Ehm.... Geen idee hoe dat kanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
hmm, ik doe het alleen met mijn wax voor in mijn haar. dat doe ik gewoon op het gas(Murrays). Anders krijg ik het dus echt bijna of helemaal niet uit het potjeHaha, vind dat ook wel lekker/grappig ruiken (hoe kan iets grappig ruiken
)!?
Ik vergeet telkens hoelang het aan het branden isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef Maria2.0 het volgende:
Ha, daar zijn we. Beats PM![]()
Ik heb dus momenteel Lavender Tangerine opstaan van SmellWell, ruikt goed! Merk wel dat de geur er een beetje afgaat na 4 uur branden
Haha. Wij zoeken nieuwe / meer fansquote:
een pakketje van 33 euro mogen ze toch niets extra's op doen?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik vind het goed!
Ben trouwens wel benieuwd, lees best wel veel verhalen over pakketjes die door de douane worden onderschept...Ook een keertje dat ze 50 euro moesten bijbetalen, dan brand je ook niet meer lekker
Werk ze! Je hoort van onsquote:
Hmm... Maar misschien had zij kei veel?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik weet het niet, las net iemand die best veel had besteld in d'r uppie en 27 euro moest bijbetalen. Maar laten we maar positief blijven toch?
Ik heb ook maar snel iets in elkaar gezet.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ken de merken uit de OP niet. Ik heb zelf vrij veel tarts van Lure Beauty (www.lurebeauty.com) en Serene Dream Shop (http://www.theserenedreamshop.com ; in het begin heel goed, later minder) maar zoveel aangeschaft in korte tijd twee jaar geleden, dat het allemaal nog niet op is
Jeej, welkom!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:41 schreef Cat22 het volgende:
Melts.![]()
Ik gooi altijd wat stukjes in een leeg waxinecupje en dat gaat in het schaaltje van de brander. Kan je tussendoor nog eens wisselen en geen gedoe met omruilen van melts.
Wat een mooie kunstwerkjes zitten daarbij!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:44 schreef Cat22 het volgende:
Candlewick greens heeft trouwens een nieuwe site zie ik, eerst zat ze nog op Etsy. Hij ziet er en stuk professioneler uit dan eerst. Maar ook toen waren haar orders altijd prima verzorgd, ben er nog steeds erg blij mee.
Het is een patroon.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Dan heb je wel een gruwelijke stash ingeslagen Cat![]()
Ik bestel liever minder tegelijk denk ik, dan kan ik lekker eens in de zoveel tijd bestellen. Vind ik altijd zo leuk!
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:45 schreef Maria2.0 het volgende:
Neeeeee, weer een nieuwe site![]()
Die bevallen heel goed, Cat?
Prachtig he?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat een mooie kunstwerkjes zitten daarbij!
Ja, vond ik wel. De eerste keer was perfect, tweede keer ruim voldoende/ goed en de derde keer matig. Daarna niet meer besteld (ook i.v.m. de hoeveelheid tarts die ik nog hebquote:Op zondag 23 januari 2011 13:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ook maar snel iets in elkaar gezet.
Maria2.0 heeft het ook over Serene Dream Shop gehad, haha. Maar de kwaliteit werd dan minder of...?
Ooo oke, ik snap het! Hehe.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, vond ik wel. De eerste keer was perfect, tweede keer ruim voldoende/ goed en de derde keer matig. Daarna niet meer besteld (ook i.v.m. de hoeveelheid tarts die ik nog heb).
Volgens mij kunnen we elkaar de hand schudden he?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, vond ik wel. De eerste keer was perfect, tweede keer ruim voldoende/ goed en de derde keer matig. Daarna niet meer besteld (ook i.v.m. de hoeveelheid tarts die ik nog heb).
Ik denk dat wij gewoon niet meer te redden zijn, catquote:Op zondag 23 januari 2011 14:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we elkaar de hand schudden he?
Volgens mij moet je één geur voor alle zes vlinders kiezen. Heel groot zijn ze waarschijnlijk niet en dan is het voor haar niet te doen ze individueel te maken.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:50 schreef Maria2.0 het volgende:
Cat, wellicht weet jij het: Candlewick biedt bijvoorbeeld van die vlindertjes aan, 6 voor 3,50. Moet je ze dan alle 6 in dezelfde geur afnemen of kun je per stuk een geur kiezen?
Ik wilde komen tvp-en met een foto van mijn melt kastvak. Maar mijn camera ligt op het werk.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat wij gewoon niet meer te redden zijn, cat![]()
Ik zal kijken of ik straks een foto kan maken, automatic.
Och, die foto houden we wel tegoed!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wilde komen tvp-en met een foto van mijn melt kastvak. Maar mijn camera ligt op het werk.
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zal kijken of ik straks een foto kan maken, automatic.
Jemie... Hahahaquote:Op zondag 23 januari 2011 14:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je één geur voor alle zes vlinders kiezen. Heel groot zijn ze waarschijnlijk niet en dan is het voor haar niet te doen ze individueel te maken.
Maar, om even aan te geven: haar tarts!![]()
Daar gooi ik 1/4 van in mijn brander, die gaat 2 waxinelichtjes mee.
Dus met één hele tart doe ik 8 waxinelichtjes = 40 uur.![]()
Dus ik heb nog voor *rekent* zo'n 6doosjesx12 vakjes x 40 uur = 2800 uur geur.
En die 8 uur haal ik niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie... Hahaha
Gemiddeld 8 uur per dag. 2800 / 8 = 350 dagen
Oke... 2 jaar dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En die 8 uur haal ik niet.In de zomer brand ik sowieso al minder, dus dit wordt een meerjarenplan.
Oeh...quote:Dames alhier: van welke geurtjes houden jullie? Dan wil ik best wat opsturen. En ik hoef er NIKS voor terug.![]()
Zet het me in PM met je adres erbij. Dan ga ik mijn best doen het niet te vergeten tot ik een goede envelop heb.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke... 2 jaar dan?
[..]
Oeh...
Ik ben wel van de fruitige / frisse geurtjesOp zich ben ik ook wel in voor onwijs zoete spullen, maar dat ben ik eerder zat, haha. In ieder geval géén zware luchtjes (zoals Butter Cookie, haha)
Ik ga je er natuurlijk dagelijks aan herinneren!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zet het me in PM met je adres erbij. Dan ga ik mijn best doen het niet te vergeten tot ik een goede envelop heb.
Bij mij was de 19e de betaling in orde en de 21e kwamen ze binnen!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:41 schreef douche-eendje het volgende:
Mn betaling is gelukt... kom maar op met mn melts
Oo echt? Grappig!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:43 schreef Cat22 het volgende:
Aan mijn PMs te lezen hebben jullie dezelfde smaak als ik.
Ik zeg niets...quote:Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Nou dat is wel gunstig dan![]()
Weet je zo uit je hoofd de verzendkosten van Candlewick? Ik heb net gehoord dat ik mn P heb dus ik heb een excuus
I hope so... op naar de volgende verslavingquote:Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij was de 19e de betaling in orde en de 21e kwamen ze binnen!
Maar natuurlijk! Ik heb jou als excuusquote:
Nou, dat had ik ook, maaar.... dit is vrij goedkoop, dus dat mag!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
I hope so... op naar de volgende verslaving
Ik heb ze in een doos zitten die ik afgelopen week gekocht had voor mijn Lush spullen en niet meer nodig hadquote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga zo maar eens ergens een hoekje maken waar ik die melts kwijt kan.. uhm... ja. Waar eigenlijk?
Daar ben ik nooit fan van geweest. Ik werd er vaak ook erg misselijk vanquote:Op zondag 23 januari 2011 16:14 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb nu even een bak vrijgemaakt in mijn ladekast ervoor, mocht het daar niet inpassen ga ik mijn wierook maar eens uitzoeken, gebruik dat spul amper en heb echt een gigantische doos vol
Ooo ja, dan weet ik denk ik wel welke dat zijn! Ik heb er pas één gekocht (een ander soort hoor) voor Lushquote:Op zondag 23 januari 2011 16:21 schreef Cat22 het volgende:
Ik zweer bij de vakjesdozen van Xenos.Elke melt duidelijk zichtbaar in zijn eigen vakje (elk vakje is net groot genoeg voor de standaard wax tart.) gemakkelijk te stapelen en door een paar uitneembare wandjes kun je ook grotere hoeveelheden melts van 1 soort erin kwijt.
SmellWell heeft zequote:Op zondag 23 januari 2011 16:21 schreef princess-a het volgende:
Op welke van die websites waren nou die namaak lush melts ladies?ik heb voor kerst een brandertje gehad met heeerlijke geurolie
maar als die op is moet er natuurlijk wat nieuws in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Candlewick greens heeft ze in ieder geval. (Lush dupes)quote:Op zondag 23 januari 2011 16:21 schreef princess-a het volgende:
Op welke van die websites waren nou die namaak lush melts ladies?ik heb voor kerst een brandertje gehad met heeerlijke geurolie
maar als die op is moet er natuurlijk wat nieuws in
Mijn longen kunnen er niet meer zo goed tegen, heb het in de zomer nog wel eens aan als mn raam open kanquote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef Cat22 het volgende:
Wierook heb ik ook nog ergens liggen. maar ik vind het te... rokerig.
Hihi, doe dat!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef princess-a het volgende:
Thanksik ga snel mn laptop opstarten en kijken
Ik moet er ook erg van hoestenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn longen kunnen er niet meer zo goed tegen, heb het in de zomer nog wel eens aan als mn raam open kan
Sorry.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een 10delig lijstje bij Candlewick Greens
Valt best mee!
[..]
Hihi, doe dat!
En welkom bij je nieuwe verslaving
Hoe is TOB?!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb Snowcake en The Olive Branch van haar.
Het is allemaal te triest voor woorden... Hahahaquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
SmellWell heeft ze
Ik krijg er morgen een aantal binnen!GevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Er zijn meer geuren hoor! Ik heb gewoon ctrl + f gedaan en dan Lushquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:56 schreef Maria2.0 het volgende:
Na vluchtig kijken heb ik al een lijst van 17 geuren bij Candlewick
Hehhequote:Op zondag 23 januari 2011 16:56 schreef Maria2.0 het volgende:
Na vluchtig kijken heb ik al een lijst van 17 geuren bij Candlewick
Vandaar dat er voor 350 dagen geur in dit huishouden ligt.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
HehheIk kan helemaal niet kiezen, klinkt allemaal zo lekker
Oooh daarom!quote:Op zondag 23 januari 2011 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaar dat er voor 350 dagen geur in dit huishouden ligt.
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:05 schreef automatic_ het volgende:
We gaan toch niet meer bestellen bij Bathing Garden, maar voor een bestelling bij Candle
Candlewick greens?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:05 schreef automatic_ het volgende:
We gaan toch niet meer bestellen bij Bathing Garden, maar voor een bestelling bij Candle
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht dat met Bathing Garden Lush bedoeld werd![]()
Hihiquote:Op zondag 23 januari 2011 19:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht dat met Bathing Garden Lush bedoeld werd![]()
Niet zo gek veel, vanuit de UK kost het nooit zoveel. Reken op een euro of 6 (zo uit mijn hoofd en afhankelijk van het gewicht van je pakje). Maar je kunt Lisaloo van CW altijd om een berekening vragen. Kost het je teveel dan kun je altijd nog dingen weglaten.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat zijn de verzendkosten voor Candlewick Greens?
Geen dank, wij helpen graag!!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:55 schreef Cat22 het volgende:
Enne... dames, bedankt he!Ik heb net proefjes zitten maken en met wat herverdelen heb ik weer 1 doos leeg gekregen.
Begrijpelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik zelf een keer bestel dames, toch lief dat jullie aan me gedacht hebben
Niet door deze site hoor, zie genoeg dingetjes staan. Maar heb atm een annie bestelling al onderweg en kan mn geld wel een beetje beter besteden dan alleen aan lush en waxmelts haha![]()
Dunno! Begin van de week besteldquote:Op zondag 23 januari 2011 20:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen dank, wij helpen graag!!
[..]
Begrijpelijk
Hoelang duurt het nog voor Annie bij je thuis komt?
Je hebt groot gelijk dat je er dan naar gaat luisterenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dunno! Begin van de week besteld
Had al beetje 'spijt' niet echt maar zo'n irritant geld onderbuik gevoel snapte? Toen ik ja had gezegd bij de andere webshop
:kuch: minder bestellen :kuch:quote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh Cat, kan je die candlewicks ook in halfjes branden of wordt dat te heftig? Ik kan er nooit goed tegen als ik weet dat ik echt een half jaar met een voorraad doe
Halfje zal best kunnen, volgens mij wordt het er niet heftiger van, je doet alleen langer met je hoeveelheid. Dus netto win je er niks mee.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh Cat, kan je die candlewicks ook in halfjes branden of wordt dat te heftig? Ik kan er nooit goed tegen als ik weet dat ik echt een half jaar met een voorraad doe
Voor de prijs en de kwaliteit kun je idd beter naar een ander gaan. En zeker in de UK of NL is het erg prettig qua verzendkosten.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:42 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb daar 2 buttons van. Heb de andere 2 al gebrand en die deden het best aardig. Maar het schijnt bij haar zo enorm te wisselen dat ik een order niet aandurf.
19 zeker.quote:
15 en 6 hartjes hahaquote:
Goed bezig! Er blijft niets over!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef Maria2.0 het volgende:
Heb ook nog maar even een beetje geschrapt om iets goedkoper uit te zijn. 15 Tarts nu. Valt mee
Klopt, kan even duren, maar ze maakt ze op bestelling en is populair, dus vandaar.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoor net wel dat het 3 weken duurt ongeveer voor je het in huis hebt ofzo?
Ja, het is best erg zeg maar!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Cat22 het volgende:
Toch wel knap dat ik in een halve dag zo ongeveer de helft van de posters hier een bestelling heb laten plaatsen.
Dat ik niet iedereen heb overgehaald? Ja, das best wel een faal.quote:
Hahahaquote:Op zondag 23 januari 2011 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat ik niet iedereen heb overgehaald? Ja, das best wel een faal.
Over ongeveer 2 weken komt die terug bij haarquote:Op maandag 24 januari 2011 00:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Alkmare staat niet meer tussen de lijst bij SmellWell. Vond die zo lekker
Daarvoor hoef je niet in een minidorp te wonen, in deze stad word op maandag ook geen post bezorgd.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik dacht; Jeeeeej! SmellWell komt vandaag!
Maar.... ik woon in een mini dorp waar op maandag eigenlijk nooit post komtHaha.
Oooo, hahaquote:Op maandag 24 januari 2011 10:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet in een minidorp te wonen, in deze stad word op maandag ook geen post bezorgd.
Ik nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Cat22 het volgende:
Toch wel knap dat ik in een halve dag zo ongeveer de helft van de posters hier een bestelling heb laten plaatsen.
Jeeej!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:40 schreef douche-eendje het volgende:
Mn puresoap-bestelling is verzonden
Jij bent meer de kennerquote:Op maandag 24 januari 2011 16:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Nee, Candlewick heeft tarts van ongeveer 28 gram. Bij SmellWell zijn ze ongeveer 10 gram als ik het goed heb. Ze zijn dus kleiner
Ja, dat vind ik ook, haha.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:12 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hmm die rechter ziet er wel wat mooier uit.. Je hebt geen voorbeeldje van Candle wick?
Die gebakjes zijn echt geweldig, maar als je die laat smelten wordt het toch gewoon een kleurige bende?
Hoeveel zouden ze van PureSoap wegen dan? Want die lijken wel groter... ? Althans, die zijn groter, maar misschien is SmellWell iets dikker ofzo?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Hm wat gek, ik wist niet dat die tarts van SmellWell zo groot waren relatief. Ik vind ze maar klein![]()
Dacht echt dat ze veel minder wogen.
Thanks voor het antwoord. Ik werk in een bedrijvenverzamel-gebouw dus het is niet lief voor de buren aan alle kanten als de lucht lang blijft hangen. Wierook is na een uurtje of korter wel uit en na 2-3 uur ruik je het niet meer, de olie iets langer, dus die brand ik meestal 's avonds als er bijna niemand is. Tarts zou ik daar dus ook voor kunnen gebruiken. *ff over nadenken*quote:Op maandag 24 januari 2011 17:33 schreef Maria2.0 het volgende:
SmellWell is heel verschillend dus geen eenduidend antwoord. Heb gister 12 uur gedaan met 1 hele tart maar ook 4 uur met 1 tart kan. Je kunt halve branden, is in principe wel goed. Ik brand liever hele.
Kahlie, je kunt ze gewoon in stukjes hakken en je hoeft er geen 6 uur mee te doen. Als je het na 1 uur zat bent dan blaas je het kaarsje uit en haal je de was eruit. Het blijft wel lang hangen, daar is niks aan te doen (ja, raam open ofzo).
Heb net overgemaakt, kreeg snel de mail al!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:42 schreef Maria2.0 het volgende:
Je kunt zelf al enigszins kijken wat je kwijt bent, staat op de site. Ik maakte het ook voor die mail al over
Het is ook erg wisselend bij de tarts welke lang blijven ruiken (als het uit is zeg maar). Misschien leuk om een keer te proberen? Het is best goedkoop en als het dan niets is, dan is het niet dat je voor ¤25,- aan spullen zit ofzo.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:44 schreef kahlie het volgende:
[..]
Thanks voor het antwoord. Ik werk in een bedrijvenverzamel-gebouw dus het is niet lief voor de buren aan alle kanten als de lucht lang blijft hangen. Wierook is na een uurtje of korter wel uit en na 2-3 uur ruik je het niet meer, de olie iets langer, dus die brand ik meestal 's avonds als er bijna niemand is. Tarts zou ik daar dus ook voor kunnen gebruiken. *ff over nadenken*
Jeej! Hopelijk zijn ze er ook snel!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb net overgemaakt, kreeg snel de mail al!
rachel zei dat jij een houten vierkante brander met wit schaaltje erop hebt, waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:34 schreef Maria2.0 het volgende:
Manlief gaat zo de deur uit en dan ga ik lekker asociaal de 2e brander hier op tafel aanzetten
Hahaquote:Op maandag 24 januari 2011 18:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tsss, verzendkosten zijn even duur als een oliebrander.
Dan maar ergens anders kijken
Morgen in de pauze ga ik een brandertje kopen en waxinelichtjes, zodat ik alvast een voorraadje lege waxine dingetjes hebquote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef automatic_ het volgende:
Ja dat kan je doenBij de Xenos hebben ze wel leuke! Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden!
Oow, ook als ik ze breek in kruimeltjes voor eenmalig gebruik? Ik doe namelijk bijna dagelijks mijn oefeningen, dus leek me leuk elke dag een ander luchtjequote:Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef Maria2.0 het volgende:
Met melts duurt het ook wel 10 tot 20 minuutjes voor je echt iets ruikt.
Dus het zou een idee zijn om alvast een waxinelichtje met daarop een leeghoudertje ff voor te laten branden, en zodra ik er een miniscuul stukje melt indoe het meteen smelt ...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Nouja het moet eerst goed gesmolten zijn voor de geur vrijkomt dus ga er niet vanuit dat je het meteen ruikt
Ik liep vorig jaar al te kijken naar de melts van yankee candlequote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Dan kan een idee zijn ja. Overigens, ik weet niet waar je melts wilt bestellen maar met minuscule stukjes red je het niet hoor![]()
Ik zou gewoon kwartjes branden als ik jou was, anders haalt het volgens mij weinig uit. Tenzij je sterke geuren van The Bathing Garden of Country Home Scents brandt, die kunnen wel in kleinere stukjes.
Maar SmellWell of Pure soap niet. Tenminste, vind ik. Ik brand daar gewoon hele van. Ik heb een mini huiskamer en ik ruik het nu gewoon aangenaam, niet eens overheersend.
Neequote:Op maandag 24 januari 2011 21:56 schreef Maria2.0 het volgende:
Griep is stom!
Hebben we nog geen antwoord van Lisa?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil je niet uit je droom helpen, maar dat is waarschijnlijk niet het geval
De mijne was de 18e binnen en ze stuurde het de 22e op
Ja, volgens mij maakt zij op bestellingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ze alles nog maken dan?
Welke geuren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo vier tartjes van yankee candle besteld.
Dan is dat recent. De geurtjes die ik van haar heb zijn heel sterk. Ik ga vandaag envelopjes opsturen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:49 schreef Maria2.0 het volgende:
Aargh! Op het lushforum lees ik nu net dat de geuren van de melts van Lisaloo (Candlewick) heel erg tegenvallen. Heel zwak ofzo....
Quote: "was idd die lisaloo , echt ze waren heel schattig maar de geur hmmm was eigenlijk welke geur"
Ik weet het nou niet meer hoor
Ojee...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:49 schreef Maria2.0 het volgende:
Aargh! Op het lushforum lees ik nu net dat de geuren van de melts van Lisaloo (Candlewick) heel erg tegenvallen. Heel zwak ofzo....
Quote: "was idd die lisaloo , echt ze waren heel schattig maar de geur hmmm was eigenlijk welke geur"
Ik weet het nou niet meer hoor
Heb je je lijstje al af?!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:41 schreef Maria2.0 het volgende:
I wantz Lisa to respond and CHS to opeeeeeeeeeennnnn![]()
Als CHS open is en mijn CC weer up and running ga ik ook serieus meteen 24 tarts bestellen. All miiiineeee
deze was 20 euro, dus mama balen haha!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef douche-eendje het volgende:
Ah dat is balen... ik heb zo'n goedkoop brandertje van de Xenos staan en die lijkt het prima te doen, de Orange Bloesem ruikt fijn! Zou hem eens moeten vergelijken met Orange blossem van Lush, geen idee of deze op elkaar lijken.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef douche-eendje het volgende:
Ah dat is balen... ik heb zo'n goedkoop brandertje van de Xenos staan en die lijkt het prima te doen, de Orange Bloesem ruikt fijn! Zou hem eens moeten vergelijken met Orange blossem van Lush, geen idee of deze op elkaar lijken.
Wat?quote:
Geen idee, vertel het me morgen eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:45 schreef douche-eendje het volgende:
PureSoap gaat ook aan de Lushdupes,
http://www.puresoap.nl/a-(...)sh-goldilocks-hartje
Dat zou porridge moeten zijn.
http://www.puresoap.nl/a-(...)laxy-of-stars-hartje
En Supernova.
Ga ik de volgende keer ook maar eens bestellen, zouden volgens Coming Soon nog wat dupes moeten komen.
[..]
Wat?Is het dezelfde?
Aaah... Okay!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee, vertel het me morgen eens.
Disclaimer: ik heb jullie als dumpplek gebruikt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:00 schreef Maria2.0 het volgende:
Die heb ik ook, dat wordt een wc luchtje hier denk ik![]()
Bath Off ruikt niet erg sterk vind ik, balen. Nouja, dan komt het vlopje van Cat als geroepen
Ik vind die ook lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef douche-eendje het volgende:
Net Orange Bloesem vervangen door Vanilla&Berries, mjam!
Wat een schatje ben je ook hè?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:01 schreef Maria2.0 het volgende:
En leuke site....Zit nou ook weer te overwegen hier te bestellen![]()
http://www.pinkflowerscents.com/
Ja, bijna!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:55 schreef douche-eendje het volgende:
Is het al bijna 5 uur?Dan kan ik mijn postvakje thuis leeghalen
Stinken ze nu niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stenen schaaltje voor op de brander gekocht ipv het glazen ding. Ik kan lekker branden![]()
Iemand die melts wil ruilen?
Heb net pas mijn pink fresh&clean aangestoken dus ben benieuwd! Ziet er niet eens heel lelijk uit zoquote:
Nu blijven ze mooiquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb net pas mijn pink fresh&clean aangestoken dus ben benieuwd! Ziet er niet eens heel lelijk uit zo
You haz a messagequote:Op woensdag 26 januari 2011 17:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Zo doe ik dat hier ook ja. Verlanglijstje.
Ik wil trouwens wel wat ruilen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |