Mis ik iets ofzo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Jep, good answers![]()
Ik ga jullie PMen; gefeliciteerd
Je hebt gelijk, jouw edit was voor ide andere 2. wat jou officieel de winnaar maakt, en Rappetor de nummer 2quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:03 schreef JK1982 het volgende:
![]()
[..]
Mis ik iets ofzo?
Volgens mij waren Beach en ik de eerste 2..
Er staat toch duidelijk: Wat is/zijn dit?
Da's niet raar, je moet er nog wel een béétje moeite voor doen hequote:
Ik heb gewoon antwoord gegeven op wat het is, maar goed.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's niet raar, je moet er nog wel een béétje moeite voor doen he
Ah, dat vind ik leuk zeg.. Fok! hartstikke bedankt!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, jouw edit was voor ide andere 2. wat jou officieel de winnaar maakt, en Rappetor de nummer 2![]()
Jammer maar helaas voor Staartaap, overmorgen weer een kans bij vraag nummer 3
Zie hierboven.. Misschien wel even handig om in de gaten te houden, om verwarring/teleurstelling etc. te voorkomen.. Want in principe heeft Beach een juist antwoord gegeven op de (prijs)vraag..quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's niet raar, je moet er nog wel een béétje moeite voor doen he
Graag gedaan; het is altijd leuk om Sinterklaas te spelen met andermans goodiesquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:38 schreef JK1982 het volgende:
Daar heb jij weer gelijk in..
Anyway, helemaal duidelijk nu. Super bedankt voor de PM!
Dat zeggen we nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:24 schreef Jimbo het volgende:
Hoe laat ongeveer ?t gaat elke x veel te snel ! haha
hoe moet ik dan daar gratis heen om vervolgens veel te veel geld uit te geven aan een motor en alle accesoiresquote:
Hoelaatquote:
quote:
Middagdutje?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:35 schreef sander89 het volgende:
Ooh morgen pas, dan kan ik nog even slapen.
Oeh stille hintquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |