Ik vond hem vanavond ook goed hoor. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef Karina het volgende:
Overall gezien was hij ook de beste, vanavond misschien niet zo.
Winnaar was bekend, geen vuurwerk of wat dan ook.quote:
Nee, een belachelijk Deanbril...quote:
Toch nog wel zijn single zingen, of niet?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben gewonnen, hup programma afgelopen.
Nee hoor, ook niet, het was nadat bekend was dat hij had gewonnen, meteen afgelopen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Toch nog wel zijn single zingen, of niet?
hij was goed maar Simone was vanavond beter..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vond hem vanavond ook goed hoor. Niks mis mee.
Nou ik vind dan de moeder zich er niet schuldig aan maaktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Flikker ff die Saunders-pa de bak in, jezusssssssssssssss wat een loser is dat.
Beeld ging ook meteen op reclame.
Ben en Dean moeten zich schamen voor die kerel, die nu met zijn vrouw de aandacht op zichzelf willen richten.
die pa is gewoon trots, je weet tochquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Flikker ff die Saunders-pa de bak in, jezusssssssssssssss wat een loser is dat.
Beeld ging ook meteen op reclame.
Ben en Dean moeten zich schamen voor die kerel, die nu met zijn vrouw de aandacht op zichzelf willen richten.
Ook dat niet eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Toch nog wel zijn single zingen, of niet?
Is ook leuker om zo te kijken! Tot XFAquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef just me het volgende:
ik heb, mede dankzij jullie, enorm genoten
ja ik weet het, het is me niet ontgaanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
die pa is gewoon trots, je weet toch
Die van Simone zullen ook wel klaar hebben gestaan hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef Eenskijken het volgende:
vandaar dat ze geen vlag bij de voice of 'holland' lieten zien :p
en de commercials van dean staan al klaar.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef Injetta het volgende:
Hopelijk heeft hij het in de studio beter ingezongen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |