Maarja, m'n echte droom is om later samen met mn vriend hardstyle dj te worden. Alleen is het kut dat ik dan weer VWO doe. Te veel huiswerkquote:
Gewoon slimmer worden, hoef je ook minder huiswerk te maken.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Maarja, m'n echte droom is om later samen met mn vriend hardstyle dj te worden. Alleen is het kut dat ik dan weer VWO doe. Te veel huiswerk
Fok is vast weer lastigquote:
ik zie ook niks staanquote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
PANIEKKKKKKKKKKKKK
Mn stream zendt de wedstrijd niet uit
Tja... Gewoon niveautje lagerquote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Maarja, m'n echte droom is om later samen met mn vriend hardstyle dj te worden. Alleen is het kut dat ik dan weer VWO doe. Te veel huiswerk
Paul doet live verslag weet jequote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
PANIEKKKKKKKKKKKKK
Mn stream zendt de wedstrijd niet uit
Ja ik wil wel havo gaan doen, maar dan voel ik me echt een idioot als we straks falen als DJ. Had ik vwo kunnen doen, ben ik naar havo gegaan.quote:
VWOquote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Dan moet je nu ongeveer al resident dj zijn bij een online station zoals hardstation of fearfm.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
VMBOquote:Op zondag 23 januari 2011 11:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
VWO
Gewoon lekker havo doen man
Ja België is inderdaad wel bijna alles 16+quote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef Driepink het volgende:
trollenFTW:
leuk voor 16+ = masters
wel in belgië
senseation black in belgië ook 16+quote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ja België is inderdaad wel bijna alles 16+Dat wordt veel treinreizen denk ik
Maar dat is het dus. Als ik meteen moet mixen heb ik hardware nodig en ben ik al ruim 400 euro kwijt ofzo :Squote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan moet je nu ongeveer al resident dj zijn bij een online station zoals hardstation of fearfm.
En veel contacten hebben en ook nog eens kunnen produceren.
Kan je al DJ'en / Producen?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:52 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ja ik wil wel havo gaan doen, maar dan voel ik me echt een idioot als we straks falen als DJ. Had ik vwo kunnen doen, ben ik naar havo gegaan.
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
senseation black in belgië ook 16+
400 maar?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:54 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Maar dat is het dus. Als ik meteen moet mixen heb ik hardware nodig en ben ik al ruim 400 euro kwijt ofzo :S
Ik keek ook die link van jouquote:
Nou kijk, ik heb Cubase gedownload. Maar volgens mij kan je daar alleen maar wat mee als je zo'n leuk keyboardje voor je hebt staan.quote:
Dat is vast eenzijdig verslagquote:
Ik heb een mooien keyboard en logic studio.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:55 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Nou kijk, ik heb Cubase gedownload. Maar volgens mij kan je daar alleen maar wat mee als je zo'n leuk keyboardje voor je hebt staan.
Even sparen danquote:Op zondag 23 januari 2011 11:55 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Nou kijk, ik heb Cubase gedownload. Maar volgens mij kan je daar alleen maar wat mee als je zo'n leuk keyboardje voor je hebt staan.
Logic is cool. Maar ik heb geen mac :/quote:Op zondag 23 januari 2011 11:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb een mooien keyboard en logic studio.
Arme jij.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:55 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Logic is cool. Maar ik heb geen mac :/
Genoeg Windows programma's om te produceren.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:55 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:56 schreef Dalando het volgende:
Je moet gewoon eigenlijk windows en mac hebben.
Ja Cubase dusquote:Op zondag 23 januari 2011 11:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Genoeg Windows programma's om te produceren.
FL9 FTW!!quote:Op zondag 23 januari 2011 11:55 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Gewoon dualboot draaien op een PCquote:Op zondag 23 januari 2011 11:56 schreef Dalando het volgende:
Je moet gewoon eigenlijk windows en mac hebben.
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Gewoon dualboot draaien op een PC
Trance?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:56 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Daar maakte ik vroeger altijd trance mee
Na dit nummer?quote:
10 - 12 = Modern Rockquote:
Ah wat kom vechten dan, kan best.quote:
Koop gewoon een Macbook. Mooie verlichte toetsen, mooi IPS scherm, aluminium behuizing. Prachtigquote:Op zondag 23 januari 2011 11:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ah wat kom vechten dan, kan best.
Je doet net alsof een MAC hele andere hardware heeft
Neequote:Op zondag 23 januari 2011 11:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Krijgen we nu weer om de 30 seconden die radio onzin jingle?
Wauw, verlichte toetsen.. mensen die naar hun toetsenbord moeten kijken om te typenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Koop gewoon een Macbook. Mooie verlichte toetsen, mooi IPS scherm, aluminium behuizing. Prachtig
Waarom zou ik dat doen als ik een dual 22" opstelling heb waar ook best OSX op kan?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Koop gewoon een Macbook. Mooie verlichte toetsen, mooi IPS scherm, aluminium behuizing. Prachtig
Awo toon!quote:
oh, ik heb 2x 21.5"quote:Op zondag 23 januari 2011 12:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als ik een dual 22" opstelling heb waar ook best OSX op kan?
Ik heb op mijn windows pc verlichte toetsen en op mijn macbook.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wauw, verlichte toetsen.. mensen die naar hun toetsenbord moeten kijken om te typen_!
Dag danielleSabinenquote:
HEEEEEEEEUUUH!quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
go tell it to your daddy, ra ti keet!
je zou ze op de post doen ?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
HEEEEEEEEUUUH!
Hertog Jan mattiee!
Moest ik gisteren toch helemaal in m'n eentje die 6 halve liters opdrinken![]()
Awo = Hé man!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat?
Ik mag om half 1 straks weer draaien!
Ze pasten niet in de brievenbus en het postkantoor aws al dichtquote:
En dan de deur dicht laten als ze terug komt hihihi.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:02 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, Hups is even peuken aan het halen voor me
Bel ff dat ze 'n pakje lucky strike voor me meeneemt! ik ben leegquote:Op zondag 23 januari 2011 12:02 schreef Ezechielk het volgende:
Goed afgericht.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:02 schreef Ezechielk het volgende:
Ah, die stoere straattaal is niet voor me weggelegdquote:Op zondag 23 januari 2011 12:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo = Hé man!
Faka met jou dang = hoe gaat het met je?
Tja, in de randstad moet je wel.. wil je het gros van de mensen 'n beetje kunnen verstaanquote:Op zondag 23 januari 2011 12:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ah, die stoere straattaal is niet voor me weggelegd
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ze pasten niet in de brievenbus en het postkantoor aws al dicht
BEN AL ONDERWEG NAAR KLB!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:04 schreef Driepink het volgende:
[..]nou ja zeg, klacht: TNT POST SLUIT TE VROEG!
nee maar graseter doet dat bij mijquote:Op zondag 23 januari 2011 12:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik had het over mm eigen fout
wollah doe niet zo danquote:Op zondag 23 januari 2011 12:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tja, in de randstad moet je wel.. wil je het gros van de mensen 'n beetje kunnen verstaan
Johan Derskenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amateurenspits zoals Derksen zegt
graseter valt mij altijd lastig op msnquote:Op zondag 23 januari 2011 12:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
nee maar graseter doet dat bij mij
ik wil dat ookquote:Op zondag 23 januari 2011 12:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
graseter valt mij altijd lastig op msn
Doe dan maar Hello van Martin Solveigquote:Op zondag 23 januari 2011 12:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel
[..]
Die is wel lang man
Laidback luke ft. Jonathan Mendelsohn - Till tonight ( Chris Kaeser remix)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |