IK NIET!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat iedereen haat op deze muziek
Nee man! Ik niet! Je bent de grootste baas die er is, vandaag heb je bewezen een goede muzieksmaak te hebben.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat iedereen haat op deze muziek
Ik heb een zeer ruime smaak, alleen het harde gitaarwerk ligt me niet en zeikerige top 40 ook niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee man! Ik niet! Je bent de grootste baas die er is, vandaag heb je bewezen een goede muzieksmaak te hebben.
Klinkt het zelfdequote:Op zondag 23 januari 2011 16:46 schreef djkoelkast het volgende:
Ze hebben er "hobo's" van gemaakt omdat homo's niet mocht
ja daar klopt nooit iets vanquote:Op zondag 23 januari 2011 16:46 schreef kdrietjeh het volgende:
Totaal aantal topics: 404
Totaal aantal posts: 115414
Laatste update op 23-01-2011 16:45
.....
en dan?quote:
Als mensen niet op de "open nieuw topic" knop drukken loopt ie niet goed mee.quote:
Dat komt omdat er topics zijn geopend met [RADIO ONZ] tag maar die niet bij deze reeks horenquote:
You faggot. Je zou nog kunnen zien dat dat over een fagot gaat ofzo, naast de hobo maar je daar uit weten te lullen is erg lastig.quote:
is het fantastisch!quote:
ooh lamaquote:
ben je er weer ?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:48 schreef MissBullshit het volgende:
![]()
![]()
![]()
de smsjes
![]()
![]()
![]()
hij fapt op haar zegtie
![]()
![]()
lolquote:Op zondag 23 januari 2011 16:48 schreef MissBullshit het volgende:
![]()
![]()
![]()
de smsjes
![]()
![]()
![]()
hij fapt op haar zegtie
![]()
![]()
De normale uitzending.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond van 7 tot 8 nog eens koelkast
een gedichtje?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef mc-Piel het volgende:
Ik weet gewoon niet wat ik moet posten jongens
Ik ben een beetje inspiratieloos denk ik.. en brank
post goatsequote:Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef mc-Piel het volgende:
Kan gebeuren tochquote:Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef mc-Piel het volgende:
brank, middeltje ertegen hebben ?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef mc-Piel het volgende:
Heul niet, ik maak alleen persoonlijke als ik daar behoefte aan hebquote:
Swj zou dan zeggen; 'dan post je niets'quote:Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef mc-Piel het volgende:
o okquote:Op zondag 23 januari 2011 16:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heul niet, ik maak alleen persoonlijke als ik daar behoefte aan heb
Ja godverdomme nick kom jij me dan wat hertogjes brengen? Ik zit zonder geld na gisteravond.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
brank, middeltje ertegen hebben ?
BIER DRINKEN!
Daar heeft ie wel een beetje gelijk mee hè.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:52 schreef Swomp het volgende:
[..]
Swj zou dan zeggen; 'dan post je niets'
Ja niet posten om het posten foei.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:52 schreef Swomp het volgende:
[..]
sorry man, merel heeft me gebroken achter gelatenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja godverdomme nick kom jij me dan wat hertogjes brengen? Ik zit zonder geld na gisteravond.
Maar SwJ doet altijd zo tegen mijquote:Op zondag 23 januari 2011 16:52 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ah, jij was die Justin Bieberquote:
Meen je die?! Wat heeft ze gedaanquote:Op zondag 23 januari 2011 16:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
sorry man, merel heeft me gebroken achter gelaten
?quote:
ja ze ging tekeer johquote:Op zondag 23 januari 2011 16:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Meen je die?! Wat heeft ze gedaan!?
Goed opgebouwde zin!quote:
wat voor auto reed ze?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja ze ging tekeer joh
niet normaal, ik kon der niet bijhouden!
ze is echt verschrikkelijk pro in gt5
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
De enige echt goeie versie van Bitter sweet symphony
QFT !quote:Op zondag 23 januari 2011 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
''Let me tell you one time!'''quote:
jonge ze reed in mn minoltaquote:Op zondag 23 januari 2011 16:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
wat voor auto reed ze?
Je had d'r zeker de minicooper gegeven of noh?
Dat is ook waar het fout gaat.
Seri?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die van The Verve is ook gejat hoor.
Hmm.. niks tegen te beginnen helaas.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
jonge ze reed in mn minoltaen ik in een fiat 500, ik dacht die bakt er niets van
''There's gonna be one less lonely girl ( one less lonely girl) .. ''quote:
inderdaad, k heb al afgesproken, als ik win dan gaat ze karaoke doenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hmm.. niks tegen te beginnen helaas.
Ik voel je pijn, je revanche komt nog wel een keer!
Heeeee man!quote:
You know you love mequote:
Rot nou eens op met dat dingquote:
Had ik het nog goed ookquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:58 schreef Metonae het volgende:
[..]
Rot nou eens op met dat dingPestkop.
jbquote:Op zondag 23 januari 2011 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
You know you love me
I know you care
Just shout whenever
And I'll be there
You want my love
You want my heart
And we would never, ever, ever be apart
Are we an item
Girl quit playing
We're just friends
What are you saying
Said there's another one
Look right in my eyes
My first love broke my heart
For the first time
And I was like
Baby baby baby, oooooh
Like baby baby baby, noooooooo
Like baby baby baby, oooooh
I thought you'd always be mine mine
Baby baby baby, oooooh
I thought you'd always be mine, mine
Oh, for you, I would have done whatever
And I just can't believe, we ain't together
and wanna play it cool, for I'm losing you
I'll buy you anything
I'll buy you any ring
And I'm in pieces
Baby, fix me
And then you shake me
Till you wake me
From this bad dream
I'm going down down down, down
Now just can't believe
My first love won't be around
And I'm like
Baby baby baby, oooooh
Baby baby baby, oooooh
I thought you'd always be mine, mine
Luda, when I was 13 I had my first love,
There was nobody that compared to my baby
And nobody came between us, no-one could ever come above
She had me going crazy, oh I was star-struck,
She woke me up daily, dont need no Starbucks.
She made my heart pound, I skip a beat when I see her in the street and
at school on the playground but I really wanna see her on the weekend.
She knows she got me dazing cause she was so amazing
and now my heart is breaking but I just keep on saying.
Baby baby baby, oooooh
Baby baby baby, oooooh
I thought you'd always be minee.
Massage?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
OH! wat heb ik een spierpijn
en OH! wat moet ik ngo veeel leren!
Kerelquote:Op zondag 23 januari 2011 16:58 schreef trolololo het volgende:
[..]
jb
gisteren was er ook een leuk meisje wat ook met zo'n flikker met een JB kapsel ging dansen![]()
Ging er iemand met jou dansen?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:58 schreef trolololo het volgende:
[..]
jb
gisteren was er ook een leuk meisje wat ook met zo'n flikker met een JB kapsel ging dansen![]()
Je moet ophouden mij te pesten!quote:
In mijn kuiten en bovenbenen graag...quote:
En dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:59 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je moet ophouden mij te pesten!
..Anders stuur ik Koelkast op je af
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:58 schreef trolololo het volgende:
[..]
jb
Dat wel ja, maar het was nou niet echt geweldigquote:
Oh ik dacht dat je op jezelf doelde.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:00 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar het was nou niet echt geweldig
Laatste keer dat ik daar geweest ben...
Was je in de Blue Oyster?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:00 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar het was nou niet echt geweldig
Laatste keer dat ik daar geweest ben...
Ik kan geen hw doen want we mochten vrijdag niet bij onze kluisquote:Op zondag 23 januari 2011 17:00 schreef JApieman het volgende:
Ik moet 5 hoofdstukken wiskunde lerenen 70 bladzijdes aardrijkskunde.
Niks mis mee als je er zo uitzietquote:Op zondag 23 januari 2011 16:58 schreef trolololo het volgende:
[..]
jb
Waarom post je mijn hyves foto'squote:Op zondag 23 januari 2011 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks mis mee als je er zo uitziet
[ afbeelding ]
Of als Onorigineel.
Proefwerk week.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:00 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik kan geen hw doen want we mochten vrijdag niet bij onze kluis
Veel plezier
haha,quote:Op zondag 23 januari 2011 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks mis mee als je er zo uitziet
[ afbeelding ]
Of als Onorigineel.
Komt goed.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
In mijn kuiten en bovenbenen graag...
en mijn rug..
Ya, over 2 dagen hoop ik dat ik het niet meer voelquote:
Rond 8'en?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:02 schreef trolololo het volgende:
Zeg sabine, hoe laat meeten we om het nieuws te maken?
20:30? ofzo?
Of eerder?
Zeg maar wat jij het beste vindt.
stiekem misschien welquote:Op zondag 23 januari 2011 17:03 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
kan knetters huis toch niet in de brand stekuh
Ben er met een half uurtjequote:
Dn masseer ik je gewoon weer.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ya, over 2 dagen hoop ik dat ik het niet meer voel
Want dan moet ik weer...
Lekker hoor, net als hutspot!quote:
Hutspot, wortelstamp.. prachtig spul!quote:
Dag stein!quote:
elke dinsdag, donderdag, vrijdag en zondag?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dn masseer ik je gewoon weer.
Ik vind dat we binnekort wel een keer zuurkool mogen eten bij julliequote:
Ik doe het graagquote:Op zondag 23 januari 2011 17:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
elke dinsdag, donderdag, vrijdag en zondag?
Dat is wel lief van je
gelukkig nietquote:
Beschuitje eten?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks mis mee als je er zo uitziet als Onorigineel.
Popje is vergeten zuurkool te halenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:04 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ben er met een half uurtjeIk wil ook zuurkool.
Zo wil ik het horenquote:
Over de knie ermee!quote:Op zondag 23 januari 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Popje is vergeten zuurkool te halen![]()
We hebben dus alleen aardappels, worst en jus
Dus nu even snel heen en weer![]()
God straft meteen!quote:Op zondag 23 januari 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eten wat de pot schaft!quote:Op zondag 23 januari 2011 17:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hutspot, wortelstamp.. prachtig spul!
Maar zuurkool..
Als indo hoor je die meuk niet te eten.
Hier gewoon Soto ayam ofzo
Het is zondag. Winkels zijn dicht?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus nu even snel heen en weer![]()
Ik heb niks aan de instellingen gedaan want eerst had ik geen piep namelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 17:07 schreef Onorgineel het volgende:
Zet de microfoon anders iets harder en zorg dat 't niet zo rondzingt
Even naar z'n moestuintje, kool oogsten, dan bacterien d'rbij, in het zuur etc.quote:
Ik kan alles wel luisteren.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:08 schreef Zokunen het volgende:
En toch is dit ook wel lekker
Waarom heb ik zo'n brede muzieksmaak
Ik weet niet in wat voor gristendorp jij woont...quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:08 schreef Zokunen het volgende:
Hier zijn ze van 4-6 open op zondag (althans een deel)
de AH hier van 4-8 op zondagquote:Op zondag 23 januari 2011 17:08 schreef Zokunen het volgende:
Hier zijn ze van 4-7 open op zondag (althans een deel)
Hoogeveen. Niet echt een gristendorp...quote:Op zondag 23 januari 2011 17:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor gristendorp jij woont...
Nick, wanneer ga je weer is draaien?quote:
quote:
Niet als je hem ieder kwartier hoort..quote:
www.koopzondagen.netquote:Op zondag 23 januari 2011 17:09 schreef Onorgineel het volgende:
hier zijn de winkels soms wel en soms niet op zondag open, dus 't is altijd op de gok
Kenje Scott Lietmeijer?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:09 schreef Metonae het volgende:
[..]
Hoogeveen. Niet echt een gristendorp...
...wel een gewoon dorp though
Ik luister nog maar net sinds gisteren ofzo.. dus nog niet zo vaak gehoordquote:Op zondag 23 januari 2011 17:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niet als je hem ieder kwartier hoort..
geen idee manquote:Op zondag 23 januari 2011 17:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nick, wanneer ga je weer is draaien?
Dan snap ik dat hij nog wel om aan te horen isquote:Op zondag 23 januari 2011 17:11 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
Ik luister nog maar net sinds gisteren ofzo.. dus nog niet zo vaak gehoord
Iers als ik me niet vergisquote:Op zondag 23 januari 2011 17:12 schreef Driepink het volgende:
dit is mongoolse volkmuziek
wat een herrieik ben ff weg
Dan kunnen we hieruit concluderen dat ierse muziek kut is..quote:
OI! Niet waar, The dubliners bijv zijn/waren coolquote:Op zondag 23 januari 2011 17:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan kunnen we hierbij concluderen dat ierse muziek kut is..
Doesn't ring a bellquote:Op zondag 23 januari 2011 17:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
OI! Niet waar, The dubliners bijv zijn/waren cool
Ik nu welquote:Op zondag 23 januari 2011 17:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Kennen jullie dat gevoel, Dat dat je eht liefst alle boeken zou willen opeten en dat je dan de kennis ervan krijgt?
Lijkt me een geweldige uitvinding...
kan je The wild rover bijvoorbeeld nietquote:
Nee, nooit gehad..quote:Op zondag 23 januari 2011 17:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Kennen jullie dat gevoel, Dat dat je eht liefst alle boeken zou willen opeten en dat je dan de kennis ervan krijgt?
ik leer toch liever dan dat ik een heel boek naar binnen zou moeten werkenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
1: neequote:Op zondag 23 januari 2011 17:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
kan je The wild rover bijvoorbeeld niet
wacht maar als je van de basisschool afkomtquote:Op zondag 23 januari 2011 17:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ik leer toch liever dan dat ik een heel boek naar binnen zou moeten werken
sowieso, dan heb je de kennis en dan kan je de toets niet maken omdat je te ziek bent
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
wacht maar als je van de basisschool afkomt
D'r is zo'n fabeltje, waar ze zeggen dat als je je boeken onder je kussen legt voor een tentamen, al het stof zo in je hoofd transporteert'.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Vandaag maar is proberen.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
D'r is zo'n fabeltje, waar ze zeggen dat als je je boeken onder je kussen legt voor een tentamen, al het stof zo in je hoofd transporteert'.
Nee, dat kan niet werken!quote:Op zondag 23 januari 2011 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
D'r is zo'n fabeltje, waar ze zeggen dat als je je boeken onder je kussen legt voor een tentamen, al het stof zo in je hoofd transporteert'.
Een radio aanzetten die allemaal informatie verteld terwijl je slaapt, dan neem je onbewust alle informatie op.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is wel echt zo toch.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Een radio aanzetten die allemaal informatie verteld terwijl je slaapt, dan neem je onbewust alle informatie op.
Omelette du fromage!quote:Op zondag 23 januari 2011 17:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
nee ik heb de basisschool nooit afgemaakt en leef op straatquote:Op zondag 23 januari 2011 17:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
wacht maar als je van de basisschool afkomt
Dat werkt alleen onderwater, met behulp van osmose!quote:Op zondag 23 januari 2011 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Oke, jammer.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Niet, hadden ze getest op de TELEFIESIE, werkt niet.
lolquote:
Waar betaal je al die haarmiddeltjes dan van?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:17 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
nee ik heb de basisschool nooit afgemaakt en leef op straat
Lady Gagaquote:Op zondag 23 januari 2011 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Spaghetti draait toffe mainstream.
quote:
Thnxquote:Op zondag 23 januari 2011 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Spaghetti draait toffe mainstream.
Lets hope it is a trollquote:Op zondag 23 januari 2011 17:19 schreef Zokunen het volgende:
Ik vind Gaga niet eens zo heel vervelend
ik ook niet bahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |