Nee man, die user is gewoon zuur omdat ze nooit topics van hem mocht sluiten van de "hooge heren".quote:Op zondag 23 januari 2011 11:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben niet even zielig als tong?
Fouten maken is menselijkquote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef SuperwormJim het volgende:
Mooi![]()
Maar je vergeet de huiltopics in FB.
Even voor de duidelijkheid, dit is geen tong80 bashtopicquote:Op zondag 23 januari 2011 11:57 schreef Bushalte het volgende:
Tong80 is gewoon een kutuser die kuttopics maakt over kutwoordgrapjes die niet eens grappig zijn
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dit is geen tong80 bashtopic
je bent een kutn00b of kutkloon, zeg het maarquote:Op zondag 23 januari 2011 12:01 schreef Bushalte het volgende:
[..]-< kutsmiley tong80 moet stoppen met zijn Fok! Carierre.
Ik gok op beidequote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
je bent een kutn00b of kutkloon, zeg het maar.
Ja, voor TS, man wat een moeitequote:
Gelukkigquote:Op zondag 23 januari 2011 11:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dit is geen tong80 bashtopic
ik ookquote:
Meestal zeuren mensen over dat in ONZ niet genoeg moeite in de meeste OP's wordt gestokenquote:
Pas op, een kloon avan Tong80!quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Moedig m nou niet aan.... alsjeblieft...
Zie je, ik weet dat je van Tong houdtquote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef SuperwormJim het volgende:
Mooi![]()
Maar je vergeet de huiltopics in FB.
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie je, ik weet dat je van Tong houdt
Diep in je hart ben je dol op hem, en ik ben dan ook blij dat je hem achter de schermen altijd verdedigd en het niet nodig vindt hem te laten bannen
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Diep in je hart ben je dol op hem, en ik ben dan ook blij dat je hem achter de schermen altijd verdedigd en het niet nodig vindt hem te laten bannen
Nee. 10 minuten maar.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:15 schreef Spatieloos het volgende:
heb je nou tijd van je leven verspild om dit in een rijtje te zetten?
Wel handig, want ik zie nog open topics die makkelijk te hergebruiken zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Meestal zeuren mensen over dat in ONZ niet genoeg moeite in de meeste OP's wordt gestoken![]()
En zoveel moeite was het nietNiet meer dan 10 minuutjes
Precies. Hij scheldt en vloekt nooit. En die paar baggertopics van 'm .... tsja, als ze niet leuk zijn zakken ze vanzelf wel weg. En bovendien hoort ie bij FOK! he, hij heeft z'n plaatsje wel verdiend hier.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zit een Tong80 in ieder van ons,quote:Op zondag 23 januari 2011 12:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Maar iedereen houdt toch stiekem van Tong80
Nee.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Maar iedereen houdt toch stiekem van Tong80
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |