Tja...zo heeft elke SC zn mankementenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
O net als ik, dat je meteen een kloon bent
Ja de hartelijkheid zelve waren ze toen
Ik ook, maar daar was het toen wel heel ergquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet de eerste SC nog tegenkomen waar je als nieuwkomer een goodybag krijgt en een bloemenkrans aangeboden door Hawaiiaanse danseressen.
Die tijd hebben we wel gehadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet de eerste SC nog tegenkomen waar je als nieuwkomer een goodybag krijgt en een bloemenkrans aangeboden door Hawaiiaanse danseressen.
liesje weet er alles van geloof ik...Het heeft gemaakt dat ik alleen maar mini meets doe met rlsersquote:
Ik werd leuk verwelkomd hier. En in grutje was dat eerst wel zo... Maar nu komen er voort drie per dag en is het ontvangst iets konder hartelijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Tegen jezelf pratenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Of een netwerk van klonen aanmaken, die allemaal een eigen pohi geven en dan langzaamaan massaal infiltreren.
Ik niet van Hawaiiaanse danseressen! Komt dus goed uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:47 schreef Kally het volgende:
Gelukkig hou ik niet van bloemenkransen
We zaten toen nog met Neo, een beetje achterdocht was wel nodig toen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
O net als ik, dat je meteen een kloon bent
Ja de hartelijkheid zelve waren ze toen
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We zaten toen nog met Neo, een beetje achterdocht was wel nodig toen.
En volgens mij viel ik wel mee. Hoop ik.
Welnee...Kally kwam heeel veeel later....ze zijn van nature daar gewoon redelijk achterdochtigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We zaten toen nog met Neo, een beetje achterdocht was wel nodig toen.
En volgens mij viel ik wel mee. Hoop ik.
Ik heb mij hier eigenlijk altijd wel welkom gevoeld de kren dat ik aan kwam waaien, maar dat komt ook omdat hier het halve maffiaspel zit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een man van weinig woorden... ik doe alleen haiku'squote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:48 schreef Laysa het volgende:
Voor mij hoeft het poëzie album gehalte ook niet hoor
Dat heb ik een keer gehad! Ik had onder een kloon een topic geopend, wilde antwoorden, zat nog onder Lutte, snel weggehaald. Alleen Benny kon natuurlijk de posts teruglezen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Het nare aan klonen onderhouden is het gedoe met in- en uitloggen. En dat het risico op fouten zo groot is. Bij mij dan. Ik heb weinig overzicht voor dat soort dingen.
Ja, en omdat mijn overvloedige hartelijkheid alle hatelijkheid doet vervagen in luttele seconden!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb mij hier eigenlijk altijd wel welkom gevoeld de kren dat ik aan kwam waaien, maar dat komt ook omdat hier het halve maffiaspel zit.
als je de glitterplaatjes maar bij je houdtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben een man van weinig woorden... ik doe alleen haiku's
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben een man van weinig woorden... ik doe alleen haiku's
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:50 schreef Kally het volgende:
roosjes zijn rood,
violetjes zijn blauw
suiker is zoet
en waar blijft mijn wijntje nou?
Gofferdomme lekker wiefke benne gij zegquote:
Klopt maar vaak was die achterdocht ook wel terecht. Of er is in ieder geval genoeg gebeurt waardoor die achterdocht er is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee...Kally kwam heeel veeel later....ze zijn van nature daar gewoon redelijk achterdochtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |