Het voetbaltechnisch beleid moet worden uitgevoerd door een TD en de trainersstaf.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
dus bij jou kunnen alle TD's weg, want wie betaalt bepaalt.
Dan zou iedere sponsor beleid moeten maken en geloof me, dat wil jij echt niet hoor.
ach die stel lamgeslagen doen hun best en hebben het door het gezeik van alles en iedereen (inclusief ons als supporters) de moeilijkste baan die je maar kunt hebben.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:00 schreef Happel het volgende:
[..]
De directie.
Dat zijn een stel lamgeslagen debielen waar we zo snel mogelijk vanaf moeten.
Investeerders zullen wel het vertrouwen in Leo zijn verloren en willen het geld misschien wel uitgeven maar wel aan iemand waar ze vertrouwen in hebben.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:16 schreef macca728 het volgende:
maar als Martin van Geel komt, zou hij ook geld willen investeren.
Wat kan hij anders doen dan Beenhakker ?
Feyenoord kan niet eens geld uitgeven want ze zitten in categorie 1quote:Op zondag 23 januari 2011 14:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Investeerders zullen wel het vertrouwen in Leo zijn verloren en willen het geld misschien wel uitgeven maar wel aan iemand waar ze vertrouwen in hebben.
Het zou me niks verbazen als dat voor 90% de reden is van het niet verlengen van Leo's contract. De TD moet hun geld uitgeven, als ze daar niet 100% achter staan is het exit voor de TD. Simpel.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Investeerders zullen wel het vertrouwen in Leo zijn verloren en willen het geld misschien wel uitgeven maar wel aan iemand waar ze vertrouwen in hebben.
Vermoedelijk mogen ze deze zomer naar categorie 2.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Feyenoord kan niet eens geld uitgeven want ze zitten in categorie 1
nee en dat stoort me mateloos, eerst Beenhakker schofferen en nu ook Been door hem niet te steunen en met Van Hanegem te praten.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:17 schreef Merkie het volgende:
Blokland en co. steunen Been totaal niet volgens mij. Ze spreken het in ieder geval niet uit.
En daarbij doen ze veel extern.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vermoedelijk mogen ze deze zomer naar categorie 2.
Wat voor regels dan precies? Leg eens uit?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
vandaar dat ze 3 ton van de SC lenen.
Ook daar zijn regels voor, de KNVB is niet gek.
Begin van de wederopbouw.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik lul niet, maar praat. Beetje fatsoen is heel normaal.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat voor regels dan precies? Leg eens uit?
Of lul je zomaar wat?
maar dat betekent nog als je Van Geel nu aanstelt, dat je geen geld kan uitgeven.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als investeerders zeggen: hier Feyenoord / Van Geel (of een andere TD), hier heb je een zak geld voor een routinier en we betalen ook zijn salaris, dan mag dat.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
maar dat betekent nog als je Van Geel nu aanstelt, dat je geen geld kan uitgeven.
Niet per se, maar het mág wel van de KNVB. Daarnaast stel je een TD aan voor de lange termijn, dat er in 2011-12 geen geld is wil niet zeggen dat dat ook geldt voor 2012-13.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
maar dat betekent nog als je Van Geel nu aanstelt, dat je geen geld kan uitgeven.
tuurlijk, maar dan had je Beenhakker per 1/1 moeten bedanken en Van Geel moeten aanstellen (of iemand anders). Nu 1 week voor de tranfersluiting heeft het weinig zin meer, al moet het liefst wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet per se, maar het mág wel van de KNVB. Daarnaast stel je een TD aan voor de lange termijn, dat er in 2011-12 geen geld is wil niet zeggen dat dat ook geldt voor 2012-13.
Natuurlijk, maar dan nog kunnen er dingen gedaan worden, toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dan had je Beenhakker per 1/1 moeten bedanken en Van Geel moeten aanstellen (of iemand anders). Nu 1 week voor de tranfersluiting heeft het weinig zin meer, al moet het liefst wel.
Je moet wel toestemming vragen aan de KNVB als het meer dan 100.000 euro kost.
Wat weten we daar nu over? We lezen iets in de media (De snor kwam ermee) over Van Hanegem dat met Feijenoord praat. Is dat ook daadwerkelijk gebeurd?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee en dat stoort me mateloos, eerst Beenhakker schofferen en nu ook Been door hem niet te steunen en met Van Hanegem te praten.
volgens alle media wel, maar dat weten we niet zeker natuurlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat weten we daar nu over? We lezen iets in de media (De snor kwam ermee) over Van Hanegem dat met Feijenoord praat. Is dat ook daadwerkelijk gebeurd?
Iedereen trekt veel te voorbarig conclusies over zaken waar we helemaal niks over weten.
ja mee eens, van mij mag Van Geel ook morgen beginnen. Maar hij zal geen miljoenen krijgen om te investeren vrees ik.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dan nog kunnen er dingen gedaan worden, toch?
Verder:
- Beenhakker heeft een contract tot het einde van dit seizoen, niet tot 1/1.
- Externe financiering mag altijd zonder goedkeuring van KNVB, ongeacht de categorie waarin de club verkeert.
. Een TD moet niet alleen maar spelers kopen, maar geeft ook leiding aan de scouting en de jeugdopleiding en gaat over contractverlengingen en het verkopen van spelers. Genoeg te doen dus.
Snapt er inderdaad helemaal niets van die jongen. Moeten we tevreden zijn met een 0-0 tegen de Graafschap, thuis?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:51 schreef Benigoi het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)apt_er_niks_van.html
Wijnaldum snapt er niks vanTerwijl het einde van Feyenoord De Graafschap naderde, geloofde Georginio Wijnaldum zijn oren niet. Hij hoorde de supporters zaterdagavond in De Kuip zingen dat de spelers in het rood-witte shirt zich moesten schamen en dat ze moesten werken voor hun geld.
Ze hebben ons zó goed gesteund dit seizoen, zelfs na de 10-0 nederlaag bij PSV bleven ze achter ons staan. En dan gaan ze zulke dingen roepen, terwijl we op 0-0 staan tegen De Graafschap. Dat snap ik echt niet. Ik denk dan: steun je ploeg. Kijk, als ze daarmee waren begonnen nadat we met 1-0 achter kwamen, had ik het wel begrepen.
Twee minuten na de treffer van Superboer Leon Broekhof, toen de nederlaag een feit was, barstte Wijnaldum in tranen uit. Na elke tegenslag zoek je als speler naar oplossingen, maar nu hebben we zo veel tegenslagen dat ik even geen oplossing meer weet. Die emotie kwam er na het laatste fluitsignaal uit.
Hij snapt er inderdaad niks van.
Zegt toch genoeg dit over de belevingswereld van die jochies.
Hebben wij het weer gedaan.
Dat die Georgino zo snel mogelijk IN zijn schoenen loopt in plaats van NAAST zijn schoenen...quote:
Nachttrainingen, Euribob, nachttrainingen...quote:Op zondag 23 januari 2011 15:20 schreef Euribob het volgende:
Als mijn team en ik verliezen doordat onze inzet zo laag was, moeten we alle trainingen tot de volgende wedstrijd lopen, lopen en nog meer lopen. Misschien ook een goede methode voor Feyenoord?
Feyenoord oefent altijd na zo'n wedstrijd die verloren werd door lage inzet verbale communicatie, misschien dat ze voortaan gewoon na de wedstrijd rondjes om het veld gaan hollen to ze erbij neervallen?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nachttrainingen, Euribob, nachttrainingen...
Dat heeft Been in Oman al een keer gedaan. Toen hadden we gelijk weer geblesseerdenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Feyenoord oefent altijd na zo'n wedstrijd die verloren werd door lage inzet verbale communicatie, misschien dat ze voortaan gewoon na de wedstrijd rondjes om het veld gaan hollen to ze erbij neervallen?
Wat in Guddesnaam is de bedoeling van dat snoepreisje?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:41 schreef Paul-89 het volgende:
Er zit een Feyenoord delegatie op de tribune in Kerkrade niet ver van van Geel af.
Waarschijnlijk gewoon een informeel praatje maken met van Geel.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat in Guddesnaam is de bedoeling van dat snoepreisje?
Geweldig.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:47 schreef Tha_Duck het volgende:
Ach, de positieve kant is dat je ook geen spelers kwijt bent aan internationale wedstrijden. Dat is ook wel lekker toch?
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:47 schreef Tha_Duck het volgende:
Ach, de positieve kant is dat je ook geen spelers kwijt bent aan internationale wedstrijden. Dat is ook wel lekker toch?
Dat komt omdat de spelers van Feyenoord niet kunnen voetballen, ze kunnen hun longen uit hun lijf lopen of niet, beter worden ze er niet van, als er geen voetbal in je ploeg zit gaat het gewoon niet, kijk maar naar Willem II precies hetzelfde. Ik vind ook dat Been veel foute keuzes maakt, Beukering e.d. zijn eigen salaris, maar wie zou het dan moeten doen? Mourinho krijgt deze ploeg ook niet aan het voetballen. Het is geen kwestie van beste spelers opstellen, het is een kwestie van minst slechte spelers neerzetten. Veel Feyenoordsupporters zijn verblind door clubliefde om te zien dat die 11 gasten op het veld er niks van kunnen.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee laten we gewoon doorgaan zoal het nu gaat. Het komt vast vanzelf wel weer een keer goed.
Ik denk niet dat je er vijf man uit hoeft te kieperen. Zet er een trainer neer die in ieder geval één ding eist: knokken. Voor elke meter. Maak ook maar een keer een forse overtreding als het niet loopt. En als er dan iemand loopt te lapzwanzen, zoals die kut bruins met z'n nonchalante kutballetjes, flikker die maar uit de selectie. Laat zien dat het menens is.
Volgens mij is het ook echt de enige manier om uit deze mailaise te komen: zo hard mogelijk werken, je compleet leegspelen. Het klinkt misschien cliché maar het is wél zo. Maar het gebeurt gewoon niet. "De graafschap meteen bij de strot pakken" beloofde Been hoopvol. Waarom gebéurt dat dan niet? Waarom wordt niet eens geprobéérd om ze vast te zetten? "Ja ze zijn zo onzeker en durven geen bal meer te raken" heeft daar toch niets mee te maken? Dat is toch gewoon een kwestie van zo hard mogelijk werken voor je geld?
Waarom kan het wél na de 0-1? Dan is het toch simpelweg iets mentaals? Iets wat aangewakkerd kan worden door de juiste trainer?
Of ben ik nou naïef?
Gelul.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:59 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat komt omdat de spelers van Feyenoord niet kunnen voetballen, ze kunnen hun longen uit hun lijf lopen of niet, beter worden ze er niet van, als er geen voetbal in je ploeg zit gaat het gewoon niet, kijk maar naar Willem II precies hetzelfde.
Heb jij de hele wedstrijd Ajax - Feyenoord zitten kijken? Die gasten kunnen nog geen pass over 6 meter over de grond naar elkaar spelen. Dan kun je mentaal er bij gaan halen, maar dat vind ik gewoon onzin. Als je dit elke week laat zien kun je gewoon niet voetballen. Noem dan eens 5 spelers van Feyenoord op die goed kunnen voetballen, waar genoeg kwaliteit inzit om bij de eerste 8 te komen.quote:
onzin, tegen Twente ging het wel goed, tegen Utrecht ookquote:Op zondag 23 januari 2011 16:24 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Heb jij de hele wedstrijd Ajax - Feyenoord zitten kijken? Die gasten kunnen nog geen pass over 6 meter over de grond naar elkaar spelen. Dan kun je mentaal er bij gaan halen, maar dat vind ik gewoon onzin. Als je dit elke week laat zien kun je gewoon niet voetballen. Noem dan eens 5 spelers van Feyenoord op die goed kunnen voetballen, waar genoeg kwaliteit inzit om bij de eerste 8 te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |