Laterquote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef trolololo het volgende:
Ik ga er weer even vandoor...
Leef jullie uit!
Vanavond gaan Sabine en ik het nieuws samen doen![]()
sorryquote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
Mij!
tss mij een poos negeren op msn
DVquote:Op zondag 23 januari 2011 16:04 schreef Franneh het volgende:
dat moet wel dj koehkahst zijn.
Wie zegt dat?
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:04 schreef trolololo het volgende:
[..]
Toen ze hem zag is ze gillend weggerend
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef trolololo het volgende:
Ik ga er weer even vandoor...
Leef jullie uit!
Vanavond gaan Sabine en ik het nieuws samen doen![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:05 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
en daar ging je kans op naaktfoto's
Niet TE vaakquote:Op zondag 23 januari 2011 16:09 schreef Driepink het volgende:
deze muziek is zo geweldig!
koelkast dit MOET je vaker doen
waarom zo'n topic?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:05 schreef trolololo het volgende:
[ONZ Radio] Show hier je studio!
Kan de TS deze even in de OP zetten?
Bij voorbaat dank
Ben jij die ene met de muppet stem?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:10 schreef dragems het volgende:
ja hoor ik kom weer op het verkeerde moment
Inderdaad.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:10 schreef dragems het volgende:
ja hoor ik kom weer op het verkeerde moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:11 schreef JApieman het volgende:
Ik ga lekker wiskunde leren.![]()
Doei
Doei JesseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Doei
Veel plezier dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben wel aardig
Doei
hahahaha veel plezier hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ha
ha
.
Doei
Goed planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonieme tievesclown
komhier plassenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:12 schreef Franneh het volgende:
ik moet plassen weer maar geen zin.. ook al mis ik toch niks.
wodka red bull was hetquote:Op zondag 23 januari 2011 16:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
komhier plassen
krijg je gelijk een wijntje
Effe raggequote:Op zondag 23 januari 2011 16:16 schreef Ragboer het volgende:
Leuke muziek meneer de DJ. Ik ben erg blij!
zo jij zit er snel boven opquote:Op zondag 23 januari 2011 16:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Posten om te posten is niet de bedoeling.
O.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga naar het voetbal topic.
Het is hier geen twitter, anders gooit SwJ het dicht.
Wel. Waarom zou ik anders posten?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja, inderaad. Lekkere binnenkomer zeg zo na de overwinning. Ik blijf Koelkast de meeste professionele DJ vinden van allen.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:17 schreef Driepink het volgende:
dit setje, ff zonder dollen, koelkast ga ALSJEBLIEFT NOG 4 UUR DOOR HIERMEE _o_
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Om een gesprek/discussie te voeren met iemand bijvoorbeeld.
Fijn. Waarover gaan we een gesprek voeren, waarde vrind?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Om een gesprek/discussie te voeren met iemand bijvoorbeeld.
Wat doe jij bitcherig tegen mij.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
normaal.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:21 schreef Franneh het volgende:
[..]
Wat doe jij bitcherig tegen mij.
Ik doelde op dat er normaal al 3 pagina's vol waren.
Ik giechelde.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:21 schreef Graseter het volgende:
Ik wil niet in een van de gaten van SwJ zitten.
En daarom is het zo rustigquote:
Dat is 'normaal'? De pagina's hoeven niet per se binnen een bepaalde tijd vol te zijn. Als er niets valt te posten, dan post je niets.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:21 schreef Franneh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:21 schreef Franneh het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n moderator standpunt. Mooie discussie wederom.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is 'normaal'? De pagina's hoeven niet per se binnen een bepaalde tijd vol te zijn. Als er niets valt te posten, dan post je niets.
Deze maand iets minder vrees ik, ik haal m'n slotjesquotum niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En je krijgt er ook nog eens voor betaald.
Maar dit topic valt onder (onzin voor je leven)?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is 'normaal'? De pagina's hoeven niet per se binnen een bepaalde tijd vol te zijn. Als er niets valt te posten, dan post je niets.
Hakkuh en Hardstylequote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef Graseter het volgende:
Ik vind dat er wel genoeg hardcore/hardstyle wordt gedraaid.
maar dit is happy hardcorequote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef Graseter het volgende:
gelukkig vroeg niemand wat aan jouquote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef Graseter het volgende:
Mag ik je slotjesquotum zien dan? Loquote:Op zondag 23 januari 2011 16:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Deze maand iets minder vrees ik, ik haal m'n slotjesquotum niet.
Koelkast ging hier echte bazen oude hardcore draaien.quote:
moet ik je even bijstaan met dat punt ? ik wil best even 2 of 3 bagger topics voor je openenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Komt omdat de grootste baggeraars nu in Radio ONZ zittenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Worden mods betaald? Ff serieus?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Aha, daarom zit je zo te haten op ONZ Radio.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Boehoequote:Op zondag 23 januari 2011 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hakkuh en Hardstyle
totaal verschillend
neem mijn woorden niet ZO serieus..quote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Tis wat.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet perse happy hoor, maar gewoon old school, happy is toch wel anders imho.quote:
Neem mij wel serieus.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:24 schreef Franneh het volgende:
[..]
neem mijn woorden niet ZO serieus..
Volgens mij zei hij nog net "Fuck happy"!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:24 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Niet perse happy hoor, maar gewoon old school, happy is toch wel anders imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |