IK NIET!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat iedereen haat op deze muziek
Nee man! Ik niet! Je bent de grootste baas die er is, vandaag heb je bewezen een goede muzieksmaak te hebben.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat iedereen haat op deze muziek
Ik heb een zeer ruime smaak, alleen het harde gitaarwerk ligt me niet en zeikerige top 40 ook niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee man! Ik niet! Je bent de grootste baas die er is, vandaag heb je bewezen een goede muzieksmaak te hebben.
Klinkt het zelfdequote:Op zondag 23 januari 2011 16:46 schreef djkoelkast het volgende:
Ze hebben er "hobo's" van gemaakt omdat homo's niet mocht
ja daar klopt nooit iets vanquote:Op zondag 23 januari 2011 16:46 schreef kdrietjeh het volgende:
Totaal aantal topics: 404
Totaal aantal posts: 115414
Laatste update op 23-01-2011 16:45
.....
en dan?quote:
Als mensen niet op de "open nieuw topic" knop drukken loopt ie niet goed mee.quote:
Dat komt omdat er topics zijn geopend met [RADIO ONZ] tag maar die niet bij deze reeks horenquote:
You faggot. Je zou nog kunnen zien dat dat over een fagot gaat ofzo, naast de hobo maar je daar uit weten te lullen is erg lastig.quote:
is het fantastisch!quote:
ooh lamaquote:
ben je er weer ?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:48 schreef MissBullshit het volgende:
![]()
![]()
![]()
de smsjes
![]()
![]()
![]()
hij fapt op haar zegtie
![]()
![]()
lolquote:Op zondag 23 januari 2011 16:48 schreef MissBullshit het volgende:
![]()
![]()
![]()
de smsjes
![]()
![]()
![]()
hij fapt op haar zegtie
![]()
![]()
De normale uitzending.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond van 7 tot 8 nog eens koelkast
een gedichtje?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef mc-Piel het volgende:
Ik weet gewoon niet wat ik moet posten jongens
Ik ben een beetje inspiratieloos denk ik.. en brank
post goatsequote:Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef mc-Piel het volgende:
Kan gebeuren tochquote:Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef mc-Piel het volgende:
brank, middeltje ertegen hebben ?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef mc-Piel het volgende:
Heul niet, ik maak alleen persoonlijke als ik daar behoefte aan hebquote:
Swj zou dan zeggen; 'dan post je niets'quote:Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef mc-Piel het volgende:
o okquote:Op zondag 23 januari 2011 16:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heul niet, ik maak alleen persoonlijke als ik daar behoefte aan heb
Ja godverdomme nick kom jij me dan wat hertogjes brengen? Ik zit zonder geld na gisteravond.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
brank, middeltje ertegen hebben ?
BIER DRINKEN!
Daar heeft ie wel een beetje gelijk mee hè.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:52 schreef Swomp het volgende:
[..]
Swj zou dan zeggen; 'dan post je niets'
Ja niet posten om het posten foei.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:52 schreef Swomp het volgende:
[..]
sorry man, merel heeft me gebroken achter gelatenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja godverdomme nick kom jij me dan wat hertogjes brengen? Ik zit zonder geld na gisteravond.
Maar SwJ doet altijd zo tegen mijquote:Op zondag 23 januari 2011 16:52 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ah, jij was die Justin Bieberquote:
Meen je die?! Wat heeft ze gedaanquote:Op zondag 23 januari 2011 16:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
sorry man, merel heeft me gebroken achter gelaten
?quote:
ja ze ging tekeer johquote:Op zondag 23 januari 2011 16:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Meen je die?! Wat heeft ze gedaan!?
Goed opgebouwde zin!quote:
wat voor auto reed ze?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja ze ging tekeer joh
niet normaal, ik kon der niet bijhouden!
ze is echt verschrikkelijk pro in gt5
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
De enige echt goeie versie van Bitter sweet symphony
QFT !quote:Op zondag 23 januari 2011 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
De enige echt goeie versie van Bitter sweet symphony
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |