Wat denk je nou. Het is zondagquote:
Ik heb zelf last van spierspanningshoofdpijn, dus dat zou ook nog kunnenquote:
quote:
Nee, die met mango!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
je moet gewoon die blauwe pakken die is het lekkerst!
Die blauwe? Je bent in de war met Taksi.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
je moet gewoon die blauwe pakken die is het lekkerst!
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die blauwe? Je bent in de war met Taksi.
echt niet hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 13:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die blauwe? Je bent in de war met Taksi.
Ik luister nu nog veel slechtere muziek... Maar het mag want het is jankmuziekzondag! (Er is ook frietjesvrijdag en pizzadonderdag.)quote:
Joaah! Ik heb nog een lijst met adressen van BV'ers op de computer staan.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:41 schreef iBenny het volgende:
Lutte, we gaan een keer naar Volendam he. Klederdracht, bezoekje langs al die huizen van zangers undso en alles... hoppa!
JE WOONT IN VOLENDAM?!??!?!?!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:43 schreef kanovinnie het volgende:
Als jullie daar heen gaan kunnen jullie wel bij mij op de koffie komen!
je caps lock staat aan of je vinger is aan de shift knop vast blijven plakkenquote:
Nee, in de buurt van.quote:
okquote:Op zondag 23 januari 2011 13:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
je caps lock staat aan of je vinger is aan de shift knop vast blijven plakken
nee voor deze keer zie ik het door de vingersquote:Op zondag 23 januari 2011 13:47 schreef Lutte het volgende:
Oooh wacht, tdrone, ga je me daar nu om bannen?
Oke... zie je, komt goedquote:Op zondag 23 januari 2011 13:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joaah! Ik heb nog een lijst met adressen van BV'ers op de computer staan.
Ga je letterlijk die tekst leren of worden het steekwoorden?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:02 schreef Lutte het volgende:
Dossier is klaar, nu de oplossingen uitwerken, en dan die Engels tekst stampen.
Pak je fobo van FOK ervoor!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:04 schreef Lutte het volgende:
Ik moet voor de Engels groepspresentatie ook nog een fotoboek in elkaar knutselen.
Ik kan echt geen teksten leren, dus het komt er waarschijnlijk op neer dat ik de eerste alinea leer, die op probeer te zeggen, daar na tien seconden mee kap en dan veel te lang doorga met heel enthousiast uit mijn hoofd praten tot de lerares zegt dat het wel genoeg is.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ga je letterlijk die tekst leren of worden het steekwoorden?
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan echt geen teksten leren, dus het komt er waarschijnlijk op neer dat ik de eerste alinea leer, die op probeer te zeggen, daar na tien seconden mee kap en dan veel te lang doorga met heel enthousiast uit mijn hoofd praten tot de lerares zegt dat het wel genoeg is.
[..]
Ik kan echt geen teksten leren, dus het komt er waarschijnlijk op neer dat ik de eerste alinea leer, die op probeer te zeggen, daar na tien seconden mee kap en dan veel te lang doorga met heel enthousiast uit mijn hoofd praten tot de lerares zegt dat het wel genoeg is.
[..]
Daar staat wel een Bennyfoto in, dan valt mijn lerares in katzwijm, en dan geeft ze me vast een goed punt. Goeden idee!
Morgen om tien uur presentatie Kaapstad en om elf uur gesprek over Zuid-Afrika, dinsdag om half twee discussie Nederlands en volgende week maandag om half negen mondeling Duits.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef iBenny het volgende:
Hoe wanneer/hoe laat heb je eigenlijk die presentatie?
De teringquote:Op zondag 23 januari 2011 14:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Morgen om tien uur presentatie Kaapstad en om elf uur gesprek over Zuid-Afrika, dinsdag om half twee discussie Nederlands en volgende week maandag om half negen mondeling Duits.
Nee, gewoon les. Taalweek houdt in dat leraren je uit de les mogen halen wanneer ze willen, en de rest gaat gewoon door. Maar zo'n beetje alle taalleraren vallen uit, met een gatenrooster en eerste vijf uren vrij als vervolg.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
De tering!
Daartussen heb je ook nog toetsen toch?
Ooooohw, zo... ik dacht dat de talen gewoon uitvielen en meer niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, gewoon les. Taalweek houdt in dat leraren je uit de les mogen halen wanneer ze willen, en de rest gaat gewoon door. Maar zo'n beetje alle taalleraren vallen uit, met een gatenrooster en eerste vijf uren vrij als vervolg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |