Overmorgen een nieuwe kans dusquote:Op maandag 24 januari 2011 16:05 schreef loveli het volgende:
Motorvrouw van het jaar Sandra den Dikken en ik ben te laat zie ik
Helemaal top, bedankt!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:14 schreef Sounddragon het volgende:
OK, gefeliciteerd allebei, als het goed is hebben jullie beiden een PM met de code ontvangen waarmee je de kaarten kunt bestellen; veel plezier ermee![]()
Wohoquote:Op maandag 24 januari 2011 16:28 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Heel erg bedankt
Zitten midden in een verhuizing/verbouwing, dus naar een beurs gaan samen tussendoor is meer dan welkom, al die verbouwingsstress even kwijtraken![]()
Zou een optie kunnen zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
Veel plezier ermee
Ik ga zelf ook, samen met Anne, misschien valt er nog wat te meeten
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:58 schreef JK1982 het volgende:
Oordoppen?
Edit: Gehoorbescherming van Noizezz idd..
Jep, good answersquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:59 schreef Rappetor het volgende:
Noizezz het nieuwe merk gehoorbescherming
Mis ik iets ofzo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Jep, good answers![]()
Ik ga jullie PMen; gefeliciteerd
Je hebt gelijk, jouw edit was voor ide andere 2. wat jou officieel de winnaar maakt, en Rappetor de nummer 2quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:03 schreef JK1982 het volgende:
![]()
[..]
Mis ik iets ofzo?
Volgens mij waren Beach en ik de eerste 2..
Er staat toch duidelijk: Wat is/zijn dit?
Da's niet raar, je moet er nog wel een béétje moeite voor doen hequote:
Ik heb gewoon antwoord gegeven op wat het is, maar goed.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's niet raar, je moet er nog wel een béétje moeite voor doen he
Ah, dat vind ik leuk zeg.. Fok! hartstikke bedankt!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, jouw edit was voor ide andere 2. wat jou officieel de winnaar maakt, en Rappetor de nummer 2![]()
Jammer maar helaas voor Staartaap, overmorgen weer een kans bij vraag nummer 3
Zie hierboven.. Misschien wel even handig om in de gaten te houden, om verwarring/teleurstelling etc. te voorkomen.. Want in principe heeft Beach een juist antwoord gegeven op de (prijs)vraag..quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's niet raar, je moet er nog wel een béétje moeite voor doen he
Graag gedaan; het is altijd leuk om Sinterklaas te spelen met andermans goodiesquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:38 schreef JK1982 het volgende:
Daar heb jij weer gelijk in..
Anyway, helemaal duidelijk nu. Super bedankt voor de PM!
Dat zeggen we nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:24 schreef Jimbo het volgende:
Hoe laat ongeveer ?t gaat elke x veel te snel ! haha
hoe moet ik dan daar gratis heen om vervolgens veel te veel geld uit te geven aan een motor en alle accesoiresquote:
Hoelaatquote:
quote:
Middagdutje?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:35 schreef sander89 het volgende:
Ooh morgen pas, dan kan ik nog even slapen.
Oeh stille hintquote:
Welnee joh, I'm just rattling the cage; wel meteen 45 views op één postquote:
Tuurlijk!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee joh, I'm just rattling the cage; wel meteen 45 views op één post
quote:
Goed idee, maar niet vandaag dan natuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Volgens mij komt die vraag gewoon om 00:01 uur.
Nee, over ongeveer 2 uur en 39 minutenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed idee, maar niet vandaag dan natuurlijk!
Dat is slechts iedere 5 seconden, nu ben ik 4 seconden sneller!quote:
Vandaar dat het je 16 minuten heeft gekost om op MoBlo te reagerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is slechts iedere 5 seconden, nu ben ik 4 seconden sneller!
Gelukkig ben ik werkeloos dus dat is voor mij geen probleem!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:10 schreef Bart het volgende:
Godver ik ben de hele nacht wakker gebleven, waarom hebben jullie die vraag niet gesteld.
Nu moet ik werken en kan ik niet de hele tijd F5'en.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Vandaar dat het je 16 minuten heeft gekost om op MoBlo te reageren
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:10 schreef Bart het volgende:
Nu moet ik werken en kan ik niet de hele tijd F5'en.
Vette mazzelpikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:43 schreef Staartaap het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik werkeloos dus dat is voor mij geen probleem!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Vette mazzelpik. Ik wou dat ik dat ook was
.
Ja natuurlijk! WW is ook niet slecht tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:51 schreef Beach het volgende:
[..]
zodat je twee kaartjes twv 13 euro kan winnen?
quote:
Mag jij als crew wel meedoenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
en dan winnen er straks twee mensen met nog geen enkele post in dit topic
Die hebben tenminste braaf op de volg-knop geklikt, in plaats van die nutteloze posts hieroquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
en dan winnen er straks twee mensen met nog geen enkele post in dit topic
pesten is leukerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Die hebben tenminste braaf op de volg-knop geklikt, in plaats van die nutteloze posts hiero.
Oh, maar van je salaris als mod moet je wel twee kaartjes kunnen kopen.quote:
GMTAquote:
Zonder nutteloze posts was FOK niet zo succesvol als het nu isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Die hebben tenminste braaf op de volg-knop geklikt, in plaats van die nutteloze posts hiero.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:20 schreef Sounddragon het volgende:
Er zijn nog 10 setjes van 2 kaarten te verdelen, dus nog kansen zat
WTFquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:00 schreef Staartaap het volgende:
- Transanatolia
- Heroes Legend
- Libya Rally
- Oost Europa Rally / Alentejo Rally
- Transanatoliaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:00 schreef Sounddragon het volgende:
Vraag 3:
De Motorbeurs heeft een speciale Motor Rally Stage; op deze stage zullen 4 organisatoren van grote rally's zich presenteren. Wij zoeken :
de namen van deze 4 Rally's
[ afbeelding ]
Weet je het goede antwoord ?? post het a.s.a.p. hier in het topic; de eerste 2 posters met het goede antwoord krijgen ieder een code waarmee je 2 kaarten kunt bestellen via de site van www.motorbeursutrecht.nl
Succes !!
Mjah, maar 21 seconden is wel heeeeeel snelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:07 schreef Staartaap het volgende:
Voor een werkeloze had ik ze toch best snel gevonden al zeg ik het zelf! Zo zie je maar weer als je fris en uitgeslapen bent kun je er snel bij zijn!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:07 schreef Sounddragon het volgende:
Staartaap heeft die site uit zijn hoofd geleerd volgens mijen latevogel was helemaal niet té laat
PM's komen eraan, gefeli met de kaarten
Dus je zegt dat degene die gewonnen hebben geen sociaal leven hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:09 schreef Dengaman het volgende:
Mag ik eerlijk zeggen dat dit concept echt ruk is?
Zo hebben andere die wél een sociaal leven hebben geen enkele kans zeg maar...
Want nu is het F5'en tot er een antwoord is en degene die 'm het snelste copy paste is mede winnaar... Doe dan gewoon iedere dag iemand...
Jij beweert dat iemand die 21 sec kan reageren dat wel heeft ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:13 schreef Syd het volgende:
[..]
Dus je zegt dat degene die gewonnen hebben geen sociaal leven hebben
Je hebt gelijk ook!, en veel plezier ermeequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:17 schreef Staartaap het volgende:
FOK hartstikke bedankt voor de kaarten! Ik ga nu mijn sociale leven weer oppakken!
Goed gelezen in mijn postquote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef Coke. het volgende:
Transalp Club Nederland
Bestaat 20 jaar.
omg ik had het eerst fout haha.
Is dat erg?
Er stonden twee dingen bij die stand als je op de deelnemerslijst kijkt.quote:
Mjah, ik was nét te laat met knippen hehehequote:
Je mag mij ook bedanken hoor!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:13 schreef Coke. het volgende:
Haha oh ik voel me heel gemeen nu. Maar yayDanku.
Graag gedaanquote:
Je hebt geluk. Paxlie is uitgesloten van deelname omdat ie Weblogger isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:08 schreef retuow82 het volgende:
Detlef de Kriek..... Er is toevallig geen setje extra kaartjes die deze ronde wordt weggegeven?
Ik ga sowieso. Zal waarschijnlijk vrijdagmiddag worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:18 schreef retuow82 het volgende:
Bedankt Anne!
@Paxlie, ik ga denk ik op zaterdag, mocht je er alsnog heen gaan trakteer ik je op een biertje.
dit dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:10 schreef Wolve000 het volgende:
Was een vroege vandaag! Donderdag weer een kans...
hahahahaquote:
Ik haalde de posts weg; dat gaat sneller als het antwoord edittenquote:
bedankt hequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik haalde de posts weg; dat gaat sneller als het antwoord editten![]()
Beach en Densmee; jullie geduld en doorzettingsvermogen wordt beloond
Ik denk dat de eerste 2 gewoon winnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
ik denk dat steeds hetzelfde antwoord in een ander jasje stoppen niet echt helpt.
Hij haalde het net weg zei ie....quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
ik denk dat steeds hetzelfde antwoord in een ander jasje stoppen niet echt helpt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Louis v.d. Pol Motoronderdelen
Gefeliciteerd allebeiquote:
Helaas... te laatquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
Aan alle winnaars;
Uiteraard nogmaals: GEFELICITEERD !![]()
Veel plezier op de beurs, dagverslagen met veel foto's zijn uiteraard welkom !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |