Met eenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:11 schreef theKiD het volgende:
Het zou erg origineel zijn om zijn overlijdingsadvertentie te lezen in de krant van morgen
Het was maar een paar minuten werk. Gewoon met de zoekmachine van FOK!. Ik ben er van 11:00 tot 11:08 mee bezig geweest.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je tijd teveel ofzo, dat je dat allemaal gaat zitten uitzoeken?
Als dat ervoor kan zorgen dat die pipo hier nooit meer post, dan mag er idd een "quote:
Da's de volgende stap.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Interessant onderzoek. Heb je ook uitgezocht wat zijn postcount is als je alle dubbele posts weglaat?
Dat betekent dat dat ik dat hiervoor nog niet wasquote:Op zondag 23 januari 2011 11:22 schreef BrandX het volgende:
de tering, TS je hebt jezelf in een klap minstens zo zielig gemaakt als velen tong80 vinden.
Best een prestatie
Graag gedaanquote:Op zondag 23 januari 2011 11:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat betekent dat dat ik dat hiervoor nog niet wasDus bedankt dan maar
naja, tis maar waar je je druk om maakt natuurlijk he?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar hoezo? Met die zoekmachine was dit topic binnen een paar minuten gemaakt
Goede vraagquote:Op zondag 23 januari 2011 11:24 schreef Cucumissativus het volgende:
Zal hij dit lezen, of maakt hij alleen maar topics aan?
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, tis maar waar je je druk om maakt natuurlijk he?
Dat alleen al.
integendeel zelfs.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:22 schreef BrandX het volgende:
de tering, TS je hebt jezelf in een klap minstens zo zielig gemaakt als velen tong80 vinden.
Best een prestatie
Okquote:Op zondag 23 januari 2011 11:31 schreef Lutte het volgende:
Honkeytonk!
PM hem even het linkje van dit topic ofzo.
Ik ben niet even zielig als tong?quote:
Dilemma.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ok![]()
[..]
Ik ben niet even zielig als tong?
Nee man, die user is gewoon zuur omdat ze nooit topics van hem mocht sluiten van de "hooge heren".quote:Op zondag 23 januari 2011 11:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben niet even zielig als tong?
Fouten maken is menselijkquote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef SuperwormJim het volgende:
Mooi![]()
Maar je vergeet de huiltopics in FB.
Even voor de duidelijkheid, dit is geen tong80 bashtopicquote:Op zondag 23 januari 2011 11:57 schreef Bushalte het volgende:
Tong80 is gewoon een kutuser die kuttopics maakt over kutwoordgrapjes die niet eens grappig zijn
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dit is geen tong80 bashtopic
je bent een kutn00b of kutkloon, zeg het maarquote:Op zondag 23 januari 2011 12:01 schreef Bushalte het volgende:
[..]-< kutsmiley tong80 moet stoppen met zijn Fok! Carierre.
Ik gok op beidequote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
je bent een kutn00b of kutkloon, zeg het maar.
Ja, voor TS, man wat een moeitequote:
Gelukkigquote:Op zondag 23 januari 2011 11:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dit is geen tong80 bashtopic
ik ookquote:
Meestal zeuren mensen over dat in ONZ niet genoeg moeite in de meeste OP's wordt gestokenquote:
Pas op, een kloon avan Tong80!quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Moedig m nou niet aan.... alsjeblieft...
Zie je, ik weet dat je van Tong houdtquote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef SuperwormJim het volgende:
Mooi![]()
Maar je vergeet de huiltopics in FB.
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie je, ik weet dat je van Tong houdt
Diep in je hart ben je dol op hem, en ik ben dan ook blij dat je hem achter de schermen altijd verdedigd en het niet nodig vindt hem te laten bannen
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Diep in je hart ben je dol op hem, en ik ben dan ook blij dat je hem achter de schermen altijd verdedigd en het niet nodig vindt hem te laten bannen
Nee. 10 minuten maar.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:15 schreef Spatieloos het volgende:
heb je nou tijd van je leven verspild om dit in een rijtje te zetten?
Wel handig, want ik zie nog open topics die makkelijk te hergebruiken zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Meestal zeuren mensen over dat in ONZ niet genoeg moeite in de meeste OP's wordt gestoken![]()
En zoveel moeite was het nietNiet meer dan 10 minuutjes
Precies. Hij scheldt en vloekt nooit. En die paar baggertopics van 'm .... tsja, als ze niet leuk zijn zakken ze vanzelf wel weg. En bovendien hoort ie bij FOK! he, hij heeft z'n plaatsje wel verdiend hier.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zit een Tong80 in ieder van ons,quote:Op zondag 23 januari 2011 12:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Maar iedereen houdt toch stiekem van Tong80
Nee.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Maar iedereen houdt toch stiekem van Tong80
Ja, als bloedpropje.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zit een Tong80 in ieder van ons,
en hij woont in je hartje
Pas op ja anders pas ik mijn sig aanquote:
Tja, er zit ook een seriemoordenaar, een kind, iemand van het andere geslacht en een gezellige dikkerd in ieder van ons. En daar horen ze ook, diep verborgen in de donkerste krochten van onze ziel, weggeslikt, opgekropt en vergeten.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zit een Tong80 in ieder van ons,
en hij woont in je hartje
Succesquote:Op zondag 23 januari 2011 12:18 schreef smegmanus het volgende:
Alleen nog even zoeken naar iemand die mij nog meer grappig vind.
Mijn minderjarige negerinnetje met dikke fleppen vindt je grappig.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:18 schreef smegmanus het volgende:
Alleen nog even zoeken naar iemand die mij nog meer grappig vind.
Pics van die denkbeeldige fleppen gaarne.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Mijn minderjarige negerinnetje met dikke fleppen vindt je grappig.
Ze is uiteraard denkbeeldig.
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Pas op ja anders pas ik mijn sig aan
in 10 minuten kun je ook miljonair worden, dik worden, afvallen, leren en tot 600 tellen.... daar heb je toch veel meer aan, vooral dat laatstequote:
Ben ik alquote:Op zondag 23 januari 2011 12:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
in 10 minuten kun je ook miljonair worden
Daar doe ik niet aanquote:, dik worden,
Hoef ik niet.quote:afvallen,
Kan ik al.quote:leren en tot 600 tellen
quote:.... daar heb je toch veel meer aan, vooral dat laatste
Hé, de verleden kaar was het shmoopy, je gaat vooruitquote:Op zondag 23 januari 2011 12:35 schreef cerror het volgende:
Zolang Yvonne z'n lippen fijn vind aan d'r sphincter, blijft hij gewoon doen wat hij altijd doet: heel veel maar inhoudelijk bijster weinig.
Oh verdammt, remlof helemaal vergeten.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, de verleden kaar was het shmoopy, je gaat vooruit
Zoiets van: we willen liever een mens dan een koe. Liever een maag dan 4 maal herkauwen.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:59 schreef dralion13 het volgende:
precies, we willen iemand die wel grappig is en niet 100 de zelfde topics maakt, alleen omdat ze 1 keer leuk waren!
jij snapt hetquote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoiets van: we willen liever een mens dan een koe. Liever een maag dan 4 maal herkauwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |