Huh whut? Ik? Huh? Ik snap het nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij kwam vlak na iemand wiens naam ik vergeten ben. Die had een ernstige ziekte, en werd steeds weer opgenomen in het ziekenhuis vanwaar uit ze vrolijk door postte. Op den duur begonnen er wat gaten in haar verhaal te vallen, bijvoorbeeld dat ze alleen door de week postte etc. Ook klopten de mediche feiten voor geen kant.Ze was ook model, ohja Mathahari oid, Manu was helemaal weg van haar.
![]()
En toen kwam jij.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:40 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ben dan ook geen persoon die plezier haalt uit andere mensen neerhalen, kleineren of wat dan ook.
En dat eeuwige gekift op elkaar hoeft van mij ook niet, teveel in het echt gehad om daar hier ook nog eens tussen te gaan zitten.
quote:
quote:
Dat had ik al heel lang mee zitten lezen en wist ook dat de boel zich boven op mij zouden storten...was nog best grappigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij kwam vlak na iemand wiens naam ik vergeten ben. Die had een ernstige ziekte, en werd steeds weer opgenomen in het ziekenhuis vanwaar uit ze vrolijk door postte. Op den duur begonnen er wat gaten in haar verhaal te vallen, bijvoorbeeld dat ze alleen door de week postte etc. Ook klopten de mediche feiten voor geen kant.Ze was ook model, ohja Mathahari oid, Manu was helemaal weg van haar.
![]()
En toen kwam jij.
Het zou ook enorm schelen als men (algemeenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:40 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ben dan ook geen persoon die plezier haalt uit andere mensen neerhalen, kleineren of wat dan ook.
En dat eeuwige gekift op elkaar hoeft van mij ook niet, teveel in het echt gehad om daar hier ook nog eens tussen te gaan zitten.
Ik ontken alle betrokkenheid.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
Ij heb de slappe lahc.. ik kan de toetsen niet vinden
Het is dan ook de RLS Sc he!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh whut? Ik? Huh? Ik snap het niet.
Dat ben ik zeer zeker met je eens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zou ook enorm schelen als men (algemeen) dingen niet zo persoonlijk opvatten en meer in een simpele opmerking gaan zien dan dat het daadwerkelijk is. En wat zelfspot, ook over gedane zaken.
.
Nee dit is TALquote:
Eens!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zou ook enorm schelen als men (algemeen) dingen niet zo persoonlijk opvatten en meer in een simpele opmerking gaan zien dan dat het daadwerkelijk is. En wat zelfspot, ook over gedane zaken.
.
Ah. Zo. Misschien is het leuker als ik daadwerkelijk een kloon aanmaak en dan mee ga postenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hadden het net ff over het verhaal hoe ik daar binne3nkam...dat volgde tha E nie
O net als ik, dat je meteen een kloon bentquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hadden het net ff over het verhaal hoe ik daar binne3nkam...dat volgde tha E nie
Sorryquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Waar ben ik dan?quote:
Joh...van mij mag je...tis alleen erg tam nu...dr zijn er een paar in retraitequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah. Zo. Misschien is het leuker als ik daadwerkelijk een kloon aanmaak en dan mee ga posten.
Ja een tijdje lurken is wel gewenst voor je je in die slangenkuil stort.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat had ik al heel lang mee zitten lezen en wist ook dat de boel zich boven op mij zouden storten...was nog best grappig
Alweer?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Joh...van mij mag je...tis alleen erg tam nu...dr zijn er een paar in retraite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |