Huh whut? Ik? Huh? Ik snap het nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij kwam vlak na iemand wiens naam ik vergeten ben. Die had een ernstige ziekte, en werd steeds weer opgenomen in het ziekenhuis vanwaar uit ze vrolijk door postte. Op den duur begonnen er wat gaten in haar verhaal te vallen, bijvoorbeeld dat ze alleen door de week postte etc. Ook klopten de mediche feiten voor geen kant.Ze was ook model, ohja Mathahari oid, Manu was helemaal weg van haar.
![]()
En toen kwam jij.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:40 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ben dan ook geen persoon die plezier haalt uit andere mensen neerhalen, kleineren of wat dan ook.
En dat eeuwige gekift op elkaar hoeft van mij ook niet, teveel in het echt gehad om daar hier ook nog eens tussen te gaan zitten.
quote:
quote:
Dat had ik al heel lang mee zitten lezen en wist ook dat de boel zich boven op mij zouden storten...was nog best grappigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij kwam vlak na iemand wiens naam ik vergeten ben. Die had een ernstige ziekte, en werd steeds weer opgenomen in het ziekenhuis vanwaar uit ze vrolijk door postte. Op den duur begonnen er wat gaten in haar verhaal te vallen, bijvoorbeeld dat ze alleen door de week postte etc. Ook klopten de mediche feiten voor geen kant.Ze was ook model, ohja Mathahari oid, Manu was helemaal weg van haar.
![]()
En toen kwam jij.
Het zou ook enorm schelen als men (algemeenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:40 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ben dan ook geen persoon die plezier haalt uit andere mensen neerhalen, kleineren of wat dan ook.
En dat eeuwige gekift op elkaar hoeft van mij ook niet, teveel in het echt gehad om daar hier ook nog eens tussen te gaan zitten.
Ik ontken alle betrokkenheid.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
Ij heb de slappe lahc.. ik kan de toetsen niet vinden
Het is dan ook de RLS Sc he!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh whut? Ik? Huh? Ik snap het niet.
Dat ben ik zeer zeker met je eens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zou ook enorm schelen als men (algemeen) dingen niet zo persoonlijk opvatten en meer in een simpele opmerking gaan zien dan dat het daadwerkelijk is. En wat zelfspot, ook over gedane zaken.
.
Nee dit is TALquote:
Eens!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zou ook enorm schelen als men (algemeen) dingen niet zo persoonlijk opvatten en meer in een simpele opmerking gaan zien dan dat het daadwerkelijk is. En wat zelfspot, ook over gedane zaken.
.
Ah. Zo. Misschien is het leuker als ik daadwerkelijk een kloon aanmaak en dan mee ga postenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hadden het net ff over het verhaal hoe ik daar binne3nkam...dat volgde tha E nie
O net als ik, dat je meteen een kloon bentquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hadden het net ff over het verhaal hoe ik daar binne3nkam...dat volgde tha E nie
Sorryquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Waar ben ik dan?quote:
Joh...van mij mag je...tis alleen erg tam nu...dr zijn er een paar in retraitequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah. Zo. Misschien is het leuker als ik daadwerkelijk een kloon aanmaak en dan mee ga posten.
Ja een tijdje lurken is wel gewenst voor je je in die slangenkuil stort.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat had ik al heel lang mee zitten lezen en wist ook dat de boel zich boven op mij zouden storten...was nog best grappig
Alweer?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Joh...van mij mag je...tis alleen erg tam nu...dr zijn er een paar in retraite
Tja...zo heeft elke SC zn mankementenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
O net als ik, dat je meteen een kloon bent
Ja de hartelijkheid zelve waren ze toen
Ik ook, maar daar was het toen wel heel ergquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet de eerste SC nog tegenkomen waar je als nieuwkomer een goodybag krijgt en een bloemenkrans aangeboden door Hawaiiaanse danseressen.
Die tijd hebben we wel gehadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet de eerste SC nog tegenkomen waar je als nieuwkomer een goodybag krijgt en een bloemenkrans aangeboden door Hawaiiaanse danseressen.
liesje weet er alles van geloof ik...Het heeft gemaakt dat ik alleen maar mini meets doe met rlsersquote:
Ik werd leuk verwelkomd hier. En in grutje was dat eerst wel zo... Maar nu komen er voort drie per dag en is het ontvangst iets konder hartelijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Tegen jezelf pratenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Of een netwerk van klonen aanmaken, die allemaal een eigen pohi geven en dan langzaamaan massaal infiltreren.
Ik niet van Hawaiiaanse danseressen! Komt dus goed uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:47 schreef Kally het volgende:
Gelukkig hou ik niet van bloemenkransen
We zaten toen nog met Neo, een beetje achterdocht was wel nodig toen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
O net als ik, dat je meteen een kloon bent
Ja de hartelijkheid zelve waren ze toen
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We zaten toen nog met Neo, een beetje achterdocht was wel nodig toen.
En volgens mij viel ik wel mee. Hoop ik.
Welnee...Kally kwam heeel veeel later....ze zijn van nature daar gewoon redelijk achterdochtigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We zaten toen nog met Neo, een beetje achterdocht was wel nodig toen.
En volgens mij viel ik wel mee. Hoop ik.
Ik heb mij hier eigenlijk altijd wel welkom gevoeld de kren dat ik aan kwam waaien, maar dat komt ook omdat hier het halve maffiaspel zit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een man van weinig woorden... ik doe alleen haiku'squote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:48 schreef Laysa het volgende:
Voor mij hoeft het poëzie album gehalte ook niet hoor
Dat heb ik een keer gehad! Ik had onder een kloon een topic geopend, wilde antwoorden, zat nog onder Lutte, snel weggehaald. Alleen Benny kon natuurlijk de posts teruglezen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Het nare aan klonen onderhouden is het gedoe met in- en uitloggen. En dat het risico op fouten zo groot is. Bij mij dan. Ik heb weinig overzicht voor dat soort dingen.
Ja, en omdat mijn overvloedige hartelijkheid alle hatelijkheid doet vervagen in luttele seconden!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb mij hier eigenlijk altijd wel welkom gevoeld de kren dat ik aan kwam waaien, maar dat komt ook omdat hier het halve maffiaspel zit.
als je de glitterplaatjes maar bij je houdtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben een man van weinig woorden... ik doe alleen haiku's
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben een man van weinig woorden... ik doe alleen haiku's
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:50 schreef Kally het volgende:
roosjes zijn rood,
violetjes zijn blauw
suiker is zoet
en waar blijft mijn wijntje nou?
Gofferdomme lekker wiefke benne gij zegquote:
Klopt maar vaak was die achterdocht ook wel terecht. Of er is in ieder geval genoeg gebeurt waardoor die achterdocht er is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee...Kally kwam heeel veeel later....ze zijn van nature daar gewoon redelijk achterdochtig
Jij bent ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Gofferdomme lekker wiefke benne gij zeg
Lutte is ook erg aardig!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en omdat mijn overvloedige hartelijkheid alle hatelijkheid doet vervagen in luttele seconden!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
als je de glitterplaatjes maar bij je houdt
Truste lekker dingquote:
Truste Lutquote:
Kon het nie laten nie. Je hoeft niet te antwoordenquote:
Jaquote:
Die linker ziet er uit als een schijtende hondquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daarna graag zomer.
quote:
Schrijf jij columns? Dat wist ik heul niet, ik kom daar niet zo vaak.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
JaIk ook. Ik had een column gesubmit daarover
. bijna 10 dagen geleden. Maar staat nog altijd in de wachtrij en met elke dag die verstrijkt is ie minder toepasselijk voor de tijd. Er kwam nog vorst in voor namelijk
.
Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die linker ziet er uit als een schijtende hond.
lentequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daarna graag zomer.
Dit is het eerste wat ik instuur. Ik zou het wel leuk vinden als ik regelmatig columns schreef voor FOK!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schrijf jij columns? Dat wist ik heul niet, ik kom daar niet zo vaak.Doe maar een linkje in mijn pm want ik wil je volgen.
En dat ik dan in je eerste boek bedankt wordt, als fladderende inspiratiebron.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is het eerste wat ik instuur. Ik zou het wel leuk vinden als ik regelmatig columns schreef voor FOK!![]()
.
quote:Op zondag 23 januari 2011 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat ik dan in je eerste boek bedankt wordt, als fladderende inspiratiebron.
quote:
neee hij hangt gewoon en doet niets meerquote:
ik denk nog steeds film kijkenquote:
hmmmhmmm da's knap kut iddquote:Op zondag 23 januari 2011 00:14 schreef crv het volgende:
[..]
neee hij hangt gewoon en doet niets meer
nee hoor, ik was even in afwachting vanb rustiger tijden.quote:
owwwquote:Op zondag 23 januari 2011 00:16 schreef crv het volgende:
[..]
nee hoor, ik was even in afwachting vanb rustiger tijden.
Schijnt dat mijn aanwezigheid door sommigen minder op prijs gesteld wordt dus dan ggaan we maar ff weg he om de rust te bewaren
Crazy kweam al met wat opties, maar krijg hopenlijk een nieuwe.quote:
ah dat heb je net gemist, lees maar terug ofg ik stuur je wel een PMquote:
Heeeeeyyyy Mirandaaaaaquote:Op zondag 23 januari 2011 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
The box gekeken en was best een goede filmnu doggy uitlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |