Wat denk je nou. Het is zondagquote:
Ik heb zelf last van spierspanningshoofdpijn, dus dat zou ook nog kunnenquote:
quote:
Nee, die met mango!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
je moet gewoon die blauwe pakken die is het lekkerst!
Die blauwe? Je bent in de war met Taksi.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
je moet gewoon die blauwe pakken die is het lekkerst!
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die blauwe? Je bent in de war met Taksi.
echt niet hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 13:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die blauwe? Je bent in de war met Taksi.
Ik luister nu nog veel slechtere muziek... Maar het mag want het is jankmuziekzondag! (Er is ook frietjesvrijdag en pizzadonderdag.)quote:
Joaah! Ik heb nog een lijst met adressen van BV'ers op de computer staan.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:41 schreef iBenny het volgende:
Lutte, we gaan een keer naar Volendam he. Klederdracht, bezoekje langs al die huizen van zangers undso en alles... hoppa!
JE WOONT IN VOLENDAM?!??!?!?!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:43 schreef kanovinnie het volgende:
Als jullie daar heen gaan kunnen jullie wel bij mij op de koffie komen!
je caps lock staat aan of je vinger is aan de shift knop vast blijven plakkenquote:
Nee, in de buurt van.quote:
okquote:Op zondag 23 januari 2011 13:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
je caps lock staat aan of je vinger is aan de shift knop vast blijven plakken
nee voor deze keer zie ik het door de vingersquote:Op zondag 23 januari 2011 13:47 schreef Lutte het volgende:
Oooh wacht, tdrone, ga je me daar nu om bannen?
Oke... zie je, komt goedquote:Op zondag 23 januari 2011 13:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joaah! Ik heb nog een lijst met adressen van BV'ers op de computer staan.
Ga je letterlijk die tekst leren of worden het steekwoorden?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:02 schreef Lutte het volgende:
Dossier is klaar, nu de oplossingen uitwerken, en dan die Engels tekst stampen.
Pak je fobo van FOK ervoor!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:04 schreef Lutte het volgende:
Ik moet voor de Engels groepspresentatie ook nog een fotoboek in elkaar knutselen.
Ik kan echt geen teksten leren, dus het komt er waarschijnlijk op neer dat ik de eerste alinea leer, die op probeer te zeggen, daar na tien seconden mee kap en dan veel te lang doorga met heel enthousiast uit mijn hoofd praten tot de lerares zegt dat het wel genoeg is.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ga je letterlijk die tekst leren of worden het steekwoorden?
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan echt geen teksten leren, dus het komt er waarschijnlijk op neer dat ik de eerste alinea leer, die op probeer te zeggen, daar na tien seconden mee kap en dan veel te lang doorga met heel enthousiast uit mijn hoofd praten tot de lerares zegt dat het wel genoeg is.
[..]
Ik kan echt geen teksten leren, dus het komt er waarschijnlijk op neer dat ik de eerste alinea leer, die op probeer te zeggen, daar na tien seconden mee kap en dan veel te lang doorga met heel enthousiast uit mijn hoofd praten tot de lerares zegt dat het wel genoeg is.
[..]
Daar staat wel een Bennyfoto in, dan valt mijn lerares in katzwijm, en dan geeft ze me vast een goed punt. Goeden idee!
Morgen om tien uur presentatie Kaapstad en om elf uur gesprek over Zuid-Afrika, dinsdag om half twee discussie Nederlands en volgende week maandag om half negen mondeling Duits.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef iBenny het volgende:
Hoe wanneer/hoe laat heb je eigenlijk die presentatie?
De teringquote:Op zondag 23 januari 2011 14:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Morgen om tien uur presentatie Kaapstad en om elf uur gesprek over Zuid-Afrika, dinsdag om half twee discussie Nederlands en volgende week maandag om half negen mondeling Duits.
Nee, gewoon les. Taalweek houdt in dat leraren je uit de les mogen halen wanneer ze willen, en de rest gaat gewoon door. Maar zo'n beetje alle taalleraren vallen uit, met een gatenrooster en eerste vijf uren vrij als vervolg.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
De tering!
Daartussen heb je ook nog toetsen toch?
Ooooohw, zo... ik dacht dat de talen gewoon uitvielen en meer niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, gewoon les. Taalweek houdt in dat leraren je uit de les mogen halen wanneer ze willen, en de rest gaat gewoon door. Maar zo'n beetje alle taalleraren vallen uit, met een gatenrooster en eerste vijf uren vrij als vervolg.
wat dacht je dan dat engels wasquote:Op zondag 23 januari 2011 14:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooooohw, zo... ik dacht dat de talen gewoon uitvielen en meer niet.
...ik was nog niet zo slim om te bedenken dat Engels een taal was
Ze had wel verteld dat ze mondelingen had en dat de talen uitvielen deze week, maar de puzzelstukjes vielen nog niet helemaal op hun plekquote:Op zondag 23 januari 2011 14:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat dacht je dan dat engels was
wij hadden nooit taalweek op de middelbare aleen proefwerkweek
Moet ik ze even goed komen leggen?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze had wel verteld dat ze mondelingen had en dat de talen uitvielen deze week, maar de puzzelstukjes vielen nog niet helemaal op hun plek
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goffer die ben ik nu ook aan het luisteren.
Geen zin in.quote:
al 4 keer gezien.quote:
Als je nou ff de films opnoemt waar je wel zin in hebt... Is misschien voor ons ook makkelijker kiezenquote:
Dat dusquote:Op zondag 23 januari 2011 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je nou ff de films opnoemt waar je wel zin in hebt... Is misschien voor ons ook makkelijker kiezen
Mijn tekst!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je nou ff de films opnoemt waar je wel zin in hebt... Is misschien voor ons ook makkelijker kiezen
Was het maar zo makkelijk!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:45 schreef kanovinnie het volgende:
Grown ups is wel tof ja. Maar ik ga denk voor piranha
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:46 schreef iBenny het volgende:
>Appels of Peren?
-Doe maar een appel.
>Nah, geen zin in. Ik neem wel een peer
Echt... wtf__!
Ik wil een banaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:46 schreef iBenny het volgende:
>Appels of Peren?
-Doe maar een appel.
Echt... wtf__!
Het was alleen voor merel bedoeltquote:Op zondag 23 januari 2011 14:46 schreef iBenny het volgende:
>Appels of Peren?
-Doe maar een appel.
Echt... wtf__!
Die heb ik nog wel voor jequote:
Ik vond het ook leuk voor benny en luttequote:Op zondag 23 januari 2011 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het was alleen voor merel bedoelt
Stuur haar dan een PM en val ons er niet mee lastig.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij zei in foboquote:Op zondag 23 januari 2011 14:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stuur haar dan een PM en val ons er niet mee lastig.
Jij toch ook?quote:
Niet als enigequote:
Hihi dat is zo'n leuken woordgrapjen net als: Een vader en zijn zoon krijgen een ongeluk, ze liggen allebei in het ziekenhuis. De chirurg die de zoon opereert zegt: Ik kan deze jongen niet opereren want het is mijn zoon.quote:
Wuttes?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi dat is zo'n leuken woordgrapjen net als: Een vader en zijn zoon krijgen een ongeluk, ze liggen allebei in het ziekenhuis. De chirurg die de zoon opereert zegt: Ik kan deze jongen niet opereren want het is mijn zoon.
Hihihihahahahah hoe kan dat?
Daar zittie in hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Stop nou je banaan maar weer in je broek
Mammiequote:Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi dat is zo'n leuken woordgrapjen net als: Een vader en zijn zoon krijgen een ongeluk, ze liggen allebei in het ziekenhuis. De chirurg die de zoon opereert zegt: Ik kan deze jongen niet opereren want het is mijn zoon.
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Stop nou je banaan maar weer in je broek
HET IS DE OPA VAN DE JONGSTE OFTWEL DE VADER VAN DE VADER!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen wonderquote:Op zondag 23 januari 2011 14:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar hij is wel de enige door wie ik gedaan wil worden.
Dat kan ook nog!quote:
De chirurg is een vrouwquote:
Hoezo 'geen wonder'?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HET IS DE OPA VAN DE JONGSTE OFTWEL DE VADER VAN DE VADER!
[..]
Geen wonder
Doe haar de groeten maar terug.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:54 schreef Zeroku het volgende:
"Doe ze maar de groeten en zeg maar dat ik ze mis."
Was getekend, CC.
quote:
Ik ben je vriendje niet?quote:
Maar natuurlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 14:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
De chirurg is zijn mammie hihi haha joho. Goedzo mereltje!
Teringquote:
dan moet je ook ergens een schroefje los hebben zittenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Teringmoet je ook maar durfen!
is er dan niet iemand aan het poepen in de treinquote:Op zondag 23 januari 2011 14:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Teringmoet je ook maar durfen!
Dacht ik ook al, maar heb ik maar niet gepostquote:Op zondag 23 januari 2011 15:04 schreef tdrone het volgende:
[..]
is er dan niet iemand aan het poepen in de trein
22 minuten langquote:Op zondag 23 januari 2011 16:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben je af, want ik neem aan dat hij daar neit de hele tijd op heeft gestaan
Ok, mooizoquote:Op zondag 23 januari 2011 18:23 schreef kanovinnie het volgende:
Moe van gisteravond. MAar verder goed!
Vanochtend weer ruzie thuis, maar goede middag gehad.quote:
Kan ik jou niet meesleuren? Ben je er al eens geweest? is het leuk?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vanochtend weer ruzie thuis, maar goede middag gehad.
En naar de Volendamse kermis mogen is een voorrecht hoor!
Ja, nee, ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kan ik jou niet meesleuren? Ben je er al eens geweest? is het leuk?
Toevalligquote:Op zondag 23 januari 2011 18:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, nee, ja.
Benny en ik hebben toevallig vandaag afgesproken dat we naar Volendam gaan.
Volendammers en bier.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ToevalligKom ook op die kermis
Het schijnt een doorgedraaid zooitje te zijn daar
Je hebt een tijdje wat??quote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Volendammers en bier.
Ik heb eens een tijdje...
PMquote:Op zondag 23 januari 2011 18:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je hebt een tijdje wat??
Ja mijn vader zegt steeds (ik wil mijn haar lichtblond verven) je moet je haar niet lichtblond verven want daar worden ze helemaal gek van
Okee danquote:Op zondag 23 januari 2011 18:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
PM
En met lichtblond is niks mis, zou je goed staan denk ik.
Wat nog meer dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Okee dan
Ja lichtblond is net 1 tint lichter dan ik nu heb
Ik ga een complete metamorfose doen
Ik ben bezig met afvallen nog 3 kilo en ik heb een goed gewicht, Ik probeer soms eens wat uit met make-up enzo, binnenkort naar het plein om nieuwe kleren te kopen en vanaf Dinsdag kan ik als het goed is FOK!ken op mn mobielquote:
nou nou.. dat vraagt gewoon om picsquote:Op zondag 23 januari 2011 18:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben bezig met afvallen nog 3 kilo en ik heb een goed gewicht, Ik probeer soms eens wat uit met make-up enzo, binnenkort naar het plein om nieuwe kleren te kopen en vanaf Dinsdag kan ik als het goed is FOK!ken op mn mobiel
Niet dat dat iets met metamorfose te maken heeft maargoed
Mail mijn secretaris maar voor pics met handtekeningquote:Op zondag 23 januari 2011 18:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou nou.. dat vraagt gewoon om pics
Okay, goed, leuk!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben bezig met afvallen nog 3 kilo en ik heb een goed gewicht, Ik probeer soms eens wat uit met make-up enzo, binnenkort naar het plein om nieuwe kleren te kopen en vanaf Dinsdag kan ik als het goed is FOK!ken op mn mobiel
Niet dat dat iets met metamorfose te maken heeft maargoed
haha ja dat wel, kan ik FOK!ken tijdens die o zo saaie Rekenen les en tijdens Nederlands enzoquote:Op zondag 23 januari 2011 18:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, goed, leuk!
En tuurlijk heeft dat iets met de metarmorfose te maken... Kun je nog meer posten.
ik zou tijdens de lessen nooit fokken..quote:Op zondag 23 januari 2011 18:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ja dat wel, kan ik FOK!ken tijdens die o zo saaie Rekenen les en tijdens Nederlands enzo
Wat doet je PM dan?
nee maar ik hoef er toch geen reet aan te doenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:51 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zou tijdens de lessen nooit fokken..
okquote:Op zondag 23 januari 2011 18:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar ik hoef er toch geen reet aan te doen
Kan ik net zo goed FOK!ken als ik op niveau 3 en 4 zit en de rest op Starters (0) en 1
met FOK! ?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
ok
bij mij is het zo dat als ik mijn laptop meeneem naar de les dat ikdaar alleen nog maar mee bezig ben..
als ik mijn laptop niet meeneem wel ander ga ik wat willekeurig internet afstruinenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oow oke, dus op school ben je alleen met school bezig?
Jazeker, alleen als ik teveel dronk voelde ik me zo opgeblazenquote:
Ga je schamenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:02 schreef tdrone het volgende:
heb al zeker 10 jaar geen fristi gehad..
Ben je al 10 dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:02 schreef tdrone het volgende:
heb al zeker 10 jaar geen fristi gehad..
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jouw geestelijke leeftijd is tdron wel tien.
tja, 9 was de minimale leeftijd om mod te worden.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jouw geestelijke leeftijd is tdron wel tien.
relax, take it easy, take a sisiquote:Op zondag 23 januari 2011 19:07 schreef kanovinnie het volgende:
Dat is trouwens wel crewbash van het zuiverste soort!
uhhh wij doen alleen aan fanta he zie TTquote:Op zondag 23 januari 2011 19:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
relax, take it easy, take a sisi
Ik wil een sisiquote:Op zondag 23 januari 2011 19:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
uhhh wij doen alleen aan fanta he zie TT
Die is opquote:Op zondag 23 januari 2011 19:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
uhhh wij doen alleen aan fanta he zie TT
Het is zondag schat.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sommige AH's zijn dan open lieverd.
Niet hier.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja dan zijn er ook supermarkten open..
Wat?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:07 schreef kanovinnie het volgende:
Dat is trouwens wel crewbash van het zuiverste soort!
Waarmee bash je dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:16 schreef tdrone het volgende:
* tdrone basht Lutte, Cc en KV
krijg ik nu een ban
Als het aan kanovinnie ligt wel denk ik, maar zolang je Lutte basht en niet mod Lutte vind ik het best.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:16 schreef tdrone het volgende:
* tdrone basht Lutte, Cc en KV
krijg ik nu een ban
Ik heb eem patatje met gegeten en een frikandel met mayoquote:
Zeg ik niet. ongeveer 10k inwoners.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg ik niet. ongeveer 10k inwoners.
Frikandel met mayo.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb eem patatje met gegeten en een frikandel met mayo
Lief van Papa en Ron
dan is het toch geen gat maar een stadquote:Op zondag 23 januari 2011 19:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg ik niet. ongeveer 10k inwoners.
Ja mijn vader zegt altijd iewl een zwengelstengelquote:Op zondag 23 januari 2011 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Frikandel met mayo.Weet je nog CC?_O-
En het is voor hun eigen bestwil!
Wat is zuurvlees?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:23 schreef tdrone het volgende:
Friet![]()
woensdag zelfgemaakte gehad toen ik ging uiteten met zuurvlees
moeilijk uit te leggen..quote:
quote:Zuurvlees (Limburgs: Zoervleisj) is een Limburgs streekgerecht, dat wordt bereid met paardenvlees. Zuurvlees lijkt op stoofvlees en hachee. De naam komt van het vooraf marineren van het vlees in azijn. Maar de smaak is, in tegenstelling tot hachee, zoet. Het zuur van de azijn wordt namelijk ruimschoots gecompenseerd door de toevoeging van peperkoek en stroop. Zuurvlees wordt in zowel Nederlands als Belgisch Limburg gegeten, veelal bij frieten of aardappelpuree. Bij de frituur in Limburg kan men meestal een frietje met zuurvlees krijgen, maar ook in veel restaurants en eetcafés, snackbars en eethuizen is zuurvlees te krijgen.
Zo die grote mond van jou zal later ook nog wel van pas komenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:26 schreef Lutte het volgende:
Ik stop die Big Mac dalijk in één keer in mijn mond.
Oke... klinkt ehm tja... lekker.... denk ik?quote:
Goffer CC ik had het kunnen weten.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo die grote mond van jou zal later ook nog wel van pas komen
[..]
Oke... klinkt ehm tja... lekker.... denk ik?
Hou niet zo van paardenvlees dusja
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo die grote mond van jou zal later ook nog wel van pas komen
[..]
is echt lekkerquote:Oke... klinkt ehm tja... lekker.... denk ik?
Hou niet zo van paardenvlees dusja
Desalniettemin heb je gelijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wist ook dat je dit had kunnen weten
Ik ben zo voorspelbaar
Ja daarom, dan ga ik het maar nooit etenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef tdrone het volgende:
[..]![]()
[..]
is echt lekkeren je smaakt vooral de saus.. meer dan het vlees iig
Uhu, je wilt niet weten wat ik in mn muil kan stoppenquote:
Gefeliciteerdquote:
Dankjequote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik wil ook met de auto want ik ging vandaag voor het eerst met de trein en ik werd een beetje misselijk
Maar ik weet nu wel waar de Stairway is
Wat voor 1?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:49 schreef 92Merel het volgende:
IK HEB OVER 2 WEKEN EEN AUTO SAMEN MET EEN VRIENDIN VAN MIJ
IEEEEEEEEEEEEH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stairwayquote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik wil ook met de auto want ik ging vandaag voor het eerst met de trein en ik werd een beetje misselijk
Maar ik weet nu wel waar de Stairway is
Honda Civic uit '88quote:Op zondag 23 januari 2011 19:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor 1?
[..]
stairwayDaar heb ik zeker 5 meets gehad
Ja ik reisde altijd met de auto ofzo (ouders) maar ik zat in die trein en als ik naar buiten keek kreeg ik zo'n misselijk gevoelquote:Op zondag 23 januari 2011 19:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dankje
Je werd misselijk van de trein? Dat heb ik nou nog nooit iemand horen zeggen
En voor het eerst ?![]()
![]()
Je ging winkelen in Utrecht of wat?
En leeuk
Getjoend?quote:
Ik vind het altijd leuk om naar buiten te kijken in de trein, je ziet zoveel langskomen ^^quote:Op zondag 23 januari 2011 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik reisde altijd met de auto ofzo (ouders) maar ik zat in die trein en als ik naar buiten keek kreeg ik zo'n misselijk gevoel
Ja dat vond ik ook jammer dat ik er misselijk van werd, in de auto kan ik prima de hele tijd naar buiten kijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om naar buiten te kijken in de trein, je ziet zoveel langskomen ^^
Nee, hij is van de opa & oma van een vriendin van mij. Is in totaal 40.000 km in gereden, dus echt niksquote:
Wtf...quote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
Ik zoek Thea Janssen, Huizen Angela, Denhaag 1977
OMFG... WTF is dit?![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:39 schreef ctj het volgende:
NEE, die Thea is het niet. 80% van the Thea Janssens in Nederland heeft me verzocht haar niet meer te mailen!!!
Opsporing verzochtquote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
Ik zoek Thea Janssen, Huizen Angela, Denhaag 1977
OMFG... WTF is dit?![]()
![]()
Ik ga een panda of chiqentijnto kopen zodra ik mijn rijbewijs heb. En dan een veels te grote subwoofer erinquote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, hij is van de opa & oma van een vriendin van mij. Is in totaal 40.000 km in gereden, dus echt niks
Oh gatverquote:Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga een panda of chiqentijnto kopen zodra ik mijn rijbewijs heb. En dan een veels te grote subwoofer erinEn plastic spinwieldoppen
Zonde, als je dan dingen er aan doet moet je er voor zorgen dat je het er ook zo weer af kan halen. Anders gaat het je geld kosten met de verkoop.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh gatver![]()
Ik kreeg al de suggestie dat we er lieveheersbeestjes op moesten gaan schilderen en andere zooi
Verkoop, alsof dat ding nog wat waard is, 22 jaar oudquote:Op zondag 23 januari 2011 19:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zonde, als je dan dingen er aan doet moet je er voor zorgen dat je het er ook zo weer af kan halen. Anders gaat het je geld kosten met de verkoop.
Hij kwam toch uit 98 of ben ik blind?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Verkoop, alsof dat ding nog wat waard is, 22 jaar oud
Beetje maarquote:Op zondag 23 januari 2011 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij kwam toch uit 98 of ben ik blind?
Met een lieveheersbeestje niet neequote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Verkoop, alsof dat ding nog wat waard is, 22 jaar oud
Lieveheersbeestjes zijn tof, doe niet zo over zequote:Op zondag 23 januari 2011 20:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met een lieveheersbeestje niet nee
Jaa, wil deze zomer met die vriendin een paar weken door Europa gaan trekkenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:00 schreef tdrone het volgende:
ga je die auto ook veel gebruiken merel?
Sowieso nietquote:Op zondag 23 januari 2011 20:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met een lieveheersbeestje niet nee
Leukquote:Op zondag 23 januari 2011 20:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa, wil deze zomer met die vriendin een paar weken door Europa gaan trekken
Ga ik ook doen! waar ga je heen?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa, wil deze zomer met die vriendin een paar weken door Europa gaan trekken
Jaa, heb er ook heel veel zin inquote:
Ik weet het nog niet precies..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga ik ook doen! waar ga je heen?
haha mooizoquote:Op zondag 23 januari 2011 20:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa, heb er ook heel veel zin in
[..]
Ik weet het nog niet precies..
Waar ga jij heen, nog suggesties?
In het oosten is het lekker goedkoop, zwisterland en oostenrijk zijn het duurst.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa, heb er ook heel veel zin in
[..]
Ik weet het nog niet precies..
Waar ga jij heen, nog suggesties?
ik zou via duitsland naar kroatie ofzo gaan en anders scandinavie (kijkenwaar het goed weer is etc. )quote:
Kroatië is erg ver, en Scandinavië is erg duurquote:Op zondag 23 januari 2011 20:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zou via duitsland naar kroatie ofzo gaan en anders scandinavie (kijkenwaar het goed weer is etc. )
Duitsland heb ik echt heel weinig meequote:
Oke oke tof, wij zaten nog te kijken. Wil opzich wel richting Kroatië en Italië, maar er zijn zoveel leuke plekkenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In het oosten is het lekker goedkoop, zwisterland en oostenrijk zijn het duurst.
Dit jaar ga ik eerst naar de franse kant van geneve, dan naar monaco, st. tropez, en weer terug via de atlantische oceaan. Ongeveer. Waaarschijnljk.
Ach ja, ik ben zelf toch redelijk zuinig, dus dat komt wel goedquote:Op zondag 23 januari 2011 20:13 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, tip in general. Spreek een bedrag af wat je per dag uitgeeft (wij hadden 25 euro excl reiskosten). Mits je op een camping slaapt kan je daar makkelijk van leven!
Italië is ook prijzig.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Duitsland heb ik echt heel weinig mee
[..]
Oke oke tof, wij zaten nog te kijken. Wil opzich wel richting Kroatië en Italië, maar er zijn zoveel leuke plekken
Ik ook, en die jongen waarmee ik op vakantie ga ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben zelf toch redelijk zuinig, dus dat komt wel goed
Ik weet het. Jaa, dat is wel slim, had ik me ook al bedacht, sowieso is het wel fijn dat we de auto in februari hebben en dan nog lang niet weg gaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Italië is ook prijzig.
Zorg dat je een gereedschapsetje mee hebt, en een beetje kennis van je auto. Als je dan panne hebt kan je er iig wat aan doen
Kamperen, dat doe ik altijdquote:Op zondag 23 januari 2011 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook, en die jongen waarmee ik op vakantie ga ook.
Ga je kamperen of in hostels/hotels?
Dan moet ik echt nooit door Europa gaan reizenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Italië is ook prijzig.
Zorg dat je een gereedschapsetje mee hebt, en een beetje kennis van je auto. Als je dan panne hebt kan je er iig wat aan doen
Dat leer je welquote:Op zondag 23 januari 2011 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan moet ik echt nooit door Europa gaan reizen
Ja, 2 jaar met de trein, tent enzo allemaal mee. Tas van 25 kg+ eastpack met een kilo of 5quote:Op zondag 23 januari 2011 20:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kamperen, dat doe ik altijdMisschien als we ergens een keer in een stad zitten of als het echt heel vies weer is en het is al laat in een hostel.
Jullie ook denk ik?
Dan moet ik zeggen dat ik een auto wel makkelijker vind, minder zooi zelf sjouwenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, 2 jaar met de trein, tent enzo allemaal mee. Tas van 25 kg+ eastpack met een kilo of 5
Hostels zijn wel relaxt als het kutweer is, wij hebben gelukkig echt geluk gehad met het weer, en maar 1 keer in een hostel moeten slapen. En ik heb in wenen ook in een hostel geslapen omdat het wel even lekker was om normaal te kunnen douchen enzo.
Mwa dat weet ik nog zo net nietquote:
Hahahaquote:Op zondag 23 januari 2011 20:19 schreef kanovinnie het volgende:
Alles is kut, maar juist daarom is het zo leuk. En dan ben je thuis, dan wil je weer terug
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:19 schreef kanovinnie het volgende:
Kamperen is zoveel toffer dan hotels
irritatie?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahaha
Ik hoop alleen dat ik me qua irritatie kan inhouden
Hahahquote:Op zondag 23 januari 2011 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mwa dat weet ik nog zo net nietals mijn scooter niet meteen start raak ik bijna al meteen in paniek
Ja, ik ga me vrij snel aan mensen irriteren als ik een paar dagen met ze opgescheept zitquote:
hahahaha komt merel terug op FOK! IK WERD GEK!!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, ik ga me vrij snel aan mensen irriteren als ik een paar dagen met ze opgescheept zit
Hahahaquote:Op zondag 23 januari 2011 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahahaha komt merel terug op FOK! IK WERD GEK!!
Wat moet je daar doen dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb echt zo geen zin om naar Barneveld te gaan
Geenidee is voor school, dus ik gok met dieren, en je moet je nagels daar afknippenquote:
Die jongen waarmee ik ging is ongeveer van hetzelfde kaliber als mij, en we kennen elkaar al jaren, We hebben volgens mij maar 1 keer een pitige discussie gehadquote:Op zondag 23 januari 2011 20:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahaha
Ik hoop alleen dat ik me qua irritatie kan inhouden
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee is voor school, dus ik gok met dieren, en je moet je nagels daar afknippen
Hoi Honkey
Ik wil nu 2 worstjes, nee het is mijn beurt,quote:Op zondag 23 januari 2011 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die jongen waarmee ik ging is ongeveer van hetzelfde kaliber als mij, en we kennen elkaar al jaren, We hebben volgens mij maar 1 keer een pitige discussie gehad
Ik ken dat meisje letterlijk al sinds mijn geboorte, maar ik heb het echt met iedereen, het ligt ook echt gewoon aan mijquote:Op zondag 23 januari 2011 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die jongen waarmee ik ging is ongeveer van hetzelfde kaliber als mij, en we kennen elkaar al jaren, We hebben volgens mij maar 1 keer een pitige discussie gehad
Nou als het aan school ligt zal het wel heel veel schoonmaken zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 20:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
zeggen ze niet wat je gaat doen van tevoren of wil je dat niet weten
Krijg je nu spontaan een stijfje?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:27 schreef honkeytonk het volgende:
Dat topic dat ik vanmiddag opende verklaar ik als een succes.
2 Admins, een paar moderators en "de master himself" posten erin
ik ga maar eens lezenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:27 schreef honkeytonk het volgende:
Arm vriendje van jequote:Op zondag 23 januari 2011 20:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ken dat meisje letterlijk al sinds mijn geboorte, maar ik heb het echt met iedereen, het ligt ook echt gewoon aan mij
Ik heb 2 admins en meer dan een paar mods op msn. Wil je me nu aanraken?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:27 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb jou niet op msnquote:Op zondag 23 januari 2011 20:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Arm vriendje van je![]()
[..]
Ik heb 2 admins en meer dan een paar mods op msn. Wil je me nu aanraken?
Ja, eigenlijk welquote:Op zondag 23 januari 2011 20:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Arm vriendje van je![]()
[..]
Niet erg interessant hoorquote:
Nee.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Arm vriendje van je![]()
[..]
En waarom wil je hem dan niet aanraken? Hij is nu toch een baas met die figuren op msn?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet erg interessant hoor![]()
[..]
Nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |