Dus je zegt dat degene die gewonnen hebben geen sociaal leven hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:09 schreef Dengaman het volgende:
Mag ik eerlijk zeggen dat dit concept echt ruk is?
Zo hebben andere die wél een sociaal leven hebben geen enkele kans zeg maar...
Want nu is het F5'en tot er een antwoord is en degene die 'm het snelste copy paste is mede winnaar... Doe dan gewoon iedere dag iemand...
Jij beweert dat iemand die 21 sec kan reageren dat wel heeft ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:13 schreef Syd het volgende:
[..]
Dus je zegt dat degene die gewonnen hebben geen sociaal leven hebben
Je hebt gelijk ook!, en veel plezier ermeequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:17 schreef Staartaap het volgende:
FOK hartstikke bedankt voor de kaarten! Ik ga nu mijn sociale leven weer oppakken!

Goed gelezen in mijn postquote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef Coke. het volgende:
Transalp Club Nederland
Bestaat 20 jaar.
omg ik had het eerst fout haha.
Is dat erg?
Er stonden twee dingen bij die stand als je op de deelnemerslijst kijkt.quote:
Mjah, ik was nét te laat met knippen hehehequote:
Je mag mij ook bedanken hoor!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:13 schreef Coke. het volgende:
Haha oh ik voel me heel gemeen nu. Maar yayDanku.
Graag gedaanquote:

Je hebt geluk. Paxlie is uitgesloten van deelname omdat ie Weblogger isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:08 schreef retuow82 het volgende:
Detlef de Kriek..... Er is toevallig geen setje extra kaartjes die deze ronde wordt weggegeven?
Ik ga sowieso. Zal waarschijnlijk vrijdagmiddag worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:18 schreef retuow82 het volgende:
Bedankt Anne!
@Paxlie, ik ga denk ik op zaterdag, mocht je er alsnog heen gaan trakteer ik je op een biertje.
dit dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:10 schreef Wolve000 het volgende:
Was een vroege vandaag! Donderdag weer een kans...
hahahahaquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |