nvs 1? Meer info babe.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
NVS 1 lijkt up te zijn, al kijk ik via eredivisie.nl, wou geen risico lopen
Makkelijk.quote:
Volgens mij zijn die dingen wel okay ja. Je moet wel echt goed haaks op de lijn van speakertjes zitten want het hoogafval en kamfiltereffect hoor je wel heel snel.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Harman Kardon
[ afbeelding ]
Ik ga nu eerst plassen en dan ga ik huilen ok?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
God, ben briefje waar info op staat kwijt
Ik heb een Georgequote:
Klopt, gelukkig kan je ze verplaatsenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die dingen wel okay ja. Je moet wel echt goed haaks op de lijn van speakertjes zitten want het hoogafval en kamfiltereffect hoor je wel heel snel.
Maaaar, welk model is het?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:26 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind het jammer dat de Golf een slechte naam heeft gekregen door petjesvolk en turken. Mijn Golf is iig geen afgetrapte turkenauto.
Een channel in sopcastquote:Op zondag 23 januari 2011 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nvs 1? Meer info babe.
Ik MOET die wedstrijd zien gewoon
Hij slaapt iig heerlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:26 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind het jammer dat de Golf een slechte naam heeft gekregen door petjesvolk en turken. Mijn Golf is iig geen afgetrapte turkenauto.
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nu eerst plassen en dan ga ik huilen ok?
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maaaar, welk model is het?
Want sommigen zijn wat turkiger dan anderen.
Golf 5 FSIquote:Op zondag 23 januari 2011 12:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maaaar, welk model is het?
Want sommigen zijn wat turkiger dan anderen.
Heb ik al openquote:
Mooi.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig kan je ze verplaatsen
Ok golf 5 is niet turkquote:
Dat dusquote:
Ik snap niks van sopcastquote:
Dus dan kunnen we kijken hequote:
http://www.vrijblijvend.com/TVU01.htmlquote:Op zondag 23 januari 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap niks van sopcast![]()
En die heeft mn startpagina veranderd gvd
Ja nvs 1 in sopcast ofzoquote:
Nee, want iedereen kent hetquote:Op zondag 23 januari 2011 12:29 schreef mc-Piel het volgende:
Noot, kan je me misschien een hintje geven over je intro nummer?
Wat voor muziek het is bijv![]()
83,743 % welquote:
Animalequote:Op zondag 23 januari 2011 12:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, want iedereen kent het
Ja op mn ajax app ookquote:Op zondag 23 januari 2011 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[23/1] FC Utrecht - Ajax #1 - Passie, bloed en doelpunten
Hier ook live verslag
Wat het altijd is natuurlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 12:33 schreef mc-Piel het volgende:
Al bedacht wat het thema wordt van vandaag Noot?
om 1 uur 'smiddags sabinenquote:
Hoi, het is al goede muziek hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 12:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga ook met een brakke kop radio luisteren.. grrr bonkers
![]()
hoi trouwens
haaaihaaaiquote:Op zondag 23 januari 2011 12:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga ook met een brakke kop radio luisteren.. grrr bonkers
![]()
hoi trouwens
Hoor het, en daarvoor mijn hartelijke dankquote:Op zondag 23 januari 2011 12:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoi, het is al goede muziek hoor
Maar kip is gewoon lekker.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:35 schreef Beach het volgende:
Sabine is neger. En als toetje watermeloen.
Met een blikje Cool Aid erbij natuurlijk!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:35 schreef Beach het volgende:
Heb je d'r nog wat over voor mij wellicht?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga maar eens wat asprientjes slikken
Ik lust alleen gala meloenenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:35 schreef Beach het volgende:
Ik ga nagelbijten..quote:Op zondag 23 januari 2011 12:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kippenvleugeltjes zijn nog meerquote:Op zondag 23 januari 2011 12:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
kippepootjes niet![]()
kipfilet daarintegen
Het heerst wel op het forumquote:Op zondag 23 januari 2011 12:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
galia?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik lust alleen gala meloenen
zeker.. kom maar halen.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heb je d'r nog wat over voor mij wellicht?
die chick die als enige de muziek goed vond gister? leeft ze nog ?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Iedereen is brankquote:
kluifkip is bah man, kipkruiden op kipfiletquote:Op zondag 23 januari 2011 12:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kippenvleugeltjes zijn nog meer
die is nog in comaquote:Op zondag 23 januari 2011 12:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
die chick die als enige de muziek goed vond gister? leeft ze nog ?
heb zo'n gevoel dat ze me niet gaat accepteren namelijk
Haha neeeuh hoor, zolang ik niet over eten denk gaat het prima!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeker.. kom maar halen.
zolang je niet bij mij gaat kotsen dan
Kippenborstfiletquote:Op zondag 23 januari 2011 12:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
kluifkip is bah man, kipkruiden op kipfilet
Kluifkip is chilllllquote:Op zondag 23 januari 2011 12:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
kluifkip is bah man, kipkruiden op kipfilet
Heb je d'r ook eentje voor mij Toon?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dv het liedje hierna is weer speciaal voor jou!![]()
![]()
Koppijn?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Galiaquote:Op zondag 23 januari 2011 12:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee hoe die dingen heten, iets met een G.
Die kleine gele.
Mogguh Koelkastquote:
Uiteraardquote:Op zondag 23 januari 2011 12:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heb je d'r ook eentje voor mij Toon?
Awo broeder!quote:
rustug! Xquote:Op zondag 23 januari 2011 12:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hierna een liedje voor een goede vriend van mij, mc-Piel
Maar dat kan je niet bellen met skype?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij heeft me zijn mobiele nummer gegeven
Je hoort waarschijnlijk veel lawaai, hij zit op bunnikside en daar zit ook harde kernquote:Op zondag 23 januari 2011 12:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij heeft me zijn mobiele nummer gegeven
Zat ie niet in het gehandicapten vak?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoort waarschijnlijk veel lawaai, hij zit op bunnikside en daar zit ook harde kern
lees het gewoon morgen.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:42 schreef Swomp het volgende:
Wordt er hier toevallig ook live sport in de uitzending doorgenomen ?
Ik moet natuurlijk wel weten hoe het ajax afgaat....
En nee ik kan niet kijken want dat trekt mijn internet niet meer
Koelkast heeft nummer van Paul en Paul zit nu bij Utrecht hardekern en je hebt nog:quote:Op zondag 23 januari 2011 12:42 schreef Swomp het volgende:
Wordt er hier toevallig ook live sport in de uitzending doorgenomen ?
Ik moet natuurlijk wel weten hoe het ajax afgaat....
En nee ik kan niet kijken want dat trekt mijn internet niet meer
Wie zijn lievelingsnummer is dit nou niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:44 schreef mc-Piel het volgende:
Toon, mijn lievelingsnummer!!!
Hoe wist je dat?
mensen zonder oren!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wie zijn lievelingsnummer is dit nou niet?
Dit hou ik geen 90 minuten vol hoorquote:
Tietenknijpen..quote:Op zondag 23 januari 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit hou ik geen 90 minuten vol hoor
ONDER ANDERE mensen zonder oren!quote:
Waarom moet ik dit missenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit hou ik geen 90 minuten vol hoor
Oe goed planquote:
Dag merel! Wat zie je d'r weer leuk uit vandaag!!quote:
Slijmbalquote:Op zondag 23 januari 2011 12:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dag merel! Wat zie je d'r weer leuk uit vandaag!!![]()
Wij kijken via stream, ff terugzoeken staat ergens in het topicquote:Op zondag 23 januari 2011 12:46 schreef Swomp het volgende:
[..]
Waarom moet ik dit missen!!
Ik wil EL .... !!
Stuur die pics is door?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dag merel! Wat zie je d'r weer leuk uit vandaag!!![]()
Ik meen het!quote:
Mijn internet trekt sopcast niet meerquote:Op zondag 23 januari 2011 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij kijken via stream, ff terugzoeken staat ergens in het topic![]()
Iets met vrijblijvend ofzo
92merel.rar heb ik voor jequote:
Hoin Merol wat een fijne dag en ik ben blij dat je er weer bent, ik hoop dat je je weer vermaakt vandaag hier ok? Greatojensquote:
Is niet via sopcastquote:Op zondag 23 januari 2011 12:47 schreef Swomp het volgende:
[..]
Mijn internet trekt sopcast niet meer!
Ik kan voorlopig nog geen sneller internet krijgen hier![]()
Wat? Ik speel alleen goede spellenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:49 schreef Driepink het volgende:
bij dit nummer moet ik trouwens aan mw2 denken
hardline -> uav -> 2 kills -> dood - > 2 kills -> dood enzo
uav uav uav uav hele potje door hoor je dan
hell yeah!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:50 schreef Franneh het volgende:
[..]
We've got a thing that's called Franneh love?
Jaaaaa!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:50 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ohja?quote:
Patjequote:Op zondag 23 januari 2011 12:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoin Merol wat een fijne dag en ik ben blij dat je er weer bent, ik hoop dat je je weer vermaakt vandaag hier ok? Greatojens
Frannehquote:Op zondag 23 januari 2011 12:50 schreef Franneh het volgende:
[..]
atdhe.net zeker...quote:
nee geen atdhequote:Op zondag 23 januari 2011 12:51 schreef Swomp het volgende:
[..]
atdhe.net zeker...![]()
Die stampt me hele laptop vol met spam/malware blabla bla !
Sexy hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 12:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
correct, een feestmuts met een 3 erop
msn, hyves, skype?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:51 schreef Franneh het volgende:
[..]
oh ik hou van je dan omdat dit nummer
Nee, alleen vastquote:Op zondag 23 januari 2011 12:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar dat kan je niet bellen met skype?
Heb ik van Graseterquote:
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heb ik van Graseter
Heeft ie voor me gemaakt toen ie onder je bed verstopt lag!
ja want : we've got a thing thats called radar lovequote:
Dat kan heul niet. Hij woont onder mijn bed.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heb ik van Graseter
Heeft ie voor me gemaakt toen ie onder je bed verstopt lag!
Inderdaad, ik heb nooit onder merels bed gewoond.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat kan heul niet. Hij woont onder mijn bed.
Alleen is er een miniem probleempje met de uitnodigingen die niet aankomenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
hmmm ik heb wel de msn van sharr, maar die heb je zelf ook
Graseter is een onder-bedden-lig-sletquote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef mc-Piel het volgende:
Maar nick, je beseft dat de naam Driepink nogal misleidend is enzo haha, want 3e pink haha enzo, mensen denken hij is klein.. Terwijl eigenlijk hij echt fucking gr.... hahahaha SNAPJE? EINZZ!!!1111!
Wie lag er dan onder mijn bed?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Koelkastquote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Merel![]()
Het mooie meisje met de mooie achtergrond
Heul nietquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Graseter is een onder-bedden-lig-slet
Monogamie komt niet voor in zijn woordenboek
Dan was het nick!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wie lag er dan onder mijn bed?
[..]
KoelkastHahah, was een mooi contrast he
![]()
Zapdos kan tegen elektriciteit weet je nog!quote:
Wat zijn dit voor grapjes.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Graseter is een onder-bedden-lig-slet
Monogamie komt niet voor in zijn woordenboek
In bed lijkt me beter..quote:
Kan d'r niks aan doen danielleSabinen!quote:
wtf... beter zet ik de stream wel weer uit.... altijd als ik inschakel/kijk dan gaat het fout ....quote:
Graseter zat gisteravond anders op een bed, met zijn hippe witte koptelefoonquote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het echt belachelijk.quote:
6 jaarquote:Op zondag 23 januari 2011 12:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ajax faalt nu al 2 jaar hoor, heb je dat nou nog niet door?
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:56 schreef Swomp het volgende:
[..]
wtf... beter zet ik de stream wel weer uit.... altijd als ik inschakel/kijk dan gaat het fout ....![]()
Dat was mijn bed onder DV's bed.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Graseter zat gisteravond anders op een bed, met zijn hippe witte koptelefoon
Dat zeker! En ik maar op mijn kop krijgen van Myra omdat ik jou niet specifiek had genoemd als zijnde mooi, dus bij dezen is dat rechtgezetquote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
KoelkastHahah, was een mooi contrast he
![]()
ze lag er toch niet op! ze lag namelijk naast mijquote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef mc-Piel het volgende:
Hmm.. dan durf ik niet met zekerheid te zeggen wie d'r onder je bed lag Merel
Ik denk dat dit mijn laatste post in het radio topic isquote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik met mijn vertrouwen.. ik kom morgen niet naar school...
Ga je mee voor Utrecht juichen dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik met mijn vertrouwen.. ik kom morgen niet naar school...
Utrecht is veel beter dan de graafschapquote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef naatje_1 het volgende:
HAHA, ok, feyenoord verliest dan wel met 1-0 tegen de graafschap, maar ajax verliest met 2-0 tegen utrecht
Dus eerst maak je me lekker zo van, kom Philip we gaan lekker Hertog Jan drinken enzoo.. En dan opeens heb je plannen.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
ze lag er toch niet op! ze lag namelijk naast mij
Neequote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga je mee voor Utrecht juichen dan?
Was jij het ook niet dan ?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef mc-Piel het volgende:
Hmm.. dan durf ik niet met zekerheid te zeggen wie d'r onder je bed lag Merel
Ik hoorde het jaquote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zeker! En ik maar op mijn kop krijgen van Myra omdat ik jou niet specifiek had genoemd als zijnde mooi, dus bij dezen is dat rechtgezet
Er kan nog van alles gebeurenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef naatje_1 het volgende:
HAHA, ok, feyenoord verliest dan wel met 1-0 tegen de graafschap, maar ajax verliest met 2-0 tegen utrecht
en ajax is nu veel beter dan feyenoordquote:Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht is veel beter dan de graafschap
Fijn je gekend te hebben Huppel!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat dit mijn laatste post in het radio topic is
ze stond oppeens op de stoep, en ja haar laat je toch niet buiten staan ?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dus eerst maak je me lekker zo van, kom Philip we gaan lekker Hertog Jan drinken enzoo.. En dan opeens heb je plannen.
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je liever bier drinkt met Merel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |