal".quote:Op zondag 23 januari 2011 20:01 schreef DrNick het volgende:
En het gaan dan zo:
Jarige doet open, ik zeg: Gefeliciteerd!
ik kom kamer binnen, zie mensen in een kring zitten. Ik probeer mezelf zoor de stoelen heen, de kring in om het volgende te doen:
Iedereen feliciteren die niet jarig is, en dan begint het hoor:
Gefeliciteerd, Gefeliciteerd, Gefeliciteerd, Gefeliciteerd, Gefeliciteerd, Gefeliciteerd, Gefeliciteerd, Gefeliciteerd, Gefeliciteerd, Gefeliciteerd, Gefeliciteerd, Gefeliciteerd, Gefeliciteerd, Gefeliciteerd enz.
jep, ik bied altijd aan om nieuwe te pakken als de schaal leeg is.. en dan eet ik stiekem nog wat stukjes worst en brie in de keukenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is het ook typisch Nederlands dat je een schaal met hapjes (kaas, worst en toastjes brie of selleriesalade) rond laat gaan en iedereen die doorgeeft tot ie leeg is??
Zo zeg héquote:Op zondag 23 januari 2011 21:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
jep, ik bied altijd aan om nieuwe te pakken als de schaal leeg is.. en dan eet ik stiekem nog wat stukjes worst en brie in de keuken
Je bent niet de enigste die dat doet..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
jep, ik bied altijd aan om nieuwe te pakken als de schaal leeg is.. en dan eet ik stiekem nog wat stukjes worst en brie in de keuken
Beter als de Spaanse versie, die zetten je bakjes voor met groene olijven.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
Een strategische positie kiezen levert ook vaak twee keer pakken per ronde opquote:Op zondag 23 januari 2011 21:09 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Je bent niet de enigste die dat doet..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |