Laterquote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef trolololo het volgende:
Ik ga er weer even vandoor...
Leef jullie uit!
Vanavond gaan Sabine en ik het nieuws samen doen![]()
sorryquote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
Mij!
tss mij een poos negeren op msn
DVquote:Op zondag 23 januari 2011 16:04 schreef Franneh het volgende:
dat moet wel dj koehkahst zijn.
Wie zegt dat?
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:04 schreef trolololo het volgende:
[..]
Toen ze hem zag is ze gillend weggerend
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef trolololo het volgende:
Ik ga er weer even vandoor...
Leef jullie uit!
Vanavond gaan Sabine en ik het nieuws samen doen![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:05 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
en daar ging je kans op naaktfoto's
Niet TE vaakquote:Op zondag 23 januari 2011 16:09 schreef Driepink het volgende:
deze muziek is zo geweldig!
koelkast dit MOET je vaker doen
waarom zo'n topic?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:05 schreef trolololo het volgende:
[ONZ Radio] Show hier je studio!
Kan de TS deze even in de OP zetten?
Bij voorbaat dank
Ben jij die ene met de muppet stem?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:10 schreef dragems het volgende:
ja hoor ik kom weer op het verkeerde moment
Inderdaad.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:10 schreef dragems het volgende:
ja hoor ik kom weer op het verkeerde moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:11 schreef JApieman het volgende:
Ik ga lekker wiskunde leren.![]()
Doei
Doei JesseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Doei
Veel plezier dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben wel aardig
Doei
hahahaha veel plezier hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ha
ha
.
Doei
Goed planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonieme tievesclown
komhier plassenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:12 schreef Franneh het volgende:
ik moet plassen weer maar geen zin.. ook al mis ik toch niks.
wodka red bull was hetquote:Op zondag 23 januari 2011 16:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
komhier plassen
krijg je gelijk een wijntje
Effe raggequote:Op zondag 23 januari 2011 16:16 schreef Ragboer het volgende:
Leuke muziek meneer de DJ. Ik ben erg blij!
zo jij zit er snel boven opquote:Op zondag 23 januari 2011 16:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Posten om te posten is niet de bedoeling.
O.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga naar het voetbal topic.
Het is hier geen twitter, anders gooit SwJ het dicht.
Wel. Waarom zou ik anders posten?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja, inderaad. Lekkere binnenkomer zeg zo na de overwinning. Ik blijf Koelkast de meeste professionele DJ vinden van allen.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:17 schreef Driepink het volgende:
dit setje, ff zonder dollen, koelkast ga ALSJEBLIEFT NOG 4 UUR DOOR HIERMEE _o_
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Om een gesprek/discussie te voeren met iemand bijvoorbeeld.
Fijn. Waarover gaan we een gesprek voeren, waarde vrind?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Om een gesprek/discussie te voeren met iemand bijvoorbeeld.
Wat doe jij bitcherig tegen mij.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
normaal.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:21 schreef Franneh het volgende:
[..]
Wat doe jij bitcherig tegen mij.
Ik doelde op dat er normaal al 3 pagina's vol waren.
Ik giechelde.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:21 schreef Graseter het volgende:
Ik wil niet in een van de gaten van SwJ zitten.
En daarom is het zo rustigquote:
Dat is 'normaal'? De pagina's hoeven niet per se binnen een bepaalde tijd vol te zijn. Als er niets valt te posten, dan post je niets.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:21 schreef Franneh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:21 schreef Franneh het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n moderator standpunt. Mooie discussie wederom.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is 'normaal'? De pagina's hoeven niet per se binnen een bepaalde tijd vol te zijn. Als er niets valt te posten, dan post je niets.
Deze maand iets minder vrees ik, ik haal m'n slotjesquotum niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En je krijgt er ook nog eens voor betaald.
Maar dit topic valt onder (onzin voor je leven)?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is 'normaal'? De pagina's hoeven niet per se binnen een bepaalde tijd vol te zijn. Als er niets valt te posten, dan post je niets.
Hakkuh en Hardstylequote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef Graseter het volgende:
Ik vind dat er wel genoeg hardcore/hardstyle wordt gedraaid.
maar dit is happy hardcorequote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef Graseter het volgende:
gelukkig vroeg niemand wat aan jouquote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef Graseter het volgende:
Mag ik je slotjesquotum zien dan? Loquote:Op zondag 23 januari 2011 16:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Deze maand iets minder vrees ik, ik haal m'n slotjesquotum niet.
Koelkast ging hier echte bazen oude hardcore draaien.quote:
moet ik je even bijstaan met dat punt ? ik wil best even 2 of 3 bagger topics voor je openenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Komt omdat de grootste baggeraars nu in Radio ONZ zittenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Worden mods betaald? Ff serieus?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Aha, daarom zit je zo te haten op ONZ Radio.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Boehoequote:Op zondag 23 januari 2011 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hakkuh en Hardstyle
totaal verschillend
neem mijn woorden niet ZO serieus..quote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Tis wat.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet perse happy hoor, maar gewoon old school, happy is toch wel anders imho.quote:
Neem mij wel serieus.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:24 schreef Franneh het volgende:
[..]
neem mijn woorden niet ZO serieus..
Volgens mij zei hij nog net "Fuck happy"!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:24 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Niet perse happy hoor, maar gewoon old school, happy is toch wel anders imho.
moesten die bagger topics er nou komen of niet? voor je slotjes quota?quote:
Dat doe ik toch.quote:
O ja, ik moet ook nog aan mijn ban-aanvraag quotum komen voor deze maand.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
moesten die bagger topics er nou komen of niet? voor je slotjes quota?
zolang ik maar geen ban krijg
Ik had het wel gezien. Gvd die t had daar NIKS te zoeken.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef trolololo het volgende:
[..]
Word je ontslagen als je een tijdje je slotjesquotum niet haalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Dan draai ikquote:Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat doe ik toch.
Wanneer is dit afgelopen? 17.00? En wie draait er dan?
PAINT IT BLACK VERSIE MAAKT HET DAN WEL WEER GOED
Al die blauwe tagjes, die gasten kan je bannen.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
O ja, ik moet ook nog aan mijn ban-aanvraag quotum komen voor deze maand.
MOET IK OOK NOG EENS 12 KLOONS MAKEN?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Passieve vormen blijven lastigquote:Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had het wel gezien. Gvd die t had daar NIKS te zoeken.
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef Swomp het volgende:
Ik zei laatst hier dat ik hardstyle meer begon te waarderen... maar te veel van deze hardcore shit vind ik niet echt geweldig...450 hardcore nummers...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat moeilijk lukken aangezien mods niet kunnen bannen.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef Swomp het volgende:
Ik zei laatst hier dat ik hardstyle meer begon te waarderen... maar te veel van deze hardcore shit vind ik niet echt geweldig...Hij kijkt stil naar ons topic...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wel aanvragenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gaat moeilijk lukken aangezien mods niet kunnen bannen.
Ban-aanvraag. Knuppel.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daarom staat er ook 'ban-aanvraag', oftewel het aanvragen van een ban.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
dj koehkahstquote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef kdrietjeh het volgende:
Bazenmuziek, dat moet wel djkoelkast zijn.
Tss.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daarom staat er ook 'ban-aanvraag', oftewel het aanvragen van een ban.
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Beetje van alles wat, maar voornamelijk dance/trance.
IK HAD AANVRAAG NIET GELEZEN, HOEF JE NIET GELIJK TE SLAAN, SCHOPPEN EN SPUGEN.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daarom staat er ook 'ban-aanvraag', oftewel het aanvragen van een ban.
GVD LESEN DN JONGUHquote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
IK HAD AANVRAAG NIET GELEZEN, HOEF JE NIET GELIJK TE SLAAN, SCHOPPEN EN SPUGEN.
Je vergeer knijpen (N)quote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
IK HAD AANVRAAG NIET GELEZEN, HOEF JE NIET GELIJK TE SLAAN, SCHOPPEN EN SPUGEN.
Nee, daarvoor moet je bij twitter en msn zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus, onzin voor je leven, dan mag twitter en msn toch wel!?
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je bij twitter en msn zijn.
Thunderdome XX (cd1 nr2)quote:Op zondag 23 januari 2011 16:28 schreef Watertornado het volgende:
Uit welke TD komt dit eigenlijk? 15+?
Wat jammer dat je het negatief opvat. Ben je zo onzeker.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
' sabine zegt (16:28):
Ik mag Franneh niet
Bart zegt (16:28):
sla haar
quote:
Hoe moet je zoiets nou positief opvattenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:29 schreef Franneh het volgende:
[..]
Wat jammer dat je het negatief opvat. Ben je zo onzeker.![]()
Ik bedoelde het goed hoor.
Dromenvangertje is DE shit.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:30 schreef Driepink het volgende:
franneh is de shitniet fokken met mijn homie franneh jwz
Eens !quote:Op zondag 23 januari 2011 16:30 schreef Driepink het volgende:
Omdat ik het gewoon schattig vind.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe moet je zoiets nou positief opvatten
Janpiepernuitjes! Groet mij eensquote:
Gimme a break.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:30 schreef Driepink het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En op Thunderdome - The essentials '92-'99 collection (cd4 nr. 20)quote:
Apa kabar?quote:
friet patatquote:Op zondag 23 januari 2011 16:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
dit wordt toch geen feyenoord - ajax debat achtig iets he ?
Waar is de Allebei buttomquote:Op zondag 23 januari 2011 16:32 schreef trolololo het volgende:
Poll: Wie is de shit?
• Dromenvangertje
• Franneh
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Staat niet tussen mijn thunderdome cd'squote:Op zondag 23 januari 2011 16:32 schreef mc-Piel het volgende:
Koelkast, is er een mogelijkheid dat Dj Buzz Fuzz - Men of Teflon voorbij kan komen?
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
friet patat
mac windows
feyenoord ajax
dromenvangertje franneh
hihi ik zette alle goede dingen in bold.
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Staat niet tussen mijn thunderdome cd's
Ik durf niet te stemmenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:32 schreef trolololo het volgende:
• Dromenvangertje
• Franneh
Tussenstand:
[ afbeelding ]
frannehquote:Op zondag 23 januari 2011 16:32 schreef trolololo het volgende:
• Dromenvangertje
• Franneh
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Samen met mij en mijn leger van kwaadaardige hamsters.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je niet op mij stemt, ga ik je na schooltijd opwachten.
Ik heb op jou gestemdquote:Op zondag 23 januari 2011 16:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan stem ik Frannehquote:Op zondag 23 januari 2011 16:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee dan wacht DV me opquote:
Driepink is homo kunnen we hieruit concluderen.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:37 schreef Driepink het volgende:
wat een vleeskeuring
ik gaat ff kijken in andere topics, of daar wat te beleven valt
Dit is geen shitquote:Op zondag 23 januari 2011 16:38 schreef Franneh het volgende:
Ik wacht tot 17.00 dan doe ik de radio weer aan.. als deze shit over is.
Stiekem zou ik heel graag opgewacht willen worden na schoolquote:Op zondag 23 januari 2011 16:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja en ik met mijn leger kwaadaardige hamsters.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nee dan wacht DV me op, slim toch
Is maar eenmalig hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:38 schreef Franneh het volgende:
dan doet ze niksquote:Op zondag 23 januari 2011 16:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nee dan wacht DV me op, slim toch
dudequote:Op zondag 23 januari 2011 16:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Driepink is homo kunnen we hieruit concluderen.
En djkoelkast is baas, doorblijven gaan.
ja ditquote:Op zondag 23 januari 2011 16:38 schreef Franneh het volgende:
ik heb hem op mute dat werkt ook goedquote:Op zondag 23 januari 2011 16:38 schreef Franneh het volgende:
Ik doe gewoon andere muziek aan. Nog beter.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:39 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb hem op mute dat werkt ook goed
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:38 schreef trolololo het volgende:
[..]
Stiekem zou ik heel graag opgewacht willen worden na school![]()
![]()
omdat het zuigtquote:
Same over here ... maar ik heb wel erg vaak zo'n dagquote:Op zondag 23 januari 2011 16:40 schreef Zokunen het volgende:
Zit heel toevallig wel in trainingsbroek vandaag, maar dat is omdat het niks-doe-dag is
samequote:Op zondag 23 januari 2011 16:41 schreef Swomp het volgende:
[..]
Same over here ... maar ik heb wel erg vaak zo'n dag
whehequote:Op zondag 23 januari 2011 16:41 schreef Swomp het volgende:
[..]
Waarom zo vaakquote:Op zondag 23 januari 2011 16:41 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dat is heul niet waar \o/quote:Op zondag 23 januari 2011 16:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat iedereen haat op deze muziek
Deze muziek isquote:Op zondag 23 januari 2011 16:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat iedereen haat op deze muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |