Niet zoveel als Rafa zelfquote:Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef Salamando het volgende:
Cilic legt zoveel ballen voor de servicelijn
Ik vind hem er fysiek niet al te sterk uit zien(maar dat komt ook door dat belachelijke shirt).Maar hij heeft zijn niveau wel wat geupped in de 2e set.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:32 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe is Rafa er fysiek aan toe? Zie je dat hij moe is?
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:17 schreef Colplay het volgende:
GSM Nadal. Eigenlijk redelijk simpel met 6-2 6-4 6-3.
Of Nadal tikt hem er gewoon in drie sets van af.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:17 schreef Norrage het volgende:
Wint Rafa toch gewoon gemakkelijk in straight sets...Zonder setverlies naar de kwart maar tegen Ferrer gaat ie het zwaar krijgen. Samen met Simon en Wawrinka (de tegenstanders van Fed) de enige nog ongeslagen spelers van 2011En Ferrer heeft al eens laten zien dat juist op hard court hij van Rafa kan winnen.
Murray, Federer, Djokovic?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:17 schreef Norrage het volgende:
Wint Rafa toch gewoon gemakkelijk in straight sets...Zonder setverlies naar de kwart maar tegen Ferrer gaat ie het zwaar krijgen. Samen met Simon en Wawrinka (de tegenstanders van Fed) de enige nog ongeslagen spelers van 2011En Ferrer heeft al eens laten zien dat juist op hard court hij van Rafa kan winnen.
Wat ik gezien heb vond ik Murray ook overtuigend. Maar kan hij het mentaal aan in de grote wedstrijden?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:20 schreef San_Andreas het volgende:
ging toch wel erg makkelijk bij Nadal, grootste kanshebber voor de titel imo
Ja, buiten de top 5 gerekend hequote:Op maandag 24 januari 2011 12:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Murray, Federer, Djokovic?
Nou dat denk ik niet. Hij won vandaag weliswaar met overtuiging maar dat had ook met Cilic te maken.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:20 schreef San_Andreas het volgende:
ging toch wel erg makkelijk bij Nadal, grootste kanshebber voor de titel imo
Simon was ook niet ongeslagen, die verloor van Giraldo in Brisbanequote:Op maandag 24 januari 2011 12:17 schreef Norrage het volgende:
BF denkt er anders over.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:35 schreef Norrage het volgende:
Op dit moment is Rafa bij verre niet de favoriet. Murray, Fed, Djoko, zelfs Berdych zie ik meer in staat de titel te winnen. Alhoewel, het is allemaal afhankelijk van of Rafa wel of niet van Murray kan winnen straks. Want eenmaal in de finale zal Rafa dat wel gewoon op mentale kracht winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |