quote:Op zondag 23 januari 2011 18:55 schreef linpunt het volgende:
maar vooral..
veel crackers met filet american eten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juistquote:Op zondag 23 januari 2011 18:55 schreef linpunt het volgende:
gewoon lekker op de achtergrond houden, praten met een paar mensen maar vooral..
veel crackers met filet american eten![]()
![]()
Zo herkenbaarquote:Op zondag 23 januari 2011 19:00 schreef Adelante het volgende:
Familie en overige ouderen zitten in de voorkamer in kring, vrienden en zulks hangen in de achterkamer aan statafels... Halverwege de avond schuift er dan ook hippe familie door naar achteren
Is het ook typisch Nederlands dat je een schaal met hapjes (kaas, worst en toastjes brie of selleriesaladequote:Op zondag 23 januari 2011 18:57 schreef boyv het volgende:
[..]
Juistal het lekkers maakt het ook meestal wel goed, maar zodra ik dan vol zit is het ook meteen
kring-ho-fok!?
Die komen dan bij de jeugd staan he, want zelf zijn ze ook nog jong van geestquote:Op zondag 23 januari 2011 19:00 schreef Adelante het volgende:
Familie en overige ouderen zitten in de voorkamer in kring, vrienden en zulks hangen in de achterkamer aan statafels... Halverwege de avond schuift er dan ook hippe familie door naar achteren
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:00 schreef Adelante het volgende:
Vrij rustig. Morgen nog even een test waarnemen en fotoverslag opstellen.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
En hoe is het bij jou op je werk ts?
Vaak zijn het de mannen idd die gezellig meedoen en de vrouwen zitten allemaal op de bank over vrouwendingen te keuvelen.... God waarom vieren we dit elk jaar weerquote:Op zondag 23 januari 2011 19:02 schreef boyv het volgende:
[..]
Die komen dan bij de jeugd staan he, want zelf zijn ze ook nog jong van geest
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
God waarom vieren we dit elk jaar weer
Omdat het stiekem vaak best gezellig is.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vaak zijn het de mannen idd die gezellig meedoen en de vrouwen zitten allemaal op de bank over vrouwendingen te keuvelen.... God waarom vieren we dit elk jaar weer
Inderdaad, ook met de oudere jongeren erbij.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat het stiekem vaak best gezellig is.
ohh moet je dat doorgeven... ik dacht al waarom zit iedereen me zo vragend aan te kijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is het ook typisch Nederlands dat je een schaal met hapjes (kaas, worst en toastjes brie of selleriesalade) rond laat gaan en iedereen die doorgeeft tot ie leeg is??
Stiekem misschien, maar je moet niet per ongeluk vast komen te zitten tussen de buurvrouw en tante Anjes die druk in de weer zijn over dietenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat het stiekem vaak best gezellig is.
Haha, mijn nichtjes zijn nu 13 en 15 en ik wist het wel als ik ook zo jong was (+-) en geen familiequote:Op zondag 23 januari 2011 19:12 schreef Beardy het volgende:
Het ergste is zo'n familie bijeenkomst met ouwe mensen die hun onvermijdelijke VROEGER verhaaltjes gaan afsteken (die je al honderd keer eerder hebt gehoord) en dan over hun KWAALTJES beginnen (zodat je geen trek meer in een koekje of zo hebt en eigenlijk ook helemaaaal niemand meer een hand wilt geven daar). Echt erg wordt het pas als er dan zo'n vaag achter achter nichtje is, een lekker ding, waar je natuurlijk NOOIT iets mee kunt doen ....
picsquote:Op zondag 23 januari 2011 19:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Haha, mijn nichtjes zijn nu 13 en 15 en ik wist het wel als ik ook zo jong was (+-) en geen familie
En of je al een vriendin hebt. En hoe het op school gaat, en dan houdt het op is het over.... weg gespreksstof.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:13 schreef female81 het volgende:
Op jonge leeftijd ging het, als er vrouwen van middelbare leeftijd bij zaten, ook altijd zo van 'wat ben je gróót geworden' (ongeacht of het wel of niet zo was).
Staat me nog zeer helder voor de geest.
Schat, dan blijf je toch lekker boven zitten de volgende keerquote:Op zondag 23 januari 2011 19:18 schreef vanBinsberge het volgende:
Wij hebben zo'n klein kutneefje van net 4 die alle aandacht opvraagt wat niet eens echte familie is en 3 zitplaatsen nodig heeft in het restaurant om te spelen want anders loopt hij weg van tafel want hij heeft adhd etcetera etcetera je snapt het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's idd goed plan.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Schat, dan blijf je toch lekker boven zitten de volgende keer
Ja mijn stiefopa vertelt altijd eindeloze verhalen over Indiëquote:Op zondag 23 januari 2011 19:37 schreef Beardy het volgende:
Oh ja, dat is bij oudere mensen helemaal zo irritant, hoeft 't niet eens een familie bijeenkomst te zijn (1 op 1 is al genoeg); eindeloze verhalen over mensen die je misschien ooit eens gezien hebt en die je echt geen reet interesseren. En dan geen hint begrijpen over dat het je niet interesseert (hint? Ik ZEG gewoon 'die ken ik niet en dat interesseert me niet' en dan krijg je zo'n 'Ja maar die ken je toch nog wel van vroeger toen blablabla en die is nou dus blablabla').
Echt, ouwe mensen die niets meer meemaken, en dan maar over vroeger neuzelen of over dingen op tv..... ARGH! Bel dan een andere bejaarde en zeur dáár lekker tegen aan!
Mensen die niet kunnen organiserenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:39 schreef MalaCocinera het volgende:
Wat helemaal erg is, zijn die paupers die 1 zak chips, 1 zak borrelnootjes en 1 fles wijn hebben voor 20 manEn dan verbaasd zijn dat iedereen weg is binnen een uur.
Het moment om vaginamonologen te houdenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef Rijstkoker het volgende:
Zo ben ik ook ooit bij iemand z'n verjaardag geweest, alle stoelen in een kring en geen muziek en iedereen die elkaar zo aankijkt van:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |