Ja, als bloedpropje.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zit een Tong80 in ieder van ons,
en hij woont in je hartje
Pas op ja anders pas ik mijn sig aanquote:
Tja, er zit ook een seriemoordenaar, een kind, iemand van het andere geslacht en een gezellige dikkerd in ieder van ons. En daar horen ze ook, diep verborgen in de donkerste krochten van onze ziel, weggeslikt, opgekropt en vergeten.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zit een Tong80 in ieder van ons,
en hij woont in je hartje
Succesquote:Op zondag 23 januari 2011 12:18 schreef smegmanus het volgende:
Alleen nog even zoeken naar iemand die mij nog meer grappig vind.
Mijn minderjarige negerinnetje met dikke fleppen vindt je grappig.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:18 schreef smegmanus het volgende:
Alleen nog even zoeken naar iemand die mij nog meer grappig vind.
Pics van die denkbeeldige fleppen gaarne.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Mijn minderjarige negerinnetje met dikke fleppen vindt je grappig.
Ze is uiteraard denkbeeldig.
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Pas op ja anders pas ik mijn sig aan
in 10 minuten kun je ook miljonair worden, dik worden, afvallen, leren en tot 600 tellen.... daar heb je toch veel meer aan, vooral dat laatstequote:
Ben ik alquote:Op zondag 23 januari 2011 12:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
in 10 minuten kun je ook miljonair worden
Daar doe ik niet aanquote:, dik worden,
Hoef ik niet.quote:afvallen,
Kan ik al.quote:leren en tot 600 tellen
quote:.... daar heb je toch veel meer aan, vooral dat laatste
Hé, de verleden kaar was het shmoopy, je gaat vooruitquote:Op zondag 23 januari 2011 12:35 schreef cerror het volgende:
Zolang Yvonne z'n lippen fijn vind aan d'r sphincter, blijft hij gewoon doen wat hij altijd doet: heel veel maar inhoudelijk bijster weinig.
Oh verdammt, remlof helemaal vergeten.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, de verleden kaar was het shmoopy, je gaat vooruit
Zoiets van: we willen liever een mens dan een koe. Liever een maag dan 4 maal herkauwen.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:59 schreef dralion13 het volgende:
precies, we willen iemand die wel grappig is en niet 100 de zelfde topics maakt, alleen omdat ze 1 keer leuk waren!
jij snapt hetquote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoiets van: we willen liever een mens dan een koe. Liever een maag dan 4 maal herkauwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |